Ik heb het juist precies aan de andere kant van me elleboog, precies bij de bicepsaanhechting zeg maar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:51 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
dus jij kan dan ook je arm niet meer strekken en voelt het in je pols? het lijkt wel een zenuw ofzo ipv een spier.. anders zal ik biceps maar wat kalmer aan doen ja
Mwog valt wel mee hoor. Tis alleen zo kut, telkens denk ik weer van ik doe het niet meer. Maar dan komt er weer zo'n mongool die je uitdaagt. En dan ga je er niet op in, en dan gaat ie je voor mietje uitmaken. En dan gaat er weer een schakelaar om (wie heeft er over the top niet gezienquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef LedZep het volgende:
Armpje drukken is eigenlijk zó ongelooflijk kansloos![]()
Nou ja, dat bedoel ik met kansloosquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb het juist precies aan de andere kant van me elleboog, precies bij de bicepsaanhechting zeg maar.
[..]
Mwog valt wel mee hoor. Tis alleen zo kut, telkens denk ik weer van ik doe het niet meer. Maar dan komt er weer zo'n mongool die je uitdaagt. En dan ga je er niet op in, en dan gaat ie je voor mietje uitmaken. En dan gaat er weer een schakelaar om (wie heeft er over the top niet gezien) en dan moet het maar weer.
Ja maar ik moest mijn eer herstellen, ze handen het respect van mijn familienaam aangetast, dat kan toch nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik met kansloos.
Hmm om eerlijk te zijn lijkt me dat erg sterk.. dat is minstens een barbell curl van 150kg, en ik ken eigenlijk maar 1 iemand die dat deed, te weten Bill Kazmaier (8x140kg ofzoquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:11 schreef J-Will het volgende:
in de Panorama stond een stuk over armworstelen. Daarin stond dat de wereldtop dumbellcurls doen met 80 kg en daarachter tussen haakjes: Professionele bodybuilders gebruiken max. 35 kilo.
80 kg dumbell-curl. Dat zou ik wel eens willen zien
Tijd niet gedaan maar weet dat ik 6 maanden geleden op 32kg zat (2 reps)quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:48 schreef J-Will het volgende:
ik geloofde het ook niet heur
ik zou echt niet weten wat mijn 1 rep. max is bij dumbell curlen. Ik doe dat nooit.
Dan doe je toch over de dag verdeeld 10x 1 rep, elke dag welteverstaan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:07 schreef Frautie het volgende:
ik doe ook alleen barbell curls....en chin ups staan op de to-do list voor 2015 ofzo
Ik kan me 1 keer optrekken...en dan is het op
lekker vetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:55 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
17 hier![]()
![]()
heb overigens nieuw voer ingeslagen:
-gezoute pindanootjes: 645kcal/100g, overigens 26g eiwit
, 14g koolhydraten en 53 g vetten waarvan 8g verzadigd
-witte chocolade (galak): 578kcal/100g, 8g eiwit, 55g koolhydraten
en 35g vet
Ik trek me altijd op aan mijn deurpost, maar vroegah deed ik 't idd een paar keer per avond nu nog maar sporadischquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:11 schreef LedZep het volgende:
Dan doe je toch over de dag verdeeld 10x 1 rep, elke dag welteverstaan?
32kg weighted that is?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Tijd niet gedaan maar weet dat ik 6 maanden geleden op 32kg zat (2 reps)
dat denk ik ook ja..quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:19 schreef synthesix het volgende:
Vanaf vandaag na tweken m'n eerste deloadingweek in m'n dual factor schema. Van 5 sets + 1 warming up, naar 2 set + 1 warming up gegaan.
Alleen heb ik de deloadingweek wat te vroeg ingezet denk ik, aangezien ik eigenlijk gewoon gains (in kracht) gemaakt heb sinds laatste training.
hoe kom jij daaraan dan?quote:
voetbalquote:
sorry verhaal aangepast, hij drukte btw 90 kg paar keer weg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef J-Will het volgende:
dat is een aardige bench van die kerel dan
Mijn pa is ook een fatty maar zou me helemaal niet verbazen als hij 100 kg wegzet. Heeft vroeger geturnd en is best atletisch gebouwd van nature.
Das wel de shit, met zulke muziek zou ik echt veel zwaarder kunnen trainen voor me gevoel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Mr.J het volgende:
Damn, wat een borstapparaat daar in die gym. Beetje Hamerstrength achtig. Idem voor schouder press.
Wat een lekkere gym. Zware dumbbells, losse squat, dl, goede apparaten en de hele dag Rammstein of Metallica.
Ga eten. Doei!
Is ook zo. Lekker knallen man.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Das wel de shit, met zulke muziek zou ik echt veel zwaarder kunnen trainen voor me gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |