quote:Op dinsdag 08 augustus 2006 00:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Eh, meet? Ik weet van niks, maar als het weer het toe laat ga ik ook wel mee :]
Klootvioolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat zijn niet de village people .. Dat is Patrick Hernandez
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet !!!!!!!!
![]()
Voor zover ik bijgelezen heb.------>>> misschien dat bvvt ook wel mee wil
Zie de voorwaarden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:31 schreef Makster het volgende:
Je mag ook Donkey aka Arnoud op de lisjt zetten. Die gaat ook mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie de voorwaarden.
Nee het is niet die gast met die speedboat, dit is die gast met die '98 R1 en amper ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Dit geintje heeft bij elkaar een ¤2290,- gekost. Ik had een "speciale" optie nodig omdat ik erg grote pupillen heb, dit koste een ¤ 500,- extra.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik (ondanks mijn visuele handicap, lees "bril") nog niet heb gedaan/ durven doen...laseren...mag ik zo brutaal zijn om je te vragen wat dat geintje ongeveer kost??
Dan mag'ie voorop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:41 schreef Makster het volgende:
Nee het is niet die gast met die speedboat, dit is die gast met die '98 R1 en amper ervaring![]()
Ja, net gechecked. 80% kans op regenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan mag'ie voorop.![]()
We hebben al 11-12 meeters.![]()
Zal je zien dat het regent.![]()
Het weer voorspellen meer dan 3 dagen van tevoren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, net gechecked. 80% kans op regen![]()
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het weer voorspellen meer dan 3 dagen van tevoren.![]()
![]()
We hebben trouwens meerdere meetings gehad met regenvoorspellingen.
Er zijn er maar 2 ècht in het water gevallen.![]()
De sfeer was er niet minder om.![]()
Maar ondanks de voorspellingen overwegend droog dus.![]()
![]()
toch geen echte meetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
Tot nu toe 12 meeters, dat is lang geleden.![]()
Heb jij Riets nummer danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch geen echte meetde HK is niet compleet
![]()
Ah, vermoedde al een grapje, maar die bron is betrouwbaar.quote:
Makster kan wel wat regelen mocht je die zoeken.quote:
2 present, missen er nog maar eentje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch geen echte meetde HK is niet compleet
![]()
Hey nijmegenaar.quote:
LOLquote:
Pleuris landquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, net gechecked. 80% kans op regen![]()
quote:
Sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Pleuris land
Het mag voorzich spreken dat regen die dag GEEN optie is![]()
sinds wanneer kunnen ze hier het weer zo ver van te vorenquote:
mayb next timequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
2 present, missen er nog maar eentje.![]()
Dan ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Als jullie dan even 2 weken wachten... what about de 27e?![]()
:^ Eensch met [betreffende user] ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Pleuris land
Het mag voorzich spreken dat regen die dag GEEN optie is![]()
Mag ik dan ook evenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sinds wanneer kunnen ze hier het weer zo ver van te vorenvoorspellen
![]()
[..]
mayb next timekunnen we ff switchen
![]()
Koopfetishquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Mag ik dan ook even![]()
Waarom wil ik om de 2 maanden een andere auto en/of andere motorWord er een beetje poepziek van
![]()
Het is begonnen met die roze pantoffels.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is begonnen met die roze pantoffels.![]()
Als ik me Zondag zo voel als ik verwacht is rijden niet zo`n verstandig idee voor mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet !!!!!!!!
![]()
Voor zover ik bijgelezen heb.------>>>
Tot nu toe 12 meeters, dat is lang geleden.![]()
BWT, Donkey, Dribbel, Rib-I, Gawaine, Roderick2085, Kratjuh, PeerkeMikuni, Makster, WB.
Special guests & stuntshow: Hicham, Worldpimber.
Runner up: -XX-
Vaste -en potentiele meeters die even mogen bevestigen:
Maurio
FemaleRebbel
RichardGie
Rausdouwer
Mercy_symbol
Koffiekoekje
Ikookhier
Faithy
Dunc
RB
McNasty
Hollander172
Ondeugend
TR_Roadkill
Vodkat
Na introductie overige deelnemers welkom.![]()
Bazziek mag onder curatele van pa mee.Durft niet.
**Disclaimer voor als ik iemand vergeet**
Idd, ben vaak bloedgeil en dan krijg ik weer hoofdpijn enzoquote:
Die waren echt DE shitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is begonnen met die roze pantoffels.![]()
Niet lullen ouwe.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:32 schreef RB het volgende:
[..]
Als ik me Zondag zo voel als ik verwacht is rijden niet zo`n verstandig idee voor mij
![]()
![]()
Ik zal is ff zoekenquote:
Dudequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:47 schreef Makster het volgende:
Idd, ben vaak bloedgeil en dan krijg ik weer hoofdpijn enzo![]()
"t was een helder momentquote:
quote:
quote:Love, exciting and new
Come Aboard. We're expecting you.
Love, life's sweetest reward.
Let it flow, it floats back to you.
Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
Yes LOOOOOOOOOOOOOOOVE! It's LOOOOOOOOOOOOOOOVE! (hey-ah!)
Love Boat soon will be making another run
The Love Boat promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.
Love won't hurt anymore
It's an open smile on a friendly shore.
It's LOOOOOOOOOOOOOOOVE! It's LOOOOOOOOOOOOOOOVE! It's
LOOOOOOOOOOOVE!
It's the Love Boat-ah! It's the Love Boat-ah!
True, wat betreft de freggels. maar daar is de huidige staat van Fulcrum niet mee te beschrijven...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Makster het volgende:
WTF
De Love boot![]()
Ik kom recht uit de ondergrond weetje, de love boot is voor gaylords. Geef mij maar de Freggels![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:46 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Mr. T BA Baracus heeft gesproken
Full cum loopt inderdaad zijn zaad een beetje achterna jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
True, wat betreft de freggels. maar daar is de huidige staat van Fulcrum niet mee te beschrijven...
Ik heb zelfs nog zo'n speeltent gehad in de vorm van de A-team bus ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik was altijd Murdock, en het klimrek was de A-team bus![]()
Struikelde gisteren over het eerste topic en al die jeugdtrauma's waren weer terug.quote:
Teenage Mutant Ninja Turtles.quote:
www.ebuddy.comquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Hebben meerdere mensen last met MSN messenger?
Ja ook de Ninja turtles... en Ghostbusters! (de echte films, niet die crappy tekenfilm serie)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles.![]()
![]()
Telekids ook ja.![]()
Heb ik als ringtonequote:
Of bedoel je deze?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef Rib-i het volgende:
Waar zijn we mee bezig?
[afbeelding]
KIT, Pursuit mode and Turbo Boost![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef bvvt het volgende:
Zaterdag zeker een gezellig zware avond
Ik heb hem nog in de schuur staanquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
(de echte films, niet die crappy tekenfilm serie)
Ikke 2 fietsenquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik mocht geen brommer motor van mijn ouders
daarom ben ik ook motor gaan rijden
Hehe ik ook niet. Als ik niet zou roken en geen brommer ging rijden, werd mijn autorijbewijs betaald. Ideaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ikke 2 fietsen
ik mocht geen brommer van mijn ouders
daarom ben ik ook motor gaan rijden
Best leuk speelgoed als je pas 14 bent anders hoor.quote:
Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe ik ook niet. Als ik niet zou roken en geen brommer ging rijden, werd mijn autorijbewijs betaald. Ideaal![]()
TENquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef Rib-i het volgende:
De echte films zoals:
[afbeelding]
en natuurlijk de film waar de "Bolero" van "Ravel" wereldberoemd mee werd![]()
Ik deed beide wel en heb het ook gekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomen
wel makkelijk
Raar moment toen ik realiseerde dat oa Henny Stoel geen onderdeel van de TV zelf was...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Struikelde gisteren over het eerste topic en al die jeugdtrauma's waren weer terug.![]()
Met of zonder dat zonnetje, tekst, smilies en rasen ist out bordje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Btw, Hicham: heb je de OP banner nog in het groot? Kan ik die mooi uitprinten![]()
Ja alles!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Met of zonder dat zonnetje, tekst, smilies en rasen ist out bordje?
Voor jullie hebben ze ook een topicje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
Ahoy, hier komt de berenboot.. met beren zo maar klein en groot..quote:
Arrggghhhh.. kleutertrauma.. daar komt Peppie riepen de kinderen op het schoolplein.quote:
En het speelgoedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef bvvt het volgende:
Transformers - nog mooier
Iddquote:
Nostalgietopicsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor jullie hebben ze ook een topicje.
-> [KLB]quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nostalgietopics [afbeelding]
Kijk mij eens zoveel mogelijk dingen uit m'n tijd roepen, w000tt![]()
Begin hier maar eens over oude PC's, krijg je ongetwijfeld bwt over je heen over hoeeveel commoderes die nog heeft liggen
Heb nooit met commodore gespeeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nostalgietopics [afbeelding]
Kijk mij eens zoveel mogelijk dingen uit m'n tijd roepen, w000tt![]()
Begin hier maar eens over oude PC's, krijg je ongetwijfeld bwt over je heen over hoeeveel commoderes die nog heeft liggen
-> [B&H]quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
-> [KLB]
Cheer you up, cheer you up, cheer you up in the pin-upclub!![]()
[afbeelding]
Die heb ik zelf ook wel, wat dacht je danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je het origineel van die foto wel of hoeft het niet meer
Ik dacht van nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook wel, wat dacht je dan![]()
ikke ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomen
wel makkelijk
oh jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
-> [KLB]
Cheer you up, cheer you up, cheer you up in the pin-upclub!![]()
[afbeelding]
quote:
kopje koffie glazenwasser ?
nou Wanda dat sla ik niet af![]()
Ik wel volgens mij... met bandjes! en een Groene monitor. Speelde ik snake opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb nooit met commodore gespeeld
oudste wat ik heb liggen is een 386SX 25 Mhz
en een Apple LCII
Wij hadden ook zo'n pongdoos die je rechtstreeks op de pc kon aansluiten, dat het ooit nog redelijk goed is gekomen met me na al die uren staren naar een bewegend balletje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik wel volgens mij... met bandjes! en een Groene monitor. Speelde ik snake op![]()
Hehe die was ook leuk jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n pongdoos die je rechtstreeks op de pc kon aansluiten, dat het ooit nog redelijk goed is gekomen met me na al die uren staren naar een bewegend balletje.![]()
Vaag ding was dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:19 schreef bvvt het volgende:
heb nog zo'n ping-pong doos gehad die je op de TV kon aansluiten
voorloper van de nintendo of zo
die was idd eerrrrrgggg irritantttttquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik had op mijn oude Tandy computer nog last van een Pongvirus! Hilarisch, continu zo'n balletje door het DOS beeld te stuiteren![]()
Hoe dan? Heb het nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
die was idd eerrrrrgggg irritanttttt
was gelukkig wel zo weg te kriijgen
da weet ik helaas niet meerquote:
Ciaoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef bvvt het volgende:
nu eerst een happie eten
en spelletje burn-out spelen (playstation op het werk)
dan weer werken
Volgens mij was dat degene die je gewoon weg kon halen uit je autoexec.batquote:
Oh en daarna: www.abandonia.comquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef bvvt het volgende:
nu eerst een happie eten
en spelletje burn-out spelen (playstation op het werk)
dan weer werken
Hehe zo ver was ik toen nog niet, ik kon alleen maar dir/w en wat games opstarten van 5,25" floppiesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat degene die je gewoon weg kon halen uit je autoexec.bat![]()
Wel leuk om met die code te spelen.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:29 schreef kratjuh het volgende:
Volgens mij heb ik ergens nog een 8088 tulip pc staan, groen scherm, 512KB geheugen en 2x 5,25" floppy drives. was dat ding niet iets van 2 MHz ofzo ... ?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef kratjuh het volgende:
Edit: Bill Gates deed ooit de uitspraak: 512TB ought to be enough for anybody
Wat zijn we ook een nerdsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef hicham het volgende:
Nou gaan ze precies doen waar ik juist de spot mee dreefStelletje belhamels
Met River Raid, beste spel destijds!!!quote:
River Raid? Was dat niet Pittfall?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Met River Raid, beste spel destijds!!!
End e 32 in 1 cartridge, kon je al wel 8 verschillende spellen op doen, hehe...
Nope, check:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
River Raid? Was dat niet Pittfall?![]()
Gratis?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:13 schreef hicham het volgende:
Kan iemand hier nog iets met een digitale camera? Doet het perfect maar LCD scherm is kapoetBeetje lastig om uit te vogelen in welke modus je zit en om instellingen te wijzigen dus
Gaat om een Pentax Optio S ultra compact camera
Volgens mij heb ik die ook gehad, tenminste wel dat toetsenbord systeem. Die was er in een uitvoering met cassettebandjes dacht ik? Dat zijn zo'n beetje de oudste herrinneringen die ik nog kan ophalen, wat betreft computertjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef kratjuh het volgende:
Wat dacht u van dit schattige beestje ...
[afbeelding]
Commodore 64, 64KB geheugen met 5,25" floppydrive en een cassette-unit .. En die 5,25" was luxe ...
Maar wel eventjes IN KLEUR
Hoekig is tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Nope, check:
[afbeelding]
En de latere luxe versie:
[afbeelding]
Maar dat is met vloeiende lijnen, is voor mietjes....![]()
Verkopenquote:
Het LCD scherm is kapot, niet de elektronica erachter. Da ken je toch nie fixequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Nah, zou proberen hem te fixen? Maar je kunt hem zelf ook wel op marktplaats zetten, misschien krijg je er nog wat leuks voor
Een vriend van me zit helemaal in die electronica .. Die kan 'm vast wel fixe ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Het LCD scherm is kapot, niet de elektronica erachter. Da ken je toch nie fixe
Als je dat ding kunt fixen mag je hem gratis meenemen, en dan niet netzoals Lars als ie een motorblok van mercy krijgt er niks mee doen
Ik twijfel er aan. Camera's zitten tegenwoordig propvol microelectronica, valt weinig aan te repareren. Ze vervangen complete -en oprolbare printplaatjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef kratjuh het volgende:
Een vriend van me zit helemaal in die electronica .. Die kan 'm vast wel fixe ..
Klinkt al net zo fantasievol als toen ik als kind met een afgekitte auto wel even de ruimte in zou gaan, en naar de maan zou vliegen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Of ik soldeer de lens op mijn flutcamera..
Ik zeg net dat het niet de electronica is maar het schermquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een vriend van me zit helemaal in die electronica .. Die kan 'm vast wel fixe ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klinkt al net zo fantasievol als toen ik als kind met een afgekitte auto wel even de ruimte in zou gaan, en naar de maan zou vliegen.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:18 schreef -XX- het volgende:
Vet ver al, geen zin om alles na te lezen
![]()
Goeiemiddag![]()
Vakantie!!!!!!!!!!!!![]()
Verveel me nu al!![]()
Dat heb je juist wel allemaal gemist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:20 schreef -XX- het volgende:
Niet veel gemist aan de plaatjes te zien!
![]()
Fok! is puur een Nerdforumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
heeft idd geen nut om na te lezen
gaat over oude tv series en computers en spelletjes en en en en en![]()
er zitten hier toch meer nerds dan eerder gedacht
Dat denken de meeste mensenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Daar is tweakers nou juist voor.![]()
Altijd leuk.. we hadden eens een 'tweaker' in de zaak, die kreeg het spul niet eens aan de praat. Had gewoon kabeltjes en koelers niet aangeslotenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:39 schreef bvvt het volgende:
Bij tweakers is het veel gevaarlijker - daar denken ze dat ze er iets van weten wat niet het geval hoeft te zijn.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Altijd leuk.. we hadden eens een 'tweaker' in de zaak, die kreeg het spul niet eens aan de praat. Had gewoon kabeltjes en koelers niet aangesloten![]()
Ben al thuis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:01 schreef bvvt het volgende:
bijna tijd om naar huis te gaan
je hebt er ook zonder......quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
Ach, je hebt ook MC fokkers met een motorrijbewijs dus..![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lukt het? We willen graag meegenieten![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Rib-i het volgende:
Back
Achterbandje rijker, 199 Euries armer![]()
BT014
Ca. 9000 Km op het oude bandje
En nu bijlezen
Ze vonden het ook heel goed van mijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
da's een boel geld mien jong
![]()
ik deed maar 5500KM met mijn BT014![]()
Wat heb je er nu onder liggen? Weer een 14?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef Rib-i het volgende:
Back
Achterbandje rijker, 199 Euries armer![]()
BT014
Ca. 9000 Km op het oude bandje
En nu bijlezen
Vanavond uit eten![]()
@Fulcrum
Succes vanavond![]()
Yep, weer een BT014. Ik was van plan om er een 020 of MPP's onder te leggen maar het is toch weer een BT014 geworden. Next year een keertje MPP's proberenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat heb je er nu onder liggen? Weer een 14?
Thanks![]()
Jij ook veel plezier!
ik kan je uit eigen ervaring ook een Pirelli Diablo aanradenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Yep, weer een BT014. Ik was van plan om er een 020 of MPP's onder te leggen maar het is toch weer een BT014 geworden. Next year een keertje MPP's proberen![]()
![]()
Diablo zal ook zeker weer mijn nieuwe band gaan wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan je uit eigen ervaring ook een Pirelli Diablo aanradenhele fijne band
geeft goede feedback en heeft naar mijn idee meer grip dan een BT014
![]()
en is ook nog eens goedkoper![]()
Jij kan wel eventueel over naar MPP. Of Pilot Roads voor de licht sportieve kilometervreter.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:49 schreef bvvt het volgende:
Diablo zal ook zeker weer mijn nieuwe band gaan worden
heb nu een BT20 er onder liggen maar de diablo heeft bergen meer grip
kloptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij kan wel eventueel over naar MPP. Of Pilot Roads voor de licht sportieve kilometervreter.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:08 schreef Gawaine het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met een BT20![]()
ben ik weer in de minderheid![]()
Nou, voor die rekening die je vorig jaar kreeg was ik al overgestapt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:06 schreef bvvt het volgende:
en mijn dealer wilt niet aan de MPP
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:08 schreef Gawaine het volgende:
Ik heb helemaal geen probleem met een BT20![]()
ben ik weer in de minderheid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje pauprishquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Het LCD scherm is kapot, niet de elektronica erachter. Da ken je toch nie fixe
Als je dat ding kunt fixen mag je hem gratis meenemen,
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef RB het volgende:
De Motorfreaks Bandentest
Door Leon Nap (NapO), geplaatst op 7 juni 2006 om 08:37
Conclusie
Genoeg verteld…welke band is de winnaar van de Motorfreaks bandentest 2006?
Type band circuit droog circuit nat remmen droog * remmen nat * totaal
1 Michelin Pilot Power 2ct 17,85 18,73 25,13 m 41,33 m 56,58
2 Pirelli Diablo 17,65 19,22 31,27 m 42,74 m 53,87
3 Continental Sport Attack 15,05 15,95 30,87 m 48,11 m 47,00
4 Bridgestone Bt-014 14,15 13,89 30,44 m 45,97 m 45,54
5 Dunlop Qualifyer 17,65 10,45 27,88 m 50,53 m 45,10
6 Metzeler Sportec M3 14,45 12,56 28,21 m 47,76 m 44,51
Volgens de geleerden![]()
Zal voor iedereen ook wel een gevoels questie zijnbij welke band je je het lekkerste voeltquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij de dealer hier lag weer een lijstje waar de BT-014 bovenaan stond. Uiteraard hoef ik niet te vertellen dat die zaak alleen BT's verkocht...Wilde er nog wat van zeggen, maar dacht laat maar
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ah, vandaar de naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of is dat toeval?
Verklaart u naderquote:![]()
Veel, heel veel zit in het koppie, maar het is een feit dat er wel degelijk verschil is zoals de heren merken. <Insert Makster Continentel verhaal>quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:30 schreef RB het volgende:
Zal voor iedereen ook wel een gevoels questie zijnbij welke band je je het lekkerste voelt![]()
Niet de hele waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:25 schreef RB het volgende:
De Motorfreaks Bandentest
Door Leon Nap (NapO), geplaatst op 7 juni 2006 om 08:37
Conclusie
Genoeg verteld…welke band is de winnaar van de Motorfreaks bandentest 2006?
Type band circuit droog circuit nat remmen droog * remmen nat * totaal
1 Michelin Pilot Power 2ct 17,85 18,73 25,13 m 41,33 m 56,58
2 Pirelli Diablo 17,65 19,22 31,27 m 42,74 m 53,87
3 Continental Sport Attack 15,05 15,95 30,87 m 48,11 m 47,00
4 Bridgestone Bt-014 14,15 13,89 30,44 m 45,97 m 45,54
5 Dunlop Qualifyer 17,65 10,45 27,88 m 50,53 m 45,10
6 Metzeler Sportec M3 14,45 12,56 28,21 m 47,76 m 44,51
http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3693/13
Volgens de geleerden![]()
MPP heeft veel gevoelens los gemaaktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:30 schreef RB het volgende:
Zal voor iedereen ook wel een gevoels questie zijnbij welke band je je het lekkerste voelt![]()
Is ie nu daten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:51 schreef kratjuh het volgende:
Hoe zou 't Fullcum nu vergaan op z'n date .. ?
Rij toch gewoon ff naar Sabra in Geldermalsen, de keuze is daar reuzequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:30 schreef kratjuh het volgende:
Hmm de dealer hier verkoopt ook alleen Bridgestone .. Kwilde toch eigenlijk wel MPP's en de tijd voor nieuwe rubbers is wel gekomen ..
waar verderquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
heeft idd geen nut om na te lezen
gaat over oude tv series en computers en spelletjes en en en en en![]()
er zitten hier toch meer nerds dan eerder gedacht
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb ook een stageplek geregeld trouwens
Was het plan oorspronkelijk ook .. Moet je daar een afspraak voor maken of kun je er op goed geluk langs ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rij toch gewoon ff naar Sabra in Geldermalsen, de keuze is daar reuze![]()
Ik was daar 2 weken geleden 189 euri kwijt inklusief het omleggen.![]()
quote:Hallo Roderick,
Deze week is degene die hier veel vanaf weet op vakantie, kun je wachten tot volgende week zodat hij je verder kan helpen?
Vriendelijke groet,
Volgende week is je garantie verlopenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:11 schreef Roderick2085 het volgende:heb ik weer....
reply op mijn mail n.a.v. de verkeerde remleiding:
[..]
MAn, doe niet zo moeilijk over een setje banden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:11 schreef kratjuh het volgende:
Was het plan oorspronkelijk ook .. Moet je daar een afspraak voor maken of kun je er op goed geluk langs ?
En mijn bandjes vallen wel wat duurder uit ..
Mercy kwam er tussendoor dat ik naar 'zijn' Suomi moest ofzo ...
Ik heb voor de zekerheid wel ff gebeld of ze de band hadden liggen en of ik meteen langs kon komen. Was nu de derde keer dat ik er ben geweest en kon alle keren meteen komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Was het plan oorspronkelijk ook .. Moet je daar een afspraak voor maken of kun je er op goed geluk langs ?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb het hele date verhaal gemist eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Anders zou ik 't toch niet zeggen ..
Ik hoefde geen montage kosten te betalen laatste keerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat klopt dat was ikke
bij Sabra kan je doordeweeks eigenlijk altijd wel terecht![]()
maar toch is Suomy goedkoperals je de brandstof erbij telt dan weet ik het eigenlijk niet
![]()
wij een heleboel gemaakte tijd nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik hoefde geen montage kosten te betalen laatste keer![]()
Laat je niet gek praten door die Brabo's, die wonen relatief dichtbijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Bij mijn voortreffelijk geprepareerde en tip top in orde motor was hij in 10 minuten klaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij een heleboel gemaakte tijd niet![]()
Brabbelo'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Laat je niet gek praten door die Brabo's, die wonen relatief dichtbij
Suomy is al helemaal kenkerverJos Smit in Haarlem om de hoek
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Laat je niet gek praten door die Brabo's, die wonen relatief dichtbij
Suomy is al helemaal kenkerverJos Smit in Haarlem om de hoek
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij mijn voortreffelijk geprepareerde en tip top in orde motor was hij in 10 minuten klaar![]()
![]()
Hieruit blijkt het sportieve karakter van de Suzuki GSX600R![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:23 schreef kratjuh het volgende:
Ik word gestoord van jullie ... Iedereen zegt wat anders ..
Jah die Jos Smit zit in Haarlem en dat is hier vlakbij ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]zit er bij jou geen bandenboer in de buurt die leuke prijzen heeft ?
![]()
Niksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoeveel krijg jij per aangebrachte klant?
tja een Hondaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
bij mij na 2 bakken koffie en 3 bandjes tussendoor plus een balhoofdlager, en volledige demontage en montage binnen de 2.5 uur![]()
Kweeniequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
Werkt die Jos Smit ook zonder afspraak ?
dan is het toch goedkoper voor jou om daar een bandje te scoren ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah die Jos Smit zit in Haarlem en dat is hier vlakbij ..
Tss, ik denken dat jij uit ervaring sprak ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
KweenieBen er nog nooit geweest
Zag via MF dat de prijs bijna gelijk is als Suomy
Ik begrijp dat hij jou er heen stuurt om die "ervaring" op te doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tss, ik denken dat jij uit ervaring sprak ..
Neeh, ik zit die Brabo's alleen maar dwarsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tss, ik denken dat jij uit ervaring sprak ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij jou er heen stuurt om die "ervaring" op te doen![]()
ja, gaan ze zeggen dat je binnen een week ofzo moet terugsturenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgende week is je garantie verlopen![]()
[..]
MAn, doe niet zo moeilijk over een setje banden.Is zo geregeld
Wat heb je't toch zwaar johquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:43 schreef kratjuh het volgende:
Best hoor, ik ga er wel een keertje heen ..
Yupquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zit ook in downtown Mijdrecht?
Weinig keuze als ze alleen op vrijdag en zaterdag daar staat ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:52 schreef Vodkat het volgende:
zit je daar nog steeds mee ????
Je durft niet he ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weinig keuze als ze alleen op vrijdag en zaterdag daar staat ..
Of bedoel je dat niet ..
Moet ik ze bellen voor een afspraak met jou ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weinig keuze als ze alleen op vrijdag en zaterdag daar staat ..
Of bedoel je dat niet ..
Als ik daar ooit nog als klant wil komen wat ik best wil lijkt het me denk ik verstandig als je dat niet doet ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet ik ze bellen voor een afspraak met jou ?
[afbeelding]
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Kan er ook niks aan doen ..![]()
[..]
[afbeelding]
Kratteke is zenuwachtig......quote:
Hoe weet jij dat ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:00 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Wat i snou het ergste dat kan gebeuren ??? Je gaat vast niet dood ofzo![]()
Date ? Ik weet nog niet eens of ik er wel op af ga .. Kheb geen tijd voor vrouwen ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kratteke is zenuwachtig......![]()
niet ssssstttttuntelen tijdens je date hè![]()
euhm JA (toen ik nog vrijgezel was)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ..
Jij hebt makkelijk praten, alsof jij zo vaak op kerels afstapt ..
Mijn beste vriendin doet niet anders ..
Weet je niet.Misschien krijgt ie meteen een bijl in z'n nekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:00 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Wat i snou het ergste dat kan gebeuren ??? Je gaat vast niet dood ofzo![]()
* Gawaine belt nu Emiel Ratelbandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ..
Jij hebt makkelijk praten, alsof jij zo vaak op kerels afstapt ..
Mijn beste vriendin doet niet anders ..
[..]
Date ? Ik weet nog niet eens of ik er wel op af ga .. Kheb geen tijd voor vrouwen ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:06 schreef kratjuh het volgende:
Zoek 't maar uit allemaal .. Ik had eigenlijk allang besloten dat ik klaar was met het achter wijven aanlopen ..
Gedraag je dan ook als een machoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:06 schreef kratjuh het volgende:
Zoek 't maar uit allemaal .. Ik had eigenlijk allang besloten dat ik klaar was met het achter wijven aanlopen ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook als een macho.....lopen ze wel achter jou aan
![]()
Dan doe je iets niet goed,want dan kan je d'r niet zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef Vodkat het volgende:
je moet zorgen dat ze achter jou loopt
![]()
Precies ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef Vodkat het volgende:
je moet zorgen dat ze achter jou aanloopt
![]()
Macho ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook als een macho.....lopen ze wel achter jou aan
![]()
Kratteke kan idd wel wat Tjakka gebruikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
* Gawaine belt nu Emiel Ratelband [afbeelding]
Je hebt er nog niet veel van begrepen he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:14 schreef kratjuh het volgende:
Macho ...
Belachelijk, als ik een slet matras hoer meisje zonder wil moet dan importeer ik er wel een ofzo ..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Precies ...
Ben geen hondje ofzo, ze laten maar 's weten dat ze interesse hebben ...
[..]
Macho ...
Belachelijk, als ik een slet matras hoer meisje zonder wil moet dan importeer ik er wel een ofzo ..
Sorry krat, ben het hier toch wel een beetje mee eens.quote:
Er zijn macho's en machomacho's ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef kratjuh het volgende:
Hard-to-get vind ik totaaaaal iets anders dan macho ...
Ik háát macho's .. En ik weiger om voor welk lekker wijf dan ook te doen alsof ik bij die hersenloze kudde hoor ..
Genoeg over mij trouwens, ik vermaak me prima zonder vriendin ..
Da's je vrouwelijke kant die opspeelt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:20 schreef kratjuh het volgende:
I don't care, bedankt voor de steun *kuch* maar doe maar weer on topic voor ik chaggo word ..
Rij je mee met MC Fok! a.s. zondag ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:22 schreef Vodkat het volgende:
ok ander onderwerp ...
Hmmm ik denk t nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Rij je mee met MC Fok! a.s. zondag ?
Heb ik toen ook mijn bandjes gehaaldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:07 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Rij toch gewoon ff naar Sabra in Geldermalsen, de keuze is daar reuze![]()
Ik was daar 2 weken geleden 189 euri kwijt inklusief het omleggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |