Maar het gaat zo kapot moeilijk bij, voelt ook heel kut net of ik te lang ben ofzo of me verhoudingen met de lengte van me armen of benen niet klopt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef synthesix het volgende:
Lijkt me niet dat je door slechte uitvoering minder kan liften, je gaat toch automatisch de positie innemen waarop je het meeste kan liften, als je er niet op let..
Een slechte uitvoering kan zéker je gewichten beperken.. om een extreem voorbeeld te nemen; je zult nooit 300kg kunnen benchen met elbows out, zonder arch en gelockte schouders. Maar ook voor kleinere gewichten geldt het wel.. iedereen die niet traint is bijvoorbeeld met een bolle rug te 'deadliften' (optillen van zware obstakels), omdat ze in de waan zijn dat ze dan meer aankunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef synthesix het volgende:
Lijkt me niet dat je door slechte uitvoering minder kan liften, je gaat toch automatisch de positie innemen waarop je het meeste kan liften, als je er niet op let..
GA JIJ MET DE AUTO NAAR DE GYM? SCHAAM JE!! ANTI_PODDA!!!!11!!11quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:03 schreef Frautie het volgende:
Woohoo! Wat gaat iedereen weer lekker
File rijden nadat je benen getraind hebt is niet leuk![]()
Of ik moet een automaat krijgen van de baas
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:54 schreef LedZep het volgende:
GA JIJ MET DE AUTO NAAR DE GYM? SCHAAM JE!! ANTI_PODDA!!!!11!!11
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
![]()
Ik werk in Brielle en iedere ma-wo-vr ga ik ipv dat ik aansluit in de file de snelweg af om te gaan sporten. Ik sport in Schiedam terwijl ik woon in Rdam..
Dacht je dat ik 't ging fietsen? No way
En, ik ben nog gek genoeg om 's ochtends eerder mijn bed uit te komen om te gaan hardlopenquote:
Oke, het is je vergeven, maar die laatste opmerking is natuurlijk net zoiets als zeggen: ik eet 5 sinaasappels per dag, dus mag ik elke avond patat met mayo etenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:29 schreef Frautie het volgende:
[..]
En, ik ben nog gek genoeg om 's ochtends eerder mijn bed uit te komen om te gaan hardlopen
Dus volgens mij heb ik wel genoeg lichaamsbeweging. Ik mag autorijden naar de sportschool
Dan ga ik liever voor een patatje pinda....als je doet..doe 't dan goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef LedZep het volgende:
Oke, het is je vergeven, maar die laatste opmerking is natuurlijk net zoiets als zeggen: ik eet 5 sinaasappels per dag, dus mag ik elke avond patat met mayo eten.
Ai ai, en dan mijn instructeur die me verteld dat ik m'n benen helemaal op moet trekken tijdens het benchen, zodat mn knieën boven me navel hangenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een slechte uitvoering kan zéker je gewichten beperken.. om een extreem voorbeeld te nemen; je zult nooit 300kg kunnen benchen met elbows out, zonder arch en gelockte schouders. Maar ook voor kleinere gewichten geldt het wel.. iedereen die niet traint is bijvoorbeeld met een bolle rug te 'deadliften' (optillen van zware obstakels), omdat ze in de waan zijn dat ze dan meer aankunnen.
En als je nou eens beargumenteert waarom, dan is er een kans dat ik je snapquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef LedZep het volgende:
Ik doe overigens alleen nog maar close grip benches - twee wijdtes - want wide grip vind ik maar gay.
Nou, de ROM is veel kleiner (net als bij wide grip chin ups, sumo deadlifts, sumo squats..) en een kleinere ROM is, tenzij je wedstrijden doet, nergens voor nodig, en dom zelfs.. want alleen full ROM geeft volledige spierontwikkeling. En de triceps doen meer werk, wat sowieso goed is, omdat de triceps de belangrijkste bench-spier is, dus die moet sterk worden/zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef Frautie het volgende:
[..]
En als je nou eens beargumenteert waarom, dan is er een kans dat ik je snap
Krijg je die monsterkuiten er gratis bij?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Tommy__ het volgende:
hmm.. anyway,
als ik zo'n
[afbeelding]
quads heb, stop ik met groter wordener mag best wel wat meer spek bij
Ben je al afgevallen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:37 schreef synthesix het volgende:
Ik vertel, je dat wil je niet (die eerste), want dan zitten je dijen tegen elkaar. En ik kan je zeggen, dat is NIET fijn, zeker niet in de zomer
Voor de rest:
Ik heb een nieuw levensdoel bereikt; als ik rechtop in mijn bureaustoel zit heb ik 2,5 vetrolquote:
Ziet er goed uit; doe je voor triceps 1 van die 3 oefeningen, afwisselend, of alledrie? (3 tricepsoefeningen is nogal veel namelijk; je kan ook 1 triceps- en 1 bicepsoefening elke UB training doen. Voor triceps kun je dan met name denken aan extensions.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef Tommy__ het volgende:
hier m'n dual factor schema, waar ik binnen een maand of 2 aan ga beginnen en nog vollop aan bezig ben :
1:
- Benchpress (incline + flat)
- Rows (barbell/cable + dumbell)
- Pullups (supinated + wide)
- Triceps (dips + close grip bench + cable pulldowns)
- Military’s (+ cable inverse flyes/rear laterals)
2:
- Squat (front/back)
- Legpress
- Leg curls* + -extensions*
- Kuiten (standing- + seated raises + loopband)
- Abs (decline situps* + leg raises + side situps/side bends)
- Back extensions*/Goodmornings
3:
- Benchpress (incline + flat)
- Crossover cables/flyes
- Rows (barbell/cable + dumbell)
- Pullups (supinated + wide)
- Shrugs
- Biceps (barbell curls + bumbell hammers)
4:
- Full squat
- Deadlift
- Leg curls* + -extensions*
- Kuiten (standing- + seated raises + loopband)
- Abs (decline situps + leg raises + side situps/side bends)
*superset
FAB FAB! hahahaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw levensdoel bereikt; als ik rechtop in mijn bureaustoel zit heb ik 2,5 vetrol![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |