quote:
Ben al een hele tijd duizelig, nu zo erg dat ik bijna niet kan lopen. Een tijdje gaat wel maar dan moet ik echt weer zitten. Als ik een tijdje achter de computer zit dan moet ik weer gaan liggen, heb het gevoel dat ik anders om ga vallenquote:
1978 geschreven door Udo Jurgensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
De vraag luidde:
1978
1981
1981
2004
4 jaartallen die te maken hebben met het nummer "Zij gelooft in mij"
Wat gebeurde er in die jaren mbt het nummer? (ja...het jaar 1981 staat er 2 keer in).
Laatste deel vraag: wat was er zo bijzonder in 2004?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
1978 geschreven door Udo Jurgens![]()
1981 hit voor Andre Hazes![]()
1981 ook hit voor Andre hazes![]()
2004 nog een keer hit voor Andre+ de 'bijzonderheid'
Bijzonder is dat Andre nu dood is![]()
Zoiets![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
1978: eerste hit van hazes (eenzame kerst)
Hmm, klinkt niet zo goed, sterkte ermee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Ben al een hele tijd duizelig, nu zo erg dat ik bijna niet kan lopen. Een tijdje gaat wel maar dan moet ik echt weer zitten. Als ik een tijdje achter de computer zit dan moet ik weer gaan liggen, heb het gevoel dat ik anders om ga vallen
De punten zijn geteld, kom later nog wel even buurten. Als er iets nieuws geopend moet worden kan iemand anders dat dan voor zijn/haar rekening nemen?
Ja sorry, zag dat ik de punten per ongeluk nog niet bijgeteld had. Maar nu klopt het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor..als ik er ben open ik wel een nieuwe. Maar ik krijg nog een puntje van het vorige topic
Heb je de dokter al gebeld?
Vaker last van? Misschien Fok! je te veel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, zag dat ik de punten per ongeluk nog niet bijgeteld had. Maar nu klopt het.
Ik ga morgen naar de dok. Nu ga ik echt, voel me misselijk van de duizeligheid![]()
![]()
Ik wil niet angst aanjagen maar ik zou nu naar de huisartenpost gaan en niet tot morgen wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, zag dat ik de punten per ongeluk nog niet bijgeteld had. Maar nu klopt het.
Ik ga morgen naar de dok. Nu ga ik echt, voel me misselijk van de duizeligheid![]()
![]()
Zo erg zal het niet zijn, heb het aan de assistente uitgelegd en die maakte een afspraak voor morgen dus dan zal het wel goed zijn denk ik? Heb het al een tijdje, wordt alleen steeds erger.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil niet angst aanjagen maar ik zou nu naar de huisartenpost gaan en niet tot morgen wachten
In 78 ontmoette hij Rachel waar het voor geschreven is?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek dus nog:
'78
'81
bijzonderheid.
Als het echt heel erg is, en je het idee hebt dat je ieder moment van je stokje kan gaan, zou ik niet tot morgen wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn, heb het aan de assistente uitgelegd en die maakte een afspraak voor morgen dus dan zal het wel goed zijn denk ik? Heb het al een tijdje, wordt alleen steeds erger.
Ik bedoel maar...daar ben ik dus helemaal mee eens. No matter what een assistente zegt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef timmie_loots het volgende:
Dit lijkt mij toch iets in je hersenen.. lijkt me niet dat je daar mee wilt sollen..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
In 78 ontmoette hij Rachel waar het voor geschreven is?Het is sowieso niet voor Rachel geschreven.
In 81 ging het ook weer uit?![]()
De bijzonderheid is dat Ronan Keating er ook een hit mee had toen?![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bijzonder: binnenkomen op nr. 1?
Heeft ermee te maken....in zoverre dat hij dus op Nr. 1 kwam DOOR die docu. Maar de 'bijzonderheid' is dus juist hierboven al beschreven.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:08 schreef Neleos het volgende:
Hij had toen ook die film uit. Heeft het daar mee te maken?
Bijzonderheid is zojuist gegeven. Zie boven.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:14 schreef bofneger het volgende:
bijzonder in 2004 was dat hij geen stem meer had
Dit is nog steeds niet goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:17 schreef Neleos het volgende:
Udo Jurgens heeft het geschreven, is toen de Nederlandse vertaling gemaakt?
Nee? Dat dacht ik altijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
Udo Jurgens heeft het nl niet geschreven
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee? Dat dacht ik altijd.
Heet het origineel She Believes In Me? en is die toen geschreven?
Inspiratie heeft hij waarschijnlijk opgedaan in 1979 toen hij het hoorde van Will Tura die een hopeloze poging deed ermee door te brekenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:21 schreef Neleos het volgende:
Hazes heeft het nummer voor het eerst gehoord in 78? En toen inspiratie...
Ha, toch nog wel te herkennen dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Enter sandman - Metallica
Aah...ook een mooi nummer overigensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:39 schreef Neleos het volgende:
Udo Jurgens heeft trouwens Geef Mij Nu Je Angst geschreven, daar was ik even mee in de war.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:40 schreef Neleos het volgende:
High Fidelity
Fever Pitch
Eeh.Sjongejongen. Waar gaat dit nou over?
Yep, zojuist binnengekregen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:46 schreef U het volgende:
A Long Way Down
Sjongejongen. Waar gaat dit nou over?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Neleos het volgende:
Helaas. Ik weet 't verder niet.
About a Boy had ik stiekem ook nog toegevoegd 1 seconde ernaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Yep, zojuist binnengekregen.
Ook nog: About a boy en How to be good (die is echt héél briljant).
U + 1
Dat was wel een hint ja, maar zelfs nu ik het antwoord zie weet ik het niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sjongejongen. Waar gaat dit nou over?
Als dat geen dikke hint was...
hmm, misschien te makkelijk danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
meer van geneve?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
3?
sorryquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:03 schreef macondo het volgende:
dat is drie keer gokken jojo...
Die waren in 98 nog derde. Niet echt een voetbaldwerg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef vosje505 het volgende:
kroatie?
Bingo!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:07 schreef macondo het volgende:
saudi arabie?
Doe maarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef macondo het volgende:
Tijd voor een hint dan?
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goedenavond ook en zo overigens.
Heequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef Supersheep het volgende:
Hey mensen!![]()
Chris Cunningham trouwens!
Hoezo? Is het weer traag ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Goedenavond gij tweeen.
Fok! heeft zojuist weer in zijn eigen mand gescheten
Ja, hij heeft een paar vreemde video's. Ik heb een tijdje terug The work of director Chris Cunningham gekeken. De hele nacht videoclips zitten kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef Supersheep het volgende:
Idd, Rubber Johny nooit gezien.
Verder is het enige wat ik van m ken een videoclip van Björk, naam van het nummer weet ik niet (robot video)
Hey ben er weer even maar ga zo ook weer weg, wilde even kijken of jullie nog gereageerd hadden. Ik heb het tijdens de trip gekregen, onegveer een week geleden. Af en toe een beetje duizelig maar nu is het toegenomen. Ik ben niet alleen thuis dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens MaJo...had je het ook al vóór je Spanje trip?
Nou, beterschap in ieder geval!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey ben er weer even maar ga zo ook weer weg, wilde even kijken of jullie nog gereageerd hadden. Ik heb het tijdens de trip gekregen, onegveer een week geleden. Af en toe een beetje duizelig maar nu is het toegenomen. Ik ben niet alleen thuis dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te makenIk denk zelf dat het iets met mijn oren is, die zijn nogal problematisch en aangezien het evenwichtsorgaan daar zit zou dat het wel eens kunnen zijn. Maar goed, ik ga morgenvroeg naar de dokter dus dan weten we weer meer
Ja..nu weer okay trouwensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoezo? Is het weer traag ofzo?
??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Neleos het volgende:
't zijn waarschijnlijk toch de laatste uurtjes van FOK!
Wieso?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Neleos het volgende:
't zijn waarschijnlijk toch de laatste uurtjes van FOK!
Ik verwacht het ook niet echt, maar ze zijn wel aan het rellen overal. Kijk maar in Feedback.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
??
Wordt het opgedoekt?
Ik zag net een klacht over het grote verlies van een hoop mods. Maar eh...u bedoelt?
Zo, dat duurde even tot de eerste gok.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef dolle_hond het volgende:
how you remind me van nickleback?
Prima. En nu naar bedje jij!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog even twee punten toegevoegd aan de OP:
Één antwoord per keer
Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in één post als er maar om één ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten) Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Editen
Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!
Juist! En nu het goede nummer nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef dolle_hond het volgende:
barenaked ladies
ik ga nu naar bed, dus ....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist! En nu het goede nummer nog
Vet man...het is écht een reldagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet echt, maar ze zijn wel aan het rellen overal. Kijk maar in Feedback.
Lekker druk daar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet echt, maar ze zijn wel aan het rellen overal. Kijk maar in Feedback.
Weet jij of dat topic nog ergens te lezen is. Ze hebben het weggehaald he?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
En dat allemaal vanwege een paar poesjes
Ik weet het niet, ik ken die hele groep niet eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef Supersheep het volgende:
Argh! t is echt niet zo moeilijk mensen! Vrij bekend nummer.
mag 1 woordje vanafquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef geenaam het volgende:
One week ago?
WOOHOO! eindelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:23 schreef geenaam het volgende:
one week
Ik kan hem niet vinden, maar ik vind het wel vermakelijk om dit een beetje te volgen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet of het topic nog bestaat.
Samenvatting:
1 topic geopend...topic werd gesloten. Danny de ubermod heropend het en de rel was geboren.
16 mods weg (staken + gebanned) in 2 dagen. Het fijne ervan moet je maar in de 1000000000 topics in FB lezen.
Of het er nu nog staat: geen flauw idee
Coolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
het topic is er dus nog
-edit- ik zie dat SHE mod is in F&F.
Dáár ga ik dus nooit posten...dan ga ik gelijk dood
Ik las het ja SHE is modquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
het topic is er dus nog
Het is weg, maar ik heb het gezien, en het stelde niet veel voor. De TT was iets van 'HELP! VERDRINKENDE DIEREN', in de OP stonden 3 reuzeschattige foto's van dieren (o.a. een konijntje) en de mededeling dat 'de mormels' binnen afzienbare tijd verdronken zouden worden. Overduidelijke ongein, wat natuurlijk niet in F&F thuishoorde, maar in ONZ. De modjes hebben het dichtgegooid, Danny weer geopend en all hell broke loose...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Weet jij of dat topic nog ergens te lezen is. Ze hebben het weggehaald he?
Nee sorry..ik heb echt geen flauw ideequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:34 schreef geenaam het volgende:
Maar niemand antwoord op mijn vraag?
En ik dacht dat dit nog een makkelijke vraag zou zijn en wilde eigenlijk eerst een moeilijkere stellen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee sorry..ik heb echt geen flauw idee![]()
Dat is misschien ook wel zo. Maar ik heb maar 2 jaar economie gehad op school en dat werd niet behandeld geloof ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef geenaam het volgende:
[..]
En ik dacht dat dit nog een makkelijke vraag zou zijn en wilde eigenlijk eerst een moeilijkere stellen.
Dit reken ik goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Berkery het volgende:
Als varkensvlees schaars is, wordt het duurder en dus rendabel om varkens te fokken, maar dan gaan ineens veel boeren varkens fokken waardoor het aanbod groter is en de prijs daalt, waardoor veel varkensfokkers stoppen, en varkensvlees weer schaars wordt, etc..
Gaat een belletje rinkelen over "elastisch" en "inelastich"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dit reken ik goed.Het kon nog iets uitgebreider maar het klopt wel. Trouwens heeft de varkencyclus niet alleen betrekking op varkens maar op alle producten.
Berkery + 1
Dat is te beknopt vind ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:42 schreef dartfanaat het volgende:
Komt dus eigenlijk gewoon neer op vraag en aanbod (of ben ik nu de zaak helemaal door elkaar aan het halen)
quote:Redrum. Redrum. Redrum.
Economie is mijn richting op school dus ik zou er wel wat over moeten weten. Maar ik heb geen antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Economie, ik was er niet zo goed in![]()
Uit welke film komt deze quote?
[..]
Duh... Shining it isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Shining
Hoi BBquote:
I know you'd like that..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hoezo Stan? Ga je daar heen?
Goedeavond Stanleyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goedenavond mensen.Ik zit helemaal in de Nieuw-Zeeland sfeer..
Hoezo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
het topic is er dus nog
Ehm...half roemeens, een kelder vol wapens en een explosief karakter waar een staaf dynamiet "U" tegen zegtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind je best wel lief hoor, kutclown
Dit is een tvp trouwens
Doe mij zo'n lief "ratje".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Braindead Peter Jackson
Ik heb hele grote hazelnootkleurige kijkersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...half roemeens, een kelder vol wapens en een explosief karakter waar een staaf dynamiet "U" tegen zegt
Ohja...en dan ook nog eens 3 dagen per maand in nucleaire fase...extra gevaarlijk![]()
Sorry..ik hou niet van hazelnootogen. Je bent en blijft de nagel aan mijn doodskist op Fok!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb hele grote hazelnootkleurige kijkers
I do no harm
echt![]()
Heb je je nieuwe koosnaampje al gelezen, SHE?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb hele grote hazelnootkleurige kijkers
I do no harm
echt![]()
Joh..ik krijg er jeuk aan mijn pruim vanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe koosnaampje al gelezen, SHE?
"ISO-gestempelde schubbenkut" Geef ook een reactie. Topic # zoveel, maar OMFG
Kus.
Ik.
Terusten Dartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga slapen mensen. Weltrusten en tot morgen
(hopelijk weet ik dan vragen wel, of ben ik wel op tijd.....)
Aanschouw de ultieme ladykiller:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noem twee films waarin adonis DJ Qualls een glansrol vertolkt.
Thanksquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:05 schreef Asmodian het volgende:
Geweldige OP-Revisie, MaJoEen stuk beter dan de oude en met verduidelijking van alle regels die wij stilzwijgend hanteerden
. De huisregels zijn duidelijker geworden waardoor er minder ruzies zullen zijn
Yay voor de nieuwe OP!!
En beterschap
Dies echt pas nog op tv geweest... zag het voorfilmpje..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
New Guy.
Vertel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn, op Fok!Radio speelt zich nóg een drama af...
Het gaat echt niet goed...
Ik modelleer m'n leven nu naar die gast. I was lost but now I'm found.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:12 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dies echt pas nog op tv geweest... zag het voorfilmpje..
share, ik luister die onzin nooitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar gaat dat over?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
en?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hier Yvonne lichtelijk in rep en roer...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertel?En ik wist niet eens dat er een fok radio bestond
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:15 schreef Supersheep het volgende:
Whaha allemaal fout. Ruckstuhl werd tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |