Heequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:36 schreef Supersheep het volgende:
Hey mensen!![]()
Chris Cunningham trouwens!
Hoezo? Is het weer traag ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Goedenavond gij tweeen.
Fok! heeft zojuist weer in zijn eigen mand gescheten
Ja, hij heeft een paar vreemde video's. Ik heb een tijdje terug The work of director Chris Cunningham gekeken. De hele nacht videoclips zitten kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef Supersheep het volgende:
Idd, Rubber Johny nooit gezien.
Verder is het enige wat ik van m ken een videoclip van Björk, naam van het nummer weet ik niet (robot video)
Hey ben er weer even maar ga zo ook weer weg, wilde even kijken of jullie nog gereageerd hadden. Ik heb het tijdens de trip gekregen, onegveer een week geleden. Af en toe een beetje duizelig maar nu is het toegenomen. Ik ben niet alleen thuis dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens MaJo...had je het ook al vóór je Spanje trip?
Nou, beterschap in ieder geval!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey ben er weer even maar ga zo ook weer weg, wilde even kijken of jullie nog gereageerd hadden. Ik heb het tijdens de trip gekregen, onegveer een week geleden. Af en toe een beetje duizelig maar nu is het toegenomen. Ik ben niet alleen thuis dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te makenIk denk zelf dat het iets met mijn oren is, die zijn nogal problematisch en aangezien het evenwichtsorgaan daar zit zou dat het wel eens kunnen zijn. Maar goed, ik ga morgenvroeg naar de dokter dus dan weten we weer meer
Ja..nu weer okay trouwensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoezo? Is het weer traag ofzo?
??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Neleos het volgende:
't zijn waarschijnlijk toch de laatste uurtjes van FOK!
Wieso?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef Neleos het volgende:
't zijn waarschijnlijk toch de laatste uurtjes van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |