Dat lijkt mij sterk. Als je wilt kan het...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef dborhem het volgende:
Door mijn werktijden heb ik niet echt de tijd om elke morgen te douchen
Waar woon je, nigeria?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef dborhem het volgende:
Om de dag,ik heb pas sinds mijn 18e een douche voor mijzelf,daarvoor gewoon in de keuken en om de dag een tobbe op het aanrecht.
Ook leuk voor de buren![]()
Vindt je mij dan ook ranzig, paar keer per week douchen, overige dagen gewoon normaal wassen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef Catbert het volgende:
Ik vind mensen die minder dan 1 keer per dag douchen echt ranzig. Douche sowieso elke ochtend + na 't sporten.
Euh,nee!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef speknek het volgende:
Waar woon je, nigeria?
Wat is 'normaal' wassen? FF met wat water kliederen wordt je niet schoon van.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef Killjoy het volgende:
Vindt je mij dan ook ranzig, paar keer per week douchen, overige dagen gewoon normaal wassen?
Gewoon met de washand grootste gedeelte van het lichaam onder handen nemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is 'normaal' wassen? FF met wat water kliederen wordt je niet schoon van.
Denk dat de tijd reuze meevalt. In 10 minuten afgedroogd en wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:30 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Scheelt 's ochtends in badkamertijd.
of je doucht met zeep en smeert je daarna in met een lotion.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:44 schreef Schorpioen het volgende:
Elke dag, en mensen die zich zorgen maken over uitdrogende huid moeten gewoon geen zeep meer gebruiken. Doe ik ook nooit.
Patiëntquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:35 schreef Pascal86 het volgende:
14 x per week.
.....en voor mensen die dagelijks veel fysieke inspanning moeten leveren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:29 schreef Ringo het volgende:
Elke dag natuurlijk, en zonder zeep.
Twee keer per dag is voor mensen met smetvrees,
Dat zeg ik, smetvrees.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:36 schreef Divel het volgende:
[..]
.....en voor mensen die dagelijks veel fysieke inspanning moeten leveren.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:15 schreef Agorias het volgende:
2 x per dag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |