Heb ook House of Lords en House of Commons gegokt aangezien het in het engels wel echt huizen zijn, tenminste de naam vermoed datquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:04 schreef Palau het volgende:
Kneem aan huis als in Huis van Tudor en niet als lagerhuis enzo.
Oeps vergeten weg te halenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:09 schreef Homdeck het volgende:
MaJo er staat in de OP dat dit een dubbele punten topic is.
Het is zijn tweede punt, laten we het hopen. Anders heb ik er wel eentje 'in the pipelines'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef MaJo het volgende:
Weet Ofyles2 dat ie een nieuwe vraag moet stellen?
My god! Nee, het is echt het eerste geluid wat je hoort als je dit nummer opstart.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef Homdeck het volgende:
Cry me a river- Justin Timberlake?
nee tuurlijk niet! Kan ik je op het lijstje toevoegen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef DeSiever het volgende:
Leuk dat die meet echt doorgaat! Ik heb maar een paar keer meegespeeld, maakt dat uit?
Moet ik dan niet eerst mailen met de baas van het topic? Zet maar neer: Ron uit Warnsveldquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet! Kan ik je op het lijstje toevoegen?
Wat dacht je van 'DeSiever'quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef DeSiever het volgende:
Moet ik dan niet eerst mailen met de baas van het topic? Zet maar neer: Ron uit Warnsveld
Stuur maar een mailtje naar asmo en zet ik je op de lijst. Ik ben namelijk de baas van het topicquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:17 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Moet ik dan niet eerst mailen met de baas van het topic? Zet maar neer: Ron uit Warnsveld
Jamaar... het is toch ook een FOK!-meet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef DeSiever het volgende:
Dat is alleen op FOK! mijn gebruikersnaam.
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar asmo en zet ik je op de lijst. Ik ben namelijk de baas van het topic
Ik ben ook een vrouwquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.
Ik vind jou echt heel schattigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef DeSiever het volgende:
Ok, dat doe ik. Ik dacht dat u een vrouw was. Bedankt voor de hulp.
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jamaar... het is toch ook een FOK!-meet?
En jij dacht dat iedereen die in dat lijstje staat die naam ook IRL heeft of wat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat is alleen op FOK! mijn gebruikersnaam.
Oh, dan ben ik in de war. Sorry. Vergeef me. Ik stuur die mail en ik zie mijn naam dan in het lijstje verschijnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouwKan dat niet dan?
Op dit lijstje staan de namen zoals we op fok heten, aangezien de meesten niet hun naam online willen hebben. Tijdens de meet zullen we elkaar gewoon volgens onze eigen namen noemenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Moet ik u dan ChrisJX noemen de hele avond? Begrijp ik iets niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |