Dta moet er eigenlijk nog bijstaan bij de topic.(SPT-SC)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:58 schreef Spooky4u het volgende:
Moeten gebeurtenissen met mensen die ik hier nog nooit gezien heb, de SPT-SC beinvloeden?
van mij nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:58 schreef Spooky4u het volgende:
Moeten gebeurtenissen met mensen die ik hier nog nooit gezien heb, de SPT-SC beinvloeden?
ben eik wel benieuwd, heb volgens mij nog nergens een reactie van jouw zijde kunnen lezenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:52 schreef mitt het volgende:
Ik zal later vandaag nog wel even mn gedachtes erover loslaten.
Snookerzequote:
Das bullshitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef maril het volgende:
[..]
Dta moet er eigenlijk nog bijstaan bij de topic.(SPT-SC)
Maar Mitt aangezien je online bent zou je dat willen veranderen.
En spooky het gaat heel fok aan.
Dat heb ik achter wel gedaan, en ze vinden het nou eenmaal niet zo fijn als je je mening voor de schermen geeft die anders is dan die van hun.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben eik wel benieuwd, heb volgens mij nog nergens een reactie van jouw zijde kunnen lezen
Ik stop pas met fok als Spooky geen koffie meer post!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Das bullshit
Er zullen gewoon straks 16 kneedbare modjes ingezet worden, en de hele happening is zo vergeten.
Ik heb me voor het incident nooit iets aangetrokken van beleid ofzo. Ik heb ook nog nooit een policy ofzo gelezen, en zal dat nu ook zeker niet gaan doen..
Zolang ik zie dat mijn post geplaatst is vind ik het wel best hoor.
Idem dito....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Das bullshit
Er zullen gewoon straks 16 kneedbare modjes ingezet worden, en de hele happening is zo vergeten.
Ik heb me voor het incident nooit iets aangetrokken van beleid ofzo. Ik heb ook nog nooit een policy ofzo gelezen, en zal dat nu ook zeker niet gaan doen..
Zolang ik zie dat mijn post geplaatst is vind ik het wel best hoor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:09 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u zal samen met XL oud worden hier.
open sollicitatie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:21 schreef Brahimov het volgende:
![]()
Ik wens onze mods veel wijsheid en succes toe bij alles wat er zich achter de schermen afspeelt.![]()
Ik had het over de rest van het topic.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef Spooky4u het volgende:
voet-->naar achter halen--> hard naar voor gooien.
Ow, ik lees dat fok bijna dood is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Spooky4u het volgende:
Op geenstijl staat de gehele samenvatting... typerend.
apart is datquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Spooky4u het volgende:
Op geenstijl staat de gehele samenvatting... typerend.
in VBL zoeken ze er nog een paar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik wil al jaren crew worden maar mijn tong is te kort
beter van nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in VBL zoeken ze er nog een paar.
Niets voor jou en The_Vulture ?
Dat lijkt mij ook nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
in VBL zoeken ze er nog een paar.
Niets voor jou en The_Vulture ?
Waar zou jij nou mod willen zijn?, ik in ieder geval nergens, zou niet willen werken voor Fok.quote:
het is niet eens werken maril, allemaal vrijwilligers hier.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:40 schreef maril het volgende:
[..]
Waar zou jij nou mod willen zijn?, ik in ieder geval nergens, zou niet willen werken voor Fok.
Niet dat je geen gelijk hebt, maar ook als je vrijwilligerswerk doet werk je tis maar hoe je dat bekijktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het is niet eens werken maril, allemaal vrijwilligers hier.
maar ik hoef ook niet zo nodig mijn tijd hierin te steken, dan liever écht vrijwilligerswerk
slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:18 schreef maril het volgende:
[..]
Niet dat je geen gelijk hebt, maar ook als je vrijwilligerswerk doet werk je tis maar hoe je dat bekijktik heb ook veel vrijwilligerswerk gedaan vond het harstikke leuk om te doen.
maar nu ga ik echt afsluiten en naar bed.
schop pfaf daar mee heen, dan kom jij weer gezellig terug bij mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:22 schreef zjroentje het volgende:
En mitt kan weer mooi Voetbal erbij gaan doen. [afbeelding]
Jij mag die Pfaf wel hè?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:02 schreef mitt het volgende:
[..]
schop pfaf daar mee heen, dan kom jij weer gezellig terug bij mij![]()
Gaaf! Wat ga je doen in Parijs?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef snellejelle het volgende:
Goedenavond![]()
Vandaag maar weer es wezen werken, meteen gehoord dat ik over twee weekjes voor een paar dagen naar Parijs ga, helemaal niet erg natuurlijk
hetzelfde als ik in zuid-frankrijk heb gedaan, hotels bezoeken en contracten voor volgend jaar afsluitenquote:
Maar je hebt toch ook wel tijd om wat leuks te doen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hetzelfde als ik in zuid-frankrijk heb gedaan, hotels bezoeken en contracten voor volgend jaar afsluiten
zakenreis dus
dat zal vooral 's avonds zijn. overdag hebben we (ik ga weer met mijn collega) het drukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook wel tijd om wat leuks te doen?
Veel plezier Mirriquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
Hallo lieverdjes, ik ga er morgenochtend vandoor en nu nog even verder met inpakken. Tot volgende week allemaal!![]()
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hetzelfde als ik in zuid-frankrijk heb gedaan, hotels bezoeken en contracten voor volgend jaar afsluiten
zakenreis dus
* Bruce117 sluit zich bij TheVulture aan.quote:
Veel plezier komende weekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
Hallo lieverdjes, ik ga er morgenochtend vandoor en nu nog even verder met inpakken. Tot volgende week allemaal!![]()
ga je alweer op vakantie? Waar gaat de reis ditmaal heen? Veel plezier hoor!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
quote:
dank en dankquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 sluit zich bij TheVulture aan.
Vele plezier alvast.
Ssst, naar de stilteretraite in het klooster...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ga je alweer op vakantie? Waar gaat de reis ditmaal heen? Veel plezier hoor!!
Neehoor, veel plezier en fijne vakantie zijn helemaal op hun plaats in dit geval!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, dat had ik inderdaad al ergens van je gelezen![]()
Ik weet niet of 'veel plezier' dan de goede wens is, misschien meer iets van 'veel succes'?
hee Vulture, ik moet morgen ook tennissen! Misschien moeten we wel tegen elkaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Morgen lange dag voor de boeg... om 9.30 al tennissen voor mijn toernooi... daarna om 14.30 tweede wedstrijd... en als slotstuk op zondag 10.45 wedstrijd 3... eens kijken of ik mijn eerste overwinning kan boeken
Waar speel je MiLalaa? Ik speel in Dongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hee Vulture, ik moet morgen ook tennissen! Misschien moeten we wel tegen elkaar![]()
![]()
Ik denk dat het verplaatst wordt naar binnen, met deze regen. Ik hoop ook dat ik nu eindelijk eens win, anders stop ik ermee![]()
![]()
Kom lekker tot jezelf lieverdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Mirri het volgende:
ik kom niet buiten Zeeland hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Waar speel je MiLalaa? Ik speel in Dongen
dat zou je zeker winnen MiLalaaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hee Vulture, ik moet morgen ook tennissen! Misschien moeten we wel tegen elkaar![]()
![]()
Ik denk dat het verplaatst wordt naar binnen, met deze regen. Ik hoop ook dat ik nu eindelijk eens win, anders stop ik ermee![]()
![]()
Dongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar speel je MiLalaa? Ik speel in Dongen
Ik dacht dat het toernooi in Vught was maar het bleek in Dongen.. inschattingsfoutjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
[..]
Dongen
Dat valt me van je tegen VUlture, ik dacht dat je uit de omgeving van den bosch kwam.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zou je zeker winnen MiLalaa
Van die lekkere mokkels zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zal vooral 's avonds zijn. overdag hebben we (ik ga weer met mijn collega) het druk
ben al aantal keer in parijs geweest dus heb een del al wel gezien. hoop nu juist wat onbekende delen te ontdekken
Buienradar.nl ziet er somber uit morgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik neem maar een goed boek mee voor de zekerheidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:48 schreef maril het volgende:
[..]
Buienradar.nl ziet er somber uit morgen![]()
Vught is toch ene stuk beter te doen. Is trouwens erg mooi daarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat het toernooi in Vught was maar het bleek in Dongen.. inschattingsfoutje![]()
Bedoel je Dongen of Vughtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
[..]
Vught is toch ene stuk beter te doen. Is trouwens erg mooi daar
Dat klopt jaquote:
Is ook een van de redenen dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe baan... met mijn huidige salaris is in Den Bosch niks mogelijk.... Met mijn nieuwe salaris wel, nu alleen nog een vaste aanstelling verdienenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:23 schreef komrad het volgende:
Den bosch en omgeving heeft maar 1 nadeel, de huizen zijn zo enorm duur
rond de 130.000 (appartement) maar nu met mijn nieuwe salaris kan ik daar wel eens boven gaan zittenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is ook een van de redenen dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuwe baan... met mijn huidige salaris is in Den Bosch niks mogelijk.... Met mijn nieuwe salaris wel, nu alleen nog een vaste aanstelling verdienen
dan hebben we het wel over ver uit het centrumquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
rond de 130.000 (appartement) maar nu met mijn nieuwe salaris kan ik daar denk ik ook wel eens boven gaan zitten
echt in het centrum zit je rond 150.000/160.000 voor een redelijk appartementquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:36 schreef komrad het volgende:
[..]
dan hebben we het wel over ver uit het centrum
Ik wil eigenlijk een appartement in of nabij het centrum, maar ja daar is nogal duur
waar dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
echt in het centrum zit je rond 150.000/160.000 voor een redelijk appartement
Ligt eraan wat je zoekt maar een 2/3 kamer appartement heb je wel voor die prijs hoor... check Funda maar eens... je zit dan aan de rand van het centrum (loopafstand) in de buurt van Rivierenplein bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
[..]
waar dan?
Ik zie ze alleen maar voor ver boven de 200k gaan
van mij wint iedereen, met tennisquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Ik daag je uit voor een potje SJ
Ja maar die kent jou al te goed dus da's kansloosquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn collega is vrouw en valt zeker te weten op mannen
Na die hitte,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:04 schreef Brahimov het volgende:
![]()
om warm te worden... 12 graden buiten![]()
oh, BS.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe gaat je rap dan placebeau?
Leuk manquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond.... ben weer terug van mijn avonturen op de tennisbaan...
Een kort resumé van mijn toernooi tot nu toe.... twee wedstrijden op een dag hakt erin moet ik zeggen.
-knip-
hey Womb alles kits? nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
HE XL, het is een toernooi van Simon Tennisschool ism Multifit maar het is nog geen officieel KNLTB-toernooi... da's volgend jaar pas... staat wel gewoon op toernooi.nlquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:12 schreef XL het volgende:
Ik wist helemaal niet dat er in Dongen een tennistoernooi was? Daar had ik dan ook wel mee kunnen doen.
Ik wist daar alleen een 35+ toernooi
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:19 schreef MiLalaa het volgende:
ik ga alleen maar achteruit![]()
maar ach, het was lekker weer en best gezellig
yep, 2x damesdubbel. De tegenstanderdames waren niet eens bijzonder goed. Maar ja ik maak altijd teveel fouten en m'n medespeelster al helemaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Wat heb je gedaan MiLalaa, ook verloren?
Oh da's kut, heeft ze serieus letsel want dan zou ik me inderdaad toch best lullig voelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
ik heb trouwens vandaag iemand onderuitgeskied![]()
![]()
zij viel vrij hard en ik gelukkig niet, best lullig maar ja
Oefening baart kunst... heb ik vandaag ook weer geleerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
yep, 2x damesdubbel. De tegenstanderdames waren niet eens bijzonder goed. Maar ja ik maak altijd teveel fouten en m'n medespeelster al helemaal![]()
Hmmm, vandaar dat ik het niet ken. Bovendien speel ik op toernooien die met toernooi.nl samenwerken altijd ver onder de maatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HE XL, het is een toernooi van Simon Tennisschool ism Multifit maar het is nog geen officieel KNLTB-toernooi... da's volgend jaar pas... staat wel gewoon op toernooi.nl
't gaat zo zijn gangetje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hey Womb alles kits? nog wat leuks gedaan vandaag?
nee geen letsel (heb ik natuurlijk gevraagd i.v.m. WA-verzekeringquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's kut, heeft ze serieus letsel want dan zou ik me inderdaad toch best lullig voelen![]()
Speel je toevallig in Boxtel? Daar ben ik nl ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef XL het volgende:
[..]
Hmmm, vandaar dat ik het niet ken. Bovendien speel ik op toernooien die met toernooi.nl samenwerken altijd ver onder de maat
Volgend weekend speel ik weer een toernooitje dat gebruik maakt van toernooi.nl en dat is ook nog eens op french court. Veel slechter kun je het niet hebben
Al is er eigenlijk met toernooi.nl weinig mis
Nee, speel een toernooitje aan het thuisfront... in Zeeland dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speel je toevallig in Boxtel? Daar ben ik nl ook
Daarom kom ik niet meer in koelkasten om te boarden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
ik heb trouwens vandaag iemand onderuitgeskied![]()
![]()
zij viel vrij hard en ik gelukkig niet, best lullig maar ja
Nu lijk je me niet zo'n onbehouwen lompe lul op de piste maar toen ik vorig jaar in Winterberg was kwamen me daar toch een stel malloten (volgegoten met alcohol) van de piste. mensen die denken dat ze na 1 les al van een blauwe piste af kunnen met een rotgang... die skiede dus iemand die stond te wachten in de rij ondersteboven... resultaat gebroken bekken voor diegene die stond te wachten... zo lompquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee geen letsel (heb ik natuurlijk gevraagd i.v.m. WA-verzekering). anders had ik me idd wel lullig gevoeld
in dit geval was het eigenlijk wel vooral haar eigen schuld. ik kwam vrij hard van achteren aan, zij had les en keek gewoon niet goed uit en maakte een (voor mij) onverwachte beweging. helaas iets wat kan gebeuren...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet meer in koelkasten om te boarden.
Een maat van me is 2 weken voor zijn vakantie ook een keer te grazen genomen door iemand die hem omviel. Kon 2 weken moeizaam lopen, kwam vervolgens op de plek van bestemming (Val Thorens) in Frankrijk en daar bleek dat het niet genezen was. Kon dezelfde avond met dezelfde bus terug als die waarin hij gekomen was en ik heb die week in mijn eentje de mooiste poederafdalingen van mijn leven gereden.
uiteraard had ik niets gedronken en ik ski behoorlijk netjes hoor, vind ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu lijk je me niet zo'n onbehouwen lompe lul op de piste maar toen ik vorig jaar in Winterberg was kwamen me daar toch een stel malloten (volgegoten met alcohol) van de piste. mensen die denken dat ze na 1 les al van een blauwe piste af kunnen met een rotgang... die skiede dus iemand die stond te wachten in de rij ondersteboven... resultaat gebroken bekken voor diegene die stond te wachten... zo lomp
Dat duurt nog wel even. Ik wil rond de kerst naar Lanzarote toe.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
howdee allemaal, nog vakantienieuws hier?
Het lullige is dat je altijd fout bent als je van boven komt. Maar naar elkaar wijzen heeft geen zin. In zo'n koelkast zitten veel beginners op weinig plaats, dat gaat periodiek mis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
in dit geval was het eigenlijk wel vooral haar eigen schuld. ik kwam vrij hard van achteren aan, zij had les en keek gewoon niet goed uit en maakte een (voor mij) onverwachte beweging. helaas iets wat kan gebeuren...
heb komende week nog een sollicitatiegesprek, daarna ga ik een weekje weg, weet nog niet waar naartoequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Ik wil rond de kerst naar Lanzarote toe.
In augustus/september wil ik nog wel een paar keer een weekendje weg om wat fietstochten in België/Frankrijk te rijden.
Jij nog plannen?
Weet ik wel, maar ik vind 't haar foutquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Het lullige is dat je altijd fout bent als je van boven komt. Maar naar elkaar wijzen heeft geen zin. In zo'n koelkast zitten veel beginners op weinig plaats, dat gaat periodiek mis.
over drie weekjes een weekendje Kopenhagen, geen idee wat ik ervan moet verwachten maar 't zal vast leuk wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
Over 3 weken naar Kosquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
ik heb van horen zeggen dat daar vele schone zweedse blondines aanwezig zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
over drie weekjes een weekendje Kopenhagen, geen idee wat ik ervan moet verwachten maar 't zal vast leuk worden
En deense ook vermoed ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat daar vele schone zweedse blondines aanwezig zijn![]()
Ik hoop dat de Zweedse atletiekdames vakantie komen vieren op Kos.... Susanne Kallurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat daar vele schone zweedse blondines aanwezig zijn![]()
leukquote:
ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Kosquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Zweedse atletiekdames vakantie komen vieren op Kos.... Susanne Kallur![]()
![]()
![]()
![]()
Nu de Noorse nogquote:
Daar vind je veel meer zweedse schonen dan in Kopenhagen denk ik.quote:
ik ga morgen een stad in europa uitzoeken waar ik eind volgende week naartoe ga op vakantiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar vind je veel meer zweedse schonen dan in Kopenhagen denk ik.
Maar Kopenhagen ligt vlakbij Zweden, dus goeie kans dat ze met de pont overkomen.
zoiets zal het vast geweest zijn. gelukkig deed het geen pijn bij haar (zei ze).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet je realiseren dat een skier voor jou je niet kan zien (een beginner weet niet wat er boven hem gebeurd). Op een gegeven moment hoort die skier je aankomen, maar kan je zoals gezegd niet zien. Je rijdt dan meestal een lijn die diagonaal op zijn/haar lijn staat. Jij gaat bijvoorbeeld van Rechts naar links als degene die je inhaalt van links naar rechts gaat (je kruist vlak achter hem/haar en lijkt dus een veilige lijn te kiezen). Die skier voor je ziet je dus niet, hoort je rechts aankomen (je gaat van rechts naar links) en gaat geschrokken (als reflex) naar links.... waar jij haar dus wilde inhalen. Want rechts hoorde hij/zij jou.
Ben jij dat trouwens in je user-icoon?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb wel wat snowboard-ervaring hoor
het ziet er hier inderdaad best herfstachtig uit jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
is het bij jullie ook al herfst.
Hier lijkt het er in ieder geval verdacht veel op.
Nieks warm weer meer
Mijn max is 94.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef XL het volgende:
[..]
Jij zult net iets harder gaan, doorgaans.
Wat zijn de snelheden die je op een fiets haalt?
Ik was vandaag in Dongen en daar was het op een paar druppels in de ochtend na geweldig weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Nieks warm weer meer
Barca, Rome (en ik moet Parijs noemen omdat wij die aanbiedenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:08 schreef komrad het volgende:
ik denk dat ik mijn bestemming afstem op een lekker tempje
@jelle, welke steden in europa beveel je aan voor een 5-7 dagen?
Vanochtend was het mooi. Einde van de middag wat regen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Nieks warm weer meer
Daar wil ook nog eens heen binnenkort...quote:
Athene, Praag (alhoewel het daar nu niet zo warm zal zijn), St-Petersburg (moet toch wel iets voor jou zijn).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Barca, Rome (en ik moet Parijs noemen omdat wij die aanbieden), Madrid is btw ook errug leuk
82 is best hard op zo'n plankje. Maar 94 is natuurlijk ook best hard op die bandjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben zelf gemeten op 82, had nog wel ietsje door durven gaan maar kwam in het stuk achter het meetpunt terecht waar alle normale mensen gingen remmen. Gevolg: grote sneeuwhopen en hobbels. Dat is niet ideaal, dus moest ik gas terugnemen. Het is ook afhankelijk van de plank waar je op staat. Mijn plank liep bij die 80 km/h op zijn laatste tenen. Ik denk dat je daarop bij een kilometer of 90 de controle zou verliezen. Doorgaans ligt de snelheid veel lager natuurlijk.
Wedstrijd snowboarders gaan veel minder hard, dat is veel meer dan afdalingskien een technisch nummer. Meer zoals slalom skien. Snowboard Cross zal met 50 a 60 km/h gaan.
Praag is ook leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Athene, Praag (alhoewel het daar nu niet zo warm zal zijn), St-Petersburg (moet toch wel iets voor jou zijn).
don't let my nick fool youquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Athene, Praag (alhoewel het daar nu niet zo warm zal zijn), St-Petersburg (moet toch wel iets voor jou zijn).
Geen idee, ik heb nooit gesnowboard. En dat zal ook niet snel gebeuren denk ik, al mijn vakantiedagen gaan in fietsvakanties zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:21 schreef XL het volgende:
[..]
82 is erg hard. Ik weet niet wat je harder zult ervaren. Ik denk toch de fiets.
Die John de Wolf mag wel eens een nieuwe deo aanschaffen.quote:
inderdaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:47 schreef maril het volgende:
[..]
Die John de Wolf mag wel eens deo aanschaffen.![]()
quote:<XL> want de bumper van de knakker die ik heb aangereden was wel heel duur
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Nee hoor, alleen je maag, lever en hoofd. Het levert zelfs op wat je lief isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:22 schreef XL het volgende:
Je lief wordt alleen maar aantrekkelijk bij veel drankverbruik.
zelfkennis is altijd prettigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:32 schreef Spooky4u het volgende:
vandaar dat ze dus altijd trappist meeneemt!
Veel sukses hè feestbeestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Voor zover er nog iemand is... ik ben naar bed... de beentjes wat rust gunnen en morgenvroeg weer op de tennisbaan... ik meld me morgenmiddag weer
nou ik heb heeeeel veel plannen, nu het geld nogquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
succes! Ik lig er al uit (natuurlijk) dus ga maar finales kijken als ik ben hersteld morgenmiddagquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Voor zover er nog iemand is... ik ben naar bed... de beentjes wat rust gunnen en morgenvroeg weer op de tennisbaan... ik meld me morgenmiddag weer
vertel dan maar over de plannenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou ik heb heeeeel veel plannen, nu het geld nog![]()
![]()
![]()
echt niet leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:46 schreef snellejelle het volgende:
piket-dienst van je werk is niet, ik herhaal niet leuk
Hmm, da's minder. Werk ze! Neem ook een kopjequote:Op zondag 13 augustus 2006 09:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
echt niet leuk
gewoon op 11 over negen wakker gebeld![]()
het werk is voorlopig alweer klaar. half uurtje mee bezig geweest. hopelijk was dat het voor vandaag... zit niet op veel langer te wachten...quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:51 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hmm, da's minder. Werk ze! Neem ook een kopje![]()
Best irri, wakker gebeld worden op de zondag.quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het werk is voorlopig alweer klaar. half uurtje mee bezig geweest. hopelijk was dat het voor vandaag... zit niet op veel langer te wachten...
lekker
dat ligt eraan. ik heb de noodtelefoon van het werk. als er dan in het buitenland bij een van onze klanten iets gebeurd ofzo, of dat ze niet tevreden zijn over de accommodatie of ze zijn overboekt dan gaan ze mij bellen en dan mag ik het (proberen) op (te) lossen. maar de meeste mensen bellen voor onzinnige zaken of voor zaken waar je toch niets aan kunt doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:05 schreef komrad het volgende:
wat moet je dan doen als ze je gebeld hebben Jelle?
zéér irritantquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Best irri, wakker gebeld worden op de zondag.
en dan nog vriendelijk blijven hehequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat ligt eraan. ik heb de noodtelefoon van het werk. als er dan in het buitenland bij een van onze klanten iets gebeurd ofzo, of dat ze niet tevreden zijn over de accommodatie of ze zijn overboekt dan gaan ze mij bellen en dan mag ik het (proberen) op (te) lossen. maar de meeste mensen bellen voor onzinnige zaken of voor zaken waar je toch niets aan kunt doen.
Vanochtend bijvoorbeeld: mensen op Corsica hadden een chalet geboekt en nu klagen ze over dat het chalet dichtbij de disco van de camping staat. ze hadden al geprobeerd bij de recepetie iets te regelen, was niet mogeljk (vol). ook ik heb de receptie gebeld en ook voor mij konden ze niets regelen. klanten hadden een preferentie (voorkeur, niet gegarandeerd) door gegeven voor rustig gelegen, dat was helaas dus niet gelukt. Helaas is een preferentie nooit gegarandeerd en hebben ze wat ons betreft precies gekregen wat ze hebben geboekt en dan houdt het dus helaas voor hen op....
en daar sta ik dan veel te vroeg voor op
[..]
zéér irritant
het is wel gegarandeerd te krijgen! voor dertig euro.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef komrad het volgende:
[..]
en dan nog vriendelijk blijven hehe
je zit zeker wel goed in je talen
Wat ik wel vreemd vind is dat je dat dus niet 100% gegarandeerd kan krijgen, ik kan me voorstellen dat er reizigers zijn die daar veel waarde aan hechten
Tsja, hollanders hequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met dom zijn?
Echt bizar om op zo'n vakantie dan 30 euro uit proberen te sparen.
En nee, is zeker niet saai. Frankrijk isquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:02 schreef komrad het volgende:
4000 euri om naar cosica te gaan, het gaat zeker wel goed met het bedrijf waar je voor werkt of niet
is dat niet een beetje saai, alleen maar reizen naar frankrijk aanbieden?
Ik bedenk me trouwens wel dat ik op vakantie (groepsfietsreizen) wel eens iemand heb meegemaakt die met het boeken van zijn reis zijn geld zo'n beetje had opgemaakt. Hij kon daar dus vrijwel niets besteden. Zaten we tijdens onze fietstochten op een terrasje een colatje te drinken, nam hij niets.quote:
In dure hotels doe ik ook niet. Wel in hotels, want ik ben ernstig lui als ik op vakantie ga (behalve dan dat ik wel flink ga fietsen tijdens zo'n vakantie).quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef komrad het volgende:
[..]
zal er wel aan liggen dat ik sowieso niet in dure hotels overnacht, vind ik zonde van mijn geld
ieder zijn budget hequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef komrad het volgende:
[..]
zal er wel aan liggen dat ik sowieso niet in dure hotels overnacht, vind ik zonde van mijn geld
ik verwacht ook weinig tot niets van het hotel en ben er alleen om te slapen. Ik ben de hele dag op pad tijdens mijn vakantie, alleen de ochtendmaaltijd kan wel handig zijn maar hoeft van mij ook niet perse.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In dure hotels doe ik ook niet. Wel in hotels, want ik ben ernstig lui als ik op vakantie ga (behalve dan dat ik wel flink ga fietsen tijdens zo'n vakantie).
Maar ik heb ook wel gemerkt dat het niet altijd slim is om de goedkoopste hotels te nemen. Dan kan het nog wel eens tegenvallen.![]()
is zeker niet duur idd. Het gaat bij mij niet eens om het budget, maar dat ik mijn geld liever aan andere dingen besteed, zoals al gezegd zie ik het alleen maar als ene plaats om te slapen.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:17 schreef maril het volgende:
HMMM desalnietemin kan ik mijn die wanhoop van die mensen ook wel voorstellen.
je denkt dat je voor dat geld wel wat terugkrijgt. een disco hadden ze kennelijk niet gehoopt.
Hoge eisen stel ik ook niet, maar ik wil wel een beetje behoorlijk eten hebben. En in Frankrijk gaat dat wel eens mis.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:17 schreef komrad het volgende:
[..]
ik verwacht ook weinig tot niets van het hotel en ben er alleen om te slapen. Ik ben de hele dag op pad tijdens mijn vakantie, alleen de ochtendmaaltijd kan wel handig zijn maar hoeft van mij ook niet perse.
dat eten 'organiseer' ik dus liever zelfquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoge eisen stel ik ook niet, maar ik wil wel een beetje behoorlijk eten hebben. En in Frankrijk gaat dat wel eens mis.
de meste hotels hebben inderdaad een frans ontbijt: stokboordje, croissant, koffie thee en jus d'orange ofzo. er zijn ook genoeg hotels (meestal wat hogere klasse) die wel een uitgebreid ontbijt hebben. ik houd zelf helemaal niet van ontbijten en eet liever rond een uur of elf ergens ietsquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoge eisen stel ik ook niet, maar ik wil wel een beetje behoorlijk eten hebben. En in Frankrijk gaat dat wel eens mis.
bedrijfsinfo? waarquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:30 schreef Bruce117 het volgende:
Hee leuk, allerlei bedrijfsinformatie op het internet.
Zal je baas blij mee zijn
Zoals ik al zei, ben ik dus ernstig lui op vakantiequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:27 schreef komrad het volgende:
[..]
dat eten 'organiseer' ik dus liever zelf
Het ontbijt valt meestal nog wel mee. Idd wel wat je zegt, maar er is iha wel voldoende stokbrood. En beleg is meestal ook wel voorzien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de meste hotels hebben inderdaad een frans ontbijt: stokboordje, croissant, koffie thee en jus d'orange ofzo. er zijn ook genoeg hotels (meestal wat hogere klasse) die wel een uitgebreid ontbijt hebben. ik houd zelf helemaal niet van ontbijten en eet liever rond een uur of elf ergens iets
klantvriendelijkheid -1quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb niets geheims verteld
dit is gewoon openbare info
quote:
De meeste bedrijven vinden het echt niet zo leuk als je op een forum gaat posten wat een klant precies betaald en welke problemen hij heeft.quote:
ach. wat hij betaalt staat in de gids. kan eenieder berekenenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De meeste bedrijven vinden het echt niet zo leuk als je op een forum gaat posten wat een klant precies betaald en welke problemen hij heeft.
Posten ze allemaal op Fok!?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]-1
ik sta er verdorie voor op op zondagmorgen!da's minstens 2 bonuspunten waard
(en ik kan je verzekeren dat dit standaardprocedure is bij elke touroperator in Nederland)
Ik heb deze posts van mij voor je verwijderdquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:55 schreef snellejelle het volgende:
hmmm, misschien moet ik dan toch maar wat gaan editten...
komrad, wombcat, help......
zouden jullie misschien ook wat gequote dingen weg wilen halen? dank alvast...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb deze posts van mij voor je verwijderd
[SPT-SC] Sportbar # 60 : hoe gezellig is het nog....
Ze staan nog wel een paar keer gequote... vooral door Wombcat![]()
Als er meer weg moet hoor ik het wel, he?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb datgenen wat over Corsica ging verwijderd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef XL het volgende:
[..]
dank je welquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb datgenen wat over Corsica ging verwijderd.
Wat afdalen er mee te maken heeft, zie ik niet zo
inschattingsfoutje... niemand is onfeilbaar he...quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is dit nou weer.
Eerst stoer doen dat er niets aan de hand is.
En daarna alles gaan editten
Nee, dan was er door de mods geëdit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:13 schreef Remzz het volgende:
Iedereen die hier voor het eerst komt denk dat er een dikke rel aan de gang is geweest
Ja das vooral handig als het met Mart en Maarten een juridische kwestie zou worden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
inschattingsfoutje... niemand is onfeilbaar he...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal ik het topic deleten?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat mij betrefd mag dat want het is weer gezelligquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
welnee. miss de posts van komrad waarin hij mij quote van de laatste ruim twee uur editten?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog een ramptoeristquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was de reeeeel?
Die laat zich niet zienquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welnee. miss de posts van komrad waarin hij mij quote van de laatste ruim twee uur editten?
Daarvoor kan ook de TT aangepast wordenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef maril het volgende:
[..]
Wat mij betrefd mag dat want het is weer gezellig![]()
Het gaat best hard nuquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:18 schreef snellejelle het volgende:
misschien moeten we het topic maar snel volposten, kan het in de vergetelheid raken....
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef maril het volgende:
Volgens mij zijn er users waar de comp gaat trillen bij een vermeende rel.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef maril het volgende:
Volgens mij zijn er users waar de comp gaat trillen bij een vermeende rel.
Ik snap hem zelf niet eens!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:15 schreef maril het volgende:
[..]
Ja das vooral handig als het met Mart en Maarten een juridische kwestie zou worden.
[kraak] de code[/kraak]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Okay, ik heb komrad laten mergen met http://forum.fok.nl/user/logout, ik hoop dat dat de bedoeling was.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Okay, ik heb komrad laten mergen met http://forum.fok.nl/user/logout, ik hoop dat dat de bedoeling was.
de mod-rel. Maar dit is geloof ik minstens zo sensationeelquote:
Die ik ook gemist heb denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Welke heb je dan nog meer gemist ?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de mod-rel. Maar dit is geloof ik minstens zo sensationeel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |