abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 augustus 2006 @ 20:33:02 #91
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40806459
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef synthesix het volgende:
Lijkt me niet dat je door slechte uitvoering minder kan liften, je gaat toch automatisch de positie innemen waarop je het meeste kan liften, als je er niet op let..
Maar het gaat zo kapot moeilijk bij, voelt ook heel kut net of ik te lang ben ofzo of me verhoudingen met de lengte van me armen of benen niet klopt.
Met stifflegged nergens last van, gaat hardstikke mooi.
ada fare stop stalking me
pi_40809068
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef synthesix het volgende:
Lijkt me niet dat je door slechte uitvoering minder kan liften, je gaat toch automatisch de positie innemen waarop je het meeste kan liften, als je er niet op let..
Een slechte uitvoering kan zéker je gewichten beperken.. om een extreem voorbeeld te nemen; je zult nooit 300kg kunnen benchen met elbows out, zonder arch en gelockte schouders. Maar ook voor kleinere gewichten geldt het wel.. iedereen die niet traint is bijvoorbeeld met een bolle rug te 'deadliften' (optillen van zware obstakels), omdat ze in de waan zijn dat ze dan meer aankunnen.
pi_40809186
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:03 schreef Frautie het volgende:
Woohoo! Wat gaat iedereen weer lekker

File rijden nadat je benen getraind hebt is niet leuk Of ik moet een automaat krijgen van de baas
GA JIJ MET DE AUTO NAAR DE GYM? SCHAAM JE!! ANTI_PODDA!!!!11!!11
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:20:04 #94
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40810346
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:54 schreef LedZep het volgende:
GA JIJ MET DE AUTO NAAR DE GYM? SCHAAM JE!! ANTI_PODDA!!!!11!!11

Ik werk in Brielle en iedere ma-wo-vr ga ik ipv dat ik aansluit in de file de snelweg af om te gaan sporten. Ik sport in Schiedam terwijl ik woon in Rdam..

Dacht je dat ik 't ging fietsen? No way
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40810689
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ik werk in Brielle en iedere ma-wo-vr ga ik ipv dat ik aansluit in de file de snelweg af om te gaan sporten. Ik sport in Schiedam terwijl ik woon in Rdam..

Dacht je dat ik 't ging fietsen? No way
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:29:54 #96
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40810826
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:27 schreef LedZep het volgende:
En, ik ben nog gek genoeg om 's ochtends eerder mijn bed uit te komen om te gaan hardlopen

Dus volgens mij heb ik wel genoeg lichaamsbeweging. Ik mag autorijden naar de sportschool
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_40810955
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:29 schreef Frautie het volgende:

[..]

En, ik ben nog gek genoeg om 's ochtends eerder mijn bed uit te komen om te gaan hardlopen

Dus volgens mij heb ik wel genoeg lichaamsbeweging. Ik mag autorijden naar de sportschool
Oke, het is je vergeven, maar die laatste opmerking is natuurlijk net zoiets als zeggen: ik eet 5 sinaasappels per dag, dus mag ik elke avond patat met mayo eten .
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:37:44 #98
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40811191
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef LedZep het volgende:
Oke, het is je vergeven, maar die laatste opmerking is natuurlijk net zoiets als zeggen: ik eet 5 sinaasappels per dag, dus mag ik elke avond patat met mayo eten .
Dan ga ik liever voor een patatje pinda....als je doet..doe 't dan goed
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:42:07 #99
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40811418
mijn gym is 5 minuten fietsen, of 5 minuten autorijden, moeilijke keus.
pi_40811515
de mijne is 2 min fietsen, of 5 min auto kan ik lekker explosief fietsen
balsporten :r
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:02:29 #101
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40812481
lekker autorijden

goed nummertje aan, lekker in me ritme komen
pi_40812578
Mijn gym is 1 minuut fietsen, of een omgevallen 8 met de auto, want die heb ik niet
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 21:50 schreef LedZep het volgende:

[..]

Een slechte uitvoering kan zéker je gewichten beperken.. om een extreem voorbeeld te nemen; je zult nooit 300kg kunnen benchen met elbows out, zonder arch en gelockte schouders. Maar ook voor kleinere gewichten geldt het wel.. iedereen die niet traint is bijvoorbeeld met een bolle rug te 'deadliften' (optillen van zware obstakels), omdat ze in de waan zijn dat ze dan meer aankunnen.
Ai ai, en dan mijn instructeur die me verteld dat ik m'n benen helemaal op moet trekken tijdens het benchen, zodat mn knieën boven me navel hangen Zodat je je rug goed stabiliseert ofzo

Het voelt inderdaad raar trouwens om met je ellebogen naar voren te benchen in plaats van naar buiten, maar ik zal het ns proberen
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:05:56 #103
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40812667
ik zie vaak mensen hun benen optrekken tijdens benchen, ik neem dat je dan juist een betere ronding in je rug kan maken dan.
pi_40812802
Benen optrekken tijdens benchen zorgt dat je geen arch meer kan maken met je rug, zodat vrijwel alle spanning van de borst afgaat en naar de schouders verschuift. Neem aan dat weinigen dat willen .

Ellebogen moeten tijden eccentric en begin concentric zoveel mogelijk tegen het lichaam aan..bij de lockout iets naar buiten omdat je triceps dan sterker is.
pi_40813020
Ik doe overigens alleen nog maar close grip benches - twee wijdtes - want wide grip vind ik maar gay .
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:21:49 #106
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40813581
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:11 schreef LedZep het volgende:
Ik doe overigens alleen nog maar close grip benches - twee wijdtes - want wide grip vind ik maar gay .
En als je nou eens beargumenteert waarom, dan is er een kans dat ik je snap
pi_40813695
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:21 schreef Frautie het volgende:

[..]

En als je nou eens beargumenteert waarom, dan is er een kans dat ik je snap
Nou, de ROM is veel kleiner (net als bij wide grip chin ups, sumo deadlifts, sumo squats..) en een kleinere ROM is, tenzij je wedstrijden doet, nergens voor nodig, en dom zelfs.. want alleen full ROM geeft volledige spierontwikkeling. En de triceps doen meer werk, wat sowieso goed is, omdat de triceps de belangrijkste bench-spier is, dus die moet sterk worden/zijn.
pi_40814275
hmm.. anyway,

als ik zo'n

quads heb, stop ik met groter worden er mag best wel wat meer spek bij
pi_40814527
maaarr dit:

wil ik niet, dus doe ik het kalmpjes aan

pi_40821808
Ik vertel, je dat wil je niet (die eerste), want dan zitten je dijen tegen elkaar. En ik kan je zeggen, dat is NIET fijn, zeker niet in de zomer

Voor de rest:
pi_40823428
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Tommy__ het volgende:
hmm.. anyway,

als ik zo'n
[afbeelding]
quads heb, stop ik met groter worden er mag best wel wat meer spek bij
Krijg je die monsterkuiten er gratis bij?
pi_40823444
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:37 schreef synthesix het volgende:
Ik vertel, je dat wil je niet (die eerste), want dan zitten je dijen tegen elkaar. En ik kan je zeggen, dat is NIET fijn, zeker niet in de zomer

Voor de rest:
Ben je al afgevallen?
pi_40824127
ik was vanmorgend in m'n bed aan't denken.. tjiens.. ik was gisteren 80kg aan het DL'en en het voelde als niets.. ik d8 dat het maar om 60kg ging . 2x20 + 2x10 + olympische bar.. ik kon er zonder moeite 10 reps mee doen (ben nog maar beginner ) binnekort eens testen hoe ver ik kan gaan
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:48:07 #114
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40824631
Ik zit dezer dagen in een 4-dagen durende bulk. Het is kermis en dat is goed voor heel wat bier en vet voeier

Vandaag rust, lekkere spierpijn in mijn borst en morgen boxsquats, dl en wat rug-meuk. Heb er zin an.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_40824985
't is een feestdag
pi_40825257
hier m'n dual factor schema, waar ik binnen een maand of 2 aan ga beginnen en nog vollop aan bezig ben :

1:

- Benchpress (incline + flat)
- Rows (barbell/cable + dumbell)
- Pullups (supinated + wide)
- Triceps (dips + close grip bench + cable pulldowns)
- Military’s (+ cable inverse flyes/rear laterals)

2:

- Squat (front/back)
- Legpress
- Leg curls* + -extensions*
- Kuiten (standing- + seated raises + loopband)
- Abs (decline situps* + leg raises + side situps/side bends)
- Back extensions*/Goodmornings

3:

- Crossover cables/flyes
- Shrugs
- Biceps (barbell curls + bumbell hammers)

4:

- Full squat
- Deadlift
- Abs (decline situps + leg raises + side situps/side bends)

*superset
pi_40825302
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ben je al afgevallen?
Ja.
Ben je al aangekomen?
pi_40826631
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:13 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja.
Ben je al aangekomen?
Ik heb een nieuw levensdoel bereikt; als ik rechtop in mijn bureaustoel zit heb ik 2,5 vetrol
pi_40826736
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:11 schreef Tommy__ het volgende:
hier m'n dual factor schema, waar ik binnen een maand of 2 aan ga beginnen en nog vollop aan bezig ben :

1:

- Triceps (dips + close grip bench + cable pulldowns)
- Military’s (+ cable inverse flyes/rear laterals)

2:

- Squat (front/back)
- Legpress
- Abs (decline situps* + leg raises + side situps/side bends)
- Back extensions*/Goodmornings

3:

- Crossover cables/flyes
- Shrugs
- Biceps (barbell curls + bumbell hammers)

4:

- Full squat
- Deadlift
- Abs (decline situps + leg raises + side situps/side bends)

*superset
Ziet er goed uit; doe je voor triceps 1 van die 3 oefeningen, afwisselend, of alledrie? (3 tricepsoefeningen is nogal veel namelijk; je kan ook 1 triceps- en 1 bicepsoefening elke UB training doen. Voor triceps kun je dan met name denken aan extensions.

Oh ja, ik zie military's, maar op de andere dag geen direct schouderwerk. Zou dan iets voor achterkant schouders doen.. misschien is upright row een goed idee.

Ik zou het per training bij 2 rugoefeningen laten, of je dan row + pullup doet of 2 pullup versies op dag 1 en 2 rows op dag 2 is eigen keus.

Ik zou voor LB zo doen; dag 1 - wide stance parallel squat + leg press en dag 2: deadlift + front squat. Heb je beide dagen eerst een heup/hamstring dominant oefening en daarna een quad dominant oefening.
pi_40829226
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik heb een nieuw levensdoel bereikt; als ik rechtop in mijn bureaustoel zit heb ik 2,5 vetrol
FAB FAB! hahaha

Morgen wide stance squatjes eruit gooien. Hopen dat ik niet teveel zuip vanavond, want anders wordt het drama morgen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')