dan hoop ik nu van harte jullie niet tegen te komenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee primaDan ga je ook op de foowtoow
You can run, but you can't hidequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan hoop ik nu van harte jullie niet tegen te komen
dus ik mag wel een grote muil hebben!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat helemaal in orde komen allemaal
en het wordt LEUK
en iedereen die er een grote muil over heeft gaat spijt krijgen dat ie niet mee gedaan heeft
ik moet je nog altijd mailenquote:
Ja dat gaat lekker opschietenquote:
doe ik datquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat lekker opschieten
Vraag mn nummer maar aan Re
is goed. Bel morgen ff dan, we zijn dinsdagmorgen in de buurtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doe ik dat
ik ben morgen pas thuis.
url weblog aubquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef -jos- het volgende:
Ze zijn nu weg, even kijken op de weblog
dank jequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef Duderinnetje het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/cat/Rondje%20Nederland
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ******************************** S P O O R W E G E N actueel 21 augustus Door werkzaamheden is de treindienst aangepast op het volgende traject: * Zwolle<->Deventer De gehele dag Meer informatie over de werkzaamheden op pagina 754 ****Bron:ProRail verkeersinformatie *** |
jawel. in je mailquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer Groningen aangedaan wordt?
Misschien kan ik van nut zijn, of een stukje meereizen
Hoi. Zelde mailtje naar mij? Ik zou misschien nog een stukje meetreinen, maar dat wil alleen als ik op het goede moment kanquote:
Geen idee. Wel wanneer ze ongeveer in groningen aankomen en wanneer ze de groningse lijntjes nemen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:38 schreef verzameldirk het volgende:
wanneer komen ze naar de lijn Gn/Rd
en ze hebben nu al ongeveer een uur vertragingquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
en ze hebben nu al ongeveer een uur vertraging
quote:Kort buitenlands nieuws
De tunnel van Engeland naar Frankrijk is gesloten nadat rook was vrijgekomen uit een goederentrein. Eurotunnel meldt dat de tunnel is ontruimd. De sluiting zorgt voor lange vertragingen.
geen idee waar, Fles zei me datquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef the_disheaver het volgende:
waar dan?
De enige vertraging die ik kan vinden ligt een beetje buiten de route:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |