abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:55:21 #201
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40603896
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom zo'n kat in laten slapen? Waarom niet gewoon een natuurlijke dood laten sterven?
Of was ie ziek?
Het gaat al maanden niet goed met hem, hij is gewoon op. Hij was altijd een hele actieve kat en heel sociaal, de laatste weken komt hij amper nog naar beneden. Hij eet bijna niet meer (is ook heel veel afgevallen) en heeft moeite met slikken nu ook, hij hoefde zelfs geen schoteltje melk gisteren.

Hij kan bijna de trap niet meer op of af en hij ademt heel zwaar en zit vaak te hijgen. Het is echt zielig om te zien. Optillen lijkt zeer te doen, hij zakt regelmatig door zijn poten...Mijn moeder twijfelt al een tijdje, maar het wordt steeds minder en het is gewoon zielig nu. Dus inplaats van af te wachten waardoor hij nog een paar moeilijke weken krijgt, kiest ze hiervoor. Rustig thuis in zijn eigen omgeving.

Ze wil Jans niet in leven laten omdat zij het zo moeilijk vindt om afscheid te nemen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_40605050
wel een mooi dametje marietje,

en een mooi besluit van je moeder al is en blijft dat wel moeilijk!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:36:57 #203
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40605226
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef draculettetje het volgende:
wel een mooi dametje marietje,

en een mooi besluit van je moeder al is en blijft dat wel moeilijk!
Ja, ik vind ook dat ze er goed aan doet

Jans is een 'hij', of eigenlijk een 'het'

In zijn jonge jaren reed hij mee op de stofzuiger En zo had ie zoveel van die idiote dingen
pi_40605289
Mooie kat Marietje

Hopelijk is er een katten-hemel Volgens mij bestaat dat dus ook, een hemel voor dieren

Ik ben weer aan de tomaten-sap en ga me 1 eitje koken nu
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40605361
vasthouden tot ie in slaap valt door zijn spuitje. Marietje.
Kan het me zo goed voorstellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:43:02 #206
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40605427
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Sight_key het volgende:
Mooie kat Marietje

Hopelijk is er een katten-hemel Volgens mij bestaat dat dus ook, een hemel voor dieren

Ik ben weer aan de tomaten-sap en ga me 1 eitje koken nu
Yep, Janssen was een knappe kerel altijd

Ik geloof dat ook hoor, dat hij ergens verder gaat

Eet smakelijk alvast
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:44:23 #207
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40605473
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef nokwanda het volgende:
vasthouden tot ie in slaap valt door zijn spuitje. Marietje.
Kan het me zo goed voorstellen.
Precies, doet mijn broertje. Ja, we zijn er allemaal een beetje naar van, maargoed, hij is 20 en heeft een goed leven gehad.
pi_40605686
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ja, ik vind ook dat ze er goed aan doet

Jans is een 'hij', of eigenlijk een 'het'

In zijn jonge jaren reed hij mee op de stofzuiger En zo had ie zoveel van die idiote dingen
te snel gelezen denk ik
pi_40605997
en nu is het bedtijd....
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:00:40 #210
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40606017
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:00 schreef draculettetje het volgende:
en nu is het bedtijd....
slaap lekker
pi_40607161
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Yep, Janssen was een knappe kerel altijd

Ik geloof dat ook hoor, dat hij ergens verder gaat

Eet smakelijk alvast
Ik geloof er zelfs in dat al het leven ooit samen komt weer. Alle dieren en mensen die ooit het levenslicht gezien hebben. Dat alle "overleden" mensen en dieren weer samen komen tot 1.

Eitje was lekker. Nu even rusten vandaag, even een versnelling lager dus ik ben niet veel online en schrijf ook niet veel.

Wel een paar leuke winamp's plug-ins weten te downloaden

Neo activisme

Ik zou op dit moment 10,000 euro goed kunnen gebruiken Erg goed. Ik hoef niet meteen 10 miljoen, 10,000 euro om mee te beginnen zonder te lenen Die 10,000 komt vanzelf wel naar voren nog Ik vind wel een manier om geld in te zamelen, via lotto of sport voorspellen dus, of gewoon wat dan ook, zonder te bedelen dus . En dan koop ik meteen linux red hat met bijbehorende software

Vrijdag wel nieuw geld op de rekening maar dat is niet dat je zegt een top-salaris
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40607219
de kleine donder heeft net mijn grote dikke Chippypoes weggejaagd bij haar etensbakje. Ze had haar eigen portie al op en vond dat ze die van de groten ook moest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:54:34 #213
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40607725
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
de kleine donder heeft net mijn grote dikke Chippypoes weggejaagd bij haar etensbakje. Ze had haar eigen portie al op en vond dat ze die van de groten ook moest
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:58:36 #214
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40607846
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
geweldig
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:24:16 #215
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40610565
uitgestorven hier
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40611012
ben er weer hoor, krijg zo wel bezoek!

Ha ha ha wat een actie van purrrrrdy!
pi_40611038
maar nu is iedereen weer min of meer wakker. Ik was ook lekker een tukkie gaan doen. Heeeerlijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40611275
Nou, wakker
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:52:53 #219
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40611519
Heeft iedereen nog vakantie ofzo ik zou ook wel willen slapen
pi_40611533
het voelt hier ook nog niet als wakker zijn....
pi_40611676
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
Jah... ik heb vakantie. En voor straf ben ik nog steeds ziek en voelt mijn kop aan alsof ik permanent dronken ben. MET hoofdpijn

En nee....... niet echt wakker te noemen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:58:57 #222
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40611732
quote:
tuurlijk niet Metro.... WIJ zijn echte kerels.. wij hebben geen vakantie!
wij werken hard door!
stay frosty
pi_40611800
quote:
ik zou wel minder willen moeten slapen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:03:17 #224
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40611885
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

tuurlijk niet Metro.... WIJ zijn echte kerels.. wij hebben geen vakantie!
wij werken hard door!
Wij bikkelen gewoon door

En ach genoeg oude topics in R&P enzo om te lezen. Ik vermaak me wel op mijn werk (waar het momenteel uitgestoooooooorven is )
pi_40612028
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wij bikkelen gewoon door

En ach genoeg oude topics in R&P enzo om te lezen. Ik vermaak me wel op mijn werk (waar het momenteel uitgestoooooooorven is )
NEEEE, dat meeeeen je niet... ga je zwelgen in ouwe R&P topics? Nou... dat zal helpen.
Daar word je alleen maar droevinger van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40612096
bezoek is er

bikkel ze....
pi_40612161

Net 2 uurtjes lekker geslapen op de bank, word ik wakker en denk ik echt van..." What the fuck is happening!!!".

Nu even koffie zetten en dan ga ik me verder verdiepen in de getallen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:12:40 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40612230
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

NEEEE, dat meeeeen je niet... ga je zwelgen in ouwe R&P topics? Nou... dat zal helpen.
Daar word je alleen maar droevinger van.
Moet me eerlijk zeggen dat me op dit moment weinig me wat doet.
Alsof mijn hersens een soort blokkade voor emoties hebben opgeworpen om een zeker iemand te helpen vergeten.
pi_40612823

Come on Metro

You can do it!!!!!

Just do it.!!!!!

Neem aquarius en versla de man met de hamer

En dan vergeet je het verleden met je vriendin.
pi_40612847
Ik moet even mijn bureau schoon maken, daarna verder met action

Action = reaction

Turbo boost
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:32:07 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40612907
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:29 schreef Sight_key het volgende:

Come on Metro

You can do it!!!!!

Just do it.!!!!!

Neem aquarius en versla de man met de hamer

En dan vergeet je het verleden met je vriendin.
Gaat elke dag al weer beter hoor.
Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
(al hoop ik stiekem nog steeds)

[ Bericht 3% gewijzigd door Metro2005 op 08-08-2006 16:40:37 ]
pi_40613232
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
Anders kom je gewoon iemand anders tegen ooit. Komt vanzelf wel goed nog

Denk maar zo, alles komt goed
pi_40613330
Ik heb er helemaal zin in omdat alles toch goed komt helemaal

Als morgen dit gebeurt dan denk ik weer dat en zo gaat dat door. Tegenslagen maken me sterker maar er zijn niet veel tegenslagen meer en wat ze ook denken van mij, dat maakt niet uit. En zo mag alles gaan zoals het gaat. Het gaat toch goed nog.

The devil's playground??? Om er een hemel van te maken?

Heb zin om te bowlen weer Vrijdag ga ik pas weer. Maar er komt een tijd dan ga ik iedere dag en ooit heb ik een eigen baan in huis.

Eigenlijk wil ik een eigen bowling centre oprichten nog een keer

Stardust heet het centre waar ik nu ga, zo'n naam is okey. Maar dan wil ik een andere naam hebben.

Bowling centre's in Africa openen lijkt me wel wat. En ook in andere arme landen. Om die kinderen bezig te houden ook.
pi_40613704
Hoe ik Africa zou opbouwen. Ik zou daar gaan vragen wat ze willen dus En vervolgens alles geven daar. Ik zou eerst vragen waar ze wel en niet behoefte aan hebben. Schoon water en ziekte-inentingen is dan het belangrijkste. First things first is belangrijk.

Bowlen is toch leuk of niet voor die mensen? Ik vind bowlen leuk en volgens mij zijn er weinig mensen die bowlen niet leuk vinden. Net als andere sporten. Bowlen zie ik dus als een soort sport. En dan zal het bij die mensen per regio verschillen wat ze wel en niet willen Rekening houden met de klant is belangrijk dus. Klein-schalig werken ook wel. Niet te groot-schalig te werk gaan.

Ik zou ook een bowling-centre in Brunssum willen hebben. Apparatuur heet bij bowlen Brunswick vaker

Maar goed, ik heb grote plannen. Maar ik moet eerst weten hoe de lotto wereldwijd in elkaar zit en ook de beurs-index Zoals ik dag-droomde tijdens depressie, op mijn grote Jacht achter mijn lap-top beleggen. Geld uitgeven en vervolgens constant geld binnen krijgen. Een ideale cash-flow creeëren.

Dat is mijn ambitie en dat wil ik dus ook gaan doen
pi_40614094
Ik ga ook nog een hele out-fit selecteren voor het bowlen Misschien dat ik die outfit zelf ga maken Eigen kleren ontwerpen om de flow te installeren in mijn leven

Een t-shirt met een juist getal erop. Of een t-shirt met meerdere getallen. En de juiste bowling-ballen. Bowling-ballen die in orde zijn. En dan kegel ik alle kegels omver zoals het hoort

Komt allemaal goed nog.

Neo-activisme roep ik vaker, wat dat precies inhoudt moet ik nog achterhalen. Een vlot verloop van het systeem is het ook wel. Zonder oordelen en vooroordelen en nog meer slechte zaken moeten eruit.

Het moet met de flow gaan allemaal. Zonder beperking van vrijheid. Lekker vlot helemaal. Ook het verkeer op de snelweg en overal ter wereld. De juiste infra-structuur en ga zo door. Verantwoord dus ook om een vlotte stroming te handhaven.

Ook computer-systemen moeten in orde zijn zoals het hoort. Geen enkele ophanging van het systeem. Niets mag crashen richting te toekomst. Geen enkele crash van geen enkele computer. Het moet allemaal in orde zijn zoals het hoort.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 08-08-2006 17:20:23 ]
pi_40614338
Hoge ambities en dromen, maar het houdt me in leven

Nu even een ander topic uitzoeken voordat ik 12 berichten achter elkaar schrijf

Heb er wel zin in

Nu tijd voor de juiste muziek op winamp met mijn superman skin. Een superman skin gepakt in winamp dus.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:56:05 #237
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40615327
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

hoop is geen slecht iets...

er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan
stay frosty
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:02:37 #238
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40615534
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan
Hopen dat ze zich bedenkt: ja natuurlijk
Realistisch bekeken: nee , komt nooit meer goed, ze was er echt te zeker over.
pi_40615734
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Er is nog steeds een realiteit inderdaad

Maar hoe lang nog ?

En hoe leg je realiteit uit?

Realiteit? Huizen van baksteen?

Waarom is het fout om gebrek aan realiteit te hebben? Vertel me dat eens

Ik bedoel, realistisch gezien is er oorlog en armoede. Kun je niet beter een gebrek aan realiteit hebben. Gewoon een gebrek aan realiteit en een overdosis aan dromen

En Metro. Gewoon doorgaan

Altijd doorgaan.

Gewoon jezelf oppeppen en gaan met die banaan. Zelf-medelijden heb je niets aan. En daar bedoel ik niets mee. Gewoon doorgaan en van mijn part ga je naar een vrijgezellen feest. Wie weet kom je een vrouw tegen die 1010010101010 keer knapper en leuker is.
pi_40615874
De beste manier om je ex te vergeten is actief te gaan zoeken naar een ander.

Het meer barst van de vissen. Gooi gewoon je hengel uit en wacht totdat je beet hebt
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:17:27 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40616026
Ik ga door Sight_key, het valt me zwaar maar ik ga door. Vechten moet ik. Doorgaan met mijn leven.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:18:06 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616052
Wegens administratieve reden dromenvanger uit de kast gehaald.

Mijn doel is dus de realiteit vernietigen

Zodat alleen de dromen overblijven

En dat gaat me lukken, daar ben ik realitistisch genoeg voor om dat te beseffen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:20:18 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616115
Je moet gewoon beseffen dat het goed komt, niet moeten, dat mag je beseffen en dat is jou keuze dus ook. Ieder potje heeft een deksel, dus jij hebt dat ook. Gewoon leuke dingen doen en doorgaan, en wie weet kom je haar tegen tijdens het doen van leuke dingen, gewoon je komt haar tegen die vrouw die bij je past. Hoe moeilijk het ook is dat doorgaan dus, soms is inzakken ter sprake. Maar goed, ik kan nu makkelijk praten. Heb zware depressies overwonnen en dan is het leven daarna gewoon makkelijker.

Soms praat ik misschien te makkelijk als mensen problemen hebben met iets. Maar toch wat jij ook zegt, de enige weg is vooruit.

Hoewel ik ook kan begrijpen dat het niet makkelijk is.

Ik heb ook een keer liefdes-verdriet gehad om een meid, en toen was het ook ellende. Nu ben ik blij dat ik niet lang met haar wat gehad hebt, ze was het toch niet. Dus dan is het goed dat ik niet teveel tijd verspild heb met haar.

Zo loopt er voor mij ergens een vrouw rond die wel precies past.

Ergens komt een moment dat ik haar tegen kom. En dan is het meteen raak

Dan is het een connectie die precies goed in verbinding komt te staan

Wie weet dat het astraal al kan gebeuren maar dat komt vanzelf nog wel. Ik ga gewoon door met mijn leven naar voren en dan komt die relatie hier ook nog wel goed.

Door te blijven leven vooruit kom je juist die vrouw tegen. Achterom kijken kan zinnig zijn om te leren van wat mis ging, maar goed, vooruit altijd dan maar.

Schop die bal naar voren!!!!!!!!

dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:22:43 #244
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40616183
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef Sight_key het volgende:
De beste manier om je ex te vergeten is actief te gaan zoeken naar een ander.

Het meer barst van de vissen. Gooi gewoon je hengel uit en wacht totdat je beet hebt
Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:23:59 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616219
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.
Misschien een keer een meeting organiseren met the truth mensen hier. Gaan we UFO's oproepen

Maar ik heb apparatuur nodig eerst nog. Anders zou ik die meeting organiseren. Gewoon flink bier en eten en de juiste apparatuur om contact te leggen

Of een andere meeting

Moet sowieso nog een auto kopen een keer, zonder auto kom je nergens. Heb weinig zin om met de trein te reizen maar dat moet nog een keer gebeuren allemaal.

ff denken nu

Lotto invullen is weer nodig. Vrijdag even 1 rijtje kopen weer. Wordt tijd voor 4 miljoen. Eindelijk wat ruimte met geld ook.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:27:39 #246
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40616302
Een meeting is wel leuk ja gewoon kennissenkring een beetje uitbreiden.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:27:48 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616306
Wat voor muziek luister je meestal in zulke gevallen Metro??? Ik bedoel in een dip?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:29:12 #248
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616350
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Metro2005 het volgende:
Een meeting is wel leuk ja gewoon kennissenkring een beetje uitbreiden.
Inderdaad

Ik wil ook eens meeten maar ik heb eerst geld nodig meer. Ik moet wat mobieler worden nog. Ik ben niet mobiel genoeg maar dat is voor later denk ik.

Utrecht zou ik wel willen wonen. In het centrum van het land.

Ik heb een lege telefoon met nummers maar dat komt goed zodra ik eens naar een meeting ga.

Ik heb nog nooit een meeting gedaan dus.

Mensen van het topic hier zou ik dus ook graag willen zien een keer. Of meerdere keren

Nieuwe mensen ontmoeten is sowieso goed om zorgen te vergeten
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:31:08 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616396
Heb last van een lastige vlieg

Die vliegen zijn echt een pain in the ass
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:31:23 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40616402
Even lucky strike roken buiten

It's a strike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')