10 postsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een fatsoenlijke foto
[afbeelding]
uhuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
10 posts![]()
Zal me niks verbazen, als we weer te maken hebben met kloontje.
Einde bericht.
Je bent neukbaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat de neuk doe ik hier in dit Topic ? ..![]()
En dat wist je, want anders kwam je niet in dit topic terechtquote:
en hoe voelt dat nu als mannen je foto posten omdat ze je ''neukbaar'' vinden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu als mannen je foto posten omdat ze je ''neukbaar'' vinden?
Whehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
je gaat toch geen foksters neuken?.
Inderdaad, MUUS is ook niet te versmadenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och kut is kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, MUUS is ook niet te versmaden.
Hmm.. Is dat zo?quote:
Kijk je in mijn fotoboek voor foto's als het voor mij bedoeld was ?quote:
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend complimentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijk je in mijn fotoboek voor foto's als het voor mij bedoeld was ?
iemand van fok gaf de link door aan mij die zag dat ik hier op stond ..![]()
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend compliment.
Scherp, zeer scherp, niet-gebande modquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend compliment.
Je bent dus lekker en neukbaar, 2 complimenten in 1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, wat weet jij dat diplomatiek te verwoordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Waarom zie ik hier allemaal foksters die ik nog nooit eerder heb gezien
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.
Ja dat is mijn upload server,quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:36 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie wat ik nu gevonden heb![]()
Een open dir
Leuke zus ook![]()
Rouwhorst dans team.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja dat is mijn upload server,
Als je nu gewoon mijn fotoboek als link post
Hoeft niemand mijn "prive" gegevens te zien ..![]()
Maar em,
Bedankt ? voor dat k hier mag staan ..
Hengelo is trouwens veel hipper!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Rouwhorst dans team.
Jij bent zeker ook door Jasper geneukt...
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Rouwhorst dans team.
Jij bent zeker ook door Jasper geneukt...
Ik zie alleen maar breezer josti's in die opendir van je staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee![]()
En hou mijn prive leven dr uit hier, anders word ik boos..
is niet de goeie timing om daar juist over te beginnen
het gaat tog over neukbare mokkels ?
Nou ontopic zou ik maar weer zeggen
wat bedoel je daarmeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.
Ik moest lachenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je voor een leven met mij kiest zal het leven jou toelachen![]()
![]()
Aaaah, wat liefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Pak je speulgoed! We gaan weer naar Bi0's grabbelgrot in Belgiequote:
ik zit nog in de bus! met flaptopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Pak je speulgoed! We gaan weer naar Bi0's grabbelgrot in Belgie![]()
Most_Wanted is wat later![]()
!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
![]()
Post eens een foto van je vriendin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Angelotus het volgende:
Wat een vieze lelijke wijve allemaal
Kom maar eens met wat lekkers dan...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Angelotus het volgende:
Wat een vieze lelijke wijve allemaal
hij heeft heul geen vriendinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post eens een foto van je vriendin.
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post eens een foto van je vriendin.
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.
Sterkte![]()
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had jij al een foto van Ratelslangetje gepost?!EINZROFLPWNZ0RSDEBISGEPWNDJEWEETSROFLCOPTER
Ik heb het hogere niveau uitgevonden knulquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Zou je wel willen he! Maar da's niet voor jou bestemd, is meer voor een hoger niveau!![]()
Wie is dat?quote:
jAa cKaH wOaL laiiVeRd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:02 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Bn jE Er oK WeR SgAtJuH![]()
H3B J3 gEmIsT
Ku$jUh![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:36 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie wat ik nu gevonden heb![]()
Een open dir
Leuke zus ook![]()
Was ik dus niet de enige met die gedachte.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Holy shit, alsof je naar een kruising tussen een realdoll en een wandelend Photoshop-effect zit te kijken.
Adnan Hajj-foto?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Holy shit, alsof je naar een kruising tussen een realdoll en een wandelend Photoshop-effect zit te kijken.
We denken met je meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:38 schreef Chau het volgende:
[..]
Was ik dus niet de enige met die gedachte.
offtopic @ Bierbroeder zit je alweer op SB/SD![]()
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:01 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Over een forum durf je het zo te zeggen, als ze ja zegt dan pies je je burostoel onder
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef DeBastaard het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/MissHoney
Lekker man.
Hij daagt mij uit, Angelotus, Angelotus die ook wel eens op Fok! komtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent Chris aan het uitdagen he. Chris. Chris van FOK!.
Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |