quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:49 schreef eL. het volgende:
lees je even in wil je? In MED staat een prachtig topic wat het een beetje duidelijk maakt
Op alle punten 100% mee eensquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:31 schreef elcastel het volgende:
Nou ja, ik vind hetecht doodzonde dat de crew van FOT eruit ligt, zeker nu ik juist blij was met de bezetting. Toch wou ik RonaldV en SB een hart onder de riem steken, dat ik jullie volkomen steun in de beslissing. Sterker nog, chapeau voor de inzet en de beslissing.
Het wordt er i.i.g. niet beter op, da's dan wel weer jammer ....
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Foeske het volgende:
Dit is eigenlijk het enige subforum waar ik me meer voelde dan iemand die alleen eens een keer iets post, waar ook echt gezellig contact met je wordt gezocht en waar je heel persoonlijk wordt geholpen. Dankzij de modjes onder andere.
waarom zijn zij gebanned ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:26 schreef Foeske het volgende:
Ik hoop eigenlijkl wel dat jullie nog eens terugkomen...
Dit is eigenlijk het enige subforum waar ik me meer voelde dan iemand die alleen eens een keer iets post, waar ook echt gezellig contact met je wordt gezocht en waar je heel persoonlijk wordt geholpen. Dankzij de modjes onder andere.
Lees nu alles pas en weet dus niet heel veel, maar ik blijf het apart en sowieso jammer vinden.
En helemaal stom dat jullie ook nog eens gebanned zijn :S
Hopelijk tot binnenkort!
Dat en een frisse kijk op de transactionele analyse http://www.educare.biz/default.asp?id=6.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:54 schreef freud het volgende:
Ik zie hetzelfde soms in het management. Je stelt een bepaalde lijn uit, die in jouw visie goed is. Omdat je geen almachtig wezen bent, moet je verantwoordelijkheden delegeren. Daarvoor kijk je goed naar de persoon waaraan je dat doet, en geeft die verantwoording en vertrouwen. Het is naief te denken dat die persoon identiek aan jou is, en dus zullen er zaken zijn die de 'baas' anders zou doen. Dit moet je als baas maar accepteren, want het inherent aan delegeren.
Ook kan het zo zijn dat de mensen die dichter bij de praktijk staan, erachter komen dat bepaalde zaken het aanpassen waard zijn. Vooral als meerdere mensen die je waardig achtte, dit signaal geven. Je kan als baas dat 2 dingen doen. Je kan er een dogma van maken, of in redelijke dialoog accepteren dat anderen het soms beter weten. Vooral in iets wat zo dynamisch en evolutionair is als een groot en populair forum, is het onvermijdelijk dat je gedelegeerden meer vrijheid nodig hebben om alles in goede banen te leiden.
Het is zeer moeilijk om de goeie balans te vinden tussen gedelegeerde verantwoordelijkheid en 'koninkrijkjes'. Als ik kijk naar de MODs die ik ken, dan is het zeker niet dat ze bezig waren met een populistische actie om meer invloed te krijgen op hun forumdeel. Het was een sterk signaal dat voor het goed functioneren, er een nieuwe kijk op de vrijheid van de MOD's nodig was. Dit is een goeie discussie, en is ook essentieel om te voeren voor een gezond dynamisch principe als een forum.
Fok is in deze 7 jaar uitgegroeid tot een super forum met een merkbare impact op internettend nederland. Danny en zijn FA/A/MOD/etc club zijn daar de drijfveer achter. Men moet echter wel zo realistisch zijn dat op een dynamisch medium als internet af en toe aardverschuivingen en revoluties nodig zijn om aan de top te blijven. Ik hoop niet dat deze storm nu, die evolutie in de weg staat. Fok en het forum zijn daarvoor te belangrijk. Het is misschien niet eens zo gek om een neutraal persoon er eens bij te betrekken die alles analyseert en met mogelijkheden komt.
Sterkte iedereen en viva la revolucion!
Er is door enkele mods gelekt uit de Achterkamertjes. Bans zijn dus gedaan om dit tegen te gaan en om ze bang zijn dat de ex-mods nu de Users tegen de FA's en A's en Danny in opstand komen.quote:
Niet echt dat je zo'n toestanden niet gewoon wasquote:
Tis heel simpel, Ron en Shark en de andere mods stonden achter de besluiten van de oudequote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag ikook weten wat er BIJ JUPITER aan de godver klauw is?
ooooh de ik-zal-me-er-ook-es-ff-tegenaan-bemoeie-en-iedereen-moet-ze-gore-muil-houwe-want-ik-ben-de-baas-doctrine? Het was alweer zo lang geledenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tis heel simpel, Ron en Shark en de andere mods stonden achter de besluiten van de oude
mods van F&F. Daarom gingen ze in staking, en heeft Danny hen uit hun modfunctie gezet en geband.
als ik t goed begrijp
Zou FOT nou eindelijk tof worden dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef -Marjo- het volgende:
Shark.Bait
RonaldV
FOT is niet hetzelfde zonder jullie![]()
Een maand geleden nog maar toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ooooh de ik-zal-me-er-ook-es-ff-tegenaan-bemoeie-en-iedereen-moet-ze-gore-muil-houwe-want-ik-ben-de-baas-doctrine? Het was alweer zo lang geleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |