Hmmm, vandaar dat ik het niet ken. Bovendien speel ik op toernooien die met toernooi.nl samenwerken altijd ver onder de maatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HE XL, het is een toernooi van Simon Tennisschool ism Multifit maar het is nog geen officieel KNLTB-toernooi... da's volgend jaar pas... staat wel gewoon op toernooi.nl
't gaat zo zijn gangetje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hey Womb alles kits? nog wat leuks gedaan vandaag?
nee geen letsel (heb ik natuurlijk gevraagd i.v.m. WA-verzekeringquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh da's kut, heeft ze serieus letsel want dan zou ik me inderdaad toch best lullig voelen![]()
Speel je toevallig in Boxtel? Daar ben ik nl ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef XL het volgende:
[..]
Hmmm, vandaar dat ik het niet ken. Bovendien speel ik op toernooien die met toernooi.nl samenwerken altijd ver onder de maat
Volgend weekend speel ik weer een toernooitje dat gebruik maakt van toernooi.nl en dat is ook nog eens op french court. Veel slechter kun je het niet hebben
Al is er eigenlijk met toernooi.nl weinig mis
Nee, speel een toernooitje aan het thuisfront... in Zeeland dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speel je toevallig in Boxtel? Daar ben ik nl ook
Daarom kom ik niet meer in koelkasten om te boarden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
ik heb trouwens vandaag iemand onderuitgeskied![]()
![]()
zij viel vrij hard en ik gelukkig niet, best lullig maar ja
Nu lijk je me niet zo'n onbehouwen lompe lul op de piste maar toen ik vorig jaar in Winterberg was kwamen me daar toch een stel malloten (volgegoten met alcohol) van de piste. mensen die denken dat ze na 1 les al van een blauwe piste af kunnen met een rotgang... die skiede dus iemand die stond te wachten in de rij ondersteboven... resultaat gebroken bekken voor diegene die stond te wachten... zo lompquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee geen letsel (heb ik natuurlijk gevraagd i.v.m. WA-verzekering). anders had ik me idd wel lullig gevoeld
in dit geval was het eigenlijk wel vooral haar eigen schuld. ik kwam vrij hard van achteren aan, zij had les en keek gewoon niet goed uit en maakte een (voor mij) onverwachte beweging. helaas iets wat kan gebeuren...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet meer in koelkasten om te boarden.
Een maat van me is 2 weken voor zijn vakantie ook een keer te grazen genomen door iemand die hem omviel. Kon 2 weken moeizaam lopen, kwam vervolgens op de plek van bestemming (Val Thorens) in Frankrijk en daar bleek dat het niet genezen was. Kon dezelfde avond met dezelfde bus terug als die waarin hij gekomen was en ik heb die week in mijn eentje de mooiste poederafdalingen van mijn leven gereden.
uiteraard had ik niets gedronken en ik ski behoorlijk netjes hoor, vind ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu lijk je me niet zo'n onbehouwen lompe lul op de piste maar toen ik vorig jaar in Winterberg was kwamen me daar toch een stel malloten (volgegoten met alcohol) van de piste. mensen die denken dat ze na 1 les al van een blauwe piste af kunnen met een rotgang... die skiede dus iemand die stond te wachten in de rij ondersteboven... resultaat gebroken bekken voor diegene die stond te wachten... zo lomp
Dat duurt nog wel even. Ik wil rond de kerst naar Lanzarote toe.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
howdee allemaal, nog vakantienieuws hier?
Het lullige is dat je altijd fout bent als je van boven komt. Maar naar elkaar wijzen heeft geen zin. In zo'n koelkast zitten veel beginners op weinig plaats, dat gaat periodiek mis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
in dit geval was het eigenlijk wel vooral haar eigen schuld. ik kwam vrij hard van achteren aan, zij had les en keek gewoon niet goed uit en maakte een (voor mij) onverwachte beweging. helaas iets wat kan gebeuren...
heb komende week nog een sollicitatiegesprek, daarna ga ik een weekje weg, weet nog niet waar naartoequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Ik wil rond de kerst naar Lanzarote toe.
In augustus/september wil ik nog wel een paar keer een weekendje weg om wat fietstochten in België/Frankrijk te rijden.
Jij nog plannen?
Weet ik wel, maar ik vind 't haar foutquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Het lullige is dat je altijd fout bent als je van boven komt. Maar naar elkaar wijzen heeft geen zin. In zo'n koelkast zitten veel beginners op weinig plaats, dat gaat periodiek mis.
over drie weekjes een weekendje Kopenhagen, geen idee wat ik ervan moet verwachten maar 't zal vast leuk wordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
Over 3 weken naar Kosquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
ik heb van horen zeggen dat daar vele schone zweedse blondines aanwezig zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
over drie weekjes een weekendje Kopenhagen, geen idee wat ik ervan moet verwachten maar 't zal vast leuk worden
En deense ook vermoed ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat daar vele schone zweedse blondines aanwezig zijn![]()
Ik hoop dat de Zweedse atletiekdames vakantie komen vieren op Kos.... Susanne Kallurquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb van horen zeggen dat daar vele schone zweedse blondines aanwezig zijn![]()
leukquote:
ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Kosquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Zweedse atletiekdames vakantie komen vieren op Kos.... Susanne Kallur![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |