Ik lust alles!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie van jullie 4 lust er geen ei, sinaasappelsap, croissantjes, bolussen of roombroodjes?
Jammerdepammer, we zijn terug voor je er van kan genietenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef Tjabbo het volgende:
ik zie er nu al naar uit dat jullie weg gaan
Met al die vertraging?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerdepammer, we zijn terug voor je er van kan genieten
Jonge weet je wel hoe VET dat isquote:
Ik heb er nu al zin in om naar Zeeland te reizenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Wie van jullie 4 lust er geen ei, sinaasappelsap, croissantjes, bolussen of roombroodjes?
godver, mn kutgrap in het water gevallen omdat die blauwe echt de TT aan heeft gepastquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
even de TT aangepast.
Wat zit je nou allemaal schizofreen te ijlen gast? Tulp had hem al gefixt op zichquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godver, mn kutgrap in het water gevallen omdat die blauwe echt de TT aan heeft gepast
Is die niet meer blauw dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zit je nou allemaal schizofreen te ijlen gast? Tulp had hem al gefixt op zich
Naah een of ander schraal donker paars of zoquote:
de tering zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kunnen jullie wat meer info geven over het project? Wat jullie willen gaan doen, welke tijdslimiet, hoe jullie het gaan betalen, wie er meedoen aan het project, wat gaan jullie 's nachts doen als treinen niet rijden, wat neem je mee om je te vermaken, etc? Dan is het misschien een FrontPage-waardig nieuwsbericht
Oh, ik zie nu de website. Maar als jullie meer info kunnen geven is het alsnog goed =D
We berijden alle lijnen, dus die ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:30 schreef tijntjethf het volgende:
Komen jullie ook nog in de enige trein van connection in heel nederland te zitten? (Almelo - Marienberg)
Een heel tof idee juistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef Madine het volgende:
Het zou pas mooi zijn als er mensen (die toch gratis kunnen reizen met OV-kaart) korte stukjes met jullie meereizen. Misschien dat jullie een soort gastenboek mee kunnen nemen welke fok!ers dan kunnen tekenen als ze jullie tegenkomen, die daarna online wordt gezet. Of is dat een stom idee?
Dat schema is alleen voor ons vierenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Komt er schema wanneer jullie waar zijn? Of ongeveer. Zodat we kunnen zwaaien?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We berijden alle lijnen, dus die ook
[..]
Een heel tof idee juist![]()
[..]
Dat schema is alleen voor ons vierenMaar als je wilt zwaaien of een stukje mee wilt rijden en ons gastenboek (Mooi idee
) wilt tekenen mail een van ons dan even zodat we een datum + tijdstip kunnen geven
![]()
Zaandam zelfde verhaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:23 schreef naamloos.txt het volgende:
Als Zaandam gepasseerd wordt en dat is NA mijn werk (na uur of 18:15), dan rijd ik een stukkie mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |