Ik verwacht het ook niet echt, maar ze zijn wel aan het rellen overal. Kijk maar in Feedback.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
??
Wordt het opgedoekt?
Ik zag net een klacht over het grote verlies van een hoop mods. Maar eh...u bedoelt?
Zo, dat duurde even tot de eerste gok.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef dolle_hond het volgende:
how you remind me van nickleback?
Prima. En nu naar bedje jij!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog even twee punten toegevoegd aan de OP:
Één antwoord per keer
Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in één post als er maar om één ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten) Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Editen
Edit je post niet, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!
Juist! En nu het goede nummer nogquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef dolle_hond het volgende:
barenaked ladies
ik ga nu naar bed, dus ....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Juist! En nu het goede nummer nog
Vet man...het is écht een reldagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet echt, maar ze zijn wel aan het rellen overal. Kijk maar in Feedback.
Lekker druk daar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet echt, maar ze zijn wel aan het rellen overal. Kijk maar in Feedback.
Weet jij of dat topic nog ergens te lezen is. Ze hebben het weggehaald he?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
En dat allemaal vanwege een paar poesjes
Ik weet het niet, ik ken die hele groep niet eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef Supersheep het volgende:
Argh! t is echt niet zo moeilijk mensen! Vrij bekend nummer.
mag 1 woordje vanafquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef geenaam het volgende:
One week ago?
WOOHOO! eindelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:23 schreef geenaam het volgende:
one week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |