Moet me eerlijk zeggen dat me op dit moment weinig me wat doet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
NEEEE, dat meeeeen je niet... ga je zwelgen in ouwe R&P topics? Nou... dat zal helpen.![]()
Daar word je alleen maar droevinger van.

Gaat elke dag al weer beter hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:29 schreef Sight_key het volgende:
![]()
Come on Metro![]()
You can do it!!!!!
Just do it.!!!!!
Neem aquarius en versla de man met de hamer
En dan vergeet je het verleden met je vriendin.

Anders kom je gewoon iemand anders tegen ooit. Komt vanzelf wel goed nogquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gaat elke dag al weer beter hoor.
Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
(al hoop ik stiekem nog steeds)

hoop is geen slecht iets...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gaat elke dag al weer beter hoor.
Het feit dat het op zeker niet meer goed komt helpt daarbij wel veel. Verwerk je het toch een stuk sneller. Anders heb je altijd nog de hoop maar dat is er gewoon niet meer.
(al hoop ik stiekem nog steeds)

Hopen dat ze zich bedenkt: ja natuurlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop is geen slecht iets...
er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan

Er is nog steeds een realiteit inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoop is geen slecht iets...
er is echter ook iets dat heet realiteit... maar daar heb je volgens mij geen gebrek aan

Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef Sight_key het volgende:
De beste manier om je ex te vergeten is actief te gaan zoeken naar een ander.
Het meer barst van de vissen. Gooi gewoon je hengel uit en wacht totdat je beet hebt

Misschien een keer een meeting organiseren met the truth mensen hier. Gaan we UFO's oproepenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Moet momenteel nog niet denken aan een ander eigenlijk. Wel heb ik behoefte aan nieuwe contacten en afleiding.

Inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Metro2005 het volgende:
Een meeting is wel leuk jagewoon kennissenkring een beetje uitbreiden.

Hmm ligt er maar helemaal aan. In het verleden bij andere verbroken relaties draaide ik vaak de liedjes die we samen vaak luisterden maar dat probeer ik nu echt uit alle macht te voorkomen. Ik kan en wil er gewoon niet mee geconfronteerd worden op wat voor een manier dan ook. Luister de laatste tijd veel lacuna coil, vind ik supermuziek en vandaag op mijn werk de hele dag action radio geluisterd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor muziek luister je meestal in zulke gevallen Metro??? Ik bedoel in een dip?

Grenzen zullen ooit helemaal niet meer bestaan volgens mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
Jij wilt naar een matrix wereld droom?
Een wereld waar je uit bits en bytes bestaat, een wereld waarin realiteit en virtualiteit dwars door elkaar heen lopen. Waar fysieke grenzen niet meer bestaan?
Niet bang dat je dan net als in de matrix een deel van het systeem wordt. Net als een mier die alleen overleeft in het systeem? Dan ben je ook weer beperkt. alleen dan anders. En ook in een virtuele wereld zijn er regels noodzakelijk.

realiteit is niet altijd tastbaar maar kan wel door meerdere mensen bevestigt worden en er is wetenschappelijk bewezen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Er is nog steeds een realiteit inderdaad
Maar hoe lang nog ?
![]()
En hoe leg je realiteit uit?
Realiteit? Huizen van baksteen?
Waarom is het fout om gebrek aan realiteit te hebben? Vertel me dat eens
Ik bedoel, realistisch gezien is er oorlog en armoede. Kun je niet beter een gebrek aan realiteit hebben. Gewoon een gebrek aan realiteit en een overdosis aan dromen![]()
En Metro. Gewoon doorgaan![]()
Altijd doorgaan.
Gewoon jezelf oppeppen en gaan met die banaan. Zelf-medelijden heb je niets aan. En daar bedoel ik niets mee. Gewoon doorgaan en van mijn part ga je naar een vrijgezellen feest. Wie weet kom je een vrouw tegen die 1010010101010 keer knapper en leuker is.

Kloptquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
realiteit is niet altijd tastbaar maar kan wel door meerdere mensen bevestigt worden en er is wetenschappelijk bewezen.
bij een gebrek aan realiteit is er een gevaar dat je losslaat en handelt vanuit onrealistische dingen...
als jij vind dat vuur lief voor je is ( wat niet realistisch is) en je steekt je huis in de fik en je gaat dood of je doet mensen pijn die je dierbaar zijn

ik blow wel eens... en als ik stoned ben kan ik heerlijk de rest van de wereld van me af laten glijden... maar ik blijf altijd met 1 teen in de realiteit... omdat je anders losslaatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik heb het over spacen
Helemaal weg van deze wereld. Jij rookt toch ook wel eens een jointje of niet? Even weg van de wereld.
Ik doe geen wiet meer, maar soms ga ik echt een andere wereld in. Wie weet dat het vuur daar wel koud is. Niet dat ik mijn hand in vuur ga steken hierMaar in andere werelden is misschien meer mogelijk.
Even roken weer en koffie pakken.
Net 2 reacties uit mijn fotoboek gehaald. Een user begon met een boek over gesprek met God, heb ik geen behoefte aan. Met God praten zorgt voor verwarring. Die user is sowieso vaker lastig geweest tegen mij.
Meteen fotoboek schoon gemaakt hier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |