Soms moet je die dingen niet moeilijk maken als het ook makkelijk kanquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:54 schreef vamperotica het volgende:
Deze oma deed m dicht en nu....?
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Leer het Nokje dan ook even...........
Of had je twee dingen door elkaar gehaald?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef nokwanda het volgende:
breiclubje, he
[..]
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.
Heb ooit voor EW, toen ie klein was, een pakje genaaid. Ik kreeg het aan. Stond hem leuk. maar het ging niet meer uit. Hij zat vastgenaaid en ik moest hem losknippen. Huilen als ik het uit wilde trekken![]()
blijkbaar naai ik te nauw
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef nokwanda het volgende:
breiclubje, he
[..]
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.
Heb ooit voor EW, toen ie klein was, een pakje genaaid. Ik kreeg het aan. Stond hem leuk. maar het ging niet meer uit. Hij zat vastgenaaid en ik moest hem losknippen. Huilen als ik het uit wilde trekken![]()
blijkbaar naai ik te nauw
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Of had je twee dingen door elkaar gehaald?
Kijk het een moet blijven zitten, het andere mag er weer af![]()
Wel pics he, van dat nieuwe dinnetjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Zometeen even de stad in. De dag wat verkorten voor EW totdat we vanavond zijn nieuwe dinnetje gaan ophalen
Owww, dank je dat je me nu even herinnerd aan ditte: ik moet mijn camera meenemen naar de stad om een nieuw kabeltje te kopen zodat ik ook idd die pics kan maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wel pics he, van dat nieuwe dinnetje
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft EW een dinnetjelief zeg haha
cool
En spinnen dat ze kan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft EW een dinnetjelief zeg haha
cool
oooooquote:
jaaahhh. en tis een lieve spontane ondeugende meid ook nog. Leuk kleurtje ookquote:
Haha... zo had ik m nog nie eens bekeken!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hey Vamp... die TT van je, he....... is wel grappig eigenlijk.
Truth ouwehoer 118 (geloof ik) geloof ik? of geloof ik!
tsss laat die gast maar schuiven hoor...quote:
ik geloofquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hey Vamp... die TT van je, he....... is wel grappig eigenlijk.
Truth ouwehoer 118 (geloof ik) geloof ik? of geloof ik!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik geloof
al wat ik niet precies wat
Ik oefen er veel mee deze dagen. Gaat goed.quote:
goed zo! hoop ook dat je er zelf wat aan hebt zeg maar......quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik oefen er veel mee deze dagen. Gaat goed.
En die gekke twijfelgevallen leer ik er nu ook uit te filteren. de onduidelijkheden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik oefen er veel mee deze dagen. Gaat goed.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloof dat ik helemaal klaar ben met mijn exvriendin. Ik ga weer naar de toekomst kijken.
Niet meer naar het verleden. Verleden is gebeurd, ze wil me niet meer. Dat is duidelijk.
Vooruit kijken helpt altijd goed om het verleden te vergeten.
goedzo Metro, dat is de beste instellingquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloof dat ik helemaal klaar ben met mijn exvriendin. Ik ga weer naar de toekomst kijken.
Niet meer naar het verleden. Verleden is gebeurd, ze wil me niet meer. Dat is duidelijk.
Vooruit kijken helpt altijd goed om het verleden te vergeten.
Ja het heeft ook niet echt zin om maar te blijven hopen dat het weer goed komt. Het is me intussen duidelijk dat het niet meer goed kan komen. Dan kijken we maar weer naar de toekomst, hoe moeilijk dat ook is soms.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goedzo Metro, dat is de beste instelling![]()
![]()
Als ik me het goed herinner kwam dat voor in een nummer van Marco Borsato, Waarom nou jij, dacht ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja het heeft ook niet echt zin om maar te blijven hopen dat het weer goed komt. Het is me intussen duidelijk dat het niet meer goed kan komen. Dan kijken we maar weer naar de toekomst, hoe moeilijk dat ook is soms.
Even slikken en weer doorgaan, van wie was dat nummer ook al weer.
Dat is de eerste stap; accepteren dat het echt over is, en imo een van de moeilijkste dingen als je ludduvuduh hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja het heeft ook niet echt zin om maar te blijven hopen dat het weer goed komt. Het is me intussen duidelijk dat het niet meer goed kan komen. Dan kijken we maar weer naar de toekomst, hoe moeilijk dat ook is soms.
Even slikken en weer doorgaan, van wie was dat nummer ook al weer.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:48 schreef Metro2005 het volgende:
Dat nummer draaiden ze vaak toen ik nog op de Technische dienst werkte van een computerbedrijf. Daar werkten echt allemaal van die vmbo kindjes die het leuk vonden om 'even slikken en weer doorgaan' mee te brullen(slikken, snap je hem
)
ik vond hem ook niet leuk nee.
De vraagstelling moet duidelijk zijn. Iedere vraag kun je draaien door het net even anders te vragen. de betekenis kan totaal anders worden. Zoals met de cola. Is er cola in de koelkast is een andere vraag dan: is er cola in huis.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:40 schreef draculettetje het volgende:
hai marietje,
hoest met jou. de blousse en de gipsplaten?
leuk zo nok, klinkt echt goed. Zoals we al zeiden, er hangt dus veel af van de vraagstelling, maar ook wat men op dat moment zelf doet, zoals in het vb met de cola.
Het plaatje voor je geest halen, kan je dat dan ook bij dingen waar je nooit bent geweest, dus geen idee hebt hoe het er in het echt moet uit zien???
Je moet de vraagstelling zo simpel en duidelijk mogelijk houden vind ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De vraagstelling moet duidelijk zijn. Iedere vraag kun je draaien door het net even anders te vragen. de betekenis kan totaal anders worden. Zoals met de cola. Is er cola in de koelkast is een andere vraag dan: is er cola in huis.
En hoe dat verder gaat met plekken waar je nooit geweest bent.... moet ik nog iets over uitzoeken. Hoeft niet perse hetzelfde beeld te zijn.
Net als jij me vandeweek vragen stelde over jouw bureaulamp. Ik kreeg er een beeld bij maar dat hoeft helemaal niet te kloppen met de werkelijkheid.
Nou was het zo dat de vraag niet over de plek op zich ging.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je moet de vraagstelling zo simpel en duidelijk mogelijk houden vind ik.
Als je iets wilt vragen over een plek waar je nog nooit geweest bent, vraag je eerst of jouw voorstelling van die plek klopt, geeft de pendel een nee, vraag dan niet door.
Sommige mensen vragen of de pendel hen dan wel een duidelijk beeld van die plek willen geven, en beweren ook dat ze die dan krijgen.
Ik geloof daar dus niet in.
Je kunt je dan van allerlei beelden visualiseren vind ik.
Ik houd het graag simpel, je hebt een duidelijke vraag en je krijgt antwoord of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |