Waarom? Dat jij zo'n zweetaap bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat is. Als je heel de dag stil zit op school/kantoor is het zware overkill om dagelijks te douchen.quote:
Oh, zie nu dat het topic uit 2006 is...Honingdropje: laatste bezoek: 218 dagen, 21 uur geleden.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:56 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Waarom? Dat jij zo'n zweetaap bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat is. Als je heel de dag stil zit op school/kantoor is het zware overkill om dagelijks te douchen.
hou toch je VIEZE mond dicht!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:56 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Waarom? Dat jij zo'n zweetaap bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat is. Als je heel de dag stil zit op school/kantoor is het zware overkill om dagelijks te douchen.
meestal 2x ... soms 3... heel sporadisch 1!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:23 schreef dgbw het volgende:
Stali: poets je ook 3 x per dag je tanden?
zomfg xD waar woon jij? Afrika ofzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:42 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Ik vind het zelf niet vies en in mijn omgeving ken ik ook niemand die het vies vind (en ja, dat heb ik ook al eens gevraagd en de meeste mensen die ik ken douchen ook zo 1,2 keer in de week).
Ik vind het juist een onzin om sochtends onder de douche te gaan? Ik doe de hele dag vrij zwaar werk waarna ik voor dat ik mijn schone bed in ga even onder de douche stap. Zodat ik daar sochtends ook weer schoon uit kom omdat ik niet met mijn vieze lijf in bed ben gestapt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Wouser het volgende:
Ander vraagje trouwens? Waarom douchen sommige mensen zich 's avonds? Ik bedoel wat voor nut heeft het om bv in de zomer 's avonds te douchen als je daarna in je bed toch weer gaat zweten omdat het rete warm is? Maar ook gewoon in de winter vind ik 's avonds douche niks btw. 's Ochtends is veel beter en voelt lekker fris aan en je word er wakker van
Om lekker op te warmen voor je naar bed gaat, om het zweet eraf te spoelen voor je naar bed gaat en omdat er niets zo fijn is als fris gedoucht in je pas verschoonde frisse bedje te gaan liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Wouser het volgende:
Ander vraagje trouwens? Waarom douchen sommige mensen zich 's avonds? Ik bedoel wat voor nut heeft het om bv in de zomer 's avonds te douchen als je daarna in je bed toch weer gaat zweten omdat het rete warm is? Maar ook gewoon in de winter vind ik 's avonds douche niks btw. 's Ochtends is veel beter en voelt lekker fris aan en je word er wakker van
Weleens je kamer in en uit gelopen nadat je net wakker bent geworden? Dat is hoe je ruikt 's ochtends!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het juist een onzin om sochtends onder de douche te gaan? Ik doe de hele dag vrij zwaar werk waarna ik voor dat ik mijn schone bed in ga even onder de douche stap. Zodat ik daar sochtends ook weer schoon uit kom omdat ik niet met mijn vieze lijf in bed ben gestapt.
Verder zweet ik gewoon niet of nauwelijks snachts omdat ik echt nooit stink sochendsDat dat bij anderen misschien wel zo is is niet mijn probleem. Alhoewel, ik heb een collega..... man man die stinkt altijd.
Vroeger altijd wel, nog steeds in de weekenden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:23 schreef dgbw het volgende:
Stali: poets je ook 3 x per dag je tanden?
Ik heb geen tijd om 's ochtends onder de douche te gaan, of ik moet om half 7 opstaan, en dat lukt me helemaal nietquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Wouser het volgende:
Maar douchen (voor mannen) is toch maar een kwestie van 5 minutenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:57 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om 's ochtends onder de douche te gaan, of ik moet om half 7 opstaan, en dat lukt me helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |