ik zal het hem zo zeggenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef the_disheaver het volgende:
zeg tegen flash even dat ie zijn gsm niet bij zijn camera moet leggen als ie aan het filmen is...
slim...quote:Eind van de middag was er ineens tumult op station Winterswijk; daar bleek het team van Opeenshadikhet.nl zich ook te bevinden. Maar die gingen gelukkig precies de andere kant op. Nog groter was de hilariteit toen bekend werd dat een meereizende fan van OHIH.nl in de trein aan de handrem had getrokken. Zouden ze daar in hun schema rekening mee hebben gehouden!
doorgegevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef the_disheaver het volgende:
zeg tegen flash even dat ie zijn gsm niet bij zijn camera moet leggen als ie aan het filmen is...
en die gozer is in Arnhem overgedragen en kan een fikse prent ontvangenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef the_disheaver het volgende:
van rails.nl
Rails zijn na ut naar Gv gegaan, en vervolgens naar Ww (den haag > winterwijk
Wat ze in die tussen tijd hebben gedaan, geen idee. Wel zijn ze in Ww het Ohih team tegen gekomen.
[..]
slim...
whehehe, een fan van de übernerdsquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef the_disheaver het volgende:
van rails.nl
Rails zijn na ut naar Gv gegaan, en vervolgens naar Ww (den haag > winterwijk
Wat ze in die tussen tijd hebben gedaan, geen idee. Wel zijn ze in Ww het Ohih team tegen gekomen.
[..]
slim...
Mijn broertje vindt het allemaal prima hoor, maarre, je kunt natuurlijk altijd ff tubgirl onder die URL gooien. Of zijn we dan té gemeen competitie aan het voeren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Klonk het volgende:
hmm, dat was een verzoekje van fles, maar dat ze die foto's nu ook gaan gebruiken ik weet niet of dat afspraak was
whehe, ik had alleen het verzoekje gehad van fles om dat te doen, maar ik wil nu eerst ff wat duidelijkheid over het gebruik van die foto's, morgen zie ik fles of mischien leest ie dit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn broertje vindt het allemaal prima hoor, maarre, je kunt natuurlijk altijd ff tubgirl onder die URL gooien. Of zijn we dan té gemeen competitie aan het voeren?
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef the_disheaver het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |