quote:
Hete zou natuurlijk niet heel raar zijn om ook iemand uit de Fortuynistische/rechts-populistische/borrelpraat politiek hoek uit te nodigen die hebben toch een grote stempel op de politiek gedrukt de laatste jaren. Al is hun invloed in de peilingen nu miniem.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder "hun insteek" is het net zo begrijpelijk, Wilders komt net kijken, heeft nog aan geen enkele verkiezing meegedaan en staat in de politieke barometer op maar liefst 1 hele zetel. We kunnen niet stellen dat hij een politieke kracht van enige betekenis is of hard op weg om er 1 te worden.
Geen grote stempel, maar een grote bek.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hete zou natuurlijk niet heel raar zijn om ook iemand uit de Fortuynistische/rechts-populistische/borrelpraat politiek hoek uit te nodigen die hebben toch een grote stempel op de politiek gedrukt de laatste jaren. Al is hun invloed in de peilingen nu miniem.
Klopt. Van mij hoeft hij er ook niet bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen grote stempel, maar een grote bek.
Ze schieten even naar boven in de pelingen om daarna net zo hard weer te zakken. Als hij met zijn partij continu op een zeteltje of 5-6-7-8 had gestaan was hij er waarschijnlijk wel bij geweest.
<Zucht>quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef lionsguy18 het volgende:
Schande dat de linkse staatsomroep Wilders niet uitnodigt.
quote:De NOS zegt dat Wilders te vroeg is met zijn kritiek. "Er is nog niets besloten. Misschien vinden we het op grond van de ontwikkelingen wel zinvol dat Wilders erbij is", aldus René Went van de NOS.
De commercielen doen 't ook niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef lionsguy18 het volgende:
Schande dat de linkse staatsomroep Wilders niet uitnodigt.
Dat moet wel. In elke andere maatschappij dan een linkse hadden types als jij allang in Paviljoen 3 gezeten...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Ja we leven in een linkse media dictatuur.
Leg maar eens uit stommeling, iets roepen is 1 maar iets onderbouwen is 2.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat moet wel. In elke andere maatschappij dan een linkse hadden types als jij allang in Paviljoen 3 gezeten...
Je haalt me de woorden uit de mond:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Leg maar eens uit stommeling, iets roepen is 1 maar iets onderbouwen is 2.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Ja we leven in een linkse media dictatuur.
Je wil een bron?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Leg maar eens uit stommeling, iets roepen is 1 maar iets onderbouwen is 2.
Je zelfkennis is van een hoog niveau.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Geen onderbouwing dus, alleen maar blaten.
Je bedoelt hij alleen tegen 20 linkse programmamedewerkers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef calvobbes het volgende:
Wilders heeft nu volop zendtijd in Netwerk.
In z'n eentje, geen tegenstand van andere partijen. Alle kans om zijn punten uit te leggen.
Nou nou. Niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:47 schreef Sidekick het volgende:
Je bedoelt hij alleen tegen 20 linkse programmamedewerkers.
Van de?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:50 schreef calvobbes het volgende:
Ik weet toevallig een beetje hoe het er bij Netwerk aan toegaat. Dat zijn er hooguit 15!
Je schat de pro-wilders aanhang te hoog in. Die zijn er namelijk net uit hoe ze hun eigen mening moeten formuleren (lees: elkaar naschreeuwen). Op meningen van anderen ingaan is voor deze groep nog absoluut een brug te ver.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef gronk het volgende:
Toch grappig dat ik nog steeds geen enkele reactie heb gezien van pro-wilders aanhang op de bovenstaande replies
Dit elitair links geblaat hangt me evenveel de strot uit als het geblaat van van veel pro-wilders figuren. Tussen beiden zijn op veel vlakken wel erg veel overeenkomsten te vinden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:05 schreef nonzz het volgende:
[..]
Je schat de pro-wilders aanhang te hoog in. Die zijn er namelijk net uit hoe ze hun eigen mening moeten formuleren (lees: elkaar naschreeuwen). Op meningen van anderen ingaan is voor deze groep nog absoluut een brug te ver.
Welnee, het is me al vaker opgevallen dat de wildersen nogal snel uitgeluld zijn. Wedden dat dit topic over een week ofzo weer een kick krijgt van een kneus die vindt dat wilders te weinig aandacht krijgt van 'de linkse staatsomroep'?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:08 schreef Refragmental het volgende:
Dit elitair links geblaat hangt me evenveel de strot uit als het geblaat van van veel pro-wilders figuren. Tussen beiden zijn op veel vlakken wel erg veel overeenkomsten te vinden.![]()
quote:“[…]Voor Wilders zelf zal een televisieoptreden dus niet heel veel opleveren. Maar de kiezers moeten kunnen zien wat de leiders van de grote partijen doen met Wilders’ wereldbeeld. Kruipen Bos, Rutte en Balkenende tegen die kleinburgerlijkheid aan? Erkennen ze zijn analyse van oprukkende horden (zelf)moordlustige barbaren in de straten van Eemnes, Drachten en Sittard en gaan ze alleen over de oplossingen van mening verschillen? Honen ze de man weg – gek haar! – maar nemen ze zo hier en daar wel z’n ideeën mee? Of zijn ze in staat Wilders’ angstpolitiek soeverein te pareren en zelf afstand van zijn populisme te bewaren? Dat laatste staat echt nog te bezien. In hoeverre Wilders’ streven om Nederland op slot te krijgen doordringt in een nieuwe regering wordt een belangrijke verkiezingskwesties. Gewichtiger dan, zeg, ene A. Pechtold en de eeuwigdurende komedie van de gekozen burgemeester. Dus gooi d66 van de zender en geef Geert de ruimte.”
Oh, vanuit die insteek zou ik 't absoluut waarderen als ze wilders toch mee zouden laten doen. Een leuk experiment om te kijken hoe standvastig onze politiek leiders zijn, en hoe vatbaar ze zijn voor de worst van het populisme.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:47 schreef mariatrepp het volgende:
Menno Hurenkamp heeft een leuke column geschreven in de Groene van 18-8 Wilders moet meedoen;
[..]
Er is juist helemaal geen marktwerking bij de PO. Vandaar dat ze bij de NOS 4 linkse/oppositie partijen uitnodigen voor het debat en maar twee rechtse/regeringspartijen. Ze kunnen toch gewoon doen waar ze zelf zin in hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:54 schreef gronk het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom onze populistische huilies hun eigen markdenken niet toepassen op hun Groot Politiek Leider. Tenslotte, als je je niet kunt aanpassen aan de lokale (media)-markt, en niet in staat bent om je boodschap te verkopen aan programmadirecteuren en tv-producenten, wat ben je dan eigenlijk waard als politicus?
Het iws nog helemaal niet zeker wie ze uitnodigen voor het debat...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:19 schreef Tikorev het volgende:
Er is juist helemaal geen marktwerking bij de PO. Vandaar dat ze bij de NOS 4 linkse/oppositie partijen uitnodigen voor het debat en maar twee rechtse/regeringspartijen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef Monidique het volgende:
Tikorev, heb je je OP gekopieerd, of postte je het ook gewoon op het NOS-forum?
Kop van Fok zelf:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het iws nog helemaal niet zeker wie ze uitnodigen voor het debat...
Maar dat wil je blijkbaar niet horen, je wilt alleen maar zeiken op de NOS...
Lees je alleen de titels, of kijk je ook in het bericht zelf?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:38 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Kop van Fok zelf:
Wilders mag niet meedoen aan debatten
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:44 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Lees je alleen de titels, of kijk je ook in het bericht zelf?
quote:De NOS heeft alleen de grotere partijen uitgenodigd voor de debatten.
Het grootste debat, het NOS-lijsttrekkersdebat de avond voor de verkiezingen, heeft slechts plaats voor zes lijsttrekkers. Dat zullen de lijsttrekkers van CDA, PvdA, VVD, SP, GroenLinks en ChristenUnie zijn.
"Er is nog niets besloten. Misschien vinden we het op grond van de ontwikkelingen wel zinvol dat Wilders erbij is", aldus René Went van de NOS. Toch lijkt het erop dat de NOS lijsttrekkers uitnodigt op basis van zetelverdelingen in peilingen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:47 schreef Tikorev het volgende:
[..]
[..]
![]()
De inhoud van een dergelijk actueel programma wordt niet 3 maanden van te voren bepaald....quote:"Er is nog niets besloten. Misschien vinden we het op grond van de ontwikkelingen wel zinvol dat Wilders erbij is",
Waarom ben je dan zo verbaasd over een lijstje dat je zelf hebt gemaakt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:29 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is gewoon twee keer mijn eigen bericht....ik neem namelijk niet aan dat ze bij de NOS het fokforum lezen.
Grote jongen.quote:
Waarom zou ik daar verbaasd over moeten zijn? Ik zei dat ik het een indrukwekkende lijst vond. Zeker omdat iemand die nogal uitgebreid lijkt te hebben gezien mijn eerste oorspronkelijke lijst.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo verbaasd over een lijstje dat je zelf hebt gemaakt?
"Dat is een zeer indrukwekkende lijst. " Hier lijkt het alsof je het lijstje nog nooit gezien hebt, je maakt ook niet duidelijk het lijstje al gezien te hebben en sterker nog, je corrigeert ene KJoop niet wanneer hij beweert "even een lijstje samengesteld" te hebben, terwijl jij in feite dat lijstje grotendeels gemaakt hebt. Dat is toch allemaal erg vreemd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar verbaasd over moeten zijn? Ik zei dat ik het een indrukwekkende lijst vond. Zeker omdat iemand die nogal uitgebreid lijkt te hebben gezien mijn eerste oorspronkelijke lijst.
Je kunt er niet vroeg genoeg over beginnen. Als ze het drie dagen van te voren bekend zouden hebben gemaakt is het veel te laat om zoiets aan de kaak te stellen. Dat zowel Wilders als het AD blijkbaar tot de conclusie komen dat de NOS dit van plan is zegt mij persoonlijk meer dan zo'n terugtrekkende opmerking van een NOS medewerker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De conclusie die door de media (oorspronkelijke bron is AD) getrokken wordt dat al vaststaat welke partijen uitgenodigd worden is nogal voorbarig.
Het hypocriet gehuil van Wilders zegt mij persoonlijk meer dan het logische antwoord van een NOS medewerker.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:02 schreef Tikorev het volgende:
Je kunt er niet vroeg genoeg over beginnen. Als ze het drie dagen van te voren bekend zouden hebben gemaakt is het veel te laat om zoiets aan de kaak te stellen. Dat zowel Wilders als het AD blijkbaar tot de conclusie komen dat de NOS dit van plan is zegt mij persoonlijk meer dan zo'n terugtrekkende opmerking van een NOS medewerker.
Altijd leuk om een stroman op te trekken en die aan te vallen, zeker als je geen argumenten hebt, he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:19 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Er is juist helemaal geen marktwerking bij de PO. Vandaar dat ze bij de NOS 4 linkse/oppositie partijen uitnodigen voor het debat en maar twee rechtse/regeringspartijen. Ze kunnen toch gewoon doen waar ze zelf zin in hebben.
Wat kan jou die lijst schelen? Daar ging mijn reactie inhoudelijk helemaal niet over. Het was een inleidende zin voor:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Dat is een zeer indrukwekkende lijst. " Hier lijkt het alsof je het lijstje nog nooit gezien hebt, je maakt ook niet duidelijk het lijstje al gezien te hebben en sterker nog, je corrigeert ene KJoop niet wanneer hij beweert "even een lijstje samengesteld" te hebben, terwijl jij in feite dat lijstje grotendeels gemaakt hebt. Dat is toch allemaal erg vreemd.
Jezelf verkopen aan mensen die je gedachtengoed delen gaat dan blijkbaar een stuk makkelijker dan wanneer je een afwijkende mening hebt...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:21 schreef gronk het volgende:
[..]
't gaat er niet om dat er 'marktwerking' is bij de publieke omroep; het gaat er om dat je jezelf als politieke partij zo goed mogelijk weet te verkopen.
Ik vind het komisch. Op de een of andere manier heeft deze KJoop die lijst, grotendeels door jou gemaakt, gevonden, heeft het gepost, heeft gezegd dat hij hem samengesteld heeft, jij ziet het lijstje, je vindt het "zeer indrukwekkend", de suggestie achterlatend dat je het lijstje nog nooit gezien hebt en als laatste corrigeer je 'm ook niet eens als duidelijk gebleken is dat hij liegt, tenzij hij Scepsis is. Het is een heel aparte situatie.quote:
Omdat jij niet onthult hebt dat het lijstje van jou is, kunnen de lezers van het NOS-forum nu niet lezen wat er werkelijk staat: Als je tegenover dit lijstje dat ik heb gemaakt de berichtgeving van de NOS in mijn ogen van de afgelopen drie jaar zet ontstaat er een compleet tegenover gesteld beeld.quote:Als je daar de berichtgeving van de NOS van de afgelopen drie jaar tegenover zet ontstaat er een compleet tegenover gesteld beeld.
quote:
Ik hoef het copyright ook niet te hebben. Van mij mag iedereen die posten waar hij/zij maar wil...quote:Omdat jij niet onthult hebt dat het lijstje van jou is,
Ongetwijfeld, maar je misleidt in dat geval wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die lijst nogal indruk gemaakt...
[..]
Ik hoef het copyright ook niet te hebben. Van mij mag iedereen die posten waar hij/zij maar wil...![]()
Of zou het de kracht van herhaling zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:36 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft die lijst nogal indruk gemaakt...
Die Joop weet waarschijnlijk niet eens dat het mijn lijst was. Overigens heeft hij heeft hem bljkbaar ook flink uitgebreid (of weer gekopieerd van iemand die dat heeft gedaan). Dan mag hij van mij ook de credits hebben. Ik zie niet in wat het zou toevoegen als ik zou hebben gezegd dat zijn post was gebaseerd op mijn oorspronkelijke lijst. Of wat daar voor misleiding aan is als ik dat achterwege laat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar je misleidt in dat geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |