Is het een rage ja? Doe ik eindelijk aan de mode meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je doet mee aan de bi-rage van momenteel of wat?
Werd tijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het een rage ja? Doe ik eindelijk aan de mode mee.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, 't is best een lekker wijf hoor.
Vanwaar de 'weer niet'?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Val je daar dan weer niet op?
Die andere wel. Dus het is niet 'Ben je nou alweer blauw' maar het is 'Val je daar dan WEER wel/niet op'quote:
Het zijn verschillende personen. Wat is er zo raar aan dat ik de een wel knap vind en de ander nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:13 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die andere wel. Dus het is niet 'Ben je nou alweer blauw' maar het is 'Val je daar dan WEER wel/niet op'
Okay.
Nou omdat al die wijven een beetje op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zijn verschillende personen. Wat is er zo raar aan dat ik de een wel knap vind en de ander niet?
Jij valt op alles wat een kut heeft?
4 uur bij de fietsenstalling, draag iets geils.quote:
Wat vind jij van ijsmeis?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nou omdat al die wijven een beetje op elkaar lijken.
En nee.
Wow geile breezer hoer. Die zou ik best wel kunnen bezwangerenquote:
10 postsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een fatsoenlijke foto
[afbeelding]
uhuhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
10 posts![]()
Zal me niks verbazen, als we weer te maken hebben met kloontje.
Einde bericht.
Je bent neukbaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat de neuk doe ik hier in dit Topic ? ..![]()
En dat wist je, want anders kwam je niet in dit topic terechtquote:
en hoe voelt dat nu als mannen je foto posten omdat ze je ''neukbaar'' vinden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
en hoe voelt dat nu als mannen je foto posten omdat ze je ''neukbaar'' vinden?
Whehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
je gaat toch geen foksters neuken?.
Inderdaad, MUUS is ook niet te versmadenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Och kut is kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, MUUS is ook niet te versmaden.
Hmm.. Is dat zo?quote:
Kijk je in mijn fotoboek voor foto's als het voor mij bedoeld was ?quote:
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend complimentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kijk je in mijn fotoboek voor foto's als het voor mij bedoeld was ?
iemand van fok gaf de link door aan mij die zag dat ik hier op stond ..![]()
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend compliment.
Scherp, zeer scherp, niet-gebande modquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak je niet druk, als je een lelijik mokkel was geweest had je er niet op gestaan. Het is dus een soort van heel pervers maar gemeend compliment.
Je bent dus lekker en neukbaar, 2 complimenten in 1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Tering, wat weet jij dat diplomatiek te verwoordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Waarom zie ik hier allemaal foksters die ik nog nooit eerder heb gezien
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.
Ja dat is mijn upload server,quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:36 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie wat ik nu gevonden heb![]()
Een open dir
Leuke zus ook![]()
Rouwhorst dans team.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja dat is mijn upload server,
Als je nu gewoon mijn fotoboek als link post
Hoeft niemand mijn "prive" gegevens te zien ..![]()
Maar em,
Bedankt ? voor dat k hier mag staan ..
Hengelo is trouwens veel hipper!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Rouwhorst dans team.
Jij bent zeker ook door Jasper geneukt...
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Rouwhorst dans team.
Jij bent zeker ook door Jasper geneukt...
Ik zie alleen maar breezer josti's in die opendir van je staan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee![]()
En hou mijn prive leven dr uit hier, anders word ik boos..
is niet de goeie timing om daar juist over te beginnen
het gaat tog over neukbare mokkels ?
Nou ontopic zou ik maar weer zeggen
wat bedoel je daarmeequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Omdat je steeds mannenfoto's beloer. Er wordt betwijfeld of je wel helemaal hetero bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |