3x fullsquatten kan wel als je een light-medium-heavy principe toepast..evt kan je na een tijdje medium-medium-hard doen etc.. maar voor 'normale' mensen is 3x zwaar fullsquatten gewoon ZWARE overkill (en dat beaamt mijn linker knie..). Deadlifts zijn ontzettend intensief.. ik zou in dat geval dus afwisselen tussen verschillende PC oefeningen, waarbij je de deadlift zelf (meer vermoeiend) bv op de lightsquat dag doet.. VB:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:04 schreef synthesix het volgende:
Owja wtf? Gaan ze nou 1 uur lang snatchen, 1 uur lang clean and jerken etc.?
Waarom is 3x fullsquaten en 3x deadliften niet te doen?
Desnoods, doe ik wat minder intensief per oefening.
Lijkt me alleen maar dat ik sneller groei met zon intensief schema, lekker groeihormoon losweken
2x per week squatten zonder deload is onmogelijk. Period. Als jij dat volhoudt train je niet hard genoegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:07 schreef Fugie het volgende:
chronische overbelasting vind je lichaam ook niet zo tof, heb ik me athans laten vertellen
en ledje, ik rust geen week tussen mijn squats en benches
niet lang genoeg 2x per week gesquat, hoop dat het binnenkort weer mogelijk is maarja dat zal wel weer een maand of 2 durenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
2x per week squatten zonder deload is onmogelijk. Period. Als jij dat volhoudt train je niet hard genoeg.
strakke boel maar wie zijn "hun"? ik zie geen picsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
En ja, ze gaan 1 uur snatchen, 1 uur c&j etc. De hele dag door, 6-7 dagen per week. Kijk naar hun fysieken en durf dan nog te beweren dat high intensity training niet werkt.![]()
Vind ik wel lieverd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Met vet is niets mis, beste jongen.
Dus je hebt nog wel wat te doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:29 schreef J-Will het volgende:
Kadour Ziani is een heldMijn ultieme doel om daar in de buurt te komen. Hij is ongeveer net zo groot als ik maar springt een halve meter hoger ofzo
Kijk eens naar een Eurosport als er weer gewichtheffen is zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
strakke boel maar wie zijn "hun"? ik zie geen pics![]()
Oke dan; zo trainen ze in China: http://www.flickr.com/photos/dehwangquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:01 schreef Tommy__ het volgende:
maar ik kan eurosport niet ontvangen![]()
![]()
Mijn voorspelling is dat de Chinezen op de OS 2008 zwaar gaan oogsten. Die gasten zijn knettergek. Meisjes van 15-16 die 120kg clean & jerken.. niet normaal. Dat is wat men noemt 'leven voor de sport'quote:
Zo snel mogelijk, weinig reps. Als je presst bij voorkeur split jerk, evt push press, maar nooit military press. Probeer anders je 1RM te vinden en doe vervolgens reps met 60% daarvan (1-3 reps per set).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef J-Will het volgende:
Een vraagje:
Als ik clean and press doe dan gaat het wel makkelijk, maar niet snel. Moet ik dan hoger in gewicht gaan om mezelf te dwingen explosiever de oefening te doen (zwaarder gewicht krijg ik niet op een langzame manier omhoog), of met hetzelfde gewicht heel snel de oefening doen.
60% van je 1RM is het ideale gewicht voor explosieve bewegingen. Kan zijn dat je daar onder zit..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef J-Will het volgende:
Ja maar ik heb dus het gevoel dat ik de oefening niet explosief "kan doen" omdat het gewicht te laag is. Bij een hoger gewicht moet je wel explosiever gaat.
Omdat het gewicht dat je cleant dan veel te laag wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:55 schreef synthesix het volgende:
Waarom niet military pressen?
Clean & military press bedoel ik idd.. als je dat doet is het gewicht dat je cleant dermate laag dat het effect een beetje weg is.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:58 schreef synthesix het volgende:
Ow, je bedoelt niet clean en military press in 1 beweging/oefening?
Moet je trouwens, wel of niet door je knieën zakken bij het laatste stukje van de powerclean (dus dat je met je borst onder de bar zak om hem op te vangen) ?
Van AAS krijg je een kleine piemel!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:17 schreef Tommy__ het volgende:
uhm.. in america swingen de supplementen uit de pan![]()
http://www.t-nation.com/category.jsp?categoryID=34&pageNo=1&s=leftNavStoreLink
check wat deze kerel allemaal heeft besteld voor 1 maand![]()
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1201227
en wat doet tribulus precies? testosteron levels verhogen.. lijkt me wat simpel![]()
J?? we need you![]()
Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Alleen bij luie mensen wordt vet als vetweefsel opgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |