Maar zijn laatste echt goede werk, stamt alweer uit 1997 (Flaming pie)...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:30 schreef Seborik het volgende:
Wat een rare reden. Tienduizenden mensen zijn nog naar zijn concerten geweest vorig jaar.
Run Devil Run (covers) en Driving Rain (eigen materiaal). Niet zo goed als Flaming Pie, maar komt erg dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:08 schreef belsen het volgende:
Heeft-ie daarna nog een echte studioplaat met nieuw materiaal gemaakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wie ben jij om te zeggen dat de redenen van die mensen verkeerd zijn? Als iemand een leuke avond heeft, is het toch goed. Heb jij er zelf last van dat 25.000 mensen in een stadion uit hun dak gaan bij Macca?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar zijn laatste echt goede werk, stamt alweer uit 1997 (Flaming pie)...
Heeft-ie daarna nog een echte studioplaat met nieuw materiaal gemaakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar van mij mag-ie doorgaan hoor, alleen wel met nieuwe dingen. Het is natuurlijk erg makkelijk om nu, net als de Rolling Stones, alleen maar op ouwe roem te gaan teren. Mensen kopen die kaartjes toch wel, al is het alleen maar om 'hem nog eenmaal te zien, want het kan wel eens de laatste tour zijn'.
Ik zeg alleen maar dat het erg makkelijk is...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
En wie ben jij om te zeggen dat de redenen van die mensen verkeerd zijn? Als iemand een leuke avond heeft, is het toch goed. Heb jij er zelf last van dat 25.000 mensen in een stadion uit hun dak gaan bij Macca?
Hehe ok.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het erg makkelijk is...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Auw!quote:Hij speelt z'n nummers nog als vanouds, en alles bovendien op de juiste toonhoogte wat erg knap is op die leeftijd.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:24 schreef belsen het volgende:
Dit zou juist een reden zijn om te gaan stoppen...
Oh, op die manier.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:06 schreef belsen het volgende:
Nee, ik bedoel als mensen gaan zeggen: Dat is heel knap (voor je leeftijd)...
Kijk, je kunt er omheen gaan draaien, maar face it: De man is in de 60, en op die leeftijd zul je er genoegen mee moeten nemen dat 'ie niet meer hetzelfde zingt als toen 'ie 20 was.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Auw!
Dit zou juist een reden zijn om te gaan stoppen...
Of 3x zo snel, dat werkt ook bij sommige artiesten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:14 schreef webfreak het volgende:
Hij had ook alles 2 tonen omlaag kunnen gooien, dan had 'ie waarschijnlijk net zo veel succes, en net zoveel kaarten verkocht.
Dat zie je idd ook erg vaak. Snel wat hitjes afraffelen, misschien trekken ze zo nog 2 optredens per dag (oftewel 2 keer zoveel poen kunnen scheppen).quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Of 3x zo snel, dat werkt ook bij sommige artiesten.
Niet meer hetzelfde, maar als je luistert naar een nummer als I Saw Her Standing There en je vergelijkt de versie uit 1962 met die van de concerten uit 2003, dan zit daar toch verbijsterend weinig verschil in.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:14 schreef webfreak het volgende:
[..]
Kijk, je kunt er omheen gaan draaien, maar face it: De man is in de 60, en op die leeftijd zul je er genoegen mee moeten nemen dat 'ie niet meer hetzelfde zingt als toen 'ie 20 was.
"She was just 16.....and you know what i mean......"quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet meer hetzelfde, maar als je luistert naar een nummer als I Saw Her Standing There en je vergelijkt de versie uit 1962 met die van de concerten uit 2003, dan zit daar toch verbijsterend weinig verschil in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop