Ik was onder de indruk van jullie inzet hier in FOTquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:27 schreef Danny het volgende:
Bedankt voor jullie inzet - dat meen ik echt. Jammer dat jullie besloten uit de crew te willen stappen.
Laten we even wachten met conclusies totdat de boel is opgehelderd. Ik had dit niet als Danny-bash topic geopend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef Debsterr het volgende:
Fot was de laatste idd weer erg gezellig. Jammer dat Danny dat nu verpest heeft.
quote:Modjes, bedankt![]()
![]()
!
Lees feedback en MED even.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik snap er niets meer van.
Wat is er allemaal aan de hand??
Hmm, ja dit is niet helemaal gepland zeg maar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:22 schreef Ymke het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor , iedereen komt en gaat maar![]()
zijn ook tijdelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
Er zijn zojuist ook nieuwe FOT-mods aangesteld, hoewel mijn voorgevoel zegt dat deze tijdelijk zullen zijn
Ik probeer het wat bij te lezen maar ik snap er niks vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:25 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hmm, ja dit is niet helemaal gepland zeg maar.
Dat denk ik ook niet, ik verwacht dat het met een sisser afloopt, en Danny according to de nieuwe policy van geval tot geval bekijkt welke Mods weer teruggeplaatst worden. Maar nu spreek ik mijn eigen OP tegen en ga ik lopen speculerenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik mag hopen dat alles straks toch nog op zijn pootjes terecht komt.
Kan me niet voor stellen dat 16 modjes zomaar aan de kant geschoven worden.
Ik heb in het SC topic een korte samenvatting neergezet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik probeer het wat bij te lezen maar ik snap er niks van![]()
Ik zie niets in MEDquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
Er zijn zojuist ook nieuwe FOT-mods aangesteld, hoewel mijn voorgevoel zegt dat deze tijdelijk zullen zijn
Kloptquote:
Whahahaha stel je niet zo aan man .quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Dit is een 'bedank SB en RV'-topic. Niet een 'Vind de vervanger'
Ik ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:54 schreef WurM het volgende:
ik vond/vind FOT (dankzij deze mods) een van de betere subfora. Ik sluit me dan ook helemaal aan bij Casparovvv
Geil!quote:
Ik klim morgen weer in de penquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef Olio het volgende:
[..]
Geil!
Gezellig hé? Heb je nog een boel foto's gemaakt de laatste tijd? Ik weet amper wat je doet de laatste tijd. Serieus: mail weer eens...
of het er slechter op word is ook maar de vraagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:31 schreef elcastel het volgende:
Nou ja, ik vind hetecht doodzonde dat de crew van FOT eruit ligt, zeker nu ik juist blij was met de bezetting. Toch wou ik RonaldV en SB een hart onder de riem steken, dat ik jullie volkomen steun in de beslissing. Sterker nog, chapeau voor de inzet en de beslissing.
Het wordt er i.i.g. niet beter op, da's dan wel weer jammer ....
Nou ja, ik was er echt blij mee dat FOT een crew bezetting had waar ik helemaa lachter stond, als in mensen die echt iets voor FOT konden betekenden. Ik heb er goed de balen van, dat mag je best weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef blackbully het volgende:
of het er slechter op word is ook maar de vraag
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:49 schreef eL. het volgende:
lees je even in wil je? In MED staat een prachtig topic wat het een beetje duidelijk maakt
Op alle punten 100% mee eensquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:31 schreef elcastel het volgende:
Nou ja, ik vind hetecht doodzonde dat de crew van FOT eruit ligt, zeker nu ik juist blij was met de bezetting. Toch wou ik RonaldV en SB een hart onder de riem steken, dat ik jullie volkomen steun in de beslissing. Sterker nog, chapeau voor de inzet en de beslissing.
Het wordt er i.i.g. niet beter op, da's dan wel weer jammer ....
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Foeske het volgende:
Dit is eigenlijk het enige subforum waar ik me meer voelde dan iemand die alleen eens een keer iets post, waar ook echt gezellig contact met je wordt gezocht en waar je heel persoonlijk wordt geholpen. Dankzij de modjes onder andere.
waarom zijn zij gebanned ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Foeske het volgende:
Ik hoop eigenlijkl wel dat jullie nog eens terugkomen...
Dit is eigenlijk het enige subforum waar ik me meer voelde dan iemand die alleen eens een keer iets post, waar ook echt gezellig contact met je wordt gezocht en waar je heel persoonlijk wordt geholpen. Dankzij de modjes onder andere.
Lees nu alles pas en weet dus niet heel veel, maar ik blijf het apart en sowieso jammer vinden.
En helemaal stom dat jullie ook nog eens gebanned zijn :S
Hopelijk tot binnenkort!
Dat en een frisse kijk op de transactionele analyse http://www.educare.biz/default.asp?id=6.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:54 schreef freud het volgende:
Ik zie hetzelfde soms in het management. Je stelt een bepaalde lijn uit, die in jouw visie goed is. Omdat je geen almachtig wezen bent, moet je verantwoordelijkheden delegeren. Daarvoor kijk je goed naar de persoon waaraan je dat doet, en geeft die verantwoording en vertrouwen. Het is naief te denken dat die persoon identiek aan jou is, en dus zullen er zaken zijn die de 'baas' anders zou doen. Dit moet je als baas maar accepteren, want het inherent aan delegeren.
Ook kan het zo zijn dat de mensen die dichter bij de praktijk staan, erachter komen dat bepaalde zaken het aanpassen waard zijn. Vooral als meerdere mensen die je waardig achtte, dit signaal geven. Je kan als baas dat 2 dingen doen. Je kan er een dogma van maken, of in redelijke dialoog accepteren dat anderen het soms beter weten. Vooral in iets wat zo dynamisch en evolutionair is als een groot en populair forum, is het onvermijdelijk dat je gedelegeerden meer vrijheid nodig hebben om alles in goede banen te leiden.
Het is zeer moeilijk om de goeie balans te vinden tussen gedelegeerde verantwoordelijkheid en 'koninkrijkjes'. Als ik kijk naar de MODs die ik ken, dan is het zeker niet dat ze bezig waren met een populistische actie om meer invloed te krijgen op hun forumdeel. Het was een sterk signaal dat voor het goed functioneren, er een nieuwe kijk op de vrijheid van de MOD's nodig was. Dit is een goeie discussie, en is ook essentieel om te voeren voor een gezond dynamisch principe als een forum.
Fok is in deze 7 jaar uitgegroeid tot een super forum met een merkbare impact op internettend nederland. Danny en zijn FA/A/MOD/etc club zijn daar de drijfveer achter. Men moet echter wel zo realistisch zijn dat op een dynamisch medium als internet af en toe aardverschuivingen en revoluties nodig zijn om aan de top te blijven. Ik hoop niet dat deze storm nu, die evolutie in de weg staat. Fok en het forum zijn daarvoor te belangrijk. Het is misschien niet eens zo gek om een neutraal persoon er eens bij te betrekken die alles analyseert en met mogelijkheden komt.
Sterkte iedereen en viva la revolucion!
Er is door enkele mods gelekt uit de Achterkamertjes. Bans zijn dus gedaan om dit tegen te gaan en om ze bang zijn dat de ex-mods nu de Users tegen de FA's en A's en Danny in opstand komen.quote:
Niet echt dat je zo'n toestanden niet gewoon wasquote:
Tis heel simpel, Ron en Shark en de andere mods stonden achter de besluiten van de oudequote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ikook weten wat er BIJ JUPITER aan de godver klauw is?
ooooh de ik-zal-me-er-ook-es-ff-tegenaan-bemoeie-en-iedereen-moet-ze-gore-muil-houwe-want-ik-ben-de-baas-doctrine? Het was alweer zo lang geledenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tis heel simpel, Ron en Shark en de andere mods stonden achter de besluiten van de oude
mods van F&F. Daarom gingen ze in staking, en heeft Danny hen uit hun modfunctie gezet en geband.
als ik t goed begrijp
Zou FOT nou eindelijk tof worden dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef -Marjo- het volgende:
Shark.Bait
RonaldV
FOT is niet hetzelfde zonder jullie![]()
Een maand geleden nog maar toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ooooh de ik-zal-me-er-ook-es-ff-tegenaan-bemoeie-en-iedereen-moet-ze-gore-muil-houwe-want-ik-ben-de-baas-doctrine? Het was alweer zo lang geleden![]()
Ga je huiswerk maar over doen. En voor de rest. dat geldt voor één ieder hier en waar dan ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tis heel simpel, Ron en Shark en de andere mods stonden achter de besluiten van de oude
mods van F&F. Daarom gingen ze in staking, en heeft Danny hen uit hun modfunctie gezet en geband.
als ik t goed begrijp
Whehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
Lees dit Het einde van een relletje...
Hoe kun je nu netjes en met respect reageren en discusieren over de dingen die gebeurt zijn. Als er eenzijdig alle topics hierover worden gesloten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ga je huiswerk maar over doen. En voor de rest. dat geldt voor één ieder hier en waar dan ook.
Lees dit Het einde van een relletje... , lees de rest in MED en FB en dan is het klaar.
Het liefste heb ik per direct Ron en Shark terug hier. Aangezien ze gewoon zeer goede Fot mods zijn en niet in de laatste plaats ook nog eens echte FOT users, met kennis van FOT. Dus ipv te blijven speculeren/zeuren/vragen etc kan je hen beter bedanken. Of laat zien dat je het liefst jullie eigen mods terug wilt hebben en mail naar FOK!. Want nu is het wel, veel woorden maar weinig daden.
En nee. topics openen er over hier , op de rest van fok! en in FB is niet toegestaan. Als je wat wil doen doe het dan netjes en met respect.
Er staat ook nergens dat Fok een democratie is of moet zijn. Sterker nog, er staat (ik geloof in de FAQ zelfs) dat Fok! GEEN democratie isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Volgens mij is er zonder discusie geen democratie.
Wordt je ook eens waker?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hoe kun je nu netjes en met respect reageren en discusieren over de dingen die gebeurt zijn. Als er eenzijdig alle topics hierover worden gesloten.
Met zo'n laatste zin punt uit. M.a.w. geen discussie.
Volgens mij is er zonder discusie geen democratie.
Dan begrijp ik de mod's van nu niet helemaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat Fok een democratie is of moet zijn. Sterker nog, er staat (ik geloof in de FAQ zelfs) dat Fok! GEEN democratie is
Weet je , als je dit voor elkaar krijgt dan heb je het het helemaal voorelkaar. Dat is mijn ideaalbeeld van een forum.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef HMaster-II het volgende:
Het zal er wel op uitlopen, dat we hier op FOT een meer zelfsturend geheel moeten maken met een mod of twee ter controle van het geheel.
daarom zijn ze ook opgestapt denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:25 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan begrijp ik de mod's van nu niet helemaal.
Hoe kun je nu in een vrij land waar je bijna alles kunt zeggen vrijwillig gaan werken in een dictatoriale omgeving
En het kan ook heel goed hier..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daarom zijn ze ook opgestapt denk ik
maar idd wat HM2 zegt, een zelfsturend ietsje zal het beste zijn. EN ik denk eigenlijk dat als zoiets ERGENS op fok kan bestaan, dat het dan hier is
Je zet zelf bronnen erbij die je (lijkt mij) niet goed hebt gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:46 schreef Casparovvv het volgende:
*knip*Hoe dan ook, ik wil even aansluiten op Danny in MED ( het vertrek van... ).
Nee, niemend leest dat.,. dit wel..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
en veel BBQ's en meets en ranzig geklooi achter de bosjes, dat is ook vrolijk
en anders schrijf je voor straf nog een paar keer de FOT FAQ over
Dat heb ik al eens geprobeerd maar dat bleek niet te werken, met het nodige gezeik van users dat ik niet snel en hard genoeg ingreep.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
..... Het zal er wel op uitlopen, dat we hier op FOT een meer zelfsturend geheel moeten maken met een mod of twee ter controle van het geheel.
Voorlopig niet, ze zitten een of andere vage ban uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:52 schreef firestorm_99 het volgende:
hopelijk zien we jullie nog wel als users
Dat heeft weinig zin denk ik, geziens Danny antwoord op Ronalds mailtje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
Of laat zien dat je het liefst jullie eigen mods terug wilt hebben en mail naar FOK!.
wat was dat dan voor reactie en meeltje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin denk ik, geziens Danny antwoord op Ronalds mailtje.
Wel hoop ik dat ze snel weer user worden, net als de andere 12 mods, want het zijn allemaal goede FOK!-users.
Nee, maar je snapt best dat men best graag wil weten wat Danny dan teruggemaild heeftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doe ff niet zo semi lollig, denk je dat wij het leuk vinden twee toffe gasten te verliezen.
Eerlijk gezegd interesseert me dat geen lor. Het hele gedoe is in een stuk of tig topics in FB besproken, en ik verwacht niet van welke kant dan ook nog nieuwe info te krijgen. We kunnen er nog lang en breed over miepen, maar daar schieten we niets mee op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt best dat men best graag wil weten wat Danny dan teruggemaild heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |