Ik lust alles!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie van jullie 4 lust er geen ei, sinaasappelsap, croissantjes, bolussen of roombroodjes?
Jammerdepammer, we zijn terug voor je er van kan genietenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef Tjabbo het volgende:
ik zie er nu al naar uit dat jullie weg gaan
Met al die vertraging?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerdepammer, we zijn terug voor je er van kan genieten
Jonge weet je wel hoe VET dat isquote:
Ik heb er nu al zin in om naar Zeeland te reizenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie van jullie 4 lust er geen ei, sinaasappelsap, croissantjes, bolussen of roombroodjes?
godver, mn kutgrap in het water gevallen omdat die blauwe echt de TT aan heeft gepastquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
even de TT aangepast.
Wat zit je nou allemaal schizofreen te ijlen gast? Tulp had hem al gefixt op zichquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godver, mn kutgrap in het water gevallen omdat die blauwe echt de TT aan heeft gepast
Is die niet meer blauw dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zit je nou allemaal schizofreen te ijlen gast? Tulp had hem al gefixt op zich
Naah een of ander schraal donker paars of zoquote:
de tering zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kunnen jullie wat meer info geven over het project? Wat jullie willen gaan doen, welke tijdslimiet, hoe jullie het gaan betalen, wie er meedoen aan het project, wat gaan jullie 's nachts doen als treinen niet rijden, wat neem je mee om je te vermaken, etc? Dan is het misschien een FrontPage-waardig nieuwsbericht
Oh, ik zie nu de website. Maar als jullie meer info kunnen geven is het alsnog goed =D
We berijden alle lijnen, dus die ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef tijntjethf het volgende:
Komen jullie ook nog in de enige trein van connection in heel nederland te zitten? (Almelo - Marienberg)
Een heel tof idee juistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef Madine het volgende:
Het zou pas mooi zijn als er mensen (die toch gratis kunnen reizen met OV-kaart) korte stukjes met jullie meereizen. Misschien dat jullie een soort gastenboek mee kunnen nemen welke fok!ers dan kunnen tekenen als ze jullie tegenkomen, die daarna online wordt gezet. Of is dat een stom idee?
Dat schema is alleen voor ons vierenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Komt er schema wanneer jullie waar zijn? Of ongeveer. Zodat we kunnen zwaaien?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We berijden alle lijnen, dus die ook
[..]
Een heel tof idee juist![]()
[..]
Dat schema is alleen voor ons vierenMaar als je wilt zwaaien of een stukje mee wilt rijden en ons gastenboek (Mooi idee
) wilt tekenen mail een van ons dan even zodat we een datum + tijdstip kunnen geven
![]()
Zaandam zelfde verhaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef naamloos.txt het volgende:
Als Zaandam gepasseerd wordt en dat is NA mijn werk (na uur of 18:15), dan rijd ik een stukkie mee
zullen wel kaartjes zijn waarmee je je ov kaart omzet van 2e naar 1e klas... denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:19 schreef the_idiot het volgende:
Leuk idee! En 325 euro voor 5 dagen lang door heel nederland eerste klas reizen (of heb ik dit fout??) is nog niet eens zo héél erg duur
Zij is verantwoordelijk voor personenvervoer (met uitzondering van personenvervoer per spoor), goederenvervoer, infrastructuur en veiligheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:55 schreef MRDB het volgende:
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/organisatie/minister/
onderaan ----->> Stuur de minister een e-mail
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:05 schreef Triangeljosti het volgende:
Op rondje.net moet je even de "kromme aanhalingstekens" vervanger door "rechte aanhalingstekens". Ik zie nu vraagtekens (nooit tekst zo kopieren uit word).
je zou wel kunnen regelen dat de minister er voor zorgt dat er géén vertragingen zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
En ministers of staatssecretarissen hebben echt wel wat beters te doen denk ik hoor. Bovendien kunnen we nooit van te voren met zekerheid zeggen wanneer we waar zijn, qua vertragingen en zo
Staatssecretaris Melanie Schultz van Haegen schijnt anders best een lekker lichaam te hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:26 schreef qu63 het volgende:
maar ik zou niet weten wat je met mevr. Peijs wil
80-km op de snelweg, kilometerrijden
whehehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staatssecretaris Melanie Schultz van Haegen schijnt anders best een lekker lichaam te hebben
Jij had al belangrijkere dingen te doen begreep ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss wil mascotte worden
Ik kan toch moeilijk niet komen opdagen op een bruiloft voor 1 ochtend jeetjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had al belangrijkere dingen te doen begreep ik
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk niet komen opdagen op een bruiloft voor 1 ochtend jeetje
Word wel een erg lange ondertitelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss wil mascotte worden
Vanuit station Landgraaf moet je toch ook nog via Eygelshoven en Chevremont naar Kerkrade Centrum. Kerkrade is het eindpunt. Van daar weer terug langs Landgraaf naar Heerlen en daar weer richting Maastricht of Sittard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Station Landgraaf is een eindpunt... oppassen voor de scooterjeugd daar. Is ongeveer 150 jaar celstraf bijelkaar.
Ja maar gvh gaat dan weg, het is doodquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:54 schreef Remzz het volgende:
gvh-mascotte en Rondje Nederland mascotte gaat niet passen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja maar gvh gaat dan weg, het is dood
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Done, het blijft wel in mijn hart staan
daar is de shorecrew voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:34 schreef naamloos.txt het volgende:
Hoe gaan de foto's btw online tijdens de reis? Is er internet aanwezig ofzo?
die rangeer terreinen doen natuurlijk niet meequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:35 schreef Feestkabouter het volgende:
Oh nee, het gaat erom al het spoor te bereizen, overal stoppen is dus geen vereiste.
(Arena en Kuip zijn dus geen probleem)
Wat dan weer wel lastig is: bijvoorbeeld in Utrecht liggen kilometers spoor op een groot rangeerterrein! En ik weet nog wel wat industrieterreinen........
Nee jij kan het wetenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:57 schreef Geqxon het volgende:
Dat Flash niet eens in de Telegraaf staat.
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet hoor
Je kan voor dat geld met interrail ook heel Europa door andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:19 schreef the_idiot het volgende:
Leuk idee! En 325 euro voor 5 dagen lang door heel nederland eerste klas reizen (of heb ik dit fout??) is nog niet eens zo héél erg duur
Is Flash daar niet wat te oud voor?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan voor dat geld met interrail ook heel Europa door anders![]()
voor de trein?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is Flash daar niet wat te oud voor?
Dat zeker jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef dubidub het volgende:
Echt, een onwijs tof idee. Ik heb het de afgelopen maanden allemaal gelezen, onwijs veel plezier toegewenst, dit is neem ik aan belangrijker dan de winst
Tering echt nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef dubidub het volgende:
Echt, een onwijs tof idee. Ik heb het de afgelopen maanden allemaal gelezen, onwijs veel plezier toegewenst, dit is neem ik aan belangrijker dan de winst
Ik denk dat het stukje in de LC zelf wel wat uitgebreider zal zijn. Zug en ik hebben samen bijna 3 kwartier met die dame gebabbeld, en ze had zich duidelijk ingelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:43 schreef stil het volgende:
Wel een heel kort stukje:
http://www.leeuwardercour(...)e788854.ece#reacties
Ik dacht het niet hequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:32 schreef Feestkabouter het volgende:
En wel netjes ook de Zoetermeer Stadslijn nemen!
Niet zo moeilijk kijken na een slokje Grolsch, Fles!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test.avi
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk kijken na een Fles Grolsch!
Ik heb 'm wel eerst opgeslagen en toen geopend in WMP, maar dat werkt idd prima.quote:
idemquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel eerst opgeslagen en toen geopend in WMP, maar dat werkt idd prima.
Direct afspelen probeer ik niet want dan gaat m'n Winamp playlist er aan.
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMPquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
winamp voor filmpjes wat zijn jullie voor stelletje homoos zeg
Oh, als ik een klein beetje moeite doe blijkt zelfs dat te lukkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMP.
Maar FF probeert ze standaard naar WA te sturen, en hoe ik dat aanpas...
Mogen ook flesjes zijn, dat tikken we op 19 tariefeenheden wel wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Hoe staat het trouwens met de pilsenerconsumptie in team Fok!?
Als ik meelift van Nm naar Ah kan ik natuurlijk wel even een sixpackje meenemen.
Een kratje tussen twee IC-stations, dat is al een uitdaging op zich.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogen ook flesjes zijn, dat tikken we op 19 tariefeenheden wel weg
Op Zwolle - Assen kan het lukken, met wat hulpquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kratje tussen twee IC-stations, dat is al een uitdaging op zich.
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test2.aviquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Goeie kwaliteit Fles ! Top
Zie 'm patsen met z'n pilske.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test2.avi
DIT kan natuurlijk ook. Maar goed, 12 MB, 8 seconden... Beetje aso voor de modemusers, waarvan er nog steeds flink wat schijnen te mogen bestaan aan deze kant van de fokking dampkring
Nee, bel d'r ff, mijn beltegoed is opquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zie 'm patsen met z'n pilske.
Weet je moeder wel dat je bier drinkt!?
halloquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIT kan natuurlijk ook. Maar goed, 12 MB, 8 seconden... Beetje aso voor de modemusers, waarvan er nog steeds flink wat schijnen te mogen bestaan aan deze kant van de fokking dampkring
Mag ik ook 'MILF ON' sms'en naar je moeder?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, bel d'r ff, mijn beltegoed is op
0900-MAMAFLES
Nou precies, en daarom beperken we het dus een beetje. Halve minuut, max 10 MBquote:
Ja hoor, wat jij wilquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:09 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mag ik ook 'MILF ON' sms'en naar je moeder?
Door Opera te gebruikenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMP.
Maar FF probeert ze standaard naar WA te sturen, en hoe ik dat aanpas...
Ja zeg... Fok is al traag, ga toch nog meer onzinnige bandbreedte gebruikenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, de 8e en de 10e hit, toch al heel wat, voor zo'n zouteloze titelquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef the_disheaver het volgende:google: rondje nederland
Geen rondje.net bovenin..![]()
Weekje te vroegquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:41 schreef X-fi het volgende:
En hoe was jullie eerste dag. Waar zijn jullie geweest?
verkeerde quotequote:
Verrek ja... hersteldquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:07 schreef Angelic1 het volgende:
Zit ik afgelopen week op het strand in Spanje, zie ik opeens Flash op de achterkant van het AD staan.Roep ik daar midden op dat Spaanse strand "Hee, die gast ken ik", maar ja, die leuke Spaanse ober begreep er geen bal van.
Succes mensen!
check de OP eensquote:
Mijnes ook. Tenmisnste, volgende weekquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hmm. Mijn windows klok staat op 21 augustus
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hmm. Mijn windows klok staat op 21 augustus
Echt mooi om dit te doen !quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook. Tenmisnste, volgende week
Achja, bij mij komt alles op het laatste momentquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En dan nog, je weet toch wel ongeveer welke datum het is... :p
Succes verder! En keep us up2date.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Whatever, ik moet nu gaan slapenMoet de hele dag nog werken
dat laatste zeker speciaal voor jouquote:
Weekje vrijnemenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:30 schreef Kindervriend het volgende:
Waar halen jullie trouwens de tijd vandaan om 100 uur in een trein te gaan zitten?
Enneh... wat is je motivatie om dit te doen?
Mwoa, speciaal voor iedereen die het leuk vindt, dus. En het schijnt dat dat best veel mensen zijnquote:
Ik heb pinnacle voor school op mijn lappie staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben geen mobiele video editing studio aan boordAVI is het en AVI blijft het
En anders kun je hem toch gewoon naar iemand van de shorecrew sturen met the RAD video toolsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En wij maar ons best doen om het gebruik van die laptop te minimaliseren![]()
zo'n conversie is niet _nodig_. Straks zitten we te kijken dat we dinsdagmiddag ineens niks meer kunnen uploaden omdat we van maandag alles hebben zitten om pielen naar wmv en ineens die accu leeg is. Dat zou je toch ook niet willen
Laten we anders vanavond eens kijken of het sowieso wel wat boeit, in filesize. Ik denk dat dat nog best tegen valt namelijk.
welke weblog eigenlijk? komt er nog een fok-rondje.net ofzo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies, het lijkt me niet dat we ons om dat soort zaken druk gaan maken onderwegWe gaan ons ook niet bemoeien met de HTML en PHP code voor de stukjes op de weblog
Wij leveren gewoon filmpjes en foto's en stukjes tekst aan, en Weblogcrew mag er wat moois van maken
Ow da's leukquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil jullie op weert station wel even toezwaaien en evt meerijden richting het zuiden
doe ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow da's leuk
moet je wel zelf kaartje kopen he![]()
Maar mail me ff, dan plen ik je in
In jullie volgen!!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wanouweerje kan niet bij de start zijn, je kan niet als we bij jou in de buurt zijn
WAAR heb je zin in?
ja klopt. Eerst scheren, dan wil ik wel tongenquote:
Is goed, ik hou toch niet van tongen met harige hoofden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt. Eerst scheren, dan wil ik wel tongen
quote:
Lees die OP eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Op maandag 21 augustus om 11:09 zullen de remcilinders van een alledaags plannetje V gelost worden op het schattige bakstenen perronnetje van het Nederlands Spoorwegmuseum te Utrecht. Vanaf 10 uur zijn fans en uitzwaaiers welkom bij deze feestelijke happening. Als je plannen hebt om te komen, mail me dan even op het inmiddels bekende adres dr.flash <apekop> gmail.com, dan weten we een beetje waar we op moeten rekenen qua parkeerplaatsen etc.
Om 11 uur is de "officiële" start, waarna team Fok! en team OHIH plaats zullen nemen in de pendeltrein. Vanaf dat moment zal de Fok! Weblog min of meer live verslag uitbrengen van alles wat we onderweg beleven. Op www.rondje.net is nu alvast meer te lezen. Dus kom uitzwaaien! En volg de weblog!
Ja, ik bedoelde maandag. Dacht dat het vandaag zondag was. Sorryquote:
Vrolijk pasen en een gelukkig en gezond 1977 iedereen!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:44 schreef the_disheaver het volgende:
De ene denkt dat het op zaterdag zondag is. De ander zit er zelfs een week naast.... waar moet het heen met de wereld
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrolijk pasen en een gelukkig en gezond 1977 iedereen!!
Nee klopt. Boeit niet, er staat "op vertoon van brief"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:41 schreef qu63 het volgende:
net brief van NS binnen, er staat alleen dat ik ook zo'n shirt draagdie heb ik dus niet
ja, volgende week, en naar de eindstreepquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Reizen jullie met IC's en wanneer naar waar?
"ze zijn te herkennen aan onderstaande shirts"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Boeit niet, er staat "op vertoon van brief"
als je die bij je heb is het okee
ja, net alsof je altijd en overal perroncontrole hebtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
"ze zijn te herkennen aan onderstaande shirts"
maar we lullen ons er anders wel uit
Ben benieuwd of ik jullie tegenkomquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, volgende week, en naar de eindstreep
Je zult ons kunnen herkennen aan het shirt, Hoewel ook de andere teams met dat shirt rondlopen. Drie keer kans dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik jullie tegenkom
Ik denk dat ik jou wel herken en dus jouw teamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zult ons kunnen herkennen aan het shirt, Hoewel ook de andere teams met dat shirt rondlopen. Drie keer kans dus
[afbeelding]
Okee, dan moet je ook wel ff zeggen dat jij MM bent zeg maar, dan kopen we lekker koffie bij jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou wel herken en dus jouw team
whehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, dan moet je ook wel ff zeggen dat jij MM bent zeg maar, dan kopen we lekker koffie bij jouWe helpen je wel naar je target zeg maar
Okee primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehemet de targets gaat het anders uitermate goed de laatste tijd
en ik zal wel even een praatje met jullie maken mocht ik jullie zien
dan hoop ik nu van harte jullie niet tegen te komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee primaDan ga je ook op de foowtoow
You can run, but you can't hidequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan hoop ik nu van harte jullie niet tegen te komen
dus ik mag wel een grote muil hebben!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat helemaal in orde komen allemaal
en het wordt LEUK
en iedereen die er een grote muil over heeft gaat spijt krijgen dat ie niet mee gedaan heeft
ik moet je nog altijd mailenquote:
Ja dat gaat lekker opschietenquote:
doe ik datquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat lekker opschieten
Vraag mn nummer maar aan Re
is goed. Bel morgen ff dan, we zijn dinsdagmorgen in de buurtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doe ik dat
ik ben morgen pas thuis.
url weblog aubquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef -jos- het volgende:
Ze zijn nu weg, even kijken op de weblog
dank jequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/cat/Rondje%20Nederland
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ******************************** S P O O R W E G E N actueel 21 augustus Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op het volgende traject: * Zwolle<->Deventer De gehele dag Meer informatie over de werkzaamheden op pagina 754 ****Bron:ProRail verkeersinformatie *** |
jawel. in je mailquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer Groningen aangedaan wordt?
Misschien kan ik van nut zijn, of een stukje meereizen
Hoi. Zelde mailtje naar mij? Ik zou misschien nog een stukje meetreinen, maar dat wil alleen als ik op het goede moment kanquote:
Geen idee. Wel wanneer ze ongeveer in groningen aankomen en wanneer ze de groningse lijntjes nemen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:38 schreef verzameldirk het volgende:
wanneer komen ze naar de lijn Gn/Rd
en ze hebben nu al ongeveer een uur vertragingquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ze hebben nu al ongeveer een uur vertraging
quote:Kort buitenlands nieuws
De tunnel van Engeland naar Frankrijk is gesloten nadat rook was vrijgekomen uit een goederentrein. Eurotunnel meldt dat de tunnel is ontruimd. De sluiting zorgt voor lange vertragingen.
geen idee waar, Fles zei me datquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef the_disheaver het volgende:
waar dan?
De enige vertraging die ik kan vinden ligt een beetje buiten de route:
[..]
nope, ik weet alleen wanneer ik in Almere moet zijn straksquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:59 schreef math1985 het volgende:
qu63, kun je bevestigen dat de planning die the_disheaver gepost heeft nog aangehouden is?
linkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:23 schreef math1985 het volgende:
En een update: geel staat voor onbevestigd (volgens planning),
http://www.matthijsmelissen.nl/temp/rondje/rondje2.gif
Zal ik de kaartjes plaatsen of linken?
okeyquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:06 schreef math1985 het volgende:
Ja, als je om 11:16 je eerste trein plant vanaf Utrecht, terwijl de eerste trein uti Utrecht Maliebaan daar pas aankomt om 11:26, tsja, dan loop je inderdaad vertraging op.
Toeps, zou je mij kunnen mailen wat hun planning voor vanavond was? Ik zou rond 21.00 op Almere moeten zijn, maar wil graag weten langs welke stations ze stoppen..quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
BTW, om 19:31 zaten ze in Uitgeest.
Ik heb de officiële planning, maar die mag ik niet posten. Kan je iig zeggen dat was math1985 post, niet klopt (Vertrektijd Utrecht).
dat klopt. Ook dat ze na utrecht naar hilversum zijn gegaan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef Toeps het volgende:
Als Hdr Den Helder betekent, en Ass Amsterdam Sloterdijk, dan zit je goed met je gokjes hoor.
Weesp 21:03quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toeps, zou je mij kunnen mailen wat hun planning voor vanavond was? Ik zou rond 21.00 op Almere moeten zijn, maar wil graag weten langs welke stations ze stoppen..
zou je me even op msn toe willen voegen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Weesp 21:03
Almere Muziekwijk 21:14
Rhenen 22:58
Meer kan ik je ook niet vertellen, maar misschien heb je hier wat aan. Ik denk dat ze nu een half uur vertraging hebben, maar dat weet ik niet zeker. Hebje een contactpersoon? Anders kan ik even voor je proberen te bellen (maar we moeten zuinig zijn met batterijen...)
Kan geen Hilversum vinden in de lijst. Maar het ligt vast op het traject wat ze doen met Weesp en Almere en zo? Moeten ze nog heen dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
dat klopt. Ook dat ze na utrecht naar hilversum zijn gegaan?
Done.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
zou je me even op msn toe willen voegen?
jepz, maar er zijn 2 bogen naar almere (vanaf a'dam en amersfoort. Als ze naar almere gaan, en terug nemen ze die boogjes. Maar de directe verbinding dus niet. En ik neem aan dat ze die ook wel gewoon moeten nemen. Al is dat wel een van de drukste stukjes spoor, dus zal wel een keertje overheen gegaan worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Kan geen Hilversum vinden in de lijst. Maar het ligt vast op het traject wat ze doen met Weesp en Almere en zo? Moeten ze nog heen dus.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Utm Ut 1109 1126 1 9b Stoptrein 28302 NS Ut Amf 1132 1146 3 2 Stoptrein 5637 NS Amf Hgl 1154 1259 2 3b Intercity 143 NS Hgl Es 1318 1328 3a 1 Stoptrein 7937 NS Es Gbr 1356 1403 5 1 Stoptrein 29021 NS Gbr Es 1413 1420 1 5 Stoptrein 29022 NS Es Hgl 1435 1445 1 2b Stoptrein 7954 NS Hgl Odz 1450 1500 3b 1 Stoptrein 31243 Syntus Odz Zp 1505 1554 1 1b Stoptrein 31256 Syntus Zp Ww 1604 1639 2b 1a Stoptrein 30851 Syntus Ww Ah 1652 1800 1b 9b Stoptrein 30962 Syntus Ah Zp 1811 1832 3 3b Sneltrein 3660 NS |
huh? wie wat waarquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Toeps het volgende:
Sowieso redden ze dat niet, met dat noodrem incident.
ik zal het hem zo zeggenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef the_disheaver het volgende:
zeg tegen flash even dat ie zijn gsm niet bij zijn camera moet leggen als ie aan het filmen is...
slim...quote:Eind van de middag was er ineens tumult op station Winterswijk; daar bleek het team van Opeenshadikhet.nl zich ook te bevinden. Maar die gingen gelukkig precies de andere kant op. Nog groter was de hilariteit toen bekend werd dat een meereizende fan van OHIH.nl in de trein aan de handrem had getrokken. Zouden ze daar in hun schema rekening mee hebben gehouden!
doorgegevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef the_disheaver het volgende:
zeg tegen flash even dat ie zijn gsm niet bij zijn camera moet leggen als ie aan het filmen is...
en die gozer is in Arnhem overgedragen en kan een fikse prent ontvangenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef the_disheaver het volgende:
van rails.nl
Rails zijn na ut naar Gv gegaan, en vervolgens naar Ww (den haag > winterwijk
Wat ze in die tussen tijd hebben gedaan, geen idee. Wel zijn ze in Ww het Ohih team tegen gekomen.
[..]
slim...
whehehe, een fan van de übernerdsquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef the_disheaver het volgende:
van rails.nl
Rails zijn na ut naar Gv gegaan, en vervolgens naar Ww (den haag > winterwijk
Wat ze in die tussen tijd hebben gedaan, geen idee. Wel zijn ze in Ww het Ohih team tegen gekomen.
[..]
slim...
Mijn broertje vindt het allemaal prima hoor, maarre, je kunt natuurlijk altijd ff tubgirl onder die URL gooien. Of zijn we dan té gemeen competitie aan het voeren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Klonk het volgende:
hmm, dat was een verzoekje van fles, maar dat ze die foto's nu ook gaan gebruiken ik weet niet of dat afspraak was
whehe, ik had alleen het verzoekje gehad van fles om dat te doen, maar ik wil nu eerst ff wat duidelijkheid over het gebruik van die foto's, morgen zie ik fles of mischien leest ie dit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt het allemaal prima hoor, maarre, je kunt natuurlijk altijd ff tubgirl onder die URL gooien. Of zijn we dan té gemeen competitie aan het voeren?
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef the_disheaver het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |