In dure hotels doe ik ook niet. Wel in hotels, want ik ben ernstig lui als ik op vakantie ga (behalve dan dat ik wel flink ga fietsen tijdens zo'n vakantie).quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef komrad het volgende:
[..]
zal er wel aan liggen dat ik sowieso niet in dure hotels overnacht, vind ik zonde van mijn geld
ieder zijn budget hequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:09 schreef komrad het volgende:
[..]
zal er wel aan liggen dat ik sowieso niet in dure hotels overnacht, vind ik zonde van mijn geld
ik verwacht ook weinig tot niets van het hotel en ben er alleen om te slapen. Ik ben de hele dag op pad tijdens mijn vakantie, alleen de ochtendmaaltijd kan wel handig zijn maar hoeft van mij ook niet perse.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In dure hotels doe ik ook niet. Wel in hotels, want ik ben ernstig lui als ik op vakantie ga (behalve dan dat ik wel flink ga fietsen tijdens zo'n vakantie).
Maar ik heb ook wel gemerkt dat het niet altijd slim is om de goedkoopste hotels te nemen. Dan kan het nog wel eens tegenvallen.![]()
is zeker niet duur idd. Het gaat bij mij niet eens om het budget, maar dat ik mijn geld liever aan andere dingen besteed, zoals al gezegd zie ik het alleen maar als ene plaats om te slapen.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:17 schreef maril het volgende:
HMMM desalnietemin kan ik mijn die wanhoop van die mensen ook wel voorstellen.
je denkt dat je voor dat geld wel wat terugkrijgt. een disco hadden ze kennelijk niet gehoopt.
Hoge eisen stel ik ook niet, maar ik wil wel een beetje behoorlijk eten hebben. En in Frankrijk gaat dat wel eens mis.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:17 schreef komrad het volgende:
[..]
ik verwacht ook weinig tot niets van het hotel en ben er alleen om te slapen. Ik ben de hele dag op pad tijdens mijn vakantie, alleen de ochtendmaaltijd kan wel handig zijn maar hoeft van mij ook niet perse.
dat eten 'organiseer' ik dus liever zelfquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoge eisen stel ik ook niet, maar ik wil wel een beetje behoorlijk eten hebben. En in Frankrijk gaat dat wel eens mis.
de meste hotels hebben inderdaad een frans ontbijt: stokboordje, croissant, koffie thee en jus d'orange ofzo. er zijn ook genoeg hotels (meestal wat hogere klasse) die wel een uitgebreid ontbijt hebben. ik houd zelf helemaal niet van ontbijten en eet liever rond een uur of elf ergens ietsquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoge eisen stel ik ook niet, maar ik wil wel een beetje behoorlijk eten hebben. En in Frankrijk gaat dat wel eens mis.
bedrijfsinfo? waarquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:30 schreef Bruce117 het volgende:
Hee leuk, allerlei bedrijfsinformatie op het internet.
Zal je baas blij mee zijn
Zoals ik al zei, ben ik dus ernstig lui op vakantiequote:Op zondag 13 augustus 2006 11:27 schreef komrad het volgende:
[..]
dat eten 'organiseer' ik dus liever zelf
Het ontbijt valt meestal nog wel mee. Idd wel wat je zegt, maar er is iha wel voldoende stokbrood. En beleg is meestal ook wel voorzien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de meste hotels hebben inderdaad een frans ontbijt: stokboordje, croissant, koffie thee en jus d'orange ofzo. er zijn ook genoeg hotels (meestal wat hogere klasse) die wel een uitgebreid ontbijt hebben. ik houd zelf helemaal niet van ontbijten en eet liever rond een uur of elf ergens iets
klantvriendelijkheid -1quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb niets geheims verteld
dit is gewoon openbare info
quote:
De meeste bedrijven vinden het echt niet zo leuk als je op een forum gaat posten wat een klant precies betaald en welke problemen hij heeft.quote:
ach. wat hij betaalt staat in de gids. kan eenieder berekenenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De meeste bedrijven vinden het echt niet zo leuk als je op een forum gaat posten wat een klant precies betaald en welke problemen hij heeft.
Posten ze allemaal op Fok!?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]-1
ik sta er verdorie voor op op zondagmorgen!da's minstens 2 bonuspunten waard
(en ik kan je verzekeren dat dit standaardprocedure is bij elke touroperator in Nederland)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |