Hmm, ja dit is niet helemaal gepland zeg maar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:22 schreef Ymke het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer bijbenen hoor , iedereen komt en gaat maar![]()
zijn ook tijdelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
Er zijn zojuist ook nieuwe FOT-mods aangesteld, hoewel mijn voorgevoel zegt dat deze tijdelijk zullen zijn
Ik probeer het wat bij te lezen maar ik snap er niks vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:25 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hmm, ja dit is niet helemaal gepland zeg maar.
Dat denk ik ook niet, ik verwacht dat het met een sisser afloopt, en Danny according to de nieuwe policy van geval tot geval bekijkt welke Mods weer teruggeplaatst worden. Maar nu spreek ik mijn eigen OP tegen en ga ik lopen speculerenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik mag hopen dat alles straks toch nog op zijn pootjes terecht komt.
Kan me niet voor stellen dat 16 modjes zomaar aan de kant geschoven worden.
Ik heb in het SC topic een korte samenvatting neergezet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik probeer het wat bij te lezen maar ik snap er niks van![]()
Ik zie niets in MEDquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:23 schreef Casparovvv het volgende:
Er zijn zojuist ook nieuwe FOT-mods aangesteld, hoewel mijn voorgevoel zegt dat deze tijdelijk zullen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |