Soms moet je die dingen niet moeilijk maken als het ook makkelijk kanquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:54 schreef vamperotica het volgende:
Deze oma deed m dicht en nu....?
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Leer het Nokje dan ook even...........
Of had je twee dingen door elkaar gehaald?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef nokwanda het volgende:
breiclubje, he
[..]
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.
Heb ooit voor EW, toen ie klein was, een pakje genaaid. Ik kreeg het aan. Stond hem leuk. maar het ging niet meer uit. Hij zat vastgenaaid en ik moest hem losknippen. Huilen als ik het uit wilde trekken![]()
blijkbaar naai ik te nauw
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef nokwanda het volgende:
breiclubje, he
[..]
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.
Heb ooit voor EW, toen ie klein was, een pakje genaaid. Ik kreeg het aan. Stond hem leuk. maar het ging niet meer uit. Hij zat vastgenaaid en ik moest hem losknippen. Huilen als ik het uit wilde trekken![]()
blijkbaar naai ik te nauw
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Of had je twee dingen door elkaar gehaald?
Kijk het een moet blijven zitten, het andere mag er weer af![]()
Wel pics he, van dat nieuwe dinnetjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Zometeen even de stad in. De dag wat verkorten voor EW totdat we vanavond zijn nieuwe dinnetje gaan ophalen
Owww, dank je dat je me nu even herinnerd aan ditte: ik moet mijn camera meenemen naar de stad om een nieuw kabeltje te kopen zodat ik ook idd die pics kan maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wel pics he, van dat nieuwe dinnetje
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft EW een dinnetjelief zeg haha
cool
En spinnen dat ze kan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft EW een dinnetjelief zeg haha
cool
oooooquote:
jaaahhh. en tis een lieve spontane ondeugende meid ook nog. Leuk kleurtje ookquote:
Haha... zo had ik m nog nie eens bekeken!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hey Vamp... die TT van je, he....... is wel grappig eigenlijk.
Truth ouwehoer 118 (geloof ik) geloof ik? of geloof ik!
tsss laat die gast maar schuiven hoor...quote:
ik geloofquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hey Vamp... die TT van je, he....... is wel grappig eigenlijk.
Truth ouwehoer 118 (geloof ik) geloof ik? of geloof ik!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof
al wat ik niet precies wat
Ik oefen er veel mee deze dagen. Gaat goed.quote:
goed zo! hoop ook dat je er zelf wat aan hebt zeg maar......quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik oefen er veel mee deze dagen. Gaat goed.
En die gekke twijfelgevallen leer ik er nu ook uit te filteren. de onduidelijkheden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik oefen er veel mee deze dagen. Gaat goed.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloof dat ik helemaal klaar ben met mijn exvriendin. Ik ga weer naar de toekomst kijken.
Niet meer naar het verleden. Verleden is gebeurd, ze wil me niet meer. Dat is duidelijk.
Vooruit kijken helpt altijd goed om het verleden te vergeten.
goedzo Metro, dat is de beste instellingquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloof dat ik helemaal klaar ben met mijn exvriendin. Ik ga weer naar de toekomst kijken.
Niet meer naar het verleden. Verleden is gebeurd, ze wil me niet meer. Dat is duidelijk.
Vooruit kijken helpt altijd goed om het verleden te vergeten.
Ja het heeft ook niet echt zin om maar te blijven hopen dat het weer goed komt. Het is me intussen duidelijk dat het niet meer goed kan komen. Dan kijken we maar weer naar de toekomst, hoe moeilijk dat ook is soms.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goedzo Metro, dat is de beste instelling![]()
![]()
Als ik me het goed herinner kwam dat voor in een nummer van Marco Borsato, Waarom nou jij, dacht ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja het heeft ook niet echt zin om maar te blijven hopen dat het weer goed komt. Het is me intussen duidelijk dat het niet meer goed kan komen. Dan kijken we maar weer naar de toekomst, hoe moeilijk dat ook is soms.
Even slikken en weer doorgaan, van wie was dat nummer ook al weer.
Dat is de eerste stap; accepteren dat het echt over is, en imo een van de moeilijkste dingen als je ludduvuduh hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja het heeft ook niet echt zin om maar te blijven hopen dat het weer goed komt. Het is me intussen duidelijk dat het niet meer goed kan komen. Dan kijken we maar weer naar de toekomst, hoe moeilijk dat ook is soms.
Even slikken en weer doorgaan, van wie was dat nummer ook al weer.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:48 schreef Metro2005 het volgende:
Dat nummer draaiden ze vaak toen ik nog op de Technische dienst werkte van een computerbedrijf. Daar werkten echt allemaal van die vmbo kindjes die het leuk vonden om 'even slikken en weer doorgaan' mee te brullen(slikken, snap je hem
)
ik vond hem ook niet leuk nee.
De vraagstelling moet duidelijk zijn. Iedere vraag kun je draaien door het net even anders te vragen. de betekenis kan totaal anders worden. Zoals met de cola. Is er cola in de koelkast is een andere vraag dan: is er cola in huis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:40 schreef draculettetje het volgende:
hai marietje,
hoest met jou. de blousse en de gipsplaten?
leuk zo nok, klinkt echt goed. Zoals we al zeiden, er hangt dus veel af van de vraagstelling, maar ook wat men op dat moment zelf doet, zoals in het vb met de cola.
Het plaatje voor je geest halen, kan je dat dan ook bij dingen waar je nooit bent geweest, dus geen idee hebt hoe het er in het echt moet uit zien???
Je moet de vraagstelling zo simpel en duidelijk mogelijk houden vind ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De vraagstelling moet duidelijk zijn. Iedere vraag kun je draaien door het net even anders te vragen. de betekenis kan totaal anders worden. Zoals met de cola. Is er cola in de koelkast is een andere vraag dan: is er cola in huis.
En hoe dat verder gaat met plekken waar je nooit geweest bent.... moet ik nog iets over uitzoeken. Hoeft niet perse hetzelfde beeld te zijn.
Net als jij me vandeweek vragen stelde over jouw bureaulamp. Ik kreeg er een beeld bij maar dat hoeft helemaal niet te kloppen met de werkelijkheid.
Nou was het zo dat de vraag niet over de plek op zich ging.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je moet de vraagstelling zo simpel en duidelijk mogelijk houden vind ik.
Als je iets wilt vragen over een plek waar je nog nooit geweest bent, vraag je eerst of jouw voorstelling van die plek klopt, geeft de pendel een nee, vraag dan niet door.
Sommige mensen vragen of de pendel hen dan wel een duidelijk beeld van die plek willen geven, en beweren ook dat ze die dan krijgen.
Ik geloof daar dus niet in.
Je kunt je dan van allerlei beelden visualiseren vind ik.
Ik houd het graag simpel, je hebt een duidelijke vraag en je krijgt antwoord of niet.
hoiquote:
Ook daar is een simpele methode voor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef nokwanda het volgende:
En over dat visualiseren..... daar zat em ook een puntje. Ik vroeg me af hoe sterk dat kan beinvloeden.
Of ik, door te visualiseren de pendel met mijn geest een bepaalde richting op kan duwen. Vandaar ook de vragen die ik absoluut niet kon weten en dus ook niet kon beinvloeden.
puik planquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ook daar is een simpele methode voor.
Je pakt een stokje (houten pol-lepel of zo) bind daar je pendel aan, maak twee stapels boeken, zo hoog dat je pendel vrij hangt, leg het stokje op die stapels en probeer of je je pendel kunt laten bewegen door je er op te concentreren.
Ik vind dat eigenlijk meer telekinese, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.
Maar eigenlijk gaat het meer om juist niet mijn antwoorden en eigen gedachtes erin leggen. Dit is een goed idee omdat ik dan zeker weet dat mijn handen niks kunnen doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ook daar is een simpele methode voor.
Je pakt een stokje (houten pol-lepel of zo) bind daar je pendel aan, maak twee stapels boeken, zo hoog dat je pendel vrij hangt, leg het stokje op die stapels en probeer of je je pendel kunt laten bewegen door je er op te concentreren.
Ik vind dat eigenlijk meer telekinese, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.
Mwah ben een beetje moe en rillerig.quote:
Misschien wil ze wel iets zeggen dat jij niet verstaat. Misschien deed ze dat de hele tijd maar zag jij het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
AAAAAAAAA vrouwen
Belt mijn ex me net op of het met me gaat enzo ik zeg ja gaat wel goed, heb de draad weer een beetje op te pakken enzo en probeer wat nieuwe contacten te maken.
WORDT ZE BOOS DAT IK ER BLIJKBAAR NIET MEE ZIT OFZO
Dat is toch echt........grom
pfff communicatie kan soms zo verdraaid moeilijk in elkaar zitten, soms denk ik duidelijk te zijn, blijkt de ander de boodschap zo totaal anders aan te nemen......quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel iets zeggen dat jij niet verstaat. Misschien deed ze dat de hele tijd maar zag jij het niet.
A) ja, dat bedoelde ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff communicatie kan soms zo verdraaid moeilijk in elkaar zitten, soms denk ik duidelijk te zijn, blijkt de ander de boodschap zo totaal anders aan te nemen......
Misschien bij Metro inderdaad ook zo!
En nog even wat anders een biotenser kan dat ook met pendelen?
o jee, als je maar niet ook dat griepje krijgtquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah ben een beetje moe en rillerig.
Voel me daarentegen een beetje opgejaagd.
Lekker dubbel he?
Ach ik moet denk ik weer eens op tijd naar bed, ik lag gisteravond te lang met een goed boek in bed, ik heb hem uitgelezen.
Dat is het nadeel van een boek mee naar bed, alleen heb ik het altijd nodig om even tot mezelf te komen.
nah, ook al ben ik zelf ook vrouw, daar begrijp ik ook niks vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
AAAAAAAAA vrouwen
Belt mijn ex me net op of het met me gaat enzo ik zeg ja gaat wel goed, heb de draad weer een beetje op te pakken enzo en probeer wat nieuwe contacten te maken.
WORDT ZE BOOS DAT IK ER BLIJKBAAR NIET MEE ZIT OFZO
Dat is toch echt........grom
wat wil ze dan, dat je 3 jaar in de rouw gaat ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
nja heb d'r opgebeld en gewoon even uitgelegd en tis nu geloof ik wel weer goed , ze is niet meer boos ofzo. Maarja sorry dat ik mijn leven weer oppak enzopff
Ja zoiets zei ik ook al, zij is er helemaal zeker van dat het niet meer goed komt, nja wat moet ik dan. jarenlang niemand anders omdat zij dat anders vervelend vindt ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat wil ze dan, dat je 3 jaar in de rouw gaat ofzo![]()
ik zou me maar niet zoveel aantrekken van zo'n reactie, ik vind het juist knap van je dat je je er bij hebt neergelegd en weer vooruit kijkt, al zal het heus nog wel ff een tijdje pijn doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik ook al, zij is er helemaal zeker van dat het niet meer goed komt, nja wat moet ik dan. jarenlang niemand anders omdat zij dat anders vervelend vindt ofzo![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef Metro2005 het volgende:zo, begin van de vulling van de agenda is er. Vriendschappelijke afspraak met een exvriendin van me.
Natuurlijk zal het nog even pijn doen. Dat is ook logisch, ik probeer er alleen niet teveel meer aan te denken nu. Wil het zo snel mogelijk vergeten dus wil gewoon weer wat nieuwe contacten leggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zou me maar niet zoveel aantrekken van zo'n reactie, ik vind het juist knap van je dat je je er bij hebt neergelegd en weer vooruit kijkt, al zal het heus nog wel ff een tijdje pijn doen.
Sorry, ik wil niet stoken ofzo, maar ik kan niet zo goed tegen vrouwen die zo doen. Ik dacht uit jouw verhalen op te maken dat ze je niet zo goed onder ogen durfde te komen, en mijn verklaring zou dan zijn dat dat was omdat ze het zo erg voor jou zou vinden. Dus zo'n reactie snap ik echt niet.
En zo is hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal het nog even pijn doen. Dat is ook logisch, ik probeer er alleen niet teveel meer aan te denken nu. Wil het zo snel mogelijk vergeten dus wil gewoon weer wat nieuwe contacten leggen.
Ze zei ook dat ze erg met me meeleefde enzo met me maar ze dacht volgens mij dat ik bezig was met een nieuwe relatie ofzo![]()
Dus heb d'r even duidelijk gemaakt dat i kgewoon verder wil met mijn leven en weer wat nieuwe mensen wil leren kennen. En dat begreep ze nu geloof ik wel.
Wil nog steeds het liefste haar terug maarja dat kan nu eenmaal niet. Wat moet ik dan? Jarenlang zitten huilen om d'r? Ik heb genoeg tranen om d'r gehuild, genoeg me kut gevoeld. Tijd om mijn leven weer op te pakken.
da's wel verstandig denk ik ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
Dat wil ze wel graag en we zullen ook vast nog wel afspreken maar niet op korte termijn.
Eerst over d'r heen zijn.
Dat is toch dat ding met die magneet erin?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff communicatie kan soms zo verdraaid moeilijk in elkaar zitten, soms denk ik duidelijk te zijn, blijkt de ander de boodschap zo totaal anders aan te nemen......
Misschien bij Metro inderdaad ook zo!
En nog even wat anders een biotenser kan dat ook met pendelen?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal het nog even pijn doen. Dat is ook logisch, ik probeer er alleen niet teveel meer aan te denken nu. Wil het zo snel mogelijk vergeten dus wil gewoon weer wat nieuwe contacten leggen.
Ze zei ook dat ze erg met me meeleefde enzo met me maar ze dacht volgens mij dat ik bezig was met een nieuwe relatie ofzo![]()
Dus heb d'r even duidelijk gemaakt dat i kgewoon verder wil met mijn leven en weer wat nieuwe mensen wil leren kennen. En dat begreep ze nu geloof ik wel.
Wil nog steeds het liefste haar terug maarja dat kan nu eenmaal niet. Wat moet ik dan? Jarenlang zitten huilen om d'r? Ik heb genoeg tranen om d'r gehuild, genoeg me kut gevoeld. Tijd om mijn leven weer op te pakken.
die ik ken niet, ik weet wel dat ze bestaan, ook op stroom, ik ken een hele mooie, alleen van berg kristal!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is toch dat ding met die magneet erin?
Lijkt me niet.
Dank je, ik luisterquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Mensen, Oversight komt zo op Fok!radio.
is het al geweest?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Mensen, Oversight komt zo op Fok!radio.
Nee, hij komt nog, is nog onderweg zeiden ze net.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is het al geweest?
wou eigenlijk gaan hardlopenmaar ik blijf ff luisteren
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, hij komt nog, is nog onderweg zeiden ze net.
Yes alles okquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thank you.. verder alles goed met jou marietje?
ja, is ook niet helemaal mijn stijlquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:42 schreef senesta het volgende:
Pff wat een muziek![]()
Doet een beetje zeer aan mijn oren![]()
Gelukkig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, is ook niet helemaal mijn stijl![]()
jij bent absoluut geen zeurmutsquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig.
Toen ik op verzenden drukte vond ik me al een zeurmuts![]()
Ah dank je welquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jij bent absoluut geen zeurmuts![]()
Nope, hij is nog steeds niet geweestquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef draculettetje het volgende:
ben zeker te laat....
Nee hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef draculettetje het volgende:
ben zeker te laat....
dit blijft gewoon een mooi nummerquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
G&R is wel stoer
thanx, maar t' lukt nog steeds niet helemaal. Hij is een of ander applet aan het loadenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
irc is makkelijk marietje... gewoon Internet explorer openen dan naar dit adres gaan:
http://irc.tweakers.net/fok/
dan je nick in vullen en bij chanel "fokradio" typen en klaar
alles liep vast hierquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
alles liep vast hier, dus ik laat het maar ff..
OS kan het niet vinden en zit in een internetcafe!![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
INBREKEN op de radio!!!we will now take over your radioooooooooooooooooooo
He ?!?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb net uit betrouwbare bron dat Mirage en Oversight thuis zitten...
je hebt niets gemistquote:
Dank je wel, ik luister alweerquote:
fijn dat je nog contact met haar hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:31 schreef senesta het volgende:
Mijn tante belde, het is de enige van de familie van de kant van mijn vader waar ik nog contact mee heb en ik ben best erg op haar gesteld.
Mijn vader is in 2003 overleden en telkens als ik haar spreek moet ik toch nog even slikken, het gesprek komt toch altijd nog even op hem.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Metro2005 het volgende:
daar komt yvonne
ik zet het maar hier neer dan.quote:
Gecondoleerd OS en Miragequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik zet het maar hier neer dan.
Ik wil niemand voor zijn of weet ik veel wat.
Maar dit is geen leuke grap. Dit is ranzig.
OS moeder is vanochtend overleden en ze hebben een vreselijk zware dag achter de rug en Fok! is wel het laaaaatste waar ze nu aan denken.
ach jeequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OS moeder is vanochtend overleden en ze hebben een vreselijk zware dag achter de rug en Fok! is wel het laaaaatste waar ze nu aan denken.
Echt waarquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik snap er de ballen ook niet van! wat men hier nou weer mee wil bereiken, ben er gewoon stil vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef Marietje_34 het volgende:
ik heb die kutradio gelijk uitgezet![]()
Waarom doen ze dit ?!? Er is toch ook over gesproken hier op Fok.
OK, dat zou misschien nog kunnen. Maar ze kunnen het nu in het topic lezen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je of fok radio heeft luisteraars nodig.... of der is iemand fok radio aan het naaien
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had het eerder al verteld op de chat... maar ze luisteren gewoon niet
Contact was altijd moeilijk met mijn vaderquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
fijn dat je nog contact met haar hebt
vind je het moeilijk als het gesprek op je vader komt? Alhoewel ik me goed kan voorstellen dat het verdriet nog redelijk 'vers' is.
![]()
Nu wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had het eerder al verteld op de chat... maar ze luisteren gewoon niet
Wow heftig hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Het contact met mijn vader is altijd problematisch geweest.
Hij liet het vaak afweten, kwam niet opdagen, soms jaren niet.
Toen ik 17 was had ik eindelijk weer redelijk contact met hem en in die tijd leerde hij een nieuwe vrouw kennen (lees gekozen uit de peruaanse bruidencatalogus), hij liet haar naar nederland komen en toe wist hij nog niet eens hoe ze heette![]()
Toen ik 18 was ging ik bij mijn vriend weg (mijn stiefvader heeft mij met 17 jaar het huis uit getrapt) en belde hem om mijn nieuwe adres te melden, maar voor ik het hem kon vertellen vertelde hij mij dat hij geen tijd meer voor me had, helemaal niet meer![]()
Afijn toen hij hoorde dat ik zwanger was van joey heeft hij nog wel eens tegen mijn moeder gezegd dat ik hem maar weer moest bellen waarop ik (tegen mijn moeder) zei dat ik geen wegwerpdochter was die hij kon op laten draven als hij wilde en kon dumpen als hij daar zin in had.
Maar goed toen Joey was geboren heb ik hem als opening nog wel een geboortekaartje gestuurd, daar is hij niet op in gegaan![]()
Op donderdag 11 december 2003 kreeg ik een telefoontje 's ochtends dat hij de avond ervoor op 54 jarige leeftijd aan een hartinfarct was overleden.
In zijn huis lagen fotoboeken van mij en mijn zus, een foto van mij op zijn slaapkamer en het geboortekaartje van joey prominent op zijn bureau(ik heb hem erom gehaat
)
Zijn "vrouw" had in die avond al alle waardevolle spullen uit zijn huis gehaald en omdat ze haar vakantie niet wilde verzetten is mijn vader die zaterdag al gecremeerd![]()
In zijn nieuwste agenda die op zijn bureau lag stonden mijn en mijn zus d'r verjaardag aangestreept, als je weet dat ik in mijn hele leven nog nooit een kaartje of telefoontje van hem heb gehad op mijn verjaardag is dat op zijn zachts gezegd opmerkelijk.
Het heeft me veel tijd gekost om hier een beetje mee om te kunnen gaan![]()
MAAR ik kan het wel, ik hou weer van hem en het gekke is dat hij nu dichterbij lijkt dan hij bij leven ooit is geweest![]()
Ik had hem net weg gehaald, ik wil de aandacht niet teveel op mezelf vestigen nu.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jeej Senesta, wat een verhaal. Wat erg om dat allemaal te hebben moeten meemaken.
Het allermooiste aan je post vind ik de laatste zinnen:
[..]
Ik vind het geweldig dat het je gelukt is om hier mee om te leren gaan, en dat je weer van hem bent gaan houden. En hij is vast en zeker dicht bij je.
Ik vind je een bijzondere en heel lieve vrouw.
dat deed je niet hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had hem net weg gehaald, ik wil de aandacht niet teveel op mezelf vestigen nu.
Bedankt voor je berichtje in ieder geval![]()
Welterusten en slaap lekkerquote:
Ik ook, welterusten allemaal, misschien nog tot morgenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga ook mijn bed maar es opzoeken. Iedereen welterusten!![]()
Een hele goedemorgen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
OK, dat zou misschien nog kunnen. Maar ze kunnen het nu in het topic lezen...
Door je ex of door het feit dat je vriendin aan kwam zetten en jullie samen zagquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb vanacht gedroomt dat ik met mijn ex in bed lag.... en dat mijn vriedin ineens aan kwam zetten...
echt raar :S
ben helemaal van slag!
true ik had het ook pas door toen Lizette ineens aan kwam hobbelen... "owja .. ow.. fuck... OOPS?"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, wel raar inderdaad. Ik heb ook wel eens van die dromen gehad, terwijl ik van mijn leven nooit vreemd zou gaan
mogge draakjequote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen.
Wat er gisteren gebeurde is niet mis, maar geloof me, de mannen van FR zitten er zlf heel erg mee.
Er is dus absoluut geen moedwil van hun kant gaande, noch hebben ze "extra"luisteraars nodig.
Een "oversight" heeft zich aangemeld bij FR om naar de studio te komen, dit ging per mail.
De avond van de uitzending, gisteren dus, werd er een hele act opgevoerd van een "oversight"die de weg niet kon vinden.
Door Lilith-wicca werd ik geattendeerd, achter de schermen, dat de moeder van OS was overleden en dat degeen die de act opvoerde never OS kon zijn.
Daarop is meteen actie ondernomen, langs alle kanten en op FR is de zaak uitgelegd.
Roepen in een lopend topic of op een drukke IRC wordt bijna niet opgemerkt, het is zo razend druk, dat soort serieuze posts schieten er gewoonweg bij in.
Mijn mailadres en MSN adres staan in m'n profiel, ik ben altijd direct te bereiken, het is dat ik altijd het FA-topic achter de schermen in de gaten houd en zo geattendeerd werd en actie kon ondernemen.
Al met al een klotestreek dus.
Wat is er ?quote:
ey babequote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:40 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, had vanmorgen weer even een inzinking. Zolang ik niet aan mijn ex denk gaat het goed maar als ik aan haar denk gaat het toch weer mis![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge draakje![]()
wat is er met jou waarom jij huilen?
aandachtsgebrekquote:
boefje!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
[..]
aandachtsgebrekik was er al hoor
Gefeliciteerd met je oudste spruit Vampquote:
ja lycos deed het niet ga hem nu gewoon nog ff hosten dan drop ik hem als plaatjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Barra wat een mooie foto heb je voor Oversight gemaakt![]()
Alleen jammer dat ie er als linkje instaat en niet als plaatje?
Heb Mirage net gesproken. Ze is in ieder geval blij dat het door jullie zo goed is opgepakt en dat er geen werkelijk kwade wil in het spel was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen.
Wat er gisteren gebeurde is niet mis, maar geloof me, de mannen van FR zitten er zlf heel erg mee.
Er is dus absoluut geen moedwil van hun kant gaande, noch hebben ze "extra"luisteraars nodig.
Een "oversight" heeft zich aangemeld bij FR om naar de studio te komen, dit ging per mail.
De avond van de uitzending, gisteren dus, werd er een hele act opgevoerd van een "oversight"die de weg niet kon vinden.
Door Lilith-wicca werd ik geattendeerd, achter de schermen, dat de moeder van OS was overleden en dat degeen die de act opvoerde never OS kon zijn.
Daarop is meteen actie ondernomen, langs alle kanten en op FR is de zaak uitgelegd.
Roepen in een lopend topic of op een drukke IRC wordt bijna niet opgemerkt, het is zo razend druk, dat soort serieuze posts schieten er gewoonweg bij in.
Mijn mailadres en MSN adres staan in m'n profiel, ik ben altijd direct te bereiken, het is dat ik altijd het FA-topic achter de schermen in de gaten houd en zo geattendeerd werd en actie kon ondernemen.
Al met al een klotestreek dus.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
feli vamp
ja marietje ze heeft prrrdy al ... ze gaf hem net de borst
Dat die oninteressante user, dan nog maar heel lang aan zijn dan wss onnadenkendheid, herrinerd mag blijvenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb Mirage net gesproken. Ze is in ieder geval blij dat het door jullie zo goed is opgepakt en dat er geen werkelijk kwade wil in het spel was.
Dat het wss stomme onnadenkendheid van een of andere totaal oninteressante user was die zo nodig grappig wilde zijn en door een naar toeval net deze persoon en dit tijdstip uitkoos om een stunt te verzinnen.
haaaarrr. Tis een meisjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
feli vamp
ja marietje ze heeft prrrdy al ... ze gaf hem net de borst
heb je dat kabeltje nog gehaald voor je fototoestel? Ben zeer benieuwd naar het dametje met het waggelbuikjequote:
Ja, gisteravond opgehaald.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:50 schreef Marietje_34 het volgende:
Mogge Nok.
Hebben jullie Prrrdy al opgehaald?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb je dat kabeltje nog gehaald voor je fototoestel? Ben zeer benieuwd naar het dametje met het waggelbuikje![]()
Dank je Nok!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Mogge allemaal.
@Vamp... Gefiliciteerd met je oudste.![]()
![]()
Dat is je dochter, toch? Die nu 10 wordt?? Of heb ik het fout?
Heeeeel erg veel plezier vandaag. Ze mag nog 2 jaar vrij rondlopen voor ze haar burka aan moet
Ach wat leuk en lief allemaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, gisteravond opgehaald.
En het blijft nu definitief Purrrdy. Past te goed bij haar.
Ze is gewoon zooooo aanbiddelijk en vrolijk.
De hele nacht bij EW geslapen, languit in zijn armen.
We gaan haar trainen aan een tuigje. Ze heeft er het karakter voor omdat ze niet schichtig is van nature.
Heb dus een klein kittentuigje. Toen we haar meenamen hebben we dat omgedaan en haar zo op de arm mee de auto in genomen. Ging heel erg goed. Na even wegkruipen wilde ze eigenlijk de auto gaan verkennen. Mocht natuurlijk niet. Maar toen heeft ze heerlijk in onze armen liggen rondturen.
En hier spurt ze nu de de tent op en neer en al behoorlijk thuis voor een eerste dag.
Als je binnenkomt kijkt ze je verwachtingsvol aan en stormt ze gewoon op je af voor een minipoezeomhelsing.
De andere katten bekijken haar wat afkeurend. Roos is naar buiten gevlucht. Chip naar mijn slaapkamer en Spice naar de badkamer.
Voorlopig slaapt de kleine bij EW, misschien met Rosa erbij. De anderen kunnen bij mij terecht.
Die geven we maar wat extra aandacht.
dat heb ik nu ook met mijn hond... die gaat het ook niet langer dan een jaar meer trekken... en hij is al 13quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ach wat leuk en lief allemaalDie afkeuring van de andere katten
komt vast goed.
En wat leif dat ze de hele nacht in de armen van EW heeft gelegen. Mijn Bepje doet dat ook vaak, dan vallen we ook echt zo in slaap, met haar koppie in mijn nek![]()
Bea daarentegen blijft aan mijn voeten liggen, zij is wat minder knuffelig.
Lachen ook dat jullie haar aan het tuigje gaan trainen. Ik kwam laatst in de trein een stel Amerikanen tegen die op rondreis in Europ waren, en tot mijn grote verbazing hadden ze hun kat Henry mee. Ook aan een tuigje, en die bekeek zeer nieuwsgierig alles en iedereen in de trein.![]()
Mijn moeder heeft een hele ouwe kat, Janssen, hij is 20 jaar en vandaag wordt zijn laatste dag![]()
Het gaat al een tijdje niet zo goed meer met hem, het beest is gewoon op. Dus na lang aarzelen heeft mijn moeder de knoop doorgehakt en vandaag komt de DA bij haar thuis om Janssen te laten inslapen. Ik vind het vooral zielig voor mijn broerjte van 23, hij is echt met Jans opgegroeid en Joost (mijn broertje dus) is echt zijn grootste vriend. Hij zal er dan ook bij zijn.
Ik ga ff kijken of ik ergens een fotootje van Jansje heb.
Ja, dat is het enige nadeel van huisdieren, dat er ook een moment komt waarop je afscheid van ze moet nemen. Maar uiteindelijk wil je toch wta het beste is voor je beestje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook met mijn hond... die gaat het ook niet langer dan een jaar meer trekken... en hij is al 13
zo sneu.... zo'n ouwe vriend(in)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ach wat leuk en lief allemaalDie afkeuring van de andere katten
komt vast goed.
En wat leif dat ze de hele nacht in de armen van EW heeft gelegen. Mijn Bepje doet dat ook vaak, dan vallen we ook echt zo in slaap, met haar koppie in mijn nek![]()
Bea daarentegen blijft aan mijn voeten liggen, zij is wat minder knuffelig.
Lachen ook dat jullie haar aan het tuigje gaan trainen. Ik kwam laatst in de trein een stel Amerikanen tegen die op rondreis in Europ waren, en tot mijn grote verbazing hadden ze hun kat Henry mee. Ook aan een tuigje, en die bekeek zeer nieuwsgierig alles en iedereen in de trein.![]()
Mijn moeder heeft een hele ouwe kat, Janssen, hij is 20 jaar en vandaag wordt zijn laatste dag![]()
Het gaat al een tijdje niet zo goed meer met hem, het beest is gewoon op. Dus na lang aarzelen heeft mijn moeder de knoop doorgehakt en vandaag komt de DA bij haar thuis om Janssen te laten inslapen. Ik vind het vooral zielig voor mijn broerjte van 23, hij is echt met Jans opgegroeid en Joost (mijn broertje dus) is echt zijn grootste vriend. Hij zal er dan ook bij zijn.
Ik ga ff kijken of ik ergens een fotootje van Jansje heb.
Het gaat al maanden niet goed met hem, hij is gewoon op. Hij was altijd een hele actieve kat en heel sociaal, de laatste weken komt hij amper nog naar beneden. Hij eet bijna niet meer (is ook heel veel afgevallen) en heeft moeite met slikken nu ook, hij hoefde zelfs geen schoteltje melk gisteren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom zo'n kat in laten slapen? Waarom niet gewoon een natuurlijke dood laten sterven?
Of was ie ziek?
Ja, ik vind ook dat ze er goed aan doetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef draculettetje het volgende:
wel een mooi dametje marietje,
en een mooi besluit van je moeder al is en blijft dat wel moeilijk!
Yep, Janssen was een knappe kerel altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Sight_key het volgende:
Mooie kat Marietje
Hopelijk is er een katten-hemelVolgens mij bestaat dat dus ook, een hemel voor dieren
Ik ben weer aan de tomaten-sap en ga me 1 eitje koken nu
Precies, doet mijn broertje. Ja, we zijn er allemaal een beetje naar van, maargoed, hij is 20 en heeft een goed leven gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef nokwanda het volgende:
vasthouden tot ie in slaap valt door zijn spuitje. Marietje.
Kan het me zo goed voorstellen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat ze er goed aan doet![]()
Jans is een 'hij', of eigenlijk een 'het'![]()
In zijn jonge jaren reed hij mee op de stofzuigerEn zo had ie zoveel van die idiote dingen
![]()
Ik geloof er zelfs in dat al het leven ooit samen komt weer. Alle dieren en mensen die ooit het levenslicht gezien hebben. Dat alle "overleden" mensen en dieren weer samen komen tot 1.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Yep, Janssen was een knappe kerel altijd![]()
Ik geloof dat ook hoor, dat hij ergens verder gaat![]()
Eet smakelijk alvast![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
de kleine donder heeft net mijn grote dikke Chippypoes weggejaagd bij haar etensbakje. Ze had haar eigen portie al op en vond dat ze die van de groten ook moest![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
de kleine donder heeft net mijn grote dikke Chippypoes weggejaagd bij haar etensbakje. Ze had haar eigen portie al op en vond dat ze die van de groten ook moest![]()
Jah... ik heb vakantie. En voor straf ben ik nog steeds ziek en voelt mijn kop aan alsof ik permanent dronken ben. MET hoofdpijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft iedereen nog vakantie ofzoik zou ook wel willen slapen
tuurlijk niet Metro.... WIJ zijn echte kerels.. wij hebben geen vakantie!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
ik zou wel minder willen moeten slapenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
Wij bikkelen gewoon doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet Metro.... WIJ zijn echte kerels.. wij hebben geen vakantie!
wij werken hard door!
NEEEE, dat meeeeen je niet... ga je zwelgen in ouwe R&P topics? Nou... dat zal helpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wij bikkelen gewoon door![]()
En ach genoeg oude topics in R&P enzo om te lezen. Ik vermaak me wel op mijn werk (waar het momenteel uitgestoooooooorven is)
Moet me eerlijk zeggen dat me op dit moment weinig me wat doet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEE, dat meeeeen je niet... ga je zwelgen in ouwe R&P topics? Nou... dat zal helpen.![]()
Daar word je alleen maar droevinger van.
Gaat elke dag al weer beter hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:29 schreef Sight_key het volgende:
![]()
Come on Metro![]()
You can do it!!!!!
Just do it.!!!!!
Neem aquarius en versla de man met de hamer
En dan vergeet je het verleden met je vriendin.
Anders kom je gewoon iemand anders tegen ooit. Komt vanzelf wel goed nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gaat elke dag al weer beter hoor.
Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
(al hoop ik stiekem nog steeds)
hoop is geen slecht iets...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gaat elke dag al weer beter hoor.
Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
(al hoop ik stiekem nog steeds)
Hopen dat ze zich bedenkt: ja natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop is geen slecht iets...
er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan
Er is nog steeds een realiteit inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop is geen slecht iets...
er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan
Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef Sight_key het volgende:
De beste manier om je ex te vergeten is actief te gaan zoeken naar een ander.
Het meer barst van de vissen. Gooi gewoon je hengel uit en wacht totdat je beet hebt
Misschien een keer een meeting organiseren met the truth mensen hier. Gaan we UFO's oproepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Metro2005 het volgende:
Een meeting is wel leuk jagewoon kennissenkring een beetje uitbreiden.
Hmm ligt er maar helemaal aan. In het verleden bij andere verbroken relaties draaide ik vaak de liedjes die we samen vaak luisterden maar dat probeer ik nu echt uit alle macht te voorkomen. Ik kan en wil er gewoon niet mee geconfronteerd worden op wat voor een manier dan ook. Luister de laatste tijd veel lacuna coil, vind ik supermuziek en vandaag op mijn werk de hele dag action radio geluisterd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor muziek luister je meestal in zulke gevallen Metro??? Ik bedoel in een dip?
Grenzen zullen ooit helemaal niet meer bestaan volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
Jij wilt naar een matrix wereld droom?
Een wereld waar je uit bits en bytes bestaat, een wereld waarin realiteit en virtualiteit dwars door elkaar heen lopen. Waar fysieke grenzen niet meer bestaan?
Niet bang dat je dan net als in de matrix een deel van het systeem wordt. Net als een mier die alleen overleeft in het systeem? Dan ben je ook weer beperkt. alleen dan anders. En ook in een virtuele wereld zijn er regels noodzakelijk.
realiteit is niet altijd tastbaar maar kan wel door meerdere mensen bevestigt worden en er is wetenschappelijk bewezen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Er is nog steeds een realiteit inderdaad
Maar hoe lang nog ?
![]()
En hoe leg je realiteit uit?
Realiteit? Huizen van baksteen?
Waarom is het fout om gebrek aan realiteit te hebben? Vertel me dat eens
Ik bedoel, realistisch gezien is er oorlog en armoede. Kun je niet beter een gebrek aan realiteit hebben. Gewoon een gebrek aan realiteit en een overdosis aan dromen![]()
En Metro. Gewoon doorgaan![]()
Altijd doorgaan.
Gewoon jezelf oppeppen en gaan met die banaan. Zelf-medelijden heb je niets aan. En daar bedoel ik niets mee. Gewoon doorgaan en van mijn part ga je naar een vrijgezellen feest. Wie weet kom je een vrouw tegen die 1010010101010 keer knapper en leuker is.
Kloptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
realiteit is niet altijd tastbaar maar kan wel door meerdere mensen bevestigt worden en er is wetenschappelijk bewezen.
bij een gebrek aan realiteit is er een gevaar dat je losslaat en handelt vanuit onrealistische dingen...
als jij vind dat vuur lief voor je is ( wat niet realistisch is) en je steekt je huis in de fik en je gaat dood of je doet mensen pijn die je dierbaar zijn
ik blow wel eens... en als ik stoned ben kan ik heerlijk de rest van de wereld van me af laten glijden... maar ik blijf altijd met 1 teen in de realiteit... omdat je anders losslaatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik heb het over spacen
Helemaal weg van deze wereld. Jij rookt toch ook wel eens een jointje of niet? Even weg van de wereld.
Ik doe geen wiet meer, maar soms ga ik echt een andere wereld in. Wie weet dat het vuur daar wel koud is. Niet dat ik mijn hand in vuur ga steken hierMaar in andere werelden is misschien meer mogelijk.
Even roken weer en koffie pakken.
Net 2 reacties uit mijn fotoboek gehaald. Een user begon met een boek over gesprek met God, heb ik geen behoefte aan. Met God praten zorgt voor verwarring. Die user is sowieso vaker lastig geweest tegen mij.
Meteen fotoboek schoon gemaakt hier
Daar weet ik alles vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik blow wel eens... en als ik stoned ben kan ik heerlijk de rest van de wereld van me af laten glijden... maar ik blijf altijd met 1 teen in de realiteit... omdat je anders losslaat
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:19 schreef nokwanda het volgende:
ongevoelige klootzakken lopen er idd genoeg rond.
Als je ergens mee zit moet je gewoon laten zien dat je ermee zit. Is gezondquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kon het toch niet laten, toch maar even wat weggezet![]()
Ik heb niet gereageerd omdat het dan weer hoger in de AT-list komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad.
ja!! Heks!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Had ik ook gedaan. En ze weten niet half hoe.....quote:
Nok! Wat een ontzettend schatje, jullie Prrrdyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Men riep om pussypics... nou... hier dan:
Purrrdy
[afbeelding]
Purrr en EW
[afbeelding]
Rosa
[afbeelding]
Spice
[afbeelding]
en Chippy
[afbeelding]
Merry meet
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:15 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb even lekker keihard Therion aan staanheerlijk zo'n mengeling tussen keiharde gothic rock vermengd met opera zang. Blijf het geniaal gevonden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
Pfff, ik lees de reacties van Mirage nu en zit weer met natte ogen.
Ach, ze moeten gewoon goed zo doorgaan, komen ze er vanzelf achterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan. En ze weten niet half hoe.....![]()
![]()
Nee, spice heeft rode en donkere tijgervlekjes en Chip alleen maar donkere.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nok! Wat een ontzettend schatje, jullie Prrrdy![]()
![]()
Toch een kabeltje kunnen regelen?![]()
En die anderen zijn ook kjoetZijn Spice en Chippy familie van elkaar?
95% van de mensen weet niet eens wat het woord heks inhoudt. Niks van aantrekken.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
Pfff, ik lees de reacties van Mirage nu en zit weer met natte ogen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:22 schreef Marietje_34 het volgende:
En ik ga ook naar mijn bedje. Welterusten iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |