Nu de Noorse nogquote:
Daar vind je veel meer zweedse schonen dan in Kopenhagen denk ik.quote:
ik ga morgen een stad in europa uitzoeken waar ik eind volgende week naartoe ga op vakantiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar vind je veel meer zweedse schonen dan in Kopenhagen denk ik.
Maar Kopenhagen ligt vlakbij Zweden, dus goeie kans dat ze met de pont overkomen.
zoiets zal het vast geweest zijn. gelukkig deed het geen pijn bij haar (zei ze).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:57 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet je realiseren dat een skier voor jou je niet kan zien (een beginner weet niet wat er boven hem gebeurd). Op een gegeven moment hoort die skier je aankomen, maar kan je zoals gezegd niet zien. Je rijdt dan meestal een lijn die diagonaal op zijn/haar lijn staat. Jij gaat bijvoorbeeld van Rechts naar links als degene die je inhaalt van links naar rechts gaat (je kruist vlak achter hem/haar en lijkt dus een veilige lijn te kiezen). Die skier voor je ziet je dus niet, hoort je rechts aankomen (je gaat van rechts naar links) en gaat geschrokken (als reflex) naar links.... waar jij haar dus wilde inhalen. Want rechts hoorde hij/zij jou.
Ben jij dat trouwens in je user-icoon?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb wel wat snowboard-ervaring hoor
het ziet er hier inderdaad best herfstachtig uit jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
is het bij jullie ook al herfst.
Hier lijkt het er in ieder geval verdacht veel op.
Nieks warm weer meer
Mijn max is 94.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:05 schreef XL het volgende:
[..]
Jij zult net iets harder gaan, doorgaans.
Wat zijn de snelheden die je op een fiets haalt?
Ik was vandaag in Dongen en daar was het op een paar druppels in de ochtend na geweldig weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Nieks warm weer meer
Barca, Rome (en ik moet Parijs noemen omdat wij die aanbiedenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:08 schreef komrad het volgende:
ik denk dat ik mijn bestemming afstem op een lekker tempje
@jelle, welke steden in europa beveel je aan voor een 5-7 dagen?
Vanochtend was het mooi. Einde van de middag wat regen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Nieks warm weer meer
Daar wil ook nog eens heen binnenkort...quote:
Athene, Praag (alhoewel het daar nu niet zo warm zal zijn), St-Petersburg (moet toch wel iets voor jou zijn).quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Barca, Rome (en ik moet Parijs noemen omdat wij die aanbieden), Madrid is btw ook errug leuk
82 is best hard op zo'n plankje. Maar 94 is natuurlijk ook best hard op die bandjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:14 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben zelf gemeten op 82, had nog wel ietsje door durven gaan maar kwam in het stuk achter het meetpunt terecht waar alle normale mensen gingen remmen. Gevolg: grote sneeuwhopen en hobbels. Dat is niet ideaal, dus moest ik gas terugnemen. Het is ook afhankelijk van de plank waar je op staat. Mijn plank liep bij die 80 km/h op zijn laatste tenen. Ik denk dat je daarop bij een kilometer of 90 de controle zou verliezen. Doorgaans ligt de snelheid veel lager natuurlijk.
Wedstrijd snowboarders gaan veel minder hard, dat is veel meer dan afdalingskien een technisch nummer. Meer zoals slalom skien. Snowboard Cross zal met 50 a 60 km/h gaan.
Praag is ook leukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Athene, Praag (alhoewel het daar nu niet zo warm zal zijn), St-Petersburg (moet toch wel iets voor jou zijn).
don't let my nick fool youquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Athene, Praag (alhoewel het daar nu niet zo warm zal zijn), St-Petersburg (moet toch wel iets voor jou zijn).
Geen idee, ik heb nooit gesnowboard. En dat zal ook niet snel gebeuren denk ik, al mijn vakantiedagen gaan in fietsvakanties zittenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:21 schreef XL het volgende:
[..]
82 is erg hard. Ik weet niet wat je harder zult ervaren. Ik denk toch de fiets.
Die John de Wolf mag wel eens een nieuwe deo aanschaffen.quote:
inderdaadquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:47 schreef maril het volgende:
[..]
Die John de Wolf mag wel eens deo aanschaffen.![]()
quote:<XL> want de bumper van de knakker die ik heb aangereden was wel heel duur
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Nee hoor, alleen je maag, lever en hoofd. Het levert zelfs op wat je lief isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:19 schreef maril het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:22 schreef XL het volgende:
Je lief wordt alleen maar aantrekkelijk bij veel drankverbruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |