Aangezien jij niet dik bent zie ik niet in waarom jij je beledigt voelt. In ieder geval, vet is gewoon goed spul, je haalt er veel energie uit, het is goed voor je hart- en bloedvaten, hersenen, celmembranen, noem maar op.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.
Maar ga mij niet beledigen a.u.b.![]()
Weten ze eigenlijk zelf wel wat groeischijven zijn en waardoor die verharden (hormonale invloed van de hypofyse, overigens)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef synthesix het volgende:
Mên, de ellende begint weer heur.
Tijdens het fullsquaten: Minder diep zakken, je bent nog veel te jong om te fullsquatten, bellemert je groei, en je knieën gaan naar de klote en kunnnen zo maar afknappen blablabla...
Owja tuurlijk.. Omdat ik 15 ben gaan m'n knieën ineens sneller kapot dan wanneer ik volwassen zou zijn.. En natuurlijk gaan je gaan je groeischijven eerder verharden van fullsquatten dan van parallelsquatten (wat sowieso onzin is volgens mij)...
Zucht..
Bij het deadliften ook al, ik zet de bb steeds op de grond. Weer hetzelfde liedje, je moet niet zover zakken, zo haal je de spanning van je benen af..
En dan ook nog denken dat ik de deadlift vooral voor mn benen doe volgens mij..
Het zit vol suikers en verzadigde vetten, ik vraag me af sinds wanneer dat goed voor je hart en bloedvaten is..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Aangezien jij niet dik bent zie ik niet in waarom jij je beledigt voelt. In ieder geval, vet is gewoon goed spul, je haalt er veel energie uit, het is goed voor je hart- en bloedvaten, hersenen, celmembranen, noem maar op.
Suiker in de zin van enkelvoudige koolhydraten zijn niet zozeer gewenst, behalve voor een intensieve inspanning. Voor verzadigde vetten verwijs ik je naar een topic van mij met diverse links en informatie over de goede eigenschappen hiervan (en van cholesterol). Staat in LIF.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:32 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Het zit vol suikers en verzadigde vetten, ik vraag me af sinds wanneer dat goed voor je hart en bloedvaten is..
12? ik denk dat ik rond de 15-16% stop met bulken. morgen uitstapje naar de McDonaldsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:04 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Mijn BF is 12%, ik ga niet bulken in de zomer en al helemaal niet met witte chocolade.
Maar ga mij niet beledigen a.u.b.![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:24 schreef synthesix het volgende:
Bij het deadliften ook al, ik zet de bb steeds op de grond. Weer hetzelfde liedje, je moet niet zover zakken, zo haal je de spanning van je benen af..
En dan ook nog denken dat ik de deadlift vooral voor mn benen doe volgens mij..
Voor pak 'em beet 700 euro heb je een thuisgym met powerrackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef synthesix het volgende:
Tis niet om te lachen, tis om te janken
Half uur heen half uur terug? Of 2x een uur? Nou ja, hoef je ook geen extra cardio te doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:17 schreef synthesix het volgende:
Geen ruimte(nog niet in ieder geval)
Maar ik ga mooi bij back to basics trainen als me abonnement afloopt. HARDCORE!!
Alleen klote dat het 1 uur heen en weer fietsen is..
Half uur heen hal uur terug. Als ik hard fiets. Maarja ik deed toch al geen cardio meerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Half uur heen half uur terug? Of 2x een uur? Nou ja, hoef je ook geen extra cardio te doen.
"Never diet. Only more training"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:34 schreef synthesix het volgende:
[..]
Half uur heen hal uur terug. Als ik hard fiets. Maarja ik deed toch al geen cardio meer
Met die zandzak?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
"Never diet. Only more training"![]()
![]()
Als ik straks 8x per week train denk ik dat ik ook geen moeite hoef te doen om mijn vet% (redelijk) laag te houden![]()
hm, ik vermijd zout omdat je hierdoor meer vocht vasthoudt. Mocht je met geld willen smijten, cashewnoten bevatten het meeste eiwit.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:43 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
heb net een heleboel eten gekocht voor 6 euro, o.a. gezouten pinda's, die 8x goedkoper zijn bij de aldi dan in de GB![]()
Mjaah, maar die bevatten volgens mij minder goede vetten...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BertV het volgende:
hm, ik vermijd zout omdat je hierdoor meer vocht vasthoudt. Mocht je met geld willen smijten, cashewnoten bevatten het meeste eiwit.
Over te veel geld gesproken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, maar die bevatten volgens mij minder goede vetten...
Als je een hoop calo's wil pakken en goede vetten wil, dan moet je ongezouten macadamianoten eten (je weet wel van die knikkers)
Oeioei, laat ledzep dat maar niet horen... Goede vettenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:39 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, maar die bevatten volgens mij minder goede vetten...
Als je een hoop calo's wil pakken en goede vetten wil, dan moet je ongezouten macadamianoten eten (je weet wel van die knikkers)
Toerkisch winkel levert allesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:40 schreef BertV het volgende:
Over te veel geld gesproken...die dingen kosten 3,50 per 150 gram!
Door pillen kun je de verhoudingen met andere mineralen verstoren, koper bijv.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:31 schreef mister_popcorn het volgende:
Die pilletjes kan je gewoon halen bij eoa reformwinkel. Is niet zo eng als 't klinkt hoor![]()
wtf? sinds wanneer heb je koper nodig?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:39 schreef BertV het volgende:
[..]
Door pillen kun je de verhoudingen met andere mineralen verstoren, koper bijv.
Ik probeer het zoveel mogelijk met voeding te doen.
reform is niet eng...
Ik werk bij een producent van biologische snacks.
3x gym, 5x sandbag denk ik aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef synthesix het volgende:
[..]
Met die zandzak?
Ik denk dat ik ook maar zo'n kreng ga maken![]()
Wat "ze" aanbevelen doet totaal niet terzake. Wat BigCat aanbeveelt in http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef mister_popcorn het volgende:
ja ik las ook net dat ik msischien iets teveel binnen krijg. Ze bevelen zo'n 15 mg p/d aan, ik neem er 50 mg p/d. Misschien toch ietsje minderen, al ben ik wel erg te spreken over Zink. Ik ben niet meer ziek geweest, en geen last meer van ontstoken wondjes. Goed spul.
Wat voor suplementen gebruikt de rest eigenlijk, if any? Ik zelf heb dus zink en een multi-vit pil. Ben wel benieuwd wat de rest hier naar binnen werkt naast de "normale" voeding.
Eigenlijk alleen eiwitpoeder. Keertje ff creatine.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat voor suplementen gebruikt de rest eigenlijk, if any? Ik zelf heb dus zink en een multi-vit pil. Ben wel benieuwd wat de rest hier naar binnen werkt naast de "normale" voeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |