Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hehe ik ook niet. Als ik niet zou roken en geen brommer ging rijden, werd mijn autorijbewijs betaald. Ideaal![]()
TENquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef Rib-i het volgende:
De echte films zoals:
[afbeelding]
en natuurlijk de film waar de "Bolero" van "Ravel" wereldberoemd mee werd![]()
Ik deed beide wel en heb het ook gekregen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ha, zo ben ik dus ook aan mijn auto rijbewijs gekomen
wel makkelijk
Raar moment toen ik realiseerde dat oa Henny Stoel geen onderdeel van de TV zelf was...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Struikelde gisteren over het eerste topic en al die jeugdtrauma's waren weer terug.![]()
Met of zonder dat zonnetje, tekst, smilies en rasen ist out bordje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
Btw, Hicham: heb je de OP banner nog in het groot? Kan ik die mooi uitprinten![]()
Ja alles!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Met of zonder dat zonnetje, tekst, smilies en rasen ist out bordje?
Voor jullie hebben ze ook een topicje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef hicham het volgende:
Ahoy, hier komt de berenboot.. met beren zo maar klein en groot..quote:
Arrggghhhh.. kleutertrauma.. daar komt Peppie riepen de kinderen op het schoolplein.quote:
En het speelgoedquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef bvvt het volgende:
Transformers - nog mooier
Iddquote:
Nostalgietopicsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor jullie hebben ze ook een topicje.
-> [KLB]quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nostalgietopics [afbeelding]
Kijk mij eens zoveel mogelijk dingen uit m'n tijd roepen, w000tt![]()
Begin hier maar eens over oude PC's, krijg je ongetwijfeld bwt over je heen over hoeeveel commoderes die nog heeft liggen
Heb nooit met commodore gespeeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Nostalgietopics [afbeelding]
Kijk mij eens zoveel mogelijk dingen uit m'n tijd roepen, w000tt![]()
Begin hier maar eens over oude PC's, krijg je ongetwijfeld bwt over je heen over hoeeveel commoderes die nog heeft liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |