Ook daar is een simpele methode voor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:26 schreef nokwanda het volgende:
En over dat visualiseren..... daar zat em ook een puntje. Ik vroeg me af hoe sterk dat kan beinvloeden.
Of ik, door te visualiseren de pendel met mijn geest een bepaalde richting op kan duwen. Vandaar ook de vragen die ik absoluut niet kon weten en dus ook niet kon beinvloeden.
puik planquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ook daar is een simpele methode voor.
Je pakt een stokje (houten pol-lepel of zo) bind daar je pendel aan, maak twee stapels boeken, zo hoog dat je pendel vrij hangt, leg het stokje op die stapels en probeer of je je pendel kunt laten bewegen door je er op te concentreren.
Ik vind dat eigenlijk meer telekinese, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.
Maar eigenlijk gaat het meer om juist niet mijn antwoorden en eigen gedachtes erin leggen. Dit is een goed idee omdat ik dan zeker weet dat mijn handen niks kunnen doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ook daar is een simpele methode voor.
Je pakt een stokje (houten pol-lepel of zo) bind daar je pendel aan, maak twee stapels boeken, zo hoog dat je pendel vrij hangt, leg het stokje op die stapels en probeer of je je pendel kunt laten bewegen door je er op te concentreren.
Ik vind dat eigenlijk meer telekinese, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld.
Mwah ben een beetje moe en rillerig.quote:
Misschien wil ze wel iets zeggen dat jij niet verstaat. Misschien deed ze dat de hele tijd maar zag jij het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
AAAAAAAAA vrouwen
Belt mijn ex me net op of het met me gaat enzo ik zeg ja gaat wel goed, heb de draad weer een beetje op te pakken enzo en probeer wat nieuwe contacten te maken.
WORDT ZE BOOS DAT IK ER BLIJKBAAR NIET MEE ZIT OFZO
Dat is toch echt........grom
pfff communicatie kan soms zo verdraaid moeilijk in elkaar zitten, soms denk ik duidelijk te zijn, blijkt de ander de boodschap zo totaal anders aan te nemen......quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel iets zeggen dat jij niet verstaat. Misschien deed ze dat de hele tijd maar zag jij het niet.
A) ja, dat bedoelde ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff communicatie kan soms zo verdraaid moeilijk in elkaar zitten, soms denk ik duidelijk te zijn, blijkt de ander de boodschap zo totaal anders aan te nemen......
Misschien bij Metro inderdaad ook zo!
En nog even wat anders een biotenser kan dat ook met pendelen?
o jee, als je maar niet ook dat griepje krijgtquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah ben een beetje moe en rillerig.
Voel me daarentegen een beetje opgejaagd.
Lekker dubbel he?
Ach ik moet denk ik weer eens op tijd naar bed, ik lag gisteravond te lang met een goed boek in bed, ik heb hem uitgelezen.
Dat is het nadeel van een boek mee naar bed, alleen heb ik het altijd nodig om even tot mezelf te komen.
nah, ook al ben ik zelf ook vrouw, daar begrijp ik ook niks vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef Metro2005 het volgende:
AAAAAAAAA vrouwen
Belt mijn ex me net op of het met me gaat enzo ik zeg ja gaat wel goed, heb de draad weer een beetje op te pakken enzo en probeer wat nieuwe contacten te maken.
WORDT ZE BOOS DAT IK ER BLIJKBAAR NIET MEE ZIT OFZO
Dat is toch echt........grom
wat wil ze dan, dat je 3 jaar in de rouw gaat ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
nja heb d'r opgebeld en gewoon even uitgelegd en tis nu geloof ik wel weer goed , ze is niet meer boos ofzo. Maarja sorry dat ik mijn leven weer oppak enzopff
Ja zoiets zei ik ook al, zij is er helemaal zeker van dat het niet meer goed komt, nja wat moet ik dan. jarenlang niemand anders omdat zij dat anders vervelend vindt ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat wil ze dan, dat je 3 jaar in de rouw gaat ofzo![]()
ik zou me maar niet zoveel aantrekken van zo'n reactie, ik vind het juist knap van je dat je je er bij hebt neergelegd en weer vooruit kijkt, al zal het heus nog wel ff een tijdje pijn doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik ook al, zij is er helemaal zeker van dat het niet meer goed komt, nja wat moet ik dan. jarenlang niemand anders omdat zij dat anders vervelend vindt ofzo![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef Metro2005 het volgende:zo, begin van de vulling van de agenda is er. Vriendschappelijke afspraak met een exvriendin van me.
Natuurlijk zal het nog even pijn doen. Dat is ook logisch, ik probeer er alleen niet teveel meer aan te denken nu. Wil het zo snel mogelijk vergeten dus wil gewoon weer wat nieuwe contacten leggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zou me maar niet zoveel aantrekken van zo'n reactie, ik vind het juist knap van je dat je je er bij hebt neergelegd en weer vooruit kijkt, al zal het heus nog wel ff een tijdje pijn doen.
Sorry, ik wil niet stoken ofzo, maar ik kan niet zo goed tegen vrouwen die zo doen. Ik dacht uit jouw verhalen op te maken dat ze je niet zo goed onder ogen durfde te komen, en mijn verklaring zou dan zijn dat dat was omdat ze het zo erg voor jou zou vinden. Dus zo'n reactie snap ik echt niet.
En zo is hetquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal het nog even pijn doen. Dat is ook logisch, ik probeer er alleen niet teveel meer aan te denken nu. Wil het zo snel mogelijk vergeten dus wil gewoon weer wat nieuwe contacten leggen.
Ze zei ook dat ze erg met me meeleefde enzo met me maar ze dacht volgens mij dat ik bezig was met een nieuwe relatie ofzo![]()
Dus heb d'r even duidelijk gemaakt dat i kgewoon verder wil met mijn leven en weer wat nieuwe mensen wil leren kennen. En dat begreep ze nu geloof ik wel.
Wil nog steeds het liefste haar terug maarja dat kan nu eenmaal niet. Wat moet ik dan? Jarenlang zitten huilen om d'r? Ik heb genoeg tranen om d'r gehuild, genoeg me kut gevoeld. Tijd om mijn leven weer op te pakken.
da's wel verstandig denk ik ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:59 schreef Metro2005 het volgende:
Dat wil ze wel graag en we zullen ook vast nog wel afspreken maar niet op korte termijn.
Eerst over d'r heen zijn.
Dat is toch dat ding met die magneet erin?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff communicatie kan soms zo verdraaid moeilijk in elkaar zitten, soms denk ik duidelijk te zijn, blijkt de ander de boodschap zo totaal anders aan te nemen......
Misschien bij Metro inderdaad ook zo!
En nog even wat anders een biotenser kan dat ook met pendelen?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Natuurlijk zal het nog even pijn doen. Dat is ook logisch, ik probeer er alleen niet teveel meer aan te denken nu. Wil het zo snel mogelijk vergeten dus wil gewoon weer wat nieuwe contacten leggen.
Ze zei ook dat ze erg met me meeleefde enzo met me maar ze dacht volgens mij dat ik bezig was met een nieuwe relatie ofzo![]()
Dus heb d'r even duidelijk gemaakt dat i kgewoon verder wil met mijn leven en weer wat nieuwe mensen wil leren kennen. En dat begreep ze nu geloof ik wel.
Wil nog steeds het liefste haar terug maarja dat kan nu eenmaal niet. Wat moet ik dan? Jarenlang zitten huilen om d'r? Ik heb genoeg tranen om d'r gehuild, genoeg me kut gevoeld. Tijd om mijn leven weer op te pakken.
die ik ken niet, ik weet wel dat ze bestaan, ook op stroom, ik ken een hele mooie, alleen van berg kristal!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is toch dat ding met die magneet erin?
Lijkt me niet.
Dank je, ik luisterquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Mensen, Oversight komt zo op Fok!radio.
is het al geweest?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:28 schreef Marietje_34 het volgende:
Mensen, Oversight komt zo op Fok!radio.
Nee, hij komt nog, is nog onderweg zeiden ze net.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is het al geweest?
wou eigenlijk gaan hardlopenmaar ik blijf ff luisteren
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, hij komt nog, is nog onderweg zeiden ze net.
Yes alles okquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thank you.. verder alles goed met jou marietje?
ja, is ook niet helemaal mijn stijlquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:42 schreef senesta het volgende:
Pff wat een muziek![]()
Doet een beetje zeer aan mijn oren![]()
Gelukkig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, is ook niet helemaal mijn stijl![]()
jij bent absoluut geen zeurmutsquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Gelukkig.
Toen ik op verzenden drukte vond ik me al een zeurmuts![]()
Ah dank je welquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jij bent absoluut geen zeurmuts![]()
Nope, hij is nog steeds niet geweestquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef draculettetje het volgende:
ben zeker te laat....
Nee hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef draculettetje het volgende:
ben zeker te laat....
dit blijft gewoon een mooi nummerquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
G&R is wel stoer
thanx, maar t' lukt nog steeds niet helemaal. Hij is een of ander applet aan het loadenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
irc is makkelijk marietje... gewoon Internet explorer openen dan naar dit adres gaan:
http://irc.tweakers.net/fok/
dan je nick in vullen en bij chanel "fokradio" typen en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |