zullen wel kaartjes zijn waarmee je je ov kaart omzet van 2e naar 1e klas... denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:19 schreef the_idiot het volgende:
Leuk idee! En 325 euro voor 5 dagen lang door heel nederland eerste klas reizen (of heb ik dit fout??) is nog niet eens zo héél erg duur
Zij is verantwoordelijk voor personenvervoer (met uitzondering van personenvervoer per spoor), goederenvervoer, infrastructuur en veiligheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:55 schreef MRDB het volgende:
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/organisatie/minister/
onderaan ----->> Stuur de minister een e-mail
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:05 schreef Triangeljosti het volgende:
Op rondje.net moet je even de "kromme aanhalingstekens" vervanger door "rechte aanhalingstekens". Ik zie nu vraagtekens (nooit tekst zo kopieren uit word).
je zou wel kunnen regelen dat de minister er voor zorgt dat er géén vertragingen zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven
En ministers of staatssecretarissen hebben echt wel wat beters te doen denk ik hoor. Bovendien kunnen we nooit van te voren met zekerheid zeggen wanneer we waar zijn, qua vertragingen en zo
Staatssecretaris Melanie Schultz van Haegen schijnt anders best een lekker lichaam te hebbenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:26 schreef qu63 het volgende:
maar ik zou niet weten wat je met mevr. Peijs wil
80-km op de snelweg, kilometerrijden
whehehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staatssecretaris Melanie Schultz van Haegen schijnt anders best een lekker lichaam te hebben
Jij had al belangrijkere dingen te doen begreep ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss wil mascotte worden
Ik kan toch moeilijk niet komen opdagen op een bruiloft voor 1 ochtend jeetjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had al belangrijkere dingen te doen begreep ik
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk niet komen opdagen op een bruiloft voor 1 ochtend jeetje
Word wel een erg lange ondertitelquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss wil mascotte worden
Vanuit station Landgraaf moet je toch ook nog via Eygelshoven en Chevremont naar Kerkrade Centrum. Kerkrade is het eindpunt. Van daar weer terug langs Landgraaf naar Heerlen en daar weer richting Maastricht of Sittard.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Station Landgraaf is een eindpunt... oppassen voor de scooterjeugd daar. Is ongeveer 150 jaar celstraf bijelkaar.
Ja maar gvh gaat dan weg, het is doodquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:54 schreef Remzz het volgende:
gvh-mascotte en Rondje Nederland mascotte gaat niet passen
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja maar gvh gaat dan weg, het is dood
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Done, het blijft wel in mijn hart staan
daar is de shorecrew voorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:34 schreef naamloos.txt het volgende:
Hoe gaan de foto's btw online tijdens de reis? Is er internet aanwezig ofzo?
die rangeer terreinen doen natuurlijk niet meequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:35 schreef Feestkabouter het volgende:
Oh nee, het gaat erom al het spoor te bereizen, overal stoppen is dus geen vereiste.
(Arena en Kuip zijn dus geen probleem)
Wat dan weer wel lastig is: bijvoorbeeld in Utrecht liggen kilometers spoor op een groot rangeerterrein! En ik weet nog wel wat industrieterreinen........
Nee jij kan het wetenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:57 schreef Geqxon het volgende:
Dat Flash niet eens in de Telegraaf staat.
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet hoor
Je kan voor dat geld met interrail ook heel Europa door andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:19 schreef the_idiot het volgende:
Leuk idee! En 325 euro voor 5 dagen lang door heel nederland eerste klas reizen (of heb ik dit fout??) is nog niet eens zo héél erg duur
Is Flash daar niet wat te oud voor?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan voor dat geld met interrail ook heel Europa door anders![]()
voor de trein?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is Flash daar niet wat te oud voor?
Dat zeker jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef dubidub het volgende:
Echt, een onwijs tof idee. Ik heb het de afgelopen maanden allemaal gelezen, onwijs veel plezier toegewenst, dit is neem ik aan belangrijker dan de winst
Tering echt nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef dubidub het volgende:
Echt, een onwijs tof idee. Ik heb het de afgelopen maanden allemaal gelezen, onwijs veel plezier toegewenst, dit is neem ik aan belangrijker dan de winst
Ik denk dat het stukje in de LC zelf wel wat uitgebreider zal zijn. Zug en ik hebben samen bijna 3 kwartier met die dame gebabbeld, en ze had zich duidelijk ingelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:43 schreef stil het volgende:
Wel een heel kort stukje:
http://www.leeuwardercour(...)e788854.ece#reacties
Ik dacht het niet hequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:32 schreef Feestkabouter het volgende:
En wel netjes ook de Zoetermeer Stadslijn nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |