We have a winner!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:22 schreef ChrisJX het volgende:
Jones, weet ik veel.
Acht jaar Napster, WinMX, AudioGalaxy, eMule, Usenet en torrents doen veel hoor...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:24 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe kom jij toch aan al die gekke muziek
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
girls just wanna have fun van cyndy lauper?
4 goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:46 schreef Homdeck het volgende:
Kwaremont
Koppenberg
Bosberg
Berendries
verder kom ik even niet
Ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:47 schreef dartfanaat het volgende:
Sport is niet echt m'n ding (weet wel een paar dingen, maar dit dus niet).
Nee, geef mij maar Politiek
dat is 5quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:47 schreef Homdeck het volgende:
Muur van gerardsbergen?
Interesse (ook door m'n Opa die Politicus was)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensPolitiek is cool
Gewoon uit interesse of iets anders waardoor het je interesseert?
Oeh cool! Ben benieuwd wie je opa isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:51 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Interesse (ook door m'n Opa die Politicus was)
Volg het allemaal op de voet.
maakt 8quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:53 schreef dndiek het volgende:
Molenberg is de eerste
Paterberg
Steenberg
Mijn Opa was Kamerlid van 1961-1971quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh cool! Ben benieuwd wie je opa is(bekende politicus?) Ik volg het ook allemaal op de voet
coolquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Mijn Opa was Kamerlid van 1961-1971
Mooi zo. We spreken elkaar daar nog wel eens over.
Alcoholistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:02 schreef BwennieBren het volgende:
Dat weet ik
tequila, ijs, sinasappelsap en grenadine
Zuip je voor je beroep of is het slechts hobby?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:02 schreef BwennieBren het volgende:
Dat weet ik
tequila, ijs, sinasappelsap en grenadine
Wat weet jij veel van mijquote:
was beroep nu slechts een hobbyquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zuip je voor je beroep of is het slechts hobby?![]()
Nee ik bedoel meer de letters S.O.U.L.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:06 schreef ChrisJX het volgende:
Bezieling voor de muziek?
yepquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:08 schreef Homdeck het volgende:
is het een afkorting?
oef bijna goed...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:09 schreef ChrisJX het volgende:
Songs of Ur Love
okay of en love zijn goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef Homdeck het volgende:
Songs of upper love?
nu nog ander woord voor unifiedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:11 schreef ChrisJX het volgende:
Sounds of unified love
goede film, goede castquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:18 schreef BwennieBren het volgende:
Bacon, De Niro, Patric, Driver en Hoffman
die ook jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:19 schreef MaJo het volgende:
Brad Pitt?
moet je zeker eens gaan doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: film niet gezien dus geen idee.
Was de enige die ik zo gauw wist dus had hem maar even bewaardquote:
je postte door mijn kwartetquote:
Snap het nog steeds nietquote:
jaha daar heb je t gedonder in de glazenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:23 schreef MaJo het volgende:
Hangende tuinen van Babylon, Pyramide van Gizeh, uhm, verder kom ik even niet
Moet inderdaad cheops zijn, onderdeel van gizeh dus zo gek was het nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:24 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
jaha daar heb je t gedonder in de glazen![]()
tuinen zijn goed, Gizeh is fout
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:24 schreef Homdeck het volgende:
vuurtoren van alexandrie
beeld van zeus
colossos van rhodos
iets met artemis maar wat?
hangende tuinen van babylon
piramide van cheops
ChrisJX +1quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:25 schreef ChrisJX het volgende:
Hangende tuinen van Babylon
Pyramide van Cheops
Vuurtoren van Alexandrië
Kolos van Rhodos
Mausoleum
Tempel van Artemis
Zeusbeeld
Kijk ze en tot laterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ChrisJX +1
sorry Hom heb verkeerde smiley gebruikt en ook "maar wat" per ongeluk doorstreept![]()
Ik ga fillum kijken doeidoei
Antwerpen sdenk ik.Maar wie weet er in hemelsnaam de datumquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:38 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is de oudste dierentuin ter wereld (naam stad is voldoende) en wanneer is deze opgericht/geopend?
Da's één deel van het antwoordquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:43 schreef Homdeck het volgende:
1752
Was het een paar minuten geleden ook niet, dus nu ook nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:44 schreef Homdeck het volgende:
Londen?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:45 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Was het een paar minuten geleden ook niet, dus nu ook niet
Homdeck +1quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:51 schreef Homdeck het volgende:
Wenen?
Dat mag ook welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:55 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben trots op me zelf dat ik dat wist
weer een nieuwe speler in de ranglijst volgens mijquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
As the world turns
ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben ik weer... Ik heb nog wat rotzooi gevonden; ik kan weer even vooruit.
Zoeen pauperfilmquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ken enkel maar die tussen Michael Douglas en Kathleen Turner. Maar dat zijn Amerikanen, dus da's niet goed.
Heb ook House of Lords en House of Commons gegokt aangezien het in het engels wel echt huizen zijn, tenminste de naam vermoed datquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:04 schreef Palau het volgende:
Kneem aan huis als in Huis van Tudor en niet als lagerhuis enzo.
Oeps vergeten weg te halenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:09 schreef Homdeck het volgende:
MaJo er staat in de OP dat dit een dubbele punten topic is.
Het is zijn tweede punt, laten we het hopen. Anders heb ik er wel eentje 'in the pipelines'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef MaJo het volgende:
Weet Ofyles2 dat ie een nieuwe vraag moet stellen?
My god! Nee, het is echt het eerste geluid wat je hoort als je dit nummer opstart.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef Homdeck het volgende:
Cry me a river- Justin Timberlake?
nee tuurlijk niet! Kan ik je op het lijstje toevoegen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef DeSiever het volgende:
Leuk dat die meet echt doorgaat! Ik heb maar een paar keer meegespeeld, maakt dat uit?
Moet ik dan niet eerst mailen met de baas van het topic? Zet maar neer: Ron uit Warnsveldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet! Kan ik je op het lijstje toevoegen?
Wat dacht je van 'DeSiever'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef DeSiever het volgende:
Moet ik dan niet eerst mailen met de baas van het topic? Zet maar neer: Ron uit Warnsveld
Stuur maar een mailtje naar asmo en zet ik je op de lijst. Ik ben namelijk de baas van het topicquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Moet ik dan niet eerst mailen met de baas van het topic? Zet maar neer: Ron uit Warnsveld
Jamaar... het is toch ook een FOK!-meet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef DeSiever het volgende:
Dat is alleen op FOK! mijn gebruikersnaam.
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar asmo en zet ik je op de lijst. Ik ben namelijk de baas van het topic
Ik ben ook een vrouwquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.
Ik vind jou echt heel schattigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef DeSiever het volgende:
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jamaar... het is toch ook een FOK!-meet?
En jij dacht dat iedereen die in dat lijstje staat die naam ook IRL heeft of wat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat is alleen op FOK! mijn gebruikersnaam.
Oh, dan ben ik in de war. Sorry. Vergeef me. Ik stuur die mail en ik zie mijn naam dan in het lijstje verschijnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouwKan dat niet dan?
Op dit lijstje staan de namen zoals we op fok heten, aangezien de meesten niet hun naam online willen hebben. Tijdens de meet zullen we elkaar gewoon volgens onze eigen namen noemenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?
Nou ja... ik ken FOK!kers die ik zelfs IRL buiten meets om nog bij hun username noemquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef DeSiever het volgende:
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?
Ah, het was al niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef DeSiever het volgende:
Ginuwine - Pony?
Nee, sorry, maar ik voel me dan zo anoniem. Zo'n gebruikersnaam is meer een noodzakelijk kwaad. Je naam is door je ouders gegeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En jij dacht dat iedereen die in dat lijstje staat die naam ook IRL heeft of wat?
Ik blijf bij wat ik eerst gezegd hebquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef DeSiever het volgende:
Nee, sorry, maar ik voel me dan zo anoniem. Zo'n gebruikersnaam is meer een noodzakelijk kwaad. Je naam is door je ouders gegeven.
Volgens mij ook, want dat zegt me niks en ik herkende het nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef Homdeck het volgende:
Volgens mij kan Ginuwine wel eens goed zijn
Je blijft in de warquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war. Sorry. Vergeef me. Ik stuur die mail en ik zie mijn naam dan in het lijstje verschijnen?
*dubbel ligtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het lijkt wel of er iemand de hele tijd boeren laat....
zo'n neger die dacht dat ie prince wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij ook, want dat zegt me niks en ik herkende het niet![]()
Hoi, ik vind het wel mooi hoor. Zijn versie van 'She's Out Of My Life' (ken je misschien wel van Michael Jackson) is echt prachtig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef Jajong het volgende:
Ohja, sorry. Ik was vergeten dat 'negermuziek' hier niet wordt gewaardeerd. My bad.
Dan ben je met mij misschien wel de enige met mij, en Stanley danquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hoi, ik vind het wel mooi hoor. Zijn versie van 'She's Out Of My Life' (ken je misschien wel van Michael Jackson) is echt prachtig.
Mag ik meneer Swemmers zeggen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heet hier (en op andere fora) Daffodil31LE omdat ik Maarten Swemmers zo'n rotte username vind...
Als jij links gaat zitten, ga ik rechts zitten. Magtie een wens doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb speciaal voor DeSiever zijn naam en woonplaats tussen haakjes gezet.
En ChrisJX, ik vind hem ook liev
Stanley? Dat klinkt wel als een neger, ja. Komt misschien door Menzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan ben je met mij misschien wel de enige met mij, en Stanley dan.
je zou het misschien niet verwachten maar ik heb er ook geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan ben je met mij misschien wel de enige met mij, en Stanley dan.
Je bent op de een of andere manier zeker warm. Je zult op een later tijdstip begrijpen wat ik hier bedoelde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef Homdeck het volgende:
Indecent proposal?
Goed plan, ik wil echt wel naast hem zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:26 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als jij links gaat zitten, ga ik rechts zitten. Magtie een wens doen
Moet jij weten... Al zeg je de hele avond "Hé kutbelg" dan zal ik nog wel reageren hoorquote:
Onze grootste wensen uitspreken door om en om te gaan zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
Maar wat ik me dus eerder afvroeg: wat gaan we doen op de meet?
20. En u?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:27 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag DeSiever?
Nee, bedankt voor je poging.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef Berkery het volgende:
Basic Instinct?
24. Oud hequote:
Leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb net Grauzone - Eisbär gedownload
*meldtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Homdeck het volgende:
Is iedereen hier 20+ eigenlijk?
Heb je niet opgelet toen ik een foto plaatste dan? Naast die draak in Barcelona?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ik weet hier alleen hoe Stanley_Climbfall eruit ziet. De rest heeft óf geen fotoboek, óf durft daar geen fotos in te zetten.
Is het wel een Hollywood-film?
Vet nummerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb net Grauzone - Eisbär gedownload
En wie is er 30+ ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Homdeck het volgende:
Is iedereen hier 20+ eigenlijk?
Bedoel je hiermee dat Robert Redford en/of Demi Moore ook in de film speelt/spelen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:27 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je bent op de een of andere manier zeker warm. Je zult op een later tijdstip begrijpen wat ik hier bedoelde.
Is het een neger dan? Ik zie dat hij ook op de meet komt. Komt u ook?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ik weet hier alleen hoe Stanley_Climbfall eruit ziet. De rest heeft óf geen fotoboek, óf durft daar geen fotos in te zetten.
Is het wel een Hollywood-film?
Die foto heb ik gemistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet toen ik een foto plaatste dan? Naast die draak in Barcelona?
Hoe beter? Je bedoelt dat je trommelvliezen er naar verloop van tijd immuun voor worden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vet nummer![]()
Is de eerste keer dat je hem hoort? Hij wordt hoe vaker je het hoort beter
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef Jajong het volgende:
Bedoel je hiermee dat Robert Redford en/of Demi Moore ook in de film speelt/spelen?
... misschien...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef DeSiever het volgende:
Een actrice die de hoofdrol speelde, speelt in een film die eerder werd genoemd als mogelijk antwoord
Yups. "im kalten Polar"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef ChrisJX het volgende:
Ik versta steeds 'im kalten Poland'. Maar hij zal toch wel de Pool bedoelen
Ik heb mijn foto's weggehaald nadat ik er eentje op een hot or not achtige website tegenkwamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Stanley is zo wit als maar kanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Is het een neger dan? Ik zie dat hij ook op de meet komt. Komt u ook?
Het is wel degelijk een Hollywood-film. Een actrice die de hoofdrol speelde, speelt in een film die eerder werd genoemd als mogelijk antwoord en de acteur die de hoofdrol speelt, had een minder succesvolle carrière, maar kwam wel in het nieuws door een vrij opmerkelijke verslaving, zeker in het licht van de oorspronkelijke titel van de film waar we het dus over hebben.
Het went wel jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe beter? Je bedoelt dat je trommelvliezen er naar verloop van tijd immuun voor worden?.
Ik ben 21 trouwens.
Ik ben wederom niet verantwoordelijk voor gebarsten beeldschermen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die foto heb ik gemistNog eens posten dan?
Ik weet van meer hoe ze eruit zien
Nee, voel me een stuk jongerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Voelt u zich ook 24...? ...is wat ik graag zou willen weten.
Daar ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben wederom niet verantwoordelijk voor gebarsten beeldschermen.
[afbeelding]
Heb je nou echt sandalen met witte sokken aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben wederom niet verantwoordelijk voor gebarsten beeldschermen.
[afbeelding]
Proestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef Jajong het volgende:
Heb je nou echt sandalen met witte sokken aan?.
Ok, in ieder geval zal ik een plekje voor u en Herr Flick vrijhouden. Nogmaals bedankt en succes met het beantwoorden van mijn vraag.quote:
Ja. Waren slechte slippers. Ik ben gewend om gewone Van Bommels te dragen en had na een dag slippers al wonden op m'n teen. Dus dan trek je maar wat graag sokken aan. Welke sokken dan ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb je nou echt sandalen met witte sokken aan?.
Maar dan kunnen wij je allemaal feliciterenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het ergste van die avond bij Asmo is dat ik om 0.00 alweer 36 word
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:35 schreef DeSiever het volgende:
Ok, in ieder geval zal ik een plekje voor u en Herr Flick vrijhouden. Nogmaals bedankt en succes met het beantwoorden van mijn vraag.
Nee, da's een gewoonte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:35 schreef MaJo het volgende:
Cool Daffodil31LEHeb je die toen gepost omdat ik in Barcelona zat of is dat toeval?
Zeg nou maar gewoon dat je niet durftquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Stanley is zo wit als maar kan. Ik kom niet, ik doe niet aan meets met mensen die ik 'ken' via internet. En volgens mij ben ik ook niet zo heel populair
.
G.I. Jane?
U bent erg aardig. Ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, maar mijn waardering overtreft uw dank, kan ik u verzekeren.quote:
Wat moet ik daar doen echt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je niet durft
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Alle eerste keer is eng tenslotte![]()
Volgens mij begrijp ik wat u bedoelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.
Oeh, een [SEX]meet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.
No commentquote:
Dan zouden Fc Köln en Bayer Leverkusen er ook bijmoeten toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef Jajong het volgende:
Schalke VfL Bochum en Borussia Dortmund volgens mij
Jajong +4 (Arminia speelt al voor het derde seizoen op rij, voor de volledigheid.)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef Jajong het volgende:
Schalke VfL Bochum en Borussia Dortmund volgens mij
Maak er even +1 van en dan gaan we wel verder met de vraag van DeSieverquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jajong +2
Ik ben op zoek naar nog drie andere clubs in dezelfde deelstaat.
Nee, nog eerder volgens mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Jajong het volgende:
Oh, DeSiever.. Ghost?
Wat goed dat u het onthouden heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Is die vraag van Ron uit Warnsveld al beantwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |