Bedoel je hiermee dat Robert Redford en/of Demi Moore ook in de film speelt/spelen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:27 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Je bent op de een of andere manier zeker warm. Je zult op een later tijdstip begrijpen wat ik hier bedoelde.
Is het een neger dan? Ik zie dat hij ook op de meet komt. Komt u ook?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ik weet hier alleen hoe Stanley_Climbfall eruit ziet. De rest heeft óf geen fotoboek, óf durft daar geen fotos in te zetten.
Is het wel een Hollywood-film?
Die foto heb ik gemistquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet toen ik een foto plaatste dan? Naast die draak in Barcelona?
Hoe beter? Je bedoelt dat je trommelvliezen er naar verloop van tijd immuun voor worden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vet nummer![]()
Is de eerste keer dat je hem hoort? Hij wordt hoe vaker je het hoort beter
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef Jajong het volgende:
Bedoel je hiermee dat Robert Redford en/of Demi Moore ook in de film speelt/spelen?
... misschien...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef DeSiever het volgende:
Een actrice die de hoofdrol speelde, speelt in een film die eerder werd genoemd als mogelijk antwoord
Yups. "im kalten Polar"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef ChrisJX het volgende:
Ik versta steeds 'im kalten Poland'. Maar hij zal toch wel de Pool bedoelen
Ik heb mijn foto's weggehaald nadat ik er eentje op een hot or not achtige website tegenkwamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef Jajong het volgende:
Ik weet hier alleen hoe Stanley_Climbfall eruit ziet. De rest heeft óf geen fotoboek, óf durft daar geen fotos in te zetten.
Stanley is zo wit als maar kanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Is het een neger dan? Ik zie dat hij ook op de meet komt. Komt u ook?
Het is wel degelijk een Hollywood-film. Een actrice die de hoofdrol speelde, speelt in een film die eerder werd genoemd als mogelijk antwoord en de acteur die de hoofdrol speelt, had een minder succesvolle carrière, maar kwam wel in het nieuws door een vrij opmerkelijke verslaving, zeker in het licht van de oorspronkelijke titel van de film waar we het dus over hebben.
Het went wel jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe beter? Je bedoelt dat je trommelvliezen er naar verloop van tijd immuun voor worden?.
Ik ben 21 trouwens.
Ik ben wederom niet verantwoordelijk voor gebarsten beeldschermen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die foto heb ik gemistNog eens posten dan?
Ik weet van meer hoe ze eruit zien
Nee, voel me een stuk jongerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Voelt u zich ook 24...? ...is wat ik graag zou willen weten.
Daar ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben wederom niet verantwoordelijk voor gebarsten beeldschermen.
[afbeelding]
Heb je nou echt sandalen met witte sokken aan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben wederom niet verantwoordelijk voor gebarsten beeldschermen.
[afbeelding]
Proestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef Jajong het volgende:
Heb je nou echt sandalen met witte sokken aan?.
Ok, in ieder geval zal ik een plekje voor u en Herr Flick vrijhouden. Nogmaals bedankt en succes met het beantwoorden van mijn vraag.quote:
Ja. Waren slechte slippers. Ik ben gewend om gewone Van Bommels te dragen en had na een dag slippers al wonden op m'n teen. Dus dan trek je maar wat graag sokken aan. Welke sokken dan ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb je nou echt sandalen met witte sokken aan?.
Maar dan kunnen wij je allemaal feliciterenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het ergste van die avond bij Asmo is dat ik om 0.00 alweer 36 word
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:35 schreef DeSiever het volgende:
Ok, in ieder geval zal ik een plekje voor u en Herr Flick vrijhouden. Nogmaals bedankt en succes met het beantwoorden van mijn vraag.
Nee, da's een gewoonte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:35 schreef MaJo het volgende:
Cool Daffodil31LEHeb je die toen gepost omdat ik in Barcelona zat of is dat toeval?
Zeg nou maar gewoon dat je niet durftquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Stanley is zo wit als maar kan. Ik kom niet, ik doe niet aan meets met mensen die ik 'ken' via internet. En volgens mij ben ik ook niet zo heel populair
.
G.I. Jane?
U bent erg aardig. Ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, maar mijn waardering overtreft uw dank, kan ik u verzekeren.quote:
Wat moet ik daar doen echt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je niet durft
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Alle eerste keer is eng tenslotte![]()
Volgens mij begrijp ik wat u bedoelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.
Oeh, een [SEX]meet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef Jajong het volgende:
Ik heb wel eens iemand 'gemeet' die ik voornamelijk via internet kende hoor. Alleen ik denk niet dat er op deze meet eenzelfde dingen gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |