Ai ai, en dan mijn instructeur die me verteld dat ik m'n benen helemaal op moet trekken tijdens het benchen, zodat mn knieën boven me navel hangenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een slechte uitvoering kan zéker je gewichten beperken.. om een extreem voorbeeld te nemen; je zult nooit 300kg kunnen benchen met elbows out, zonder arch en gelockte schouders. Maar ook voor kleinere gewichten geldt het wel.. iedereen die niet traint is bijvoorbeeld met een bolle rug te 'deadliften' (optillen van zware obstakels), omdat ze in de waan zijn dat ze dan meer aankunnen.
En als je nou eens beargumenteert waarom, dan is er een kans dat ik je snapquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef LedZep het volgende:
Ik doe overigens alleen nog maar close grip benches - twee wijdtes - want wide grip vind ik maar gay.
Nou, de ROM is veel kleiner (net als bij wide grip chin ups, sumo deadlifts, sumo squats..) en een kleinere ROM is, tenzij je wedstrijden doet, nergens voor nodig, en dom zelfs.. want alleen full ROM geeft volledige spierontwikkeling. En de triceps doen meer werk, wat sowieso goed is, omdat de triceps de belangrijkste bench-spier is, dus die moet sterk worden/zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef Frautie het volgende:
[..]
En als je nou eens beargumenteert waarom, dan is er een kans dat ik je snap
Krijg je die monsterkuiten er gratis bij?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Tommy__ het volgende:
hmm.. anyway,
als ik zo'n
[afbeelding]
quads heb, stop ik met groter wordener mag best wel wat meer spek bij
Ben je al afgevallen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:37 schreef synthesix het volgende:
Ik vertel, je dat wil je niet (die eerste), want dan zitten je dijen tegen elkaar. En ik kan je zeggen, dat is NIET fijn, zeker niet in de zomer
Voor de rest:
Ik heb een nieuw levensdoel bereikt; als ik rechtop in mijn bureaustoel zit heb ik 2,5 vetrolquote:
Ziet er goed uit; doe je voor triceps 1 van die 3 oefeningen, afwisselend, of alledrie? (3 tricepsoefeningen is nogal veel namelijk; je kan ook 1 triceps- en 1 bicepsoefening elke UB training doen. Voor triceps kun je dan met name denken aan extensions.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef Tommy__ het volgende:
hier m'n dual factor schema, waar ik binnen een maand of 2 aan ga beginnen en nog vollop aan bezig ben :
1:
- Benchpress (incline + flat)
- Rows (barbell/cable + dumbell)
- Pullups (supinated + wide)
- Triceps (dips + close grip bench + cable pulldowns)
- Military’s (+ cable inverse flyes/rear laterals)
2:
- Squat (front/back)
- Legpress
- Leg curls* + -extensions*
- Kuiten (standing- + seated raises + loopband)
- Abs (decline situps* + leg raises + side situps/side bends)
- Back extensions*/Goodmornings
3:
- Crossover cables/flyes
- Shrugs
- Biceps (barbell curls + bumbell hammers)
4:
- Full squat
- Deadlift
- Abs (decline situps + leg raises + side situps/side bends)
*superset
FAB FAB! hahahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw levensdoel bereikt; als ik rechtop in mijn bureaustoel zit heb ik 2,5 vetrol![]()
![]()
HA!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw levensdoel bereikt; als ik rechtop in mijn bureaustoel zit heb ik 2,5 vetrol![]()
![]()
Alleen bij het springen neem ik aan, niet bij het landen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef J-Will het volgende:
ik heb sinds vandaag wat lichte plyometrische oefeningen aan mijn routine toegevoegd. 3 keer per week krachttraining, 2 keer plyo. Maadag, woensdag en vrijdag kracht, dinsdag en donderdag plyo. Heb net hetvolgende gedaan en het was killing:
2*20 ankle-jumps. Springen met zo weinig mogelijk buiging in de knieën.
4-star drill, 2*5. Één 4-star dril is dat je een vierkant hebt, hoeken 1 t/m 4, en dan van 1 naar 2 naar 3 naar 4 springt en terug. Je hopt dus alle kanten op, 40 sprongetjes in een set.
2*20 alternating lunges. Lunges met lichaamsgewicht dus, 20 * per been.
Jumpsquat. Springen uit squat dus, 2*20.
Slalom Jumps. Naar links en rechts springen over een denkbeeldige lijn, 2*50.
Lunge Jumps, 2*10. Springen vanuit een lunge-positie. 10 keer per been. Dit was echt zwaar, jezus.
Low squat ankle jumps. Zoals de eerste oefening maar nu met lichte buiging in de knietjes.
Al met al een lekkere routine voor een rustdag. Als ik niet naar de gym ga kan ik voorlopig thuis aan de gang, het is een soort van programma voor 12 weken.
Shit je heb me doorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja, maar die van jouw is zo groot dat je hulp nodig hebt bij het pissen
Boeie man, lekker doortrainen dan komt het allemaal vanzelf goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:29 schreef synthesix het volgende:
[..]
Shit je heb me door![]()
Maar hij is gestaag aan het slinken, dus ik denk dat ik buiten levensgevaar ben![]()
Maarjah, bij mij zitten spieren standaard inbegrepen, jij bent lekker een wandelende ijzerdraadje van nature![]()
Trouwens, volgens het nationaal gezondheidsplan ben ik overgewicht (17>25), maar volgens dit tabelletje ben ik acceptable![]()
Wat is het nou?
Ik zit dagelijks ook zeker twee keer een half uur in de auto. Ik doe nu oefeningen voor mijn vingers en polsen (dumbbell van 3 kg van mijn vingers af laten rollen en dan weer terugrollen met de vingers en mijn polsen verticaal bewegen). Dit doe ik omdat ik tijdens het deadrowen en DL-en het gevoel had dat de barbell uit mijn handen glipt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Vandaag trouwens tijdens de file voor het eerste een beetje met me gripper gespeeld. Lamme hond die ik ben. Kan met links nu 10 keer dichtkrijgen. Met recht veel meer maar dat doe ik niet. Me poten zijn wel helemaal kapot nu, overal losse vellen hangenHeb 10 setjes gedaan.
Zolang je wat zwaarder bent kun je zwaarder trainen en zullen je spieren harder groeien. Het is de eerste tijd misschien wel wat frustrerend omdat je voor je gevoel niets ziet, maar op een gegeven moment zul je het wel zien. En het gaat zo veel sneller dan eerst heel veel afvallen en dan weer langzaam spieren aankomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef synthesix het volgende:
Ja opzich..
Maar het cutten gaat best goed nu, ZONDER CARDIO, dus fuck die kutcardio, het gaat best zo, als ik tijd heb ga ik gewoon vaker krachttraining doen, ipv cardio.
Nee dat niet, maar gewoon hetzelfde blijven eten + veel eiwitten. Zodat je ongeveer op hetzelfde gewicht blijft met dalend vet%.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:27 schreef synthesix het volgende:
Bedoel je dat ik nu beter kan gaan bulken?
Want ik zit al op 20% (iets minder onderhand)..
- ok, 3 is mss wat veel. maar 1 tricep oefening op 1 dag lijkt me wat weinig, als je dan toch wat pump hebt van de vorige is het lekker om door te gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:03 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ziet er goed uit; doe je voor triceps 1 van die 3 oefeningen, afwisselend, of alledrie? (3 tricepsoefeningen is nogal veel namelijk; je kan ook 1 triceps- en 1 bicepsoefening elke UB training doen. Voor triceps kun je dan met name denken aan extensions.
Oh ja, ik zie military's, maar op de andere dag geen direct schouderwerk. Zou dan iets voor achterkant schouders doen.. misschien is upright row een goed idee.
Ik zou het per training bij 2 rugoefeningen laten, of je dan row + pullup doet of 2 pullup versies op dag 1 en 2 rows op dag 2 is eigen keus.
Ik zou voor LB zo doen; dag 1 - wide stance parallel squat + leg press en dag 2: deadlift + front squat. Heb je beide dagen eerst een heup/hamstring dominant oefening en daarna een quad dominant oefening.
zou ik ook doen als ik dan toch een speklaag hadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gewoon hetzelfde blijven eten + veel eiwitten. Zodat je ongeveer op hetzelfde gewicht blijft met dalend vet%.
malle ectoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:39 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik dan toch een speklaag had![]()
Omdat het totaalgewicht dat je dan lift veel hoger is:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef ivosnivo het volgende:
Zit nu video van Dorian Yates te kijken. Hij is echt de enige die super netjes traint, elke oefening voert ie goed uit, volledige bewegingsbaan enzo.
Hij doet alleen per oefening 1 opwarmsetje en daarna meteen een set tot het uiterste, ook nog met hulp en daarna de volgende oefening. Dat brengt mij toch de volgende vraagWaarom "moet" je meerdere sets doen?
Nou, ik zie het zo, of je nou 2 tricepsoefeningen op 1 dag doet of 1x de ene dag, 1x de andere maakt weinig uit, maar je kan dan wél beide oefeningen MAXIMAAL doen, doe je ze achter elkaar heb je altijd minder gewicht bij de tweede oefening. (en ja, dat maakt uit, want het gaat er niet om hoeveel je je spier naar de klote helpt in een training/periode, het gaat erom dat je zoveel mogelijk gewicht per periode lift).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:38 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
- ok, 3 is mss wat veel. maar 1 tricep oefening op 1 dag lijkt me wat weinig, als je dan toch wat pump hebt van de vorige is het lekker om door te gaan
- ik haat upright rows, en m'n polsen doen er zeer van, ik doe shrugs voor m'n traps, en die achterste kop wordt gestimuleerd door die cable inverse flyes/rear laterals.
en waarom 2x per week schouderwerk doen, als je maar 1x per week military's aanraad in andere posts?
- maar ik wil elke week minstens 2x pullups doenen als ik dan toch bezig ben doe ik die wide grips er gwn bij
- ok, heb nog nooit front squats geprobeert in de gym maar dat zal ik dan eens uitproberen
dus voorlopig:
1:
- Triceps (dips + close grip bench/explosive cgb)
- Military’s (+ cable inverse flyes/rear laterals)
2:
- Wide stance squat
- Legpress
- Abs (decline situps** + leg raises + side situps/side bends)
- Back extensions**/Goodmornings
3:
- Crossover cables/flyes
- Shrugs
- Biceps (barbell curls + bumbell hammers)
4:
- Front squat
- Deadlift
- Abs (decline situps + leg raises + side situps/side bends)
*superset
Zwaar schema, way to goquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:12 schreef synthesix het volgende:
Ik zal mijn schema ook maar ns ff posten dan:
Hoofddag:
- Fullsquats 5x5
- Bench Press 5x8 of 2x8 fly's en 3x8 BP
- Dumbell Row 5x12
- RDL of DL 5x8-10
- Dumbell Shoulder Press of Military Press 3x10
Dynamische Dag:
- Barbell Curl of Hammer Curl 3x8
- JM Presses 3x8
- Seated Dumbell Clean en Bent-over Lateral Raise (weet de naam niet) in trisets van 8 resp. 12
- 3x 20 decline Sit Ups
Eventueel een oefening als ik het gevoel heb een lichaamsdeel niet genoeg gestimuleerd te hebben vorige training; Meestal leg extension en/of leg curl
Hoofdag 2/3 keer per week Dynamische dag 2 keer per week.
In deloading fase:
Wat eerst 5 reps was, nu 2, maar met warming up. (dus 3 in totaal)
Wat eerst 3 reps was nu ook 2, maar zonder warming up.
Je kan ook power clean - deadlift - romanian dead doen.. of een stuk of 5 posterior chain oefeningen pakken en die steeds afwisselen. 3x per week deadliften + fullsquats is toch ondoenlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef synthesix het volgende:
Nouja, dat squatten zit ik nog een beetje mee te kloten, ik heb sowieso de laatste 2 weken maar 4 trainingen gedaan, en dan ene keer 35-40-40-40-45 en andere dag 30-30-30-40-40 ofzo en dan wat explosiever uitstoten.
Deadliften heb ik helemaal niet veel gedaan, omdat ik eerst barbell row erin had, en m'n onderrug van andere oefening al behoorlijk naar de klote was. Maar nu voel ik m'n rug eigenlijk niet meer, dus volgende loading-fase weer fulltime deadliften denk ik, en dan iets van heavy dl, heavy rdl, high rep rdl ofzo.
Verder wil ik nog powercleans erbij gaan doen op de hoofdag, hoewel ik denk dat ik met de tijd in de knoei, eventueel verplaatst ik ze dan naar dynamische dag. Maarja, dat komt volgende week als ik weer ga loaden.
Zin in een olympic weightlifting-schema?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:23 schreef synthesix het volgende:
Nouja, dat squatten zit ik nog een beetje mee te kloten, ik heb sowieso de laatste 2 weken maar 4 trainingen gedaan, en dan ene keer 35-40-40-40-45 en andere dag 30-30-30-40-40 ofzo en dan wat explosiever uitstoten.
Deadliften heb ik helemaal niet veel gedaan, omdat ik eerst barbell row erin had, en m'n onderrug van andere oefening al behoorlijk naar de klote was. Maar nu voel ik m'n rug eigenlijk niet meer, dus volgende loading-fase weer fulltime deadliften denk ik, en dan iets van heavy dl, heavy rdl, high rep rdl ofzo.
Verder wil ik nog powercleans erbij gaan doen op de hoofdag, hoewel ik denk dat ik met de tijd in de knoei, eventueel verplaatst ik ze dan naar dynamische dag. Maarja, dat komt volgende week als ik weer ga loaden.
Ik zou eigenlijk het liefst gewoon 5 dagen in de week gaan squatten, deadliften en bench pressen
Powerliften is![]()
Vrachtwagen onzin wat je hier loopt te verkondigenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef Fugie het volgende:
ik doe helegaar neit aan deloading, emmertje onzin wie dat heeft bedacht
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Vrachtwagen onzin wat je hier loopt te verkondigen![]()
Als we zo gaan beginnen weet ik er ook nog wel 1: als jij een week moet rusten voor je weer kunt squatten / benchen is dat jouw probleemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
zeg als jij persee een weekje niet kan afzien om daarna weer te kunnen knallen is dat jou probleem
3x fullsquatten kan wel als je een light-medium-heavy principe toepast..evt kan je na een tijdje medium-medium-hard doen etc.. maar voor 'normale' mensen is 3x zwaar fullsquatten gewoon ZWARE overkill (en dat beaamt mijn linker knie..). Deadlifts zijn ontzettend intensief.. ik zou in dat geval dus afwisselen tussen verschillende PC oefeningen, waarbij je de deadlift zelf (meer vermoeiend) bv op de lightsquat dag doet.. VB:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:04 schreef synthesix het volgende:
Owja wtf? Gaan ze nou 1 uur lang snatchen, 1 uur lang clean and jerken etc.?
Waarom is 3x fullsquaten en 3x deadliften niet te doen?
Desnoods, doe ik wat minder intensief per oefening.
Lijkt me alleen maar dat ik sneller groei met zon intensief schema, lekker groeihormoon losweken
2x per week squatten zonder deload is onmogelijk. Period. Als jij dat volhoudt train je niet hard genoegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:07 schreef Fugie het volgende:
chronische overbelasting vind je lichaam ook niet zo tof, heb ik me athans laten vertellen
en ledje, ik rust geen week tussen mijn squats en benches
niet lang genoeg 2x per week gesquat, hoop dat het binnenkort weer mogelijk is maarja dat zal wel weer een maand of 2 durenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
2x per week squatten zonder deload is onmogelijk. Period. Als jij dat volhoudt train je niet hard genoeg.
strakke boel maar wie zijn "hun"? ik zie geen picsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
En ja, ze gaan 1 uur snatchen, 1 uur c&j etc. De hele dag door, 6-7 dagen per week. Kijk naar hun fysieken en durf dan nog te beweren dat high intensity training niet werkt.![]()
Vind ik wel lieverd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Met vet is niets mis, beste jongen.
Dus je hebt nog wel wat te doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef J-Will het volgende:
Kadour Ziani is een heldMijn ultieme doel om daar in de buurt te komen. Hij is ongeveer net zo groot als ik maar springt een halve meter hoger ofzo
Kijk eens naar een Eurosport als er weer gewichtheffen is zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
strakke boel maar wie zijn "hun"? ik zie geen pics![]()
Oke dan; zo trainen ze in China: http://www.flickr.com/photos/dehwangquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Tommy__ het volgende:
maar ik kan eurosport niet ontvangen![]()
![]()
Mijn voorspelling is dat de Chinezen op de OS 2008 zwaar gaan oogsten. Die gasten zijn knettergek. Meisjes van 15-16 die 120kg clean & jerken.. niet normaal. Dat is wat men noemt 'leven voor de sport'quote:
Zo snel mogelijk, weinig reps. Als je presst bij voorkeur split jerk, evt push press, maar nooit military press. Probeer anders je 1RM te vinden en doe vervolgens reps met 60% daarvan (1-3 reps per set).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef J-Will het volgende:
Een vraagje:
Als ik clean and press doe dan gaat het wel makkelijk, maar niet snel. Moet ik dan hoger in gewicht gaan om mezelf te dwingen explosiever de oefening te doen (zwaarder gewicht krijg ik niet op een langzame manier omhoog), of met hetzelfde gewicht heel snel de oefening doen.
60% van je 1RM is het ideale gewicht voor explosieve bewegingen. Kan zijn dat je daar onder zit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef J-Will het volgende:
Ja maar ik heb dus het gevoel dat ik de oefening niet explosief "kan doen" omdat het gewicht te laag is. Bij een hoger gewicht moet je wel explosiever gaat.
Omdat het gewicht dat je cleant dan veel te laag wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef synthesix het volgende:
Waarom niet military pressen?
Clean & military press bedoel ik idd.. als je dat doet is het gewicht dat je cleant dermate laag dat het effect een beetje weg is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:58 schreef synthesix het volgende:
Ow, je bedoelt niet clean en military press in 1 beweging/oefening?
Moet je trouwens, wel of niet door je knieën zakken bij het laatste stukje van de powerclean (dus dat je met je borst onder de bar zak om hem op te vangen) ?
Van AAS krijg je een kleine piemel!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:17 schreef Tommy__ het volgende:
uhm.. in america swingen de supplementen uit de pan![]()
http://www.t-nation.com/category.jsp?categoryID=34&pageNo=1&s=leftNavStoreLink
check wat deze kerel allemaal heeft besteld voor 1 maand![]()
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1201227
en wat doet tribulus precies? testosteron levels verhogen.. lijkt me wat simpel![]()
J?? we need you![]()
Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Alleen bij luie mensen wordt vet als vetweefsel opgeslagen.
Aangezien jij niet dik bent zie ik niet in waarom jij je beledigt voelt. In ieder geval, vet is gewoon goed spul, je haalt er veel energie uit, het is goed voor je hart- en bloedvaten, hersenen, celmembranen, noem maar op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.
Maar ga mij niet beledigen a.u.b.![]()
Weten ze eigenlijk zelf wel wat groeischijven zijn en waardoor die verharden (hormonale invloed van de hypofyse, overigens)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef synthesix het volgende:
Mên, de ellende begint weer heur.
Tijdens het fullsquaten: Minder diep zakken, je bent nog veel te jong om te fullsquatten, bellemert je groei, en je knieën gaan naar de klote en kunnnen zo maar afknappen blablabla...
Owja tuurlijk.. Omdat ik 15 ben gaan m'n knieën ineens sneller kapot dan wanneer ik volwassen zou zijn.. En natuurlijk gaan je gaan je groeischijven eerder verharden van fullsquatten dan van parallelsquatten (wat sowieso onzin is volgens mij)...
Zucht..
Bij het deadliften ook al, ik zet de bb steeds op de grond. Weer hetzelfde liedje, je moet niet zover zakken, zo haal je de spanning van je benen af..
En dan ook nog denken dat ik de deadlift vooral voor mn benen doe volgens mij..
Het zit vol suikers en verzadigde vetten, ik vraag me af sinds wanneer dat goed voor je hart en bloedvaten is..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aangezien jij niet dik bent zie ik niet in waarom jij je beledigt voelt. In ieder geval, vet is gewoon goed spul, je haalt er veel energie uit, het is goed voor je hart- en bloedvaten, hersenen, celmembranen, noem maar op.
Suiker in de zin van enkelvoudige koolhydraten zijn niet zozeer gewenst, behalve voor een intensieve inspanning. Voor verzadigde vetten verwijs ik je naar een topic van mij met diverse links en informatie over de goede eigenschappen hiervan (en van cholesterol). Staat in LIF.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:32 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Het zit vol suikers en verzadigde vetten, ik vraag me af sinds wanneer dat goed voor je hart en bloedvaten is..
12? ik denk dat ik rond de 15-16% stop met bulken. morgen uitstapje naar de McDonaldsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.
Maar ga mij niet beledigen a.u.b.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef synthesix het volgende:
Bij het deadliften ook al, ik zet de bb steeds op de grond. Weer hetzelfde liedje, je moet niet zover zakken, zo haal je de spanning van je benen af..
En dan ook nog denken dat ik de deadlift vooral voor mn benen doe volgens mij..
Voor pak 'em beet 700 euro heb je een thuisgym met powerrackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef synthesix het volgende:
Tis niet om te lachen, tis om te janken
Half uur heen half uur terug? Of 2x een uur? Nou ja, hoef je ook geen extra cardio te doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:17 schreef synthesix het volgende:
Geen ruimte(nog niet in ieder geval)
Maar ik ga mooi bij back to basics trainen als me abonnement afloopt. HARDCORE!!
Alleen klote dat het 1 uur heen en weer fietsen is..
Half uur heen hal uur terug. Als ik hard fiets. Maarja ik deed toch al geen cardio meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Half uur heen half uur terug? Of 2x een uur? Nou ja, hoef je ook geen extra cardio te doen.
"Never diet. Only more training"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Half uur heen hal uur terug. Als ik hard fiets. Maarja ik deed toch al geen cardio meer
Met die zandzak?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
"Never diet. Only more training"![]()
![]()
Als ik straks 8x per week train denk ik dat ik ook geen moeite hoef te doen om mijn vet% (redelijk) laag te houden![]()
hm, ik vermijd zout omdat je hierdoor meer vocht vasthoudt. Mocht je met geld willen smijten, cashewnoten bevatten het meeste eiwit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
heb net een heleboel eten gekocht voor 6 euro, o.a. gezouten pinda's, die 8x goedkoper zijn bij de aldi dan in de GB![]()
Mjaah, maar die bevatten volgens mij minder goede vetten...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BertV het volgende:
hm, ik vermijd zout omdat je hierdoor meer vocht vasthoudt. Mocht je met geld willen smijten, cashewnoten bevatten het meeste eiwit.
Over te veel geld gesproken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, maar die bevatten volgens mij minder goede vetten...
Als je een hoop calo's wil pakken en goede vetten wil, dan moet je ongezouten macadamianoten eten (je weet wel van die knikkers)
Oeioei, laat ledzep dat maar niet horen... Goede vettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, maar die bevatten volgens mij minder goede vetten...
Als je een hoop calo's wil pakken en goede vetten wil, dan moet je ongezouten macadamianoten eten (je weet wel van die knikkers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |