Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar asmo en zet ik je op de lijst. Ik ben namelijk de baas van het topic
Ik ben ook een vrouwquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.
Ik vind jou echt heel schattigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef DeSiever het volgende:
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jamaar... het is toch ook een FOK!-meet?
En jij dacht dat iedereen die in dat lijstje staat die naam ook IRL heeft of wat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat is alleen op FOK! mijn gebruikersnaam.
Oh, dan ben ik in de war. Sorry. Vergeef me. Ik stuur die mail en ik zie mijn naam dan in het lijstje verschijnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouwKan dat niet dan?
Op dit lijstje staan de namen zoals we op fok heten, aangezien de meesten niet hun naam online willen hebben. Tijdens de meet zullen we elkaar gewoon volgens onze eigen namen noemenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?
Nou ja... ik ken FOK!kers die ik zelfs IRL buiten meets om nog bij hun username noemquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef DeSiever het volgende:
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?
Ah, het was al niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef DeSiever het volgende:
Ginuwine - Pony?
Nee, sorry, maar ik voel me dan zo anoniem. Zo'n gebruikersnaam is meer een noodzakelijk kwaad. Je naam is door je ouders gegeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En jij dacht dat iedereen die in dat lijstje staat die naam ook IRL heeft of wat?
Ik blijf bij wat ik eerst gezegd hebquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef DeSiever het volgende:
Nee, sorry, maar ik voel me dan zo anoniem. Zo'n gebruikersnaam is meer een noodzakelijk kwaad. Je naam is door je ouders gegeven.
Volgens mij ook, want dat zegt me niks en ik herkende het nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef Homdeck het volgende:
Volgens mij kan Ginuwine wel eens goed zijn
Je blijft in de warquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war. Sorry. Vergeef me. Ik stuur die mail en ik zie mijn naam dan in het lijstje verschijnen?
*dubbel ligtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het lijkt wel of er iemand de hele tijd boeren laat....
zo'n neger die dacht dat ie prince wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Volgens mij ook, want dat zegt me niks en ik herkende het niet![]()
Hoi, ik vind het wel mooi hoor. Zijn versie van 'She's Out Of My Life' (ken je misschien wel van Michael Jackson) is echt prachtig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef Jajong het volgende:
Ohja, sorry. Ik was vergeten dat 'negermuziek' hier niet wordt gewaardeerd. My bad.
Dan ben je met mij misschien wel de enige met mij, en Stanley danquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hoi, ik vind het wel mooi hoor. Zijn versie van 'She's Out Of My Life' (ken je misschien wel van Michael Jackson) is echt prachtig.
Mag ik meneer Swemmers zeggen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heet hier (en op andere fora) Daffodil31LE omdat ik Maarten Swemmers zo'n rotte username vind...
Als jij links gaat zitten, ga ik rechts zitten. Magtie een wens doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb speciaal voor DeSiever zijn naam en woonplaats tussen haakjes gezet.
En ChrisJX, ik vind hem ook liev
Stanley? Dat klinkt wel als een neger, ja. Komt misschien door Menzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan ben je met mij misschien wel de enige met mij, en Stanley dan.
je zou het misschien niet verwachten maar ik heb er ook geen problemen mee hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan ben je met mij misschien wel de enige met mij, en Stanley dan.
Je bent op de een of andere manier zeker warm. Je zult op een later tijdstip begrijpen wat ik hier bedoelde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef Homdeck het volgende:
Indecent proposal?
Goed plan, ik wil echt wel naast hem zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:26 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als jij links gaat zitten, ga ik rechts zitten. Magtie een wens doen
Moet jij weten... Al zeg je de hele avond "Hé kutbelg" dan zal ik nog wel reageren hoorquote:
Onze grootste wensen uitspreken door om en om te gaan zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef ChrisJX het volgende:
Maar wat ik me dus eerder afvroeg: wat gaan we doen op de meet?
20. En u?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:27 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag DeSiever?
Nee, bedankt voor je poging.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef Berkery het volgende:
Basic Instinct?
24. Oud hequote:
Leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb net Grauzone - Eisbär gedownload
*meldtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Homdeck het volgende:
Is iedereen hier 20+ eigenlijk?
Heb je niet opgelet toen ik een foto plaatste dan? Naast die draak in Barcelona?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ik weet hier alleen hoe Stanley_Climbfall eruit ziet. De rest heeft óf geen fotoboek, óf durft daar geen fotos in te zetten.
Is het wel een Hollywood-film?
Vet nummerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb net Grauzone - Eisbär gedownload
En wie is er 30+ ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Homdeck het volgende:
Is iedereen hier 20+ eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |