blablaquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:51 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar _HSJ_ had het 2 dagen al gepost en dat wilde ik alleen even aangeven![]()
* KaMo heeft auwquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:06 schreef Zuen het volgende:
KaMo jij moet echt ff een corrigerende tik hebben.
The fuck is er mis met jouquote:
Dat wijf (als 't al geen kloon is) moet zó d'r haar gaan kammenquote:
very Hollands, mooiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:57 schreef Allure_ het volgende:
Als ik vanuit pot-perspectief denk:
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Miss Honey hier wel 100 keer en k geen een. Ik begin me zwaar lelijk te voelen
Op naar R&P maar
Goed gesproken, DwC_Ruffryderquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
The fuck is er mis met jou.
[afbeelding]
No thanks.
[..]
Dat wijf (als 't al geen kloon is) moet zó d'r haar gaan kammen. Met d'r wannabe filosofisch gezeik in d'r fotoboek
.
het is neukbaar of niet héquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef prof.bierbekje het volgende:
Kamo........jij mag toch nog heulemaal nie neuke....
En met welk fotomodel neuk jij op een regelmatige basis?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:22 schreef Camplo het volgende:
Wat een afschuwelijke wijven worden hier gepost.
Hoeveel van jullie zijn zo kansloos dat zo'n wijven al als 'lekker/NEUKBAAR???' bestempeld worden???
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja ma_jojo past ook bij de TT.
Verkapte *ik hoor er ook tussen post*...quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef liiszle het volgende:
dat dr zoveel leuke meisjes op fok zitten hee![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef liiszle het volgende:
dat dr zoveel leuke meisjes op fok zitten hee![]()
was niet eens mn bedoeling, viel me gewoon op hoeveel leuke meisjes hier eigenlijk zatenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verkapte *ik hoor er ook tussen post*...
komtie dan..
[afbeelding]
hmmm, Oke.. Maar toch hoor je erbij..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
was niet eens mn bedoeling, viel me gewoon op hoeveel leuke meisjes hier eigenlijk zaten
Vind ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hmmm, Oke.. Maar toch hoor je erbij..![]()
![]()
Je staat er terecht tussenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
was niet eens mn bedoeling, viel me gewoon op hoeveel leuke meisjes hier eigenlijk zaten
wooow mijn droom vrouwquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Verkapte *ik hoor er ook tussen post*...
komtie dan..
[afbeelding]
Liefquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ik was eerstquote:
ik heb haar ontdekt..quote:
Nietquote:
Niet super slank ofzo maar wel een lieve uitstraling...quote:
Figuur heb ik niks op aan te merken (eigenlijk best perfect zoquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:19 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Niet super slank ofzo maar wel een lieve uitstraling...
So?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Figuur heb ik niks op aan te merken (eigenlijk best perfect zo), maar deze foto zou zo in elk willekeurig Breezah topic kunnen staan
.
Je ziet best wel goed uit en overigens je hoeft niet als een slanke del uit te zien. Je ziet prima uit mooie laarzenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nu nog steeds?
Ik mis alleen tè foute (grote) oorbellen, waar heb je die verstopt.
Ze zuipt bier ze smookt als een ketter en ze pist in hoekjes of stond ze alleen maar voor die foto in de hoekquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je ziet best wel goed uit en overigens je hoeft niet als een slanke del uit te zien. Je ziet prima uit mooie laarzen
Als dit jou versiertruc is dan is het geen wonder dat je zonder zitquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zuipt bier ze smookt als een ketter en ze pist in hoekjes of stond ze alleen maar voor die foto in de hoek![]()
Hmm het is wel waar. Jammer dat ze smookt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als dit jou versiertruc is dan is het geen wonder dat je zonder zit
Overigens heb ik daar totaal geen problemen mee ik hou daar wel vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als dit jou versiertruc is dan is het geen wonder dat je zonder zit
hahaha.. foto is van vorrige zomer, papa vond het wel leuk als ik daar ging staan.. was het dr zelf ook niet mee eens, vandaar de foute posequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zuipt bier ze smookt als een ketter en ze pist in hoekjes of stond ze alleen maar voor die foto in de hoek![]()
Als het klikt dan maakt het niks uit door zoiets onbenulligsquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:37 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Hmm het is wel waar. Jammer dat ze smookt.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha.. foto is van vorrige zomer, papa vond het wel leuk als ik daar ging staan.. was het dr zelf ook niet mee eens, vandaar de foute pose
maar goed. daar was ik overigens ook nog 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |