Niet zo moeilijk kijken na een slokje Grolsch, Fles!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test.avi
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk kijken na een Fles Grolsch!
Ik heb 'm wel eerst opgeslagen en toen geopend in WMP, maar dat werkt idd prima.quote:
idemquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel eerst opgeslagen en toen geopend in WMP, maar dat werkt idd prima.
Direct afspelen probeer ik niet want dan gaat m'n Winamp playlist er aan.
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMPquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
winamp voor filmpjes wat zijn jullie voor stelletje homoos zeg
Oh, als ik een klein beetje moeite doe blijkt zelfs dat te lukkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMP.
Maar FF probeert ze standaard naar WA te sturen, en hoe ik dat aanpas...
Mogen ook flesjes zijn, dat tikken we op 19 tariefeenheden wel wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef JDude het volgende:
Hoe staat het trouwens met de pilsenerconsumptie in team Fok!?
Als ik meelift van Nm naar Ah kan ik natuurlijk wel even een sixpackje meenemen.
Een kratje tussen twee IC-stations, dat is al een uitdaging op zich.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogen ook flesjes zijn, dat tikken we op 19 tariefeenheden wel weg
Op Zwolle - Assen kan het lukken, met wat hulpquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Een kratje tussen twee IC-stations, dat is al een uitdaging op zich.
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test2.aviquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Goeie kwaliteit Fles ! Top
Zie 'm patsen met z'n pilske.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://files.fok.nl/rondjenederland/test/test2.avi
DIT kan natuurlijk ook. Maar goed, 12 MB, 8 seconden... Beetje aso voor de modemusers, waarvan er nog steeds flink wat schijnen te mogen bestaan aan deze kant van de fokking dampkring
Nee, bel d'r ff, mijn beltegoed is opquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Zie 'm patsen met z'n pilske.
Weet je moeder wel dat je bier drinkt!?
halloquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIT kan natuurlijk ook. Maar goed, 12 MB, 8 seconden... Beetje aso voor de modemusers, waarvan er nog steeds flink wat schijnen te mogen bestaan aan deze kant van de fokking dampkring
Mag ik ook 'MILF ON' sms'en naar je moeder?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, bel d'r ff, mijn beltegoed is op
0900-MAMAFLES
Nou precies, en daarom beperken we het dus een beetje. Halve minuut, max 10 MBquote:
Ja hoor, wat jij wilquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:09 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mag ik ook 'MILF ON' sms'en naar je moeder?
Door Opera te gebruikenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja nee niet dus, ik speel ze in WMP.
Maar FF probeert ze standaard naar WA te sturen, en hoe ik dat aanpas...
Ja zeg... Fok is al traag, ga toch nog meer onzinnige bandbreedte gebruikenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, de 8e en de 10e hit, toch al heel wat, voor zo'n zouteloze titelquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef the_disheaver het volgende:google: rondje nederland
Geen rondje.net bovenin..![]()
Weekje te vroegquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:41 schreef X-fi het volgende:
En hoe was jullie eerste dag. Waar zijn jullie geweest?
verkeerde quotequote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:07 schreef Angelic1 het volgende:
Zit ik afgelopen week op het strand in Spanje, zie ik opeens Flash op de achterkant van het AD staan.Roep ik daar midden op dat Spaanse strand "Hee, die gast ken ik", maar ja, die leuke Spaanse ober begreep er geen bal van.
Succes mensen!
check de OP eensquote:
Mijnes ook. Tenmisnste, volgende weekquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hmm. Mijn windows klok staat op 21 augustus
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:31 schreef X-fi het volgende:
[..]
Hmm. Mijn windows klok staat op 21 augustus
Echt mooi om dit te doen !quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes ook. Tenmisnste, volgende week
Achja, bij mij komt alles op het laatste momentquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En dan nog, je weet toch wel ongeveer welke datum het is... :p
Succes verder! En keep us up2date.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Whatever, ik moet nu gaan slapenMoet de hele dag nog werken
dat laatste zeker speciaal voor jouquote:
Weekje vrijnemenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:30 schreef Kindervriend het volgende:
Waar halen jullie trouwens de tijd vandaan om 100 uur in een trein te gaan zitten?
Enneh... wat is je motivatie om dit te doen?
Mwoa, speciaal voor iedereen die het leuk vindt, dus. En het schijnt dat dat best veel mensen zijnquote:
Ik heb pinnacle voor school op mijn lappie staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben geen mobiele video editing studio aan boordAVI is het en AVI blijft het
En anders kun je hem toch gewoon naar iemand van de shorecrew sturen met the RAD video toolsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En wij maar ons best doen om het gebruik van die laptop te minimaliseren![]()
zo'n conversie is niet _nodig_. Straks zitten we te kijken dat we dinsdagmiddag ineens niks meer kunnen uploaden omdat we van maandag alles hebben zitten om pielen naar wmv en ineens die accu leeg is. Dat zou je toch ook niet willen
Laten we anders vanavond eens kijken of het sowieso wel wat boeit, in filesize. Ik denk dat dat nog best tegen valt namelijk.
welke weblog eigenlijk? komt er nog een fok-rondje.net ofzo?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies, het lijkt me niet dat we ons om dat soort zaken druk gaan maken onderwegWe gaan ons ook niet bemoeien met de HTML en PHP code voor de stukjes op de weblog
Wij leveren gewoon filmpjes en foto's en stukjes tekst aan, en Weblogcrew mag er wat moois van maken
Ow da's leukquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef fraubitch het volgende:
ik wil jullie op weert station wel even toezwaaien en evt meerijden richting het zuiden
doe ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow da's leuk
moet je wel zelf kaartje kopen he![]()
Maar mail me ff, dan plen ik je in
In jullie volgen!!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja wanouweerje kan niet bij de start zijn, je kan niet als we bij jou in de buurt zijn
WAAR heb je zin in?
ja klopt. Eerst scheren, dan wil ik wel tongenquote:
Is goed, ik hou toch niet van tongen met harige hoofden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt. Eerst scheren, dan wil ik wel tongen
quote:
Lees die OP eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Op maandag 21 augustus om 11:09 zullen de remcilinders van een alledaags plannetje V gelost worden op het schattige bakstenen perronnetje van het Nederlands Spoorwegmuseum te Utrecht. Vanaf 10 uur zijn fans en uitzwaaiers welkom bij deze feestelijke happening. Als je plannen hebt om te komen, mail me dan even op het inmiddels bekende adres dr.flash <apekop> gmail.com, dan weten we een beetje waar we op moeten rekenen qua parkeerplaatsen etc.
Om 11 uur is de "officiële" start, waarna team Fok! en team OHIH plaats zullen nemen in de pendeltrein. Vanaf dat moment zal de Fok! Weblog min of meer live verslag uitbrengen van alles wat we onderweg beleven. Op www.rondje.net is nu alvast meer te lezen. Dus kom uitzwaaien! En volg de weblog!
Ja, ik bedoelde maandag. Dacht dat het vandaag zondag was. Sorryquote:
Vrolijk pasen en een gelukkig en gezond 1977 iedereen!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:44 schreef the_disheaver het volgende:
De ene denkt dat het op zaterdag zondag is. De ander zit er zelfs een week naast.... waar moet het heen met de wereld
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrolijk pasen en een gelukkig en gezond 1977 iedereen!!
Nee klopt. Boeit niet, er staat "op vertoon van brief"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:41 schreef qu63 het volgende:
net brief van NS binnen, er staat alleen dat ik ook zo'n shirt draagdie heb ik dus niet
ja, volgende week, en naar de eindstreepquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Reizen jullie met IC's en wanneer naar waar?
"ze zijn te herkennen aan onderstaande shirts"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Boeit niet, er staat "op vertoon van brief"
als je die bij je heb is het okee
ja, net alsof je altijd en overal perroncontrole hebtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
"ze zijn te herkennen aan onderstaande shirts"
maar we lullen ons er anders wel uit
Ben benieuwd of ik jullie tegenkomquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, volgende week, en naar de eindstreep
Je zult ons kunnen herkennen aan het shirt, Hoewel ook de andere teams met dat shirt rondlopen. Drie keer kans dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik jullie tegenkom
Ik denk dat ik jou wel herken en dus jouw teamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zult ons kunnen herkennen aan het shirt, Hoewel ook de andere teams met dat shirt rondlopen. Drie keer kans dus
[afbeelding]
Okee, dan moet je ook wel ff zeggen dat jij MM bent zeg maar, dan kopen we lekker koffie bij jouquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou wel herken en dus jouw team
whehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, dan moet je ook wel ff zeggen dat jij MM bent zeg maar, dan kopen we lekker koffie bij jouWe helpen je wel naar je target zeg maar
Okee primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehemet de targets gaat het anders uitermate goed de laatste tijd
en ik zal wel even een praatje met jullie maken mocht ik jullie zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |