Ik was meer benieuwd of ze er wel zijn. Tips mogen, zodra ik een goed inzicht heb in de neukbare foksters zal ik zeker de OP updaten!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:05 schreef zwartedoos het volgende:
TS begint
Wat een botoxkop zeg. Ze lijkt wel ouder dan die linkerquote:
Doch toch neukbaar, kzie je punt nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen babyvet, maar dit is wel wat meer.
In theorie is yvonne ook neukbaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:31 schreef Punjab het volgende:
[..]
Doch toch neukbaar, kzie je punt niet![]()
truequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In theorie is yvonne ook neukbaar.
Wie is het dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:31 schreef Punjab het volgende:
[..]
Doch toch neukbaar, kzie je punt niet![]()
en twaalf ... (en god oh god laat dat zongebruind zijn en niet hoer-o-matic-ik-wil-oranje-worden-fake-tan-omdat-ik-in-een-camper-woonquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[afbeelding]
Een beetje breezah is toch ook wel leuk![]()
Best een geil koppiequote:
Ja nu verpest je hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
BEEEETJE domme uitstraling wel.
Hoe dommer, hoe neukbaarder...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mag ik eerst?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zou d'r neuken..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef DeBastaard het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/MissHoney
Lekker man.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Leuke meisjes, hopelijk hetero en single allemaal.
Toch beetje brutaal om ze als 'neukbaar' te zien. Het lijkt me dat de meeste meisjes zo niet behandeld willen worden.
NEUCKVLEESCH!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Toch beetje brutaal om ze als 'neukbaar' te zien. Het lijkt me dat de meeste meisjes zo niet behandeld willen worden.
Who the fuck geeft er ene reet om of ze dat vinden???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ach, ze willen allemaal wel aandachtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Neuken?quote:
Das een goeie vriendin van mequote:
Ik ben heul geen pot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hallo, sinds wanneer ben jij opeens pot?
Is het een rage ja? Doe ik eindelijk aan de mode meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je doet mee aan de bi-rage van momenteel of wat?
Werd tijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het een rage ja? Doe ik eindelijk aan de mode mee.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, 't is best een lekker wijf hoor.
Vanwaar de 'weer niet'?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Val je daar dan weer niet op?
Die andere wel. Dus het is niet 'Ben je nou alweer blauw' maar het is 'Val je daar dan WEER wel/niet op'quote:
Het zijn verschillende personen. Wat is er zo raar aan dat ik de een wel knap vind en de ander nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:13 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die andere wel. Dus het is niet 'Ben je nou alweer blauw' maar het is 'Val je daar dan WEER wel/niet op'
Okay.
Nou omdat al die wijven een beetje op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zijn verschillende personen. Wat is er zo raar aan dat ik de een wel knap vind en de ander niet?
Jij valt op alles wat een kut heeft?
4 uur bij de fietsenstalling, draag iets geils.quote:
Wat vind jij van ijsmeis?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nou omdat al die wijven een beetje op elkaar lijken.
En nee.
Wow geile breezer hoer. Die zou ik best wel kunnen bezwangerenquote:
10 postsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een fatsoenlijke foto
[afbeelding]
uhuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
10 posts![]()
Zal me niks verbazen, als we weer te maken hebben met kloontje.
Einde bericht.
Je bent neukbaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat de neuk doe ik hier in dit Topic ? ..![]()
En dat wist je, want anders kwam je niet in dit topic terechtquote:
en hoe voelt dat nu als mannen je foto posten omdat ze je ''neukbaar'' vinden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu als mannen je foto posten omdat ze je ''neukbaar'' vinden?
Whehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
je gaat toch geen foksters neuken?.
Inderdaad, MUUS is ook niet te versmadenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och kut is kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, MUUS is ook niet te versmaden.
Hmm.. Is dat zo?quote:
Kijk je in mijn fotoboek voor foto's als het voor mij bedoeld was ?quote:
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend complimentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijk je in mijn fotoboek voor foto's als het voor mij bedoeld was ?
iemand van fok gaf de link door aan mij die zag dat ik hier op stond ..![]()
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend compliment.
Scherp, zeer scherp, niet-gebande modquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend compliment.
Je bent dus lekker en neukbaar, 2 complimenten in 1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, wat weet jij dat diplomatiek te verwoordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Waarom zie ik hier allemaal foksters die ik nog nooit eerder heb gezien
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.
Ja dat is mijn upload server,quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:36 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie wat ik nu gevonden heb![]()
Een open dir
Leuke zus ook![]()
Rouwhorst dans team.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja dat is mijn upload server,
Als je nu gewoon mijn fotoboek als link post
Hoeft niemand mijn "prive" gegevens te zien ..![]()
Maar em,
Bedankt ? voor dat k hier mag staan ..
Hengelo is trouwens veel hipper!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Rouwhorst dans team.
Jij bent zeker ook door Jasper geneukt...
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Rouwhorst dans team.
Jij bent zeker ook door Jasper geneukt...
Ik zie alleen maar breezer josti's in die opendir van je staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee![]()
En hou mijn prive leven dr uit hier, anders word ik boos..
is niet de goeie timing om daar juist over te beginnen
het gaat tog over neukbare mokkels ?
Nou ontopic zou ik maar weer zeggen
wat bedoel je daarmeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je voor een leven met mij kiest zal het leven jou toelachen![]()
![]()
Aaaah, wat liefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Pak je speulgoed! We gaan weer naar Bi0's grabbelgrot in Belgiequote:
ik zit nog in de bus! met flaptopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pak je speulgoed! We gaan weer naar Bi0's grabbelgrot in Belgie![]()
Most_Wanted is wat later![]()
!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Post eens een foto van je vriendin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Angelotus het volgende:
Wat een vieze lelijke wijve allemaal
Kom maar eens met wat lekkers dan...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Angelotus het volgende:
Wat een vieze lelijke wijve allemaal
hij heeft heul geen vriendinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post eens een foto van je vriendin.
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post eens een foto van je vriendin.
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.
Sterkte![]()
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had jij al een foto van Ratelslangetje gepost?!EINZROFLPWNZ0RSDEBISGEPWNDJEWEETSROFLCOPTER
Ik heb het hogere niveau uitgevonden knulquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!![]()
Wie is dat?quote:
jAa cKaH wOaL laiiVeRd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Bn jE Er oK WeR SgAtJuH![]()
H3B J3 gEmIsT
Ku$jUh![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:36 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie wat ik nu gevonden heb![]()
Een open dir
Leuke zus ook![]()
Was ik dus niet de enige met die gedachte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Holy shit, alsof je naar een kruising tussen een realdoll en een wandelend Photoshop-effect zit te kijken.
Adnan Hajj-foto?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Holy shit, alsof je naar een kruising tussen een realdoll en een wandelend Photoshop-effect zit te kijken.
We denken met je meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:38 schreef Chau het volgende:
[..]
Was ik dus niet de enige met die gedachte.
offtopic @ Bierbroeder zit je alweer op SB/SD![]()
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Over een forum durf je het zo te zeggen, als ze ja zegt dan pies je je burostoel onder
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef DeBastaard het volgende:
Lekker man.
Hij daagt mij uit, Angelotus, Angelotus die ook wel eens op Fok! komtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.
Succes![]()
mAaR mOpj eN mii daN?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
jAa cKaH wOaL laiiVeRd!.
kOeSjS vN mIj. JeWeETst0Gh.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ze der tieten nou al gepost ?quote:
ja op MSNquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft ze der tieten nou al gepost ?![]()
jiJ krIjGt oOk uEn kOeSj NatUurliJk mOpjquote:
NeUcKe?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
jiJ krIjGt oOk uEn kOeSj NatUurliJk mOpj![]()
Jij bent nog 12 man daar mag jij niet eens over praten laat staan doen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef most_wanted het volgende:
Of ze neukbaar zijn wil ik nog wel even testen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef DeBastaard het volgende:
Lekker man.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij bent nog 12 man daar mag jij niet eens over praten laat staan doen!![]()
aanstormende talentenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:04 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Godverdomme heey, een meisje van 13 is toch geen "lekker teefje"...
wie is dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Als ik vanuit pot-perspectief denk:
[afbeelding]
Blijf van men chick af he.. tssssssquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:18 schreef SiemeN het volgende:
Neukbaar is niet zo lief om te zeggen, maar hey..![]()
[afbeelding]
![]()
"Hee, die is van mij!"quote:
Je gaat mij vast niet geloven als ik zeg dat ik er ook zo uit zie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:36 schreef vintrax het volgende:
[..]
"Hee, die is van mij!"XD
Zitten trouwens leuke foto's tussen inderdaad.
Jij wel en ik niet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
Sta ik er al bij?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:22 schreef Camplo het volgende:
Wat een afschuwelijke wijven worden hier gepost.
Hoeveel van jullie zijn zo kansloos dat zo'n wijven al als 'lekker/NEUKBAAR???' bestempeld worden???
Jij hoort hier ook zeker niet bij. Op naar Lifestyle --> facelift.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Miss Honey hier wel 100 keer en k geen een. Ik begin me zwaar lelijk te voelen
Op naar R&P maar
Ik ga maar even wijselijk mn mond houdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij hoort hier ook zeker niet bij. Op naar Lifestyle --> facelift.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Op naar R&P maar
blablaquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:51 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar _HSJ_ had het 2 dagen al gepost en dat wilde ik alleen even aangeven![]()
* KaMo heeft auwquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:06 schreef Zuen het volgende:
KaMo jij moet echt ff een corrigerende tik hebben.
The fuck is er mis met jouquote:
Dat wijf (als 't al geen kloon is) moet zó d'r haar gaan kammenquote:
very Hollands, mooiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Als ik vanuit pot-perspectief denk:
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Op naar R&P maar
Goed gesproken, DwC_Ruffryderquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
The fuck is er mis met jou.
[afbeelding]
No thanks.
[..]
Dat wijf (als 't al geen kloon is) moet zó d'r haar gaan kammen. Met d'r wannabe filosofisch gezeik in d'r fotoboek
.
het is neukbaar of niet héquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef prof.bierbekje het volgende:
Kamo........jij mag toch nog heulemaal nie neuke....
En met welk fotomodel neuk jij op een regelmatige basis?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:22 schreef Camplo het volgende:
Wat een afschuwelijke wijven worden hier gepost.
Hoeveel van jullie zijn zo kansloos dat zo'n wijven al als 'lekker/NEUKBAAR???' bestempeld worden???
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja ma_jojo past ook bij de TT.
Verkapte *ik hoor er ook tussen post*...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef liiszle het volgende:
dat dr zoveel leuke meisjes op fok zitten hee![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef liiszle het volgende:
dat dr zoveel leuke meisjes op fok zitten hee![]()
was niet eens mn bedoeling, viel me gewoon op hoeveel leuke meisjes hier eigenlijk zatenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verkapte *ik hoor er ook tussen post*...
komtie dan..
[afbeelding]
hmmm, Oke.. Maar toch hoor je erbij..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
was niet eens mn bedoeling, viel me gewoon op hoeveel leuke meisjes hier eigenlijk zaten
Vind ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hmmm, Oke.. Maar toch hoor je erbij..![]()
![]()
Je staat er terecht tussenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
was niet eens mn bedoeling, viel me gewoon op hoeveel leuke meisjes hier eigenlijk zaten
wooow mijn droom vrouwquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verkapte *ik hoor er ook tussen post*...
komtie dan..
[afbeelding]
Liefquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ik was eerstquote:
ik heb haar ontdekt..quote:
Nietquote:
Niet super slank ofzo maar wel een lieve uitstraling...quote:
Figuur heb ik niks op aan te merken (eigenlijk best perfect zoquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:19 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Niet super slank ofzo maar wel een lieve uitstraling...
So?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Figuur heb ik niks op aan te merken (eigenlijk best perfect zo), maar deze foto zou zo in elk willekeurig Breezah topic kunnen staan
.
Je ziet best wel goed uit en overigens je hoeft niet als een slanke del uit te zien. Je ziet prima uit mooie laarzenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nu nog steeds?
Ik mis alleen tč foute (grote) oorbellen, waar heb je die verstopt.
Ze zuipt bier ze smookt als een ketter en ze pist in hoekjes of stond ze alleen maar voor die foto in de hoekquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet best wel goed uit en overigens je hoeft niet als een slanke del uit te zien. Je ziet prima uit mooie laarzen
Als dit jou versiertruc is dan is het geen wonder dat je zonder zitquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zuipt bier ze smookt als een ketter en ze pist in hoekjes of stond ze alleen maar voor die foto in de hoek![]()
Hmm het is wel waar. Jammer dat ze smookt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als dit jou versiertruc is dan is het geen wonder dat je zonder zit
Overigens heb ik daar totaal geen problemen mee ik hou daar wel vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als dit jou versiertruc is dan is het geen wonder dat je zonder zit
hahaha.. foto is van vorrige zomer, papa vond het wel leuk als ik daar ging staan.. was het dr zelf ook niet mee eens, vandaar de foute posequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zuipt bier ze smookt als een ketter en ze pist in hoekjes of stond ze alleen maar voor die foto in de hoek![]()
Als het klikt dan maakt het niks uit door zoiets onbenulligsquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hmm het is wel waar. Jammer dat ze smookt.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha.. foto is van vorrige zomer, papa vond het wel leuk als ik daar ging staan.. was het dr zelf ook niet mee eens, vandaar de foute pose
maar goed. daar was ik overigens ook nog 15
Je was 15 dus dat zou je niet zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha.. foto is van vorrige zomer, papa vond het wel leuk als ik daar ging staan.. was het dr zelf ook niet mee eens, vandaar de foute pose
maar goed. daar was ik overigens ook nog 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |