Dat lijkt mij sterk. Als je wilt kan het...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef dborhem het volgende:
Door mijn werktijden heb ik niet echt de tijd om elke morgen te douchen
Waar woon je, nigeria?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef dborhem het volgende:
Om de dag,ik heb pas sinds mijn 18e een douche voor mijzelf,daarvoor gewoon in de keuken en om de dag een tobbe op het aanrecht.
Ook leuk voor de buren![]()
Vindt je mij dan ook ranzig, paar keer per week douchen, overige dagen gewoon normaal wassen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef Catbert het volgende:
Ik vind mensen die minder dan 1 keer per dag douchen echt ranzig. Douche sowieso elke ochtend + na 't sporten.
Euh,nee!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef speknek het volgende:
Waar woon je, nigeria?
Wat is 'normaal' wassen? FF met wat water kliederen wordt je niet schoon van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef Killjoy het volgende:
Vindt je mij dan ook ranzig, paar keer per week douchen, overige dagen gewoon normaal wassen?
Gewoon met de washand grootste gedeelte van het lichaam onder handen nemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is 'normaal' wassen? FF met wat water kliederen wordt je niet schoon van.
Denk dat de tijd reuze meevalt. In 10 minuten afgedroogd en wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:30 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Scheelt 's ochtends in badkamertijd.
of je doucht met zeep en smeert je daarna in met een lotion.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:44 schreef Schorpioen het volgende:
Elke dag, en mensen die zich zorgen maken over uitdrogende huid moeten gewoon geen zeep meer gebruiken. Doe ik ook nooit.
Patiëntquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:35 schreef Pascal86 het volgende:
14 x per week.
.....en voor mensen die dagelijks veel fysieke inspanning moeten leveren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:29 schreef Ringo het volgende:
Elke dag natuurlijk, en zonder zeep.
Twee keer per dag is voor mensen met smetvrees,
Dat zeg ik, smetvrees.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:36 schreef Divel het volgende:
[..]
.....en voor mensen die dagelijks veel fysieke inspanning moeten leveren.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef Agorias het volgende:
2 x per dag...
Smetvrees.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef Agorias het volgende:
Oh en trouwens ik douche niet 2 x per dag omdat ik smetvrees ofzo heb. 's Ochtends om wakker te worden en 's Avonds om schoon in bed te stappen.
Te simpel om over iemand uiterlijk te zeiken terwijl je zelf geen fotoboek hebt en dus geen foto van jezelf zichtbaar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n hoofd kan ik je reactie niet kwalijk nemen
Bij deze wil ik me er dan bij aansluiten, dat ventje ziet er niet uit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Niek. het volgende:
[..]
Te simpel om over iemand uiterlijk te zeiken terwijl je zelf geen fotoboek hebt en dus geen foto van jezelf zichtbaar.
Klopt. Maar het is wel lekker.quote:Vind 's avonds douchen om dan schoon je bed in te gaan vrij onzinnig, je zweet enorm dus heeft het niet veel zin.
net alsof je meteen stinkt als je een dag niet douchtquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
10-14 keer, denk ik. Soms ga ik 's avonds niet, meestal wel. Sowieso elke ochtend, uiteraard.
Ik ga echt de deur niet uit zonder te douchen en mijn tanden heel goed te poetsen. Erg ranzig dat er mensen zijn die niet eens elke dag minstens een keer douchen.
En nee, dat betekent niet dat het ongezond is, waarschijnlijk het tegendeel, maar het blijft gewoon ranzig.
Een typisch Nederlands fenomeen trouwens, al die stinkende mensen in de tram die te lui of zelfs te gierig zijn om zich te wassen voor ze naar hun werk gaan ofzo.
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
net alsof je meteen stinkt als je een dag niet doucht![]()
Ik weet niet wie er de hele nacht op jou ligt maar van slapen ga ik niet echt zweten, vooral niet met dit hondenweer nu.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n hoofd kan ik je reactie niet kwalijk nemen
je zou het niet eens merkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.![]()
![]()
O god daar hebben we de nep-Arubaan weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Een typisch Nederlands fenomeen trouwens, al die stinkende mensen in de tram die te lui of zelfs te gierig zijn om zich te wassen voor ze naar hun werk gaan ofzo.
Ich bin ein Nederlander.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
O god daar hebben we de nep-Arubaan weer.
Daarom sla ik dus juist een dagje over als ik op m'n vrije dag met m'n computer, m'n katten en m'n boeken lekker thuis blijf :-) Dacht eigenlijk dat wel meer mensen dat zouden doen, of ben ik de enige die regelmatig op vrije dagen helemaal niet buiten de deur kom?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga echt de deur niet uit zonder te douchen en mijn tanden heel goed te poetsen. Erg ranzig dat er mensen zijn die niet eens elke dag minstens een keer douchen.
En nee, dat betekent niet dat het ongezond is, waarschijnlijk het tegendeel, maar het blijft gewoon ranzig.
Zelfde hier, ik heb meestal ook nog nat haar als ik wegga, en ben regelmatig te laat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Daarom sla ik dus juist een dagje over als ik op m'n vrije dag met m'n computer, m'n katten en m'n boeken lekker thuis blijf :-) Dacht eigenlijk dat wel meer mensen dat zouden doen, of ben ik de enige die regelmatig op vrije dagen helemaal niet buiten de deur kom?
Naar buiten ga ik niet als ik me niet gedouched heb, ik zweet best wel 'snachts dus ik ruik 'sochtends echt niet lekker... geef trouwens wel toe dat ik met enige regelmaat met ongekamde haren de trein inspring, want ik ben helemaal geen ochtendmens en moet me vaak haasten. Maar hoewel 't geen net gezicht is, is 't toch in ieder geval schoon (vaak zelfs net gewassen). Iedereen heeft andere grenzen, voor mij ligt de grens bij schoon en slordig is in geval van haast okay, maar als ik me een enkele keer zo veel verslaap dat ik de keus heb tussen ranzig/zweterig of te laat komen, dan maar te laat...
Trollen is ok.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ich bin ein Nederlander.
Op je piemeltje getrapt?
Je lokt het zelf uit door te gaan zitten trollen.
*ook hele dag binnen blijft*quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Daarom sla ik dus juist een dagje over als ik op m'n vrije dag met m'n computer, m'n katten en m'n boeken lekker thuis blijf :-) Dacht eigenlijk dat wel meer mensen dat zouden doen, of ben ik de enige die regelmatig op vrije dagen helemaal niet buiten de deur kom?
Waar haal je dat nu weer vandaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Trollen is ok.
Ik heb het alleen over jouw onbedwingbare neiging iedere gewoonte hier met gierigheid te linken.
Begin je weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan er niets aandoen dat Nederlanders, voor een groot deel terecht, als gierig te boek staan.
Nee maar wel de hele nacht in mijn bed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef Rosbief het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die iedere dag moeten douchen!
Liggen jullie soms de hele dag in de modder te rollebollen?
Smetvreesquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Mensen die hun bed niet elke dag verschonen.
Haha, ja elke keer als een Nederlander niet onder de douche gaat staat ie in z'n handen te wrijven... Weer 15 cent bespaard!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Jij gelooft niet dat zulke mensen bestaan? Overigens weten die mensen vaak niet eens dat dat maar vijftien cent kost. Zo ken ik ook mensen die weigeren het licht aan te doen overdag, ook als het vanwege bijvoorbeeld slecht weer te donker is om te lezen, puur 'omdat het nog dag is' en ze het zonde vinden om dan het licht aan te doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, ja elke keer als een Nederlander niet onder de douche gaat staat ie in z'n handen te wrijven... Weer 15 cent bespaard!
Cattara?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Sinds ik Cattara heb leren kennen minstens twee keer per dag.
Je weet maar nooit!
Ik wil wel samen met je douchen hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
Elke dag.
Pist ze op jou dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef mrcool het volgende:
Iedere dag, vind ik wel zo fris. En het is ook wel nodig met het werk wat ik doe. Helaas hebben we al bijna 2 weken geen warm water meer in huis, gelukkig heb ik een vriendin die dat wel heeft!
Ja dat ken ik van vroegerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:04 schreef AlttC het volgende:
Elke dag; m'n ouders vinden het soms een beetje schandalig aangezien ik er soms een half uur bijna ondersta. Maar het is gewoon zo relaxed
Stel dat je niet fris zou ruiken dat durven mensen dat toch niet hoor, veel te bang dat je boos wordt. Ik had zo'n collega die altijd muffig en bedderig rook, niemand zei iets tegen hem alleen tegen elkaar. Op een keer was het te erg en heb ik voorzichtig gevraagd of hij weleens deo gebruikte. Hij is dat toen gaan doen, want hij wilde niet dat wij er last van hadden. Douchen kan toch in 7 minuten gebeurd zijn, inzepen, haar wassen, afspoelen en afdrogen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef dborhem het volgende:
Om de dag,ik heb pas sinds mijn 18e een douche voor mijzelf,daarvoor gewoon in de keuken en om de dag een tobbe op het aanrecht.
Ook leuk voor de buren![]()
Door mijn werktijden heb ik niet echt de tijd om elke morgen te douchen en elke avond word een gedoe,want laat thuis.
Twinitg jaar later heb ik nog nooit een klacht ontvangen of een zure blik gekregen van wie dan ook![]()
1x per maand is meer dan zat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef Conflict het volgende:
Iedere dag je beddengoed verschonen is helemaal debiel
Een alcoholist drinkt ook iedere dag bier omdat het gewoon lekker is.
Of helemaal geen ondergoed dragen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
keb zelfs gehoord dat er mensen zijn die elke dag een schone onderbroek aantrekken
Dat vind ik dan weer het andere uiterste.quote:
Zit ik toch wel goed met om de 10 dagen, en over de onderbroekenlol?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer het andere uiterste.
Iedere dag verschonen slaat gewoon echt nergens op, eens in de week of twee weken is voldoende.
Echt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:10 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
keb zelfs gehoord dat er mensen zijn die elke dag een schone onderbroek aantrekken
Mijn ondergoed is niet dubbelzijdig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:15 schreef bakayarou het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ze zijn toch niet voor niets ontworpen om ook binnenstebuiten gedragen te kunnen worden...
In amsterdam (west) hoef je echt niet aan te komen met een lijflucht,je word gewoon te kijk gezet,maakt niet uit wie of hoeveel mensen erbij staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef woniya het volgende:
Stel dat je niet fris zou ruiken dat durven mensen dat toch niet hoor, veel te bang dat je boos wordt. Douchen kan toch in 7 minuten gebeurd zijn, inzepen, haar wassen, afspoelen en afdrogen?
Precies, net zoals een condoom.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:15 schreef bakayarou het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ze zijn toch niet voor niets ontworpen om ook binnenstebuiten gedragen te kunnen worden...
Onder normale omstandigheden 1x per week.quote:Hoe vaak douche jij per week?
Nou als ik niet douche als ik uit mijn werk kom, dan denk ik dat ik ongezond bezig ben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef m021 het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden 1x per week.
Uitzonderingen bij:
- als het erg warm is
- na viesmakende werkzaamheden of sporten
- als ik naar een feestje o.i.d. ga
Mensen die elke dag (of zelfs meerdere keren per dag) douchen zijn behoorlijk ongezond bezig. De meeste (huid)artsen bevelen aan om niet vaker dan 1x per twee dagen te douchen.
Ik ken schizophrenen die 1x per maand douchen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou als ik niet douche als ik uit mijn werk kom, dan denk ik dat ik ongezond bezig ben.
S`ochtend is eigenlijk alleen het nachtzweet afspoelen.
En wat zeggen de huidartsen over het maar 1x per week douchen?
Niks, voor zover ik weet. Zolang de huid niet extreem smerig is zijn er geen nadelen van "zo weinig" douchen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef klipper het volgende:
En wat zeggen de huidartsen over het maar 1x per week douchen?
Dat is gelul, je kan zo vaak douchen als je wilt, je moet je alleen niet altijd inzepen want dan krijg je jeuk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef m021 het volgende:
[..]
Uitzonderingen bij:
- als het erg warm is
Mensen die elke dag (of zelfs meerdere keren per dag) douchen zijn behoorlijk ongezond bezig. De meeste (huid)artsen bevelen aan om niet vaker dan 1x per twee dagen te douchen.
wat krijg je er dan van?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef m021 het volgende:
[..]
Uitzonderingen bij:
- als het erg warm is
Elke keer dat je je wast verwijder je de natuurlijke vetlaag die op de huid zit. Die vetlaag zit er niet voor niks, hij zorgt voor een bescherming van je huid die je steeds weer verwijdert met douchen. Op den duur kan je huid er behoorlijk ruw van worden en de mechanische ziektekiemafweer lijdt er ook onder.quote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef klipper het volgende:
(...)
Douchen
Ook moeten mensen niet teveel douchen, zegt Van Steensel. "Sommige mensen douchen twee keer per dag en dat is veel te veel. Douchegel zorgt er vaak ook nog eens voor dat de huid uitdroogt."
(...)
"Feitelijk hoef je niet elke dag te douchen."
(...)
ok ik een ruwe huid en jij stinkt, deal?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Elke keer dat je je wast verwijder je de natuurlijke vetlaag die op de huid zit. Die vetlaag zit er niet voor niks, hij zorgt voor een bescherming van je huid die je steeds weer verwijdert met douchen. Op den duur kan je huid er behoorlijk ruw van worden en de mechanische ziektekiemafweer lijdt er ook onder.
Het is eigenlijk net zoals met tandenpoetsen: doe het te vaak en je houdt geen glazuur meer over.
hmm.. dan zou ik inmiddels toch wel een erg ruwe huid moeten hebben. Met minstens 2x per dag onder de douche.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Elke keer dat je je wast verwijder je de natuurlijke vetlaag die op de huid zit. Die vetlaag zit er niet voor niks, hij zorgt voor een bescherming van je huid die je steeds weer verwijdert met douchen. Op den duur kan je huid er behoorlijk ruw van worden en de mechanische ziektekiemafweer lijdt er ook onder.
Het is eigenlijk net zoals met tandenpoetsen: doe het te vaak en je houdt geen glazuur meer over.
Hoe was je je haar dan als je niet doucht? Gewoon onder de kraan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 03:50 schreef Cool_Runner het volgende:
4x in de week onder normale omstandigheden. Wel was ik elke dag mn haar/gezicht.
Ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
10x per week ongeveer, sowieso 1x per dag maar de helft van de week ook wel 2x.
Dat ik niet elke dag douche betekent niet dat ik stink.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ik een ruwe huid en jij stinkt, deal?![]()
Even een vraagje, hoe schraap je al die smegma van je lul af?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:56 schreef Matel het volgende:
alleen in de vakantie wanneer ik toch niets uivoer (en het niet bijzonder warm is geweest) om de twee dagen
niet drie keer per dag rukken scheelt ook een hoop. gewoon je laten pijpen, daar wordt ie al schoon van.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe schraap je al die smegma van je lul af?
waarom zou je elke dag je haar wassenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:38 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Hoe was je je haar dan als je niet doucht? Gewoon onder de kraan?
Weet ik veel, ik doe dat toch niet. Diegene waar ik op reageerde zei dat hij/zij niet elke dag doucht, maar wel elke dag zijn/haar haar wast. Ik vroeg me dus af hoe.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:33 schreef Byte_Me het volgende:
waarom zou je elke dag je haar wassen
Eeuh, ik denk onder de kraan of zo, of gewoon met een losse douchekop ofzo over de rand van de badkuip. Legio mogelijkhedenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:57 schreef Lollifant het volgende:
[..]
... Diegene waar ik op reageerde zei dat hij/zij niet elke dag doucht, maar wel elke dag zijn/haar haar wast. Ik vroeg me dus af hoe.
...
je kunt natuurlijk ook overdrijvenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:57 schreef Babbel1 het volgende:
Minstens een keer per dag, maar ook nog na 't sporten en soms voordat ik ga slapen, hmmmm. En om de dag ofzo sta ik er 20-30 minuten onder (maar niet elke dag). Douchen!
Hoe vaak anderen douchen... moeten ze zelf weten, als ik ze niet ruik vind ik het allemaal prima! (en anders doe ik wel een stapje opzij, bij de echte viespeuken!)
Dit vind ik vies.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef Honingdrop het volgende:
1x per week, soms iets meer, soms iets minder.
en nee ik stink niet![]()
Mag ik vragen waarom? Ik vind het zelf niet vies en in mijn omgeving ken ik ook niemand die het vies vind (en ja, dat heb ik ook al eens gevraagd en de meeste mensen die ik ken douchen ook zo 1,2 keer in de week).quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Ik vind het zelf niet vies en in mijn omgeving ken ik ook niemand die het vies vind (en ja, dat heb ik ook al eens gevraagd en de meeste mensen die ik ken douchen ook zo 1,2 keer in de week).
Er zijn 2 opties, of jij en je hele omgeving doen erg weinig en gaan daardoor niet zweten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Ik vind het zelf niet vies en in mijn omgeving ken ik ook niemand die het vies vind (en ja, dat heb ik ook al eens gevraagd en de meeste mensen die ik ken douchen ook zo 1,2 keer in de week).
Zeker een skatertje!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Ik vind het ook vies.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Waarom? Dat jij zo'n zweetaap bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat is. Als je heel de dag stil zit op school/kantoor is het zware overkill om dagelijks te douchen.quote:
Oh, zie nu dat het topic uit 2006 is...Honingdropje: laatste bezoek: 218 dagen, 21 uur geleden.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:56 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Waarom? Dat jij zo'n zweetaap bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat is. Als je heel de dag stil zit op school/kantoor is het zware overkill om dagelijks te douchen.
hou toch je VIEZE mond dicht!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:56 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Waarom? Dat jij zo'n zweetaap bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat is. Als je heel de dag stil zit op school/kantoor is het zware overkill om dagelijks te douchen.
meestal 2x ... soms 3... heel sporadisch 1!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:23 schreef dgbw het volgende:
Stali: poets je ook 3 x per dag je tanden?
zomfg xD waar woon jij? Afrika ofzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Ik vind het juist een onzin om sochtends onder de douche te gaan? Ik doe de hele dag vrij zwaar werk waarna ik voor dat ik mijn schone bed in ga even onder de douche stap. Zodat ik daar sochtends ook weer schoon uit kom omdat ik niet met mijn vieze lijf in bed ben gestapt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Wouser het volgende:
Ander vraagje trouwens? Waarom douchen sommige mensen zich 's avonds? Ik bedoel wat voor nut heeft het om bv in de zomer 's avonds te douchen als je daarna in je bed toch weer gaat zweten omdat het rete warm is? Maar ook gewoon in de winter vind ik 's avonds douche niks btw. 's Ochtends is veel beter en voelt lekker fris aan en je word er wakker van
Om lekker op te warmen voor je naar bed gaat, om het zweet eraf te spoelen voor je naar bed gaat en omdat er niets zo fijn is als fris gedoucht in je pas verschoonde frisse bedje te gaan liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Wouser het volgende:
Ander vraagje trouwens? Waarom douchen sommige mensen zich 's avonds? Ik bedoel wat voor nut heeft het om bv in de zomer 's avonds te douchen als je daarna in je bed toch weer gaat zweten omdat het rete warm is? Maar ook gewoon in de winter vind ik 's avonds douche niks btw. 's Ochtends is veel beter en voelt lekker fris aan en je word er wakker van
Weleens je kamer in en uit gelopen nadat je net wakker bent geworden? Dat is hoe je ruikt 's ochtends!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het juist een onzin om sochtends onder de douche te gaan? Ik doe de hele dag vrij zwaar werk waarna ik voor dat ik mijn schone bed in ga even onder de douche stap. Zodat ik daar sochtends ook weer schoon uit kom omdat ik niet met mijn vieze lijf in bed ben gestapt.
Verder zweet ik gewoon niet of nauwelijks snachts omdat ik echt nooit stink sochendsDat dat bij anderen misschien wel zo is is niet mijn probleem. Alhoewel, ik heb een collega..... man man die stinkt altijd.
Vroeger altijd wel, nog steeds in de weekenden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:23 schreef dgbw het volgende:
Stali: poets je ook 3 x per dag je tanden?
Ik heb geen tijd om 's ochtends onder de douche te gaan, of ik moet om half 7 opstaan, en dat lukt me helemaal nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Wouser het volgende:
Maar douchen (voor mannen) is toch maar een kwestie van 5 minutenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:57 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om 's ochtends onder de douche te gaan, of ik moet om half 7 opstaan, en dat lukt me helemaal niet
Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:40 schreef Stali het volgende:
Deze vraag is toch niet ter compensatie van zelf eens per maand onder de douche he?.
Nu denk ik meteen aan de Noortje uit de Tina.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef Noortje. het volgende:
Zo min mogelijk op het moment. Klote rode verf die er na elke wasbeurt meer oranje uitziet.
Hoevaak douche jij?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef dgbw het volgende:
[..]
Hoe verzin je het(.. zal eerlijk bekennen, ik heb een gezonde / lichterlijke vorm van smetvrees .. kan er ook niets aan doen)
de tina of noortjequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen aan de Noortje uit de Tina. [ afbeelding ]
Jeugdsentiment..
En geen hond die het kent wrs..
Noortje op de achterpagina van Tina... ik heb ze verslonden.quote:
Ik zet alles nu in op dgbw he? Dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef FastFox91 het volgende:
Eigen poll populair maken?
10 keer per week, btw, die staat er niet bij.
de tina ken ik wel maar noortje nee, vroeger had je ook de eppoquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Noortje op de achterpagina van Tina... ik heb ze verslonden..
Het oranje Noortje in dit topic komt beter uit verf dan ik momenteel...
Kan beter uit schaamte naar bed gaan..
Hoe vaak douche jij per week?quote:
Ja, de Eppo en het blad ervoor was de Okki (ik was zes).quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
de tina ken ik wel maar noortje nee, vroeger had je ook de eppo
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, de Eppo en het blad ervoor was de Okki (ik was zes).
Wauw, gelukkig kom ik niet helemaal uit de middeleeuwen dan..
Viezerik!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef dgbw het volgende:
[..]
Hoe vaak douche jij per week?
Iedere dag, en net als de meeste mensen hier.. - na het sporten
maar ik was niet iedere dag m'n haar met shampoo, 1 a 2 x per week of zo, de rest met alleen water..
Ik probeer echter meestal wel binnen 10 (echt max 15min) uit de douche te zijn, lang onder een warme douche staan is volgens mij niet zo gezond voor je.
Tjolk Banaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
de okki jade okki lezen terwijl je aan pakje tjolk lurkt, ik word oud
met de aapquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Tjolk Banaan..
Jeez en jij bent nog jong!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Viezerik!.
Bij wat lichte smetvrees verwacht ik natuurlijk wel minstens 14 keer per week douchen he?.
ooh sjit mijn haarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef dgbw het volgende:
[..]
![]()
Ja maar als je 14 x per week gaat doucht, dan val je vanzelf uit elkaar en dat is vies.![]()
(en ik ga natuurlijk ook niet alles hier op fok posten he', dat snap je natuurlijk wel : ' )
ow, en mensen die dus iedere dag shampoo gebruiken zijn dom........ want dan spoel je alle gezonde haarvetten weg die je haar nodig heeft..........
Metromannen op Fok! Wow, gaaf!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:18 schreef dgbw het volgende:
Ik weet niet hoe het is om lang haar te hebben..... maar volgens mij poste iemand daar ook al eerder iets over in dit topic... je haar KAN helemaal uitdrogen, en stuk van gaan. Als je niet uitkijkt.
(dus als je liever schoon dan gezond haar wilt hebben.... lekkere iedere dag shampoo er in..)
Wat gebruik je dan voor 'schuim', Sanex?
(Met el cheapo of niet ph-neutrale zooi moet je dacht echt niet doen...)
Idem hier, toch klopt het wat dgbw zegt, het is helemaal niet goed voor je haar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:29 schreef Chr0nicle het volgende:
Als ik mijn haar niet elke dag was krijg ik het niet goed in model, juist omdat het vettig is. Na het wassen is het weer ok en krijg ik er ook model in. Misschien is mijn haarvet-productie omhoog gegaan door het vele wassen.. geen idee...
plus dat shampoo de haartjes zo lekker doet ruikenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Idem hier, toch klopt het wat dgbw zegt, het is helemaal niet goed voor je haar.
Je schijnt dan het wassen beter te kunnen afbouwen en zelfs totaal van shampoo af te kunnen raken zonder dat je haar vet wordt.
Was ook een tip die ik ooit van een kapster kreeg, om het patroon van iedere dag wassen te doorbreken.
Enfin, Stali proberen aan het begin van een vakantie maar na drie dagen was mijn haar zo olieachtig, ik had er gerust een hele woonwijk mee in de boenwas kunnen zetten..
Dat is niet ranzig hoor! hang er maar net van af of je je elke dag qua werk in het zweet werkt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef Catbert het volgende:
Ik vind mensen die minder dan 1 keer per dag douchen echt ranzig. Douche sowieso elke ochtend + na 't sporten.
x5 minimaal!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar douchen (voor mannen) is toch maar een kwestie van 5 minuten?
Laat ze maar, hun vel bladert er vanzelf wel een keer af.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:31 schreef saaw het volgende:
ik douche iedere dag,
soms als het heel warm is of als ik heb gesport en erna nog iets boeiends moet doen nog een extra keer
haar was ik om de dag
als ik hier lees van mensen die 19 keer in de week douchen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |