Niet zo moeilijk kijken na een slokje Grolsch, Fles!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test.avi
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk kijken na een Fles Grolsch!
Ik heb 'm wel eerst opgeslagen en toen geopend in WMP, maar dat werkt idd prima.quote:
idemquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel eerst opgeslagen en toen geopend in WMP, maar dat werkt idd prima.
Direct afspelen probeer ik niet want dan gaat m'n Winamp playlist er aan.
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMPquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
winamp voor filmpjes wat zijn jullie voor stelletje homoos zeg
Oh, als ik een klein beetje moeite doe blijkt zelfs dat te lukkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMP.
Maar FF probeert ze standaard naar WA te sturen, en hoe ik dat aanpas...
Mogen ook flesjes zijn, dat tikken we op 19 tariefeenheden wel wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Hoe staat het trouwens met de pilsenerconsumptie in team Fok!?
Als ik meelift van Nm naar Ah kan ik natuurlijk wel even een sixpackje meenemen.
Een kratje tussen twee IC-stations, dat is al een uitdaging op zich.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogen ook flesjes zijn, dat tikken we op 19 tariefeenheden wel weg
Op Zwolle - Assen kan het lukken, met wat hulpquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kratje tussen twee IC-stations, dat is al een uitdaging op zich.
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test2.aviquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Goeie kwaliteit Fles ! Top
Zie 'm patsen met z'n pilske.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test2.avi
DIT kan natuurlijk ook. Maar goed, 12 MB, 8 seconden... Beetje aso voor de modemusers, waarvan er nog steeds flink wat schijnen te mogen bestaan aan deze kant van de fokking dampkring
Nee, bel d'r ff, mijn beltegoed is opquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zie 'm patsen met z'n pilske.
Weet je moeder wel dat je bier drinkt!?
halloquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIT kan natuurlijk ook. Maar goed, 12 MB, 8 seconden... Beetje aso voor de modemusers, waarvan er nog steeds flink wat schijnen te mogen bestaan aan deze kant van de fokking dampkring
Mag ik ook 'MILF ON' sms'en naar je moeder?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, bel d'r ff, mijn beltegoed is op
0900-MAMAFLES
Nou precies, en daarom beperken we het dus een beetje. Halve minuut, max 10 MBquote:
Ja hoor, wat jij wilquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:09 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mag ik ook 'MILF ON' sms'en naar je moeder?
Door Opera te gebruikenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMP.
Maar FF probeert ze standaard naar WA te sturen, en hoe ik dat aanpas...
Ja zeg... Fok is al traag, ga toch nog meer onzinnige bandbreedte gebruikenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, de 8e en de 10e hit, toch al heel wat, voor zo'n zouteloze titelquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef the_disheaver het volgende:google: rondje nederland
Geen rondje.net bovenin..![]()
Weekje te vroegquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:41 schreef X-fi het volgende:
En hoe was jullie eerste dag. Waar zijn jullie geweest?
verkeerde quotequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:07 schreef Angelic1 het volgende:
Zit ik afgelopen week op het strand in Spanje, zie ik opeens Flash op de achterkant van het AD staan.Roep ik daar midden op dat Spaanse strand "Hee, die gast ken ik", maar ja, die leuke Spaanse ober begreep er geen bal van.
Succes mensen!
check de OP eensquote:
Mijnes ook. Tenmisnste, volgende weekquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hmm. Mijn windows klok staat op 21 augustus
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hmm. Mijn windows klok staat op 21 augustus
Echt mooi om dit te doen !quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook. Tenmisnste, volgende week
Achja, bij mij komt alles op het laatste momentquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En dan nog, je weet toch wel ongeveer welke datum het is... :p
Succes verder! En keep us up2date.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Whatever, ik moet nu gaan slapenMoet de hele dag nog werken
dat laatste zeker speciaal voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |