Smetvrees.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef Agorias het volgende:
Oh en trouwens ik douche niet 2 x per dag omdat ik smetvrees ofzo heb. 's Ochtends om wakker te worden en 's Avonds om schoon in bed te stappen.
Te simpel om over iemand uiterlijk te zeiken terwijl je zelf geen fotoboek hebt en dus geen foto van jezelf zichtbaar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n hoofd kan ik je reactie niet kwalijk nemen
Bij deze wil ik me er dan bij aansluiten, dat ventje ziet er niet uit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Niek. het volgende:
[..]
Te simpel om over iemand uiterlijk te zeiken terwijl je zelf geen fotoboek hebt en dus geen foto van jezelf zichtbaar.
Klopt. Maar het is wel lekker.quote:Vind 's avonds douchen om dan schoon je bed in te gaan vrij onzinnig, je zweet enorm dus heeft het niet veel zin.
net alsof je meteen stinkt als je een dag niet douchtquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
10-14 keer, denk ik. Soms ga ik 's avonds niet, meestal wel. Sowieso elke ochtend, uiteraard.
Ik ga echt de deur niet uit zonder te douchen en mijn tanden heel goed te poetsen. Erg ranzig dat er mensen zijn die niet eens elke dag minstens een keer douchen.
En nee, dat betekent niet dat het ongezond is, waarschijnlijk het tegendeel, maar het blijft gewoon ranzig.
Een typisch Nederlands fenomeen trouwens, al die stinkende mensen in de tram die te lui of zelfs te gierig zijn om zich te wassen voor ze naar hun werk gaan ofzo.
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
net alsof je meteen stinkt als je een dag niet doucht![]()
Ik weet niet wie er de hele nacht op jou ligt maar van slapen ga ik niet echt zweten, vooral niet met dit hondenweer nu.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n hoofd kan ik je reactie niet kwalijk nemen
je zou het niet eens merkenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten en dan gewoon de deur uit wandelen, lekker fris joh. Ik hoop dat ik niet naast je zit in de metro ofzo.![]()
![]()
O god daar hebben we de nep-Arubaan weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Een typisch Nederlands fenomeen trouwens, al die stinkende mensen in de tram die te lui of zelfs te gierig zijn om zich te wassen voor ze naar hun werk gaan ofzo.
Ich bin ein Nederlander.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
O god daar hebben we de nep-Arubaan weer.
Daarom sla ik dus juist een dagje over als ik op m'n vrije dag met m'n computer, m'n katten en m'n boeken lekker thuis blijf :-) Dacht eigenlijk dat wel meer mensen dat zouden doen, of ben ik de enige die regelmatig op vrije dagen helemaal niet buiten de deur kom?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga echt de deur niet uit zonder te douchen en mijn tanden heel goed te poetsen. Erg ranzig dat er mensen zijn die niet eens elke dag minstens een keer douchen.
En nee, dat betekent niet dat het ongezond is, waarschijnlijk het tegendeel, maar het blijft gewoon ranzig.
Zelfde hier, ik heb meestal ook nog nat haar als ik wegga, en ben regelmatig te laat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Daarom sla ik dus juist een dagje over als ik op m'n vrije dag met m'n computer, m'n katten en m'n boeken lekker thuis blijf :-) Dacht eigenlijk dat wel meer mensen dat zouden doen, of ben ik de enige die regelmatig op vrije dagen helemaal niet buiten de deur kom?
Naar buiten ga ik niet als ik me niet gedouched heb, ik zweet best wel 'snachts dus ik ruik 'sochtends echt niet lekker... geef trouwens wel toe dat ik met enige regelmaat met ongekamde haren de trein inspring, want ik ben helemaal geen ochtendmens en moet me vaak haasten. Maar hoewel 't geen net gezicht is, is 't toch in ieder geval schoon (vaak zelfs net gewassen). Iedereen heeft andere grenzen, voor mij ligt de grens bij schoon en slordig is in geval van haast okay, maar als ik me een enkele keer zo veel verslaap dat ik de keus heb tussen ranzig/zweterig of te laat komen, dan maar te laat...
Trollen is ok.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ich bin ein Nederlander.
Op je piemeltje getrapt?
Je lokt het zelf uit door te gaan zitten trollen.
*ook hele dag binnen blijft*quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Daarom sla ik dus juist een dagje over als ik op m'n vrije dag met m'n computer, m'n katten en m'n boeken lekker thuis blijf :-) Dacht eigenlijk dat wel meer mensen dat zouden doen, of ben ik de enige die regelmatig op vrije dagen helemaal niet buiten de deur kom?
Waar haal je dat nu weer vandaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Trollen is ok.
Ik heb het alleen over jouw onbedwingbare neiging iedere gewoonte hier met gierigheid te linken.
Begin je weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan er niets aandoen dat Nederlanders, voor een groot deel terecht, als gierig te boek staan.
Nee maar wel de hele nacht in mijn bed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef Rosbief het volgende:
Dat er überhaupt mensen zijn die iedere dag moeten douchen!
Liggen jullie soms de hele dag in de modder te rollebollen?
Smetvreesquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:47 schreef Sheepcidus het volgende:
Mensen die hun bed niet elke dag verschonen.
Haha, ja elke keer als een Nederlander niet onder de douche gaat staat ie in z'n handen te wrijven... Weer 15 cent bespaard!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Jij gelooft niet dat zulke mensen bestaan? Overigens weten die mensen vaak niet eens dat dat maar vijftien cent kost. Zo ken ik ook mensen die weigeren het licht aan te doen overdag, ook als het vanwege bijvoorbeeld slecht weer te donker is om te lezen, puur 'omdat het nog dag is' en ze het zonde vinden om dan het licht aan te doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, ja elke keer als een Nederlander niet onder de douche gaat staat ie in z'n handen te wrijven... Weer 15 cent bespaard!
Cattara?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Sinds ik Cattara heb leren kennen minstens twee keer per dag.
Je weet maar nooit!
Ik wil wel samen met je douchen hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
Elke dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |