Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe ik ook niet. Als ik niet zou roken en geen brommer ging rijden, werd mijn autorijbewijs betaald. Ideaal![]()
TENquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef Rib-i het volgende:
De echte films zoals:
[afbeelding]
en natuurlijk de film waar de "Bolero" van "Ravel" wereldberoemd mee werd![]()
Ik deed beide wel en heb het ook gekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomen
wel makkelijk
Raar moment toen ik realiseerde dat oa Henny Stoel geen onderdeel van de TV zelf was...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Struikelde gisteren over het eerste topic en al die jeugdtrauma's waren weer terug.![]()
Met of zonder dat zonnetje, tekst, smilies en rasen ist out bordje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Btw, Hicham: heb je de OP banner nog in het groot? Kan ik die mooi uitprinten![]()
Ja alles!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Met of zonder dat zonnetje, tekst, smilies en rasen ist out bordje?
Voor jullie hebben ze ook een topicje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
Ahoy, hier komt de berenboot.. met beren zo maar klein en groot..quote:
Arrggghhhh.. kleutertrauma.. daar komt Peppie riepen de kinderen op het schoolplein.quote:
En het speelgoedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef bvvt het volgende:
Transformers - nog mooier
Iddquote:
Nostalgietopicsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor jullie hebben ze ook een topicje.
-> [KLB]quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nostalgietopics [afbeelding]
Kijk mij eens zoveel mogelijk dingen uit m'n tijd roepen, w000tt![]()
Begin hier maar eens over oude PC's, krijg je ongetwijfeld bwt over je heen over hoeeveel commoderes die nog heeft liggen
Heb nooit met commodore gespeeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nostalgietopics [afbeelding]
Kijk mij eens zoveel mogelijk dingen uit m'n tijd roepen, w000tt![]()
Begin hier maar eens over oude PC's, krijg je ongetwijfeld bwt over je heen over hoeeveel commoderes die nog heeft liggen
-> [B&H]quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
-> [KLB]
Cheer you up, cheer you up, cheer you up in the pin-upclub!![]()
[afbeelding]
Die heb ik zelf ook wel, wat dacht je danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wil je het origineel van die foto wel of hoeft het niet meer
Ik dacht van nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook wel, wat dacht je dan![]()
ikke ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomen
wel makkelijk
oh jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
-> [KLB]
Cheer you up, cheer you up, cheer you up in the pin-upclub!![]()
[afbeelding]
quote:
kopje koffie glazenwasser ?
nou Wanda dat sla ik niet af![]()
Ik wel volgens mij... met bandjes! en een Groene monitor. Speelde ik snake opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb nooit met commodore gespeeld
oudste wat ik heb liggen is een 386SX 25 Mhz
en een Apple LCII
Wij hadden ook zo'n pongdoos die je rechtstreeks op de pc kon aansluiten, dat het ooit nog redelijk goed is gekomen met me na al die uren staren naar een bewegend balletje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik wel volgens mij... met bandjes! en een Groene monitor. Speelde ik snake op![]()
Hehe die was ook leuk jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n pongdoos die je rechtstreeks op de pc kon aansluiten, dat het ooit nog redelijk goed is gekomen met me na al die uren staren naar een bewegend balletje.![]()
Vaag ding was dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:19 schreef bvvt het volgende:
heb nog zo'n ping-pong doos gehad die je op de TV kon aansluiten
voorloper van de nintendo of zo
die was idd eerrrrrgggg irritantttttquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik had op mijn oude Tandy computer nog last van een Pongvirus! Hilarisch, continu zo'n balletje door het DOS beeld te stuiteren![]()
Hoe dan? Heb het nooit gewetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
die was idd eerrrrrgggg irritanttttt
was gelukkig wel zo weg te kriijgen
da weet ik helaas niet meerquote:
Ciaoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef bvvt het volgende:
nu eerst een happie eten
en spelletje burn-out spelen (playstation op het werk)
dan weer werken
Volgens mij was dat degene die je gewoon weg kon halen uit je autoexec.batquote:
Oh en daarna: www.abandonia.comquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef bvvt het volgende:
nu eerst een happie eten
en spelletje burn-out spelen (playstation op het werk)
dan weer werken
Hehe zo ver was ik toen nog niet, ik kon alleen maar dir/w en wat games opstarten van 5,25" floppiesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat degene die je gewoon weg kon halen uit je autoexec.bat![]()
Wel leuk om met die code te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |