Good question. Ze benchen heel veel, en wide grip benchen heeft een flinke belasting op de biceps. Pavel noemt wide grip benches zelfs een van de beste oefeningen om de biceps groter te laten worden, al twijfel ik daar wat aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:26 schreef synthesix het volgende:
Hoe kan het trouwens dat die powerlifters in cutmode, toch zulke monsterbiceps hebben?
Voor powerlifting gebruik je die toch bijna niet..?
Melk is een van de meest anabole voedingsmiddelen die er zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef BertV het volgende:
hm, ik heb gelezen dat drop het testosterongehalte drastisch omlaag brengt.
Wie weet nog meer voedingsmiddelen die positief/negatief werken?
Ik dacht dat voldoende zink ook een belangrijke was.
Krijg nu mensen in mijn directe omgeving die aan de AAS zitten. Lastig om sterk in je schoenen te staan om in ieder geval op een natuurlijke manier 1.80@85+kg te worden. Later kan ik altijd nog kijken.
Keep holdin' on bro.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef BertV het volgende:
Wie weet nog meer voedingsmiddelen die positief/negatief werken?
Ik dacht dat voldoende zink ook een belangrijke was.
Krijg nu mensen in mijn directe omgeving die aan de AAS zitten. Lastig om sterk in je schoenen te staan om in ieder geval op een natuurlijke manier 1.80@85+kg te worden. Later kan ik altijd nog kijken.
Zullen we Landis dan maar eens een zakje sturenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef BertV het volgende:
Heb ik elke keer na het armpje drukken. Je kunt het insmeren met tijgerbalsem, of gewoon beetje rustiger biceps trainen dan normaal. Ik sloop ook altijd alles (bij mezelf dan) als ik een bal zo ver mogelijk wil gooienquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:39 schreef Tommy__ het volgende:
ivo, heb jij niet ooit last gehad na een partijtje armworstelen?
ik heb namelijk die zelfde bewegingen uitgevoerd tijdens m'n werk een week of 2 geleden en heb er nog steeds last van in m'n rechter bovenarm tussen m'n triceps en biceps, waar volgens mij helemaal geen spier zit. ik kan m'n arm niet naar boven strekken door de pijn en als ik het doe, voel ik het zelfs tot in m'n pols![]()
dus jij kan dan ook je arm niet meer strekken en voelt het in je pols? het lijkt wel een zenuw ofzo ipv een spier.. anders zal ik biceps maar wat kalmer aan doen jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Heb ik elke keer na het armpje drukken. Je kunt het insmeren met tijgerbalsem, of gewoon beetje rustiger biceps trainen dan normaal. Ik sloop ook altijd alles (bij mezelf dan) als ik een bal zo ver mogelijk wil gooien
Ik heb het juist precies aan de andere kant van me elleboog, precies bij de bicepsaanhechting zeg maar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:51 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
dus jij kan dan ook je arm niet meer strekken en voelt het in je pols? het lijkt wel een zenuw ofzo ipv een spier.. anders zal ik biceps maar wat kalmer aan doen ja
Mwog valt wel mee hoor. Tis alleen zo kut, telkens denk ik weer van ik doe het niet meer. Maar dan komt er weer zo'n mongool die je uitdaagt. En dan ga je er niet op in, en dan gaat ie je voor mietje uitmaken. En dan gaat er weer een schakelaar om (wie heeft er over the top niet gezienquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef LedZep het volgende:
Armpje drukken is eigenlijk zó ongelooflijk kansloos![]()
Nou ja, dat bedoel ik met kansloosquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb het juist precies aan de andere kant van me elleboog, precies bij de bicepsaanhechting zeg maar.
[..]
Mwog valt wel mee hoor. Tis alleen zo kut, telkens denk ik weer van ik doe het niet meer. Maar dan komt er weer zo'n mongool die je uitdaagt. En dan ga je er niet op in, en dan gaat ie je voor mietje uitmaken. En dan gaat er weer een schakelaar om (wie heeft er over the top niet gezien) en dan moet het maar weer.
Ja maar ik moest mijn eer herstellen, ze handen het respect van mijn familienaam aangetast, dat kan toch nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik met kansloos.
Hmm om eerlijk te zijn lijkt me dat erg sterk.. dat is minstens een barbell curl van 150kg, en ik ken eigenlijk maar 1 iemand die dat deed, te weten Bill Kazmaier (8x140kg ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:11 schreef J-Will het volgende:
in de Panorama stond een stuk over armworstelen. Daarin stond dat de wereldtop dumbellcurls doen met 80 kg en daarachter tussen haakjes: Professionele bodybuilders gebruiken max. 35 kilo.
80 kg dumbell-curl. Dat zou ik wel eens willen zien
Tijd niet gedaan maar weet dat ik 6 maanden geleden op 32kg zat (2 reps)quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:48 schreef J-Will het volgende:
ik geloofde het ook niet heur
ik zou echt niet weten wat mijn 1 rep. max is bij dumbell curlen. Ik doe dat nooit.
Dan doe je toch over de dag verdeeld 10x 1 rep, elke dag welteverstaan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef Frautie het volgende:
ik doe ook alleen barbell curls....en chin ups staan op de to-do list voor 2015 ofzo
Ik kan me 1 keer optrekken...en dan is het op
lekker vetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:55 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
17 hier![]()
![]()
heb overigens nieuw voer ingeslagen:
-gezoute pindanootjes: 645kcal/100g, overigens 26g eiwit
, 14g koolhydraten en 53 g vetten waarvan 8g verzadigd
-witte chocolade (galak): 578kcal/100g, 8g eiwit, 55g koolhydraten
en 35g vet
Ik trek me altijd op aan mijn deurpost, maar vroegah deed ik 't idd een paar keer per avond nu nog maar sporadischquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:11 schreef LedZep het volgende:
Dan doe je toch over de dag verdeeld 10x 1 rep, elke dag welteverstaan?
32kg weighted that is?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Tijd niet gedaan maar weet dat ik 6 maanden geleden op 32kg zat (2 reps)
dat denk ik ook ja..quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef synthesix het volgende:
Vanaf vandaag na tweken m'n eerste deloadingweek in m'n dual factor schema. Van 5 sets + 1 warming up, naar 2 set + 1 warming up gegaan.
Alleen heb ik de deloadingweek wat te vroeg ingezet denk ik, aangezien ik eigenlijk gewoon gains (in kracht) gemaakt heb sinds laatste training.
hoe kom jij daaraan dan?quote:
voetbalquote:
sorry verhaal aangepast, hij drukte btw 90 kg paar keer weg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef J-Will het volgende:
dat is een aardige bench van die kerel dan
Mijn pa is ook een fatty maar zou me helemaal niet verbazen als hij 100 kg wegzet. Heeft vroeger geturnd en is best atletisch gebouwd van nature.
Das wel de shit, met zulke muziek zou ik echt veel zwaarder kunnen trainen voor me gevoel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Mr.J het volgende:
Damn, wat een borstapparaat daar in die gym. Beetje Hamerstrength achtig. Idem voor schouder press.
Wat een lekkere gym. Zware dumbbells, losse squat, dl, goede apparaten en de hele dag Rammstein of Metallica.
Ga eten. Doei!
Is ook zo. Lekker knallen man.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Das wel de shit, met zulke muziek zou ik echt veel zwaarder kunnen trainen voor me gevoel.
Maar het gaat zo kapot moeilijk bij, voelt ook heel kut net of ik te lang ben ofzo of me verhoudingen met de lengte van me armen of benen niet klopt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef synthesix het volgende:
Lijkt me niet dat je door slechte uitvoering minder kan liften, je gaat toch automatisch de positie innemen waarop je het meeste kan liften, als je er niet op let..
Een slechte uitvoering kan zéker je gewichten beperken.. om een extreem voorbeeld te nemen; je zult nooit 300kg kunnen benchen met elbows out, zonder arch en gelockte schouders. Maar ook voor kleinere gewichten geldt het wel.. iedereen die niet traint is bijvoorbeeld met een bolle rug te 'deadliften' (optillen van zware obstakels), omdat ze in de waan zijn dat ze dan meer aankunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:07 schreef synthesix het volgende:
Lijkt me niet dat je door slechte uitvoering minder kan liften, je gaat toch automatisch de positie innemen waarop je het meeste kan liften, als je er niet op let..
GA JIJ MET DE AUTO NAAR DE GYM? SCHAAM JE!! ANTI_PODDA!!!!11!!11quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:03 schreef Frautie het volgende:
Woohoo! Wat gaat iedereen weer lekker
File rijden nadat je benen getraind hebt is niet leuk![]()
Of ik moet een automaat krijgen van de baas
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:54 schreef LedZep het volgende:
GA JIJ MET DE AUTO NAAR DE GYM? SCHAAM JE!! ANTI_PODDA!!!!11!!11
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef Frautie het volgende:
[..]
![]()
Ik werk in Brielle en iedere ma-wo-vr ga ik ipv dat ik aansluit in de file de snelweg af om te gaan sporten. Ik sport in Schiedam terwijl ik woon in Rdam..
Dacht je dat ik 't ging fietsen? No way
En, ik ben nog gek genoeg om 's ochtends eerder mijn bed uit te komen om te gaan hardlopenquote:
Oke, het is je vergeven, maar die laatste opmerking is natuurlijk net zoiets als zeggen: ik eet 5 sinaasappels per dag, dus mag ik elke avond patat met mayo etenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:29 schreef Frautie het volgende:
[..]
En, ik ben nog gek genoeg om 's ochtends eerder mijn bed uit te komen om te gaan hardlopen
Dus volgens mij heb ik wel genoeg lichaamsbeweging. Ik mag autorijden naar de sportschool
Dan ga ik liever voor een patatje pinda....als je doet..doe 't dan goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef LedZep het volgende:
Oke, het is je vergeven, maar die laatste opmerking is natuurlijk net zoiets als zeggen: ik eet 5 sinaasappels per dag, dus mag ik elke avond patat met mayo eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |