Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je voor een leven met mij kiest zal het leven jou toelachen![]()
![]()
Aaaah, wat liefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Pak je speulgoed! We gaan weer naar Bi0's grabbelgrot in Belgiequote:
ik zit nog in de bus! met flaptopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pak je speulgoed! We gaan weer naar Bi0's grabbelgrot in Belgie![]()
Most_Wanted is wat later![]()
!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Post eens een foto van je vriendin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Angelotus het volgende:
Wat een vieze lelijke wijve allemaal
Kom maar eens met wat lekkers dan...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Angelotus het volgende:
Wat een vieze lelijke wijve allemaal
hij heeft heul geen vriendinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post eens een foto van je vriendin.
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post eens een foto van je vriendin.
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.
Sterkte![]()
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had jij al een foto van Ratelslangetje gepost?!EINZROFLPWNZ0RSDEBISGEPWNDJEWEETSROFLCOPTER
Ik heb het hogere niveau uitgevonden knulquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!![]()
Wie is dat?quote:
jAa cKaH wOaL laiiVeRd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Bn jE Er oK WeR SgAtJuH![]()
H3B J3 gEmIsT
Ku$jUh![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:36 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie wat ik nu gevonden heb![]()
Een open dir
Leuke zus ook![]()
Was ik dus niet de enige met die gedachte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Holy shit, alsof je naar een kruising tussen een realdoll en een wandelend Photoshop-effect zit te kijken.
Adnan Hajj-foto?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Holy shit, alsof je naar een kruising tussen een realdoll en een wandelend Photoshop-effect zit te kijken.
We denken met je meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:38 schreef Chau het volgende:
[..]
Was ik dus niet de enige met die gedachte.
offtopic @ Bierbroeder zit je alweer op SB/SD![]()
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Over een forum durf je het zo te zeggen, als ze ja zegt dan pies je je burostoel onder
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef DeBastaard het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/MissHoney
Lekker man.
Hij daagt mij uit, Angelotus, Angelotus die ook wel eens op Fok! komtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.
Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |