abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40761378
Ik vind dat men het woord "respect" wel heel erg vaak in de mond neemt bij pro-bb'ers... tuurlijk, ze richten hun hele leven naar de sport, maar qua fysieke inspanning zijn andere sporten (ik noem maar wat..wielrennen, atletiek..whatever) veel inspannender. Ik bedoel, hoeveel traint een Coleman nou per week? 5-6x een uurtje / anderhalf uur, en that's it. Verder vreten om het leven, spuiten om het leven en dat is het..

Een willekeurige andere atleet traint elke dag, meerdere uren.. prestaties daarin zijn IMO veel en veel meer te wijten aan hard werk dan bij BB, omdat bij BB een héél groot deel van succes aan genetische aanleg en hulpmiddelen te danken is.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:53:54 #32
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40761590
Ik heb ook zeker respect voor andere topsporters. Mensen die de tour hebben gereden bijvoorbeeld, nuttin' but love Maar ik als hobby'er vind het af en toe al moeilijk mezelf naar de gym te slepen, kun je nagaan hoe moeilijk het moet zijn om je elke dag vol te proppen en jezelf 110% te geven. Ik vind het knap.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:15:51 #33
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40762065
Vanaf morgen ga ik zo aan de slag, wat denken jullie?

1

Full Squat
SL Deadlift
Incline Bench
Incline Flyes
Abs

2

Box Squat
Deadlift
Bent Row
Chins
Shoulder Press

3

Clean & Press
One legged Squats
Shrugs
Dips
Abs
met dank aan SF
pi_40762803
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:15 schreef J-Will het volgende:
Vanaf morgen ga ik zo aan de slag, wat denken jullie?

1

Full Squat
SL Deadlift
Incline Bench
Incline Flyes
Abs

2

Box Squat
Deadlift
Bent Row
Chins
Shoulder Press

3

Clean & Press
One legged Squats
Shrugs
Dips
Abs
Hmm wat is om precies te zijn de logica achter deze indeling?
pi_40763398
Van die grote lats zijn eigenlijk ook helemaal niet mooi :s.

Die dave tate ziet er trouwens op die eerste foto helemaal niet zo dik uit vind ik. Volgens mij is die benedict magnusson een stuk vetter.
pi_40763426
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:15 schreef synthesix het volgende:
Van die grote lats zijn eigenlijk ook helemaal niet mooi :s.

Die dave tate ziet er trouwens op die eerste foto helemaal niet zo dik uit vind ik. Volgens mij is die benedict magnusson een stuk vetter.
..maar Dave Tate had wel bloedwaarden waar een willekeurige huisarts een hartaanval van zou krijgen, mocht hij ze onder ogen zien .
pi_40763492
*UPDATE*

Ik kan eindelijk handstands.. maanden lang kon ik maar niet die benen omhoog gooien.. sinds gisteren ging het ineens wél goed, en nadat ik vanuit stand begon ipv met aanloop (aanloop sucks IMO) ging het ineens perfect. Kan nu zonder problemen tegen de muur staan.. nu nog even de juiste balans vinden voor los.. en dan op naar handstand pushups voor freakin' huge schouders (heb ook een apart 2x overhead kracht schemaatje voor in mijn bulk, zodat ik z.s.m. naar de BW military press kan)
pi_40763531
op die 2de foto van Tate lijkt hij veel grotere armen te hebben.. en hoeveel kilo supplementen heeft hij genomen in die dieetperiode?? 't ziet er wel vet uit
balsporten :r
pi_40763572
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef Tommy__ het volgende:
op die 2de foto van Tate lijkt hij veel grotere armen te hebben.. en hoeveel kilo supplementen heeft hij genomen in die dieetperiode?? 't ziet er wel vet uit
"300mg rALA

3 capsules of Genuine Health's Abs+
(EGCG from Green Tea and CLA)

4 Capsules of Biotest FLAMEOUT

(Fish oil and CLA)

1500mg glucosamine/1200mg chondrioton.

4 capsules of OmegaZime

(Digestive Enzyme)

2 capsules of Enteric Coated Acidophilus

(Good Bacteria)"
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:24:24 #40
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40763601
pols semi gekneust, enkelbanden verrekt, wordt weer verplichte rust deze week
pi_40763611
heb overigens wat betonne paaltjes uit de grond getrokken in me tuin van ongv 2m20, ik schat een 100kg/st, lekkere workout . ze staan nu tegen een muur zodat ik ze schuin kan leggen en one-armed presses kan doen, best zwaar
pi_40763658
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef LedZep het volgende:

[..]

"300mg rALA

3 capsules of Genuine Health's Abs+
(EGCG from Green Tea and CLA)

4 Capsules of Biotest FLAMEOUT

(Fish oil and CLA)

1500mg glucosamine/1200mg chondrioton.

4 capsules of OmegaZime

(Digestive Enzyme)

2 capsules of Enteric Coated Acidophilus

(Good Bacteria)"
dus je vind z'n fysiek bangelijk voor een powerlifter, je wilt ook via die manier groot worden, maar je bent tegen supps?
pi_40763717
OMG
Dat laatste stukje van punt 23
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:29:56 #44
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40763735
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:47 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hmm wat is om precies te zijn de logica achter deze indeling?
Veel benen, toch soort van borst-dag (1) en rug (2). Alles met gedachte om vooral squat ernstig te verbeteren en explosiviteit te kweken (box-squats en clean & press). Geef dan even wat feedback, opper-guru
met dank aan SF
pi_40763960
Misschien.. 2x bench, 1x overhead en 3x rug (alternate rows / chins), ik heb uit eigen ervaring en die van anderen ondervonden dat meerdere malen rug per week erg goed werkt voor massa.. doe dan wel 1 oefening per dag iig. 2x bench als je een grotere borst wil, + 1x overhead. Mochten je schouders achterlopen 2x overhead + 1x bench. Ehmm en dan kan je hang pull / upright row / side raises evt toevoegen voor wat wijdte.. shrugs / extra hamstrings / armen etc.

Voor squats misschien 2x per week, 1x full, 1x box + front squat.. en pulls iedere training, misschien 1x clean, 1x dead en 1x romanian dead.. de mogelijkheden zijn eindeloos.
(Je kan ook een single factor split schema doen )

Hmm volgens mij heb ik hierboven iets getypt wat verdacht veel op mijn eigen schema lijkt
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:50:34 #46
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40764246
ik ga niet voor wijdte en grootte hè, ik wil hoger springen en iets atletischer worden. Een iets grotere borst, iets grotere schouders, etc. Denk dat ik dat met dit schema wel kan bereiken. Ik ga het in ieder geval een maand proberen. Morgen voor de training zal ik gewicht noteren en kijken hoe ik er over een maand voorsta.

BTW: ik ben vanaf vandaag begonnen met elke dag 1 liter melk extra te drinken.
Dat zijn dus 470 Kcal extra en 34 gram eiwit. Kan alleen maar voordelig zijn toch?
met dank aan SF
pi_40764979

!?
pi_40765058
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:17 schreef Tommy__ het volgende:
[afbeelding]

!?
Log press
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:21:54 #49
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40765085
Mèn wat een beer
met dank aan SF
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:36:59 #50
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40765520
zijn rugvleugels lopen bijna horizontaal zo breed dat ie is.
pi_40772417
Hoe kan het trouwens dat die powerlifters in cutmode, toch zulke monsterbiceps hebben?
Voor powerlifting gebruik je die toch bijna niet..?
pi_40772601
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:26 schreef synthesix het volgende:
Hoe kan het trouwens dat die powerlifters in cutmode, toch zulke monsterbiceps hebben?
Voor powerlifting gebruik je die toch bijna niet..?
Good question. Ze benchen heel veel, en wide grip benchen heeft een flinke belasting op de biceps. Pavel noemt wide grip benches zelfs een van de beste oefeningen om de biceps groter te laten worden, al twijfel ik daar wat aan.

Sommigen doen ook veel chins, en af en toe zie je een gek voorbijkomen die naast een grote squat ook voor een barbell curl van 200+lbs gaat, dan wil het wel .

Weighted chins (pronated) vandaag gedaan met behulp van Eastpak , daar gaan je bovenarmen ook flink van branden overigens .
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:59:28 #53
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40773635
hm, ik heb gelezen dat drop het testosterongehalte drastisch omlaag brengt.
Wie weet nog meer voedingsmiddelen die positief/negatief werken?
Ik dacht dat voldoende zink ook een belangrijke was.

Krijg nu mensen in mijn directe omgeving die aan de AAS zitten. Lastig om sterk in je schoenen te staan om in ieder geval op een natuurlijke manier 1.80@85+kg te worden. Later kan ik altijd nog kijken.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:10:58 #54
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40774014
mijn vader is natural 90 kg bij 1.65 ofzo Een strikt Bourgondisch dieet zonder enige vorm van lichaamsbeweging, dan lukt dat wel hoor

Ikzelf zou met een kilo of 76 zeer tevreden zijn, bij 1.80 meter. Ben nu ook al redelijk tevreden bij 72 a 73 kg.
met dank aan SF
pi_40774394
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef BertV het volgende:

Krijg nu mensen in mijn directe omgeving die aan de AAS zitten. Lastig om sterk in je schoenen te staan om in ieder geval op een natuurlijke manier 1.80@85+kg te worden. Later kan ik altijd nog kijken.
Melk is een van de meest anabole voedingsmiddelen die er zijn.

ZMA (zink, magnesium, vit b-6 in bepaalde verhouding) is idem testosteronverhogend, helaas is het redelijk duur (voor mij althans). Vitamine D kan er evenzo effect op hebben.
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:24:36 #56
140141 ivosnivo
pi_40774481
quote:

Keep holdin' on bro.

Ik ga over een week een ander schema draaien. 3 x Per week trainen, en dan van elke spiergroep 1 oefening pakken. 2 Keer zware oefeningen, en 1 x isolatie. Gewoon 1 oefening doen en echt doorgaan tot je niet verder kunt, halve reps erbij alles.
pi_40789088
quote:
Zullen we Landis dan maar eens een zakje sturen
pi_40791738
ivo, heb jij niet ooit last gehad na een partijtje armworstelen?
ik heb namelijk die zelfde bewegingen uitgevoerd tijdens m'n werk een week of 2 geleden en heb er nog steeds last van in m'n rechter bovenarm tussen m'n triceps en biceps, waar volgens mij helemaal geen spier zit. ik kan m'n arm niet naar boven strekken door de pijn en als ik het doe, voel ik het zelfs tot in m'n pols
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:43:46 #59
140141 ivosnivo
pi_40791898
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:39 schreef Tommy__ het volgende:
ivo, heb jij niet ooit last gehad na een partijtje armworstelen?
ik heb namelijk die zelfde bewegingen uitgevoerd tijdens m'n werk een week of 2 geleden en heb er nog steeds last van in m'n rechter bovenarm tussen m'n triceps en biceps, waar volgens mij helemaal geen spier zit. ik kan m'n arm niet naar boven strekken door de pijn en als ik het doe, voel ik het zelfs tot in m'n pols
Heb ik elke keer na het armpje drukken. Je kunt het insmeren met tijgerbalsem, of gewoon beetje rustiger biceps trainen dan normaal. Ik sloop ook altijd alles (bij mezelf dan) als ik een bal zo ver mogelijk wil gooien
pi_40792131
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Heb ik elke keer na het armpje drukken. Je kunt het insmeren met tijgerbalsem, of gewoon beetje rustiger biceps trainen dan normaal. Ik sloop ook altijd alles (bij mezelf dan) als ik een bal zo ver mogelijk wil gooien
dus jij kan dan ook je arm niet meer strekken en voelt het in je pols? het lijkt wel een zenuw ofzo ipv een spier.. anders zal ik biceps maar wat kalmer aan doen ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')