abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40871235
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.

Maar ga mij niet beledigen a.u.b.
Aangezien jij niet dik bent zie ik niet in waarom jij je beledigt voelt. In ieder geval, vet is gewoon goed spul, je haalt er veel energie uit, het is goed voor je hart- en bloedvaten, hersenen, celmembranen, noem maar op.
pi_40871505
Mên, de ellende begint weer heur.
Tijdens het fullsquaten: Minder diep zakken, je bent nog veel te jong om te fullsquatten, bellemert je groei, en je knieën gaan naar de klote en kunnnen zo maar afknappen blablabla...
Owja tuurlijk.. Omdat ik 15 ben gaan m'n knieën ineens sneller kapot dan wanneer ik volwassen zou zijn.. En natuurlijk gaan je gaan je groeischijven eerder verharden van fullsquatten dan van parallelsquatten (wat sowieso onzin is volgens mij)...
Zucht..

Bij het deadliften ook al, ik zet de bb steeds op de grond. Weer hetzelfde liedje, je moet niet zover zakken, zo haal je de spanning van je benen af..
En dan ook nog denken dat ik de deadlift vooral voor mn benen doe volgens mij..
pi_40871700
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef synthesix het volgende:
Mên, de ellende begint weer heur.
Tijdens het fullsquaten: Minder diep zakken, je bent nog veel te jong om te fullsquatten, bellemert je groei, en je knieën gaan naar de klote en kunnnen zo maar afknappen blablabla...
Owja tuurlijk.. Omdat ik 15 ben gaan m'n knieën ineens sneller kapot dan wanneer ik volwassen zou zijn.. En natuurlijk gaan je gaan je groeischijven eerder verharden van fullsquatten dan van parallelsquatten (wat sowieso onzin is volgens mij)...
Zucht..

Bij het deadliften ook al, ik zet de bb steeds op de grond. Weer hetzelfde liedje, je moet niet zover zakken, zo haal je de spanning van je benen af..
Weten ze eigenlijk zelf wel wat groeischijven zijn en waardoor die verharden (hormonale invloed van de hypofyse, overigens)

Hier nog wat links, misschien dat je die informatie als tegenargumenten kunt gebruiken:
http://www.teenbodybuilding.com/derek42.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/hale4.htm
http://www.pponline.co.uk/encyc/0835.htm
http://www.y-coach.com/strengthtrain.html
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:32:14 #184
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_40871748
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

Aangezien jij niet dik bent zie ik niet in waarom jij je beledigt voelt. In ieder geval, vet is gewoon goed spul, je haalt er veel energie uit, het is goed voor je hart- en bloedvaten, hersenen, celmembranen, noem maar op.
Het zit vol suikers en verzadigde vetten, ik vraag me af sinds wanneer dat goed voor je hart en bloedvaten is..
pi_40872228
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:32 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Het zit vol suikers en verzadigde vetten, ik vraag me af sinds wanneer dat goed voor je hart en bloedvaten is..
Suiker in de zin van enkelvoudige koolhydraten zijn niet zozeer gewenst, behalve voor een intensieve inspanning. Voor verzadigde vetten verwijs ik je naar een topic van mij met diverse links en informatie over de goede eigenschappen hiervan (en van cholesterol). Staat in LIF.
pi_40874105
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.

Maar ga mij niet beledigen a.u.b.
12? ik denk dat ik rond de 15-16% stop met bulken. morgen uitstapje naar de McDonalds

heb net een heleboel eten gekocht voor 6 euro, o.a. gezouten pinda's, die 8x goedkoper zijn bij de aldi dan in de GB
balsporten :r
pi_40874185
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef synthesix het volgende:

ROFL
balsporten :r
pi_40874866
Tis niet om te lachen, tis om te janken

pi_40874975
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef synthesix het volgende:
Tis niet om te lachen, tis om te janken

Voor pak 'em beet 700 euro heb je een thuisgym met powerrack
pi_40875027
Geen ruimte (nog niet in ieder geval)

Maar ik ga mooi bij back to basics trainen als me abonnement afloopt. HARDCORE!!
Alleen klote dat het 1 uur heen en weer fietsen is..
pi_40875149
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:17 schreef synthesix het volgende:
Geen ruimte (nog niet in ieder geval)

Maar ik ga mooi bij back to basics trainen als me abonnement afloopt. HARDCORE!!
Alleen klote dat het 1 uur heen en weer fietsen is..
Half uur heen half uur terug? Of 2x een uur? Nou ja, hoef je ook geen extra cardio te doen .
pi_40875527
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:

[..]

Half uur heen half uur terug? Of 2x een uur? Nou ja, hoef je ook geen extra cardio te doen .
Half uur heen hal uur terug. Als ik hard fiets. Maarja ik deed toch al geen cardio meer
pi_40876926
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:34 schreef synthesix het volgende:

[..]

Half uur heen hal uur terug. Als ik hard fiets. Maarja ik deed toch al geen cardio meer
"Never diet. Only more training"

Als ik straks 8x per week train denk ik dat ik ook geen moeite hoef te doen om mijn vet% (redelijk) laag te houden
  woensdag 16 augustus 2006 @ 19:44:16 #194
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40877513
ik vreet alles wat los en vast zit op dit moment, let er alleen een beetje op dat ik aan mijn eiwitten kom. denk dat ik 85 kg ruim ga overschrijden aan het eind van het jaar als ik zo doorga
pi_40878466
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef LedZep het volgende:

[..]

"Never diet. Only more training"

Als ik straks 8x per week train denk ik dat ik ook geen moeite hoef te doen om mijn vet% (redelijk) laag te houden
Met die zandzak?
Ik denk dat ik ook maar zo'n kreng ga maken
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:23:18 #196
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40878831
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

heb net een heleboel eten gekocht voor 6 euro, o.a. gezouten pinda's, die 8x goedkoper zijn bij de aldi dan in de GB
hm, ik vermijd zout omdat je hierdoor meer vocht vasthoudt. Mocht je met geld willen smijten, cashewnoten bevatten het meeste eiwit.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:36:32 #197
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40879265
gekneusde pols is kut, ik denk ik ga gewoon wat proberen in die sportschool maar ik kon echt niets. Niet eens mijn buik trainen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:39:31 #198
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40879378
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BertV het volgende:
hm, ik vermijd zout omdat je hierdoor meer vocht vasthoudt. Mocht je met geld willen smijten, cashewnoten bevatten het meeste eiwit.
Mjaah, maar die bevatten volgens mij minder goede vetten...

Als je een hoop calo's wil pakken en goede vetten wil, dan moet je ongezouten macadamianoten eten (je weet wel van die knikkers )
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:40:44 #199
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40879422
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:39 schreef Frautie het volgende:

[..]

Als je een hoop calo's wil pakken en goede vetten wil, dan moet je ongezouten macadamianoten eten (je weet wel van die knikkers )
Over te veel geld gesproken... die dingen kosten 3,50 per 150 gram!
pi_40879755
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:39 schreef Frautie het volgende:

[..]

Oeioei, laat ledzep dat maar niet horen... Goede vetten
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:04:30 #201
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40880219
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef BertV het volgende:
Over te veel geld gesproken... die dingen kosten 3,50 per 150 gram!
Toerkisch winkel levert alles

Macadamianoten, amandelen, hazelnoten....en dat allemaal stukken goedkoper dan in de winkel

Maar hier ff de specs van de div. goedjes:

kcal e k v

macadamia 100 gram 718 8 5 76
hazelnoten 100 gram 644 11,9 10,5 61,6
amandel 100 gram 578 18,3 4,3 54,2
zonnebloempitten 100 gram 632 18,0 13,0 56,5

Ik eet nog weleens een handje amandelen....niet te duur, toch wat eiwit en lekker
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:09:26 #202
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40880415
Ik heb gehoord dat pompoenpitten veel zink bevatten en dat dat positief op het testosteron-gehalte werkt.

toch maar naar zo'n winkel gaan, 't ziet er altijd zo onappetijtelijk uit aan de buitenkant.. (waarschijnlijk binnen ook )
pi_40881343
ik ga zaterdagochtend eens kijken wat voor moois ze aan nuts op de markt hebben. Ik heb net 'n bakkie geroosterde amandelen gehaald bij de AH, als aanvulling voor mijn geroosterde pinda's die ik er altijd haal, alleen zijn die amandelen best duur, ruim 2 eu voor 175 gram. Ik denk dat dat op de markt beter kan, en zeker als ik gewoon per pond bestel

En ik heb ook zinkpilletjes trouwens. Als ik vroeger 'n wondje had/kreeg, dan ontstak dat behoorlijk vaak. Heb op aanraden van arts die zinkshizzle genomen, en alles is prima nou. Van testosteron gehaltes weet ik niets af...
Die pilletjes kan je gewoon halen bij eoa reformwinkel. Is niet zo eng als 't klinkt hoor

http://www.vita-send.nl/zink.htm

[ Bericht 7% gewijzigd door mister_popcorn op 16-08-2006 21:41:08 (link toegevoegd) ]
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:39:42 #204
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40881763
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef mister_popcorn het volgende:

Die pilletjes kan je gewoon halen bij eoa reformwinkel. Is niet zo eng als 't klinkt hoor
Door pillen kun je de verhoudingen met andere mineralen verstoren, koper bijv.
Ik probeer het zoveel mogelijk met voeding te doen.

reform is niet eng...
Ik werk bij een producent van biologische snacks.
pi_40881878
Net weer heerlijk getraind!

Eerst 5 setjes fullsquat en daarna 5 setjes deadlift met op het einde een nieuwe PR van 185, er had zeker 200+ ingezeten zelfs na al die setjes!

Ik denk, als ik puur ga toppen dat ik 210 wel moet trekken, dan ga ik toch winnen Ledzep
pi_40882011
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef BertV het volgende:

[..]

Door pillen kun je de verhoudingen met andere mineralen verstoren, koper bijv.
Ik probeer het zoveel mogelijk met voeding te doen.

reform is niet eng...
Ik werk bij een producent van biologische snacks.
wtf? sinds wanneer heb je koper nodig?
pi_40882106
ja ik las ook net dat ik msischien iets teveel binnen krijg. Ze bevelen zo'n 15 mg p/d aan, ik neem er 50 mg p/d. Misschien toch ietsje minderen, al ben ik wel erg te spreken over Zink. Ik ben niet meer ziek geweest, en geen last meer van ontstoken wondjes. Goed spul.

Wat voor suplementen gebruikt de rest eigenlijk, if any? Ik zelf heb dus zink en een multi-vit pil. Ben wel benieuwd wat de rest hier naar binnen werkt naast de "normale" voeding.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40882188
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef synthesix het volgende:

[..]

Met die zandzak?
Ik denk dat ik ook maar zo'n kreng ga maken
3x gym, 5x sandbag denk ik aan.
pi_40882333
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef mister_popcorn het volgende:
ja ik las ook net dat ik msischien iets teveel binnen krijg. Ze bevelen zo'n 15 mg p/d aan, ik neem er 50 mg p/d. Misschien toch ietsje minderen, al ben ik wel erg te spreken over Zink. Ik ben niet meer ziek geweest, en geen last meer van ontstoken wondjes. Goed spul.

Wat voor suplementen gebruikt de rest eigenlijk, if any? Ik zelf heb dus zink en een multi-vit pil. Ben wel benieuwd wat de rest hier naar binnen werkt naast de "normale" voeding.
Wat "ze" aanbevelen doet totaal niet terzake. Wat BigCat aanbeveelt in http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm wel.

Ik neem nu vit b-50 + vit d. Straks kruidvat vit b-100 proberen en een multi erbij.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:51:25 #210
37248 BertV
Klei indiaan
pi_40882352
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef mister_popcorn het volgende:
Eigenlijk alleen eiwitpoeder. Keertje ff creatine.

Ik heb wel 's multivitamine geslikt, maar mijn voeding is zo netjes dat het vooral geldverspilling is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')