Als mitt en pfap moeten aftreden, ik dan ook!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:24 schreef XL het volgende:
Ik vind dat mitt en pfap als gevolg van deze rel moeten aftreden!
Daar gaat onze pronoquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als mitt en pfap moeten aftreden, ik dan ook!
We zijn het eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:27 schreef maril het volgende:
Te opvallend. en daarom niet leuk
dat kon je zien aan het PostIconquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:28 schreef maril het volgende:
FF zonder gekheid , die Mart staat sinds gisteravond ingeschreven?
Wie kan het zijn?
Ik dacht zelf dat jij het was eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:28 schreef maril het volgende:
FF zonder gekheid , die Mart staat sinds gisteravond ingeschreven?
Wie kan het zijn?
Gister tijdens de discussie over over Vinokoerov zijn we nader tot elkaar gekomenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We zijn het eens
Is dat wel vaker voorgekomen eigenlijk
Nee ik kloon niet, echt niet ,ik was het niet, not guiltyquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat jij het was eigenlijk![]()
Met de OWS zijn we het vast ook wel eens eens geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef maril het volgende:
[..]
Gister tijdens de discussie over over Vinokoerov zijn we nader tot elkaar gekomen![]()
Valt allemaal wel mee hoor Wombcat.(hier ik begin je naam zelfs goed te schrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met de OWS zijn we het vast ook wel eens eens geweest.![]()
Hmmm.... dan ben ik weer weg....quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef placebeau het volgende:
Gaan we weer gesprekken voeren in plaats van rellen, ja?
Zolang het niet over Mart Smeets gaat wel jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef maril het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoor Wombcat.(hier ik begin je naam zelfs goed te schrijven)
Nou wel de sfeer goed houden hè lieffiequote:Op zondag 13 augustus 2006 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zolang het niet over Mart Smeets gaat wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |