Smetvrees.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef Agorias het volgende:
Oh en trouwens ik douche niet 2 x per dag omdat ik smetvrees ofzo heb. 's Ochtends om wakker te worden en 's Avonds om schoon in bed te stappen.
Te simpel om over iemand uiterlijk te zeiken terwijl je zelf geen fotoboek hebt en dus geen foto van jezelf zichtbaar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n hoofd kan ik je reactie niet kwalijk nemen
Bij deze wil ik me er dan bij aansluiten, dat ventje ziet er niet uit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Niek. het volgende:
[..]
Te simpel om over iemand uiterlijk te zeiken terwijl je zelf geen fotoboek hebt en dus geen foto van jezelf zichtbaar.
Klopt. Maar het is wel lekker.quote:Vind 's avonds douchen om dan schoon je bed in te gaan vrij onzinnig, je zweet enorm dus heeft het niet veel zin.
net alsof je meteen stinkt als je een dag niet douchtquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
10-14 keer, denk ik. Soms ga ik 's avonds niet, meestal wel. Sowieso elke ochtend, uiteraard.
Ik ga echt de deur niet uit zonder te douchen en mijn tanden heel goed te poetsen. Erg ranzig dat er mensen zijn die niet eens elke dag minstens een keer douchen.
En nee, dat betekent niet dat het ongezond is, waarschijnlijk het tegendeel, maar het blijft gewoon ranzig.
Een typisch Nederlands fenomeen trouwens, al die stinkende mensen in de tram die te lui of zelfs te gierig zijn om zich te wassen voor ze naar hun werk gaan ofzo.
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
net alsof je meteen stinkt als je een dag niet doucht![]()
Ik weet niet wie er de hele nacht op jou ligt maar van slapen ga ik niet echt zweten, vooral niet met dit hondenweer nu.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n hoofd kan ik je reactie niet kwalijk nemen
je zou het niet eens merkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.![]()
![]()
O god daar hebben we de nep-Arubaan weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Een typisch Nederlands fenomeen trouwens, al die stinkende mensen in de tram die te lui of zelfs te gierig zijn om zich te wassen voor ze naar hun werk gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |