Is het een rage ja? Doe ik eindelijk aan de mode meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je doet mee aan de bi-rage van momenteel of wat?
Werd tijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het een rage ja? Doe ik eindelijk aan de mode mee.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, 't is best een lekker wijf hoor.
Vanwaar de 'weer niet'?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Val je daar dan weer niet op?
Die andere wel. Dus het is niet 'Ben je nou alweer blauw' maar het is 'Val je daar dan WEER wel/niet op'quote:
Het zijn verschillende personen. Wat is er zo raar aan dat ik de een wel knap vind en de ander nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:13 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die andere wel. Dus het is niet 'Ben je nou alweer blauw' maar het is 'Val je daar dan WEER wel/niet op'
Okay.
Nou omdat al die wijven een beetje op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zijn verschillende personen. Wat is er zo raar aan dat ik de een wel knap vind en de ander niet?
Jij valt op alles wat een kut heeft?
4 uur bij de fietsenstalling, draag iets geils.quote:
Wat vind jij van ijsmeis?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nou omdat al die wijven een beetje op elkaar lijken.
En nee.
Wow geile breezer hoer. Die zou ik best wel kunnen bezwangerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |